Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν κάποιος ακούσει τη λέξη εικονική πραγματικότητα, η πρώτη του σκέψη του θα πάει συνήθως στις εταιρίες Oculus και Vive.

Ωστόσο, σύμφωνα με αναφορές της εταιρείας Superdata η Samsung ήταν κυρίαρχη στην αγορά συσκευών εικονικής πραγματικότητας το 2016, καταφέρνοντας να πουλήσει 4.5 εκατομμύρια συσκευές Gear VR στο σύνολο 6,3 εκατομμυρίων συσκευών που διατέθηκαν στην αγοράς.

 

Η επιτυχία αυτή ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρία με κάθε αγορά κάποιων ναυαρχίδων της σειράς Galaxy έδινε δωρεάν ένα Gear VR για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αντίθετα, το κόστος απόκτησης των Oculus Rift και Vive είναι αρκετά μεγαλύτερο. Το Daydream της Google είναι επίσης, μια πολύ οικονομική συσκευή, αλλά κυκλοφόρησε αρκετά αργότερα στην αγορά. Το 2017 με τη λίστα των υποστηριζόμενων συσκευών να μεγαλώνει και το Daydream να είναι φθηνότερο από το Gear, θα έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για το ποια από τις δύο συσκευές θα κυριαρχήσει.

 

Επιπλέον, την περασμένη χρονιά, το PlayStation VR της Sony ήταν το πρώτο σε πωλήσεις σύστημα εικονικής πραγματικότητας για μη φορητές συσκευές με σχεδόν ένα εκατομμύριο πωλήσεις, ενώ το HTC Vive ακολουθεί με 400.000 πωλήσεις. Ωστόσο, το HTC Vive είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους προγραμματιστές.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες φoρητών συσκευών εικονικής πραγματικότητας τις χρησιμοποιούν πιο συχνά απ' όσους έχουν τα πλήρη VR συστήματα για το σπίτι, αλλά το χρονικό διάστημα, που τις χρησιμοποιούν είναι μικρότερο με διάρκεια 7 λεπτών έναντι των 12 λεπτών, αντίστοιχα.

 

Η βιομηχανία του VR gaming είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά, που ήδη έχει φτάσει στα 1.8 δισεκατομμύρια δολάρια. Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας της χρονιάς ήταν το Job Simulator, με έσοδα που ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια δολάρια ( αν και κάποια αντίτυπα, διατίθονταν δωρεάν με αγορά ενός HTC Vive).

 

Link.png Site: GSMArena

Δημοσ.

50 euro το πείρα για τα λεφτα του είναι μια χαρά ούτως ή άλλος το πρόβλημα είναι τα παιχνίδια και οι εφαρμογές. που η είναι μάπα η είναι πανακριβες.

  • Like 1
Δημοσ.

Ανεξαρτήτως ογκου πωλησεων ουσιαστικα η πρωτη επιτυχημενη καταναλωτικη VR πλατφόρμα ειναι το psVR της σόνυ, που αρχιζει να διαθετει και σοβαρο content οπως το τελευταιο resident evil.

Το VIVE ειναι το αρτιότερο τεχνολογικα, όμως η τιμη και το καπως περιπλοκο σεταρισμα θετουν ενα κάποιο barrier για το ευρυ κοινο.

Η oculus εχει πεσει σε ένα πηγάδι δικαστικών υποθεσεων, σκανδάλων στελεχών και τεχνολογικών αδυναμιών που έχουν χτυπησει καπως το brand στην ακομα μικρη αγορα. Ειμαστε στην αρχη της αγορας κι αυτά τα πληρώνεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάποτε μιλούσαμε για το 3D στα κινητά μας, τώρα για το VR και αναμένεται να δούμε επιτέλους τα ολογραφικά γκάτζετ σε λίγα χρόνια, οπότε υπομονή...

Δημοσ.

Πάντως σε άλλο άρθρο λέει για μειωμένες πωλήσεις του vr. Ποιο από τα δύο είναι έγκυρο;

Δημοσ.

Το μόνο πραγματικά ενδιαφέρον με το VR είναι πότε θα πεθάνει. Sorry VR fans.

You are missing the point. To VR και το MR/AR υπόσχονται ένα κβαντικό άλμα σε UI και αλληλεπίδραση με ψηφιακό περιεχόμενο. Δεν είναι το παιχνίδι που θα παιξεις στο ps4. Αυτό είναι μόνο η αρχή.

  • Like 1
Δημοσ.

You are missing the point. To VR και το MR/AR υπόσχονται ένα κβαντικό άλμα σε UI και αλληλεπίδραση με ψηφιακό περιεχόμενο. Δεν είναι το παιχνίδι που θα παιξεις στο ps4. Αυτό είναι μόνο η αρχή.

 

Αυτές η δηλώσεις που κάνουν μερικοί για το VR και το AR κτλ μου θυμίζουν αντίστοιχες του τύπου "Το άλογο θα μείνει για πάντα, ενώ το αυτοκίνητο είναι μόνο ένας νεωτερισμός, μια φούσκα"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...