technology_guy Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Εδώ και 10 εργάσιμες μέρες, έχω στείλει το κινητό μου στην Procordia για αλλαγή οθόνης. Το κινητό είναι εντός εγγύησης και μου είπαν πως επισκευάζεται κανονικά. Την Δευτέρα τους πήρα τηλέφωνο (μετά από μία βδομάδα από τότε που τους το πήγα) για να μάθω πότε θα είναι έτοιμο και μου είπαν πως μέχρι την Παρασκευή (σήμερα) θα έχει έρθει το ανταλλακτικό. Παίρνω λοιπόν σήμερα τηλέφωνο και μου λένε πως δεν γνωρίζουν πότε θα έρθει η οθόνη γιατί λέει ότι "το εργοστάσιο έχει μια έλλειψη", όπως ακριβώς μου το είπε η υπάλληλος. Όπως είναι φυσικό, εγώ έχω νευριάσει πάρα πολύ με την όλη κατάσταση καθώς έχω μείνει 2 βδομάδες χωρίς συσκευή. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω, όπως να τους ζητήσω άλλη συσκευή ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 ποιο κινητο εχεις? εγω στην Procordia Που ειχα παει τους ειχα πει οτι δεν εχω αλλο κινητο να χρησιμοποιησω και αν μπορουν επι τοπου να μου αλλαξουν την οθονη και να περιμενω και το δεχτηκαν,μεσα σε μιση ωρα ειχαν τελειωσει! Παντως 10 εργασιμες δεν μου φαινεται τοσο υπερβολικο...9 εργασιμες περιμενω αντικατασταση ακουστικων απο το Msystems ηδη,και σημερα που μιλησα μαζι τους μου ειπαν λογικα δευτερα-τριτη....
isay Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 10 εργάσιμες ειναι μια χαρα για τα σημερινά δεδομένα κανεις πλεον δε στοκάρει ανταλλακτικά για λόγους κόστους και ρευστότητας. Επισης η αποστολή του ανταλλακτικου σου σιγουρα δεν εγινε μόνη της, δηλαδή θα περιμενε να μαζευτουν πολλά για να ερθουν. Με λίγα λογια, αν είσαι χωρίς κινητό, πάρε τους και πες του να σου δώσουν κάποια συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου, αλλα μην περιμενεις κάτι αντίστοιχο ή καλό.
technology_guy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Έχω το G4. Επειδή την δουλειά μου δεν μπορώ να την κάνω με κάποια συσκευή κατώτερη του g4, την Τρίτη που μου είπε η υπάλληλος να ξανατηλεφωνήσω για να ενημερωθώ, εάν μου πει ότι εξακολουθεί να μην ξέρει πότε θα έρθει ανταλλακτικό, θα της ζητήσω αντικατάσταση συσκευή ή τα χρήματά μου πίσω
isay Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου αλλά θα ήθελα να ξέρω πάνω σε ποιο νομικό πάτημα θα πατήσεις ώστε να ζητήσεις αντικατασταση με ίδια συσκευή ή επιστροφή των χρημάτων. Αν σου πουν/ελεγαν οτι δεν επισκευάζεται τοτε μπορεις να ζητήσεις αντικατάσταση (refurnisehd) ή επιστορφή χρημάτων αλλά το δευτερο το ζητάς απο το κατάστημα αγοράς, οχι απο το service. Ψάξε τη νομοθεσία γιατί αναφέρει οτι αν αργεί κάποια επισκευή μπορουν να σου δώσουν συσκευή εξυπηρέτησης, αλλά αυτό σημαίνει οτι θα σου δώσουν οτι εχουν διαθέσιμο (καλύτερο ή χειρότερο).
technology_guy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου αλλά θα ήθελα να ξέρω πάνω σε ποιο νομικό πάτημα θα πατήσεις ώστε να ζητήσεις αντικατασταση με ίδια συσκευή ή επιστροφή των χρημάτων. Αν σου πουν/ελεγαν οτι δεν επισκευάζεται τοτε μπορεις να ζητήσεις αντικατάσταση (refurnisehd) ή επιστορφή χρημάτων αλλά το δευτερο το ζητάς απο το κατάστημα αγοράς, οχι απο το service. Ψάξε τη νομοθεσία γιατί αναφέρει οτι αν αργεί κάποια επισκευή μπορουν να σου δώσουν συσκευή εξυπηρέτησης, αλλά αυτό σημαίνει οτι θα σου δώσουν οτι εχουν διαθέσιμο (καλύτερο ή χειρότερο). Μήπως μπορώ να κάνω κάτι με το πρόσχημα ότι είναι η δεύτερη φορά που πηγαίνει στο service;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα