_BASSstarlet_ Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 μόνο ψηφιακούς ενισχυτές μέχρι 300 κοιτάζω Ήθελα να τον κάνω δικάναλο με γεφύρωμα αλλά παίζει στα 2x260 RMS ενώ τα ηχεία ειναι 180 RMS...όποτε προτίμησα να παίζω τα πίσω στα 4x70 RMS Γιατί μόνο ψηφιακούς; Συνεχίζεις να πιπιλάς την καραμέλα «watt rms» και μάλιστα βγάζεις το συμπέρασμα, πως δεν ταιριάζουν μεγάφωνα και ενισχυτής λόγω +80 watt διαφοράς. 1
Knight of Mercy Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Ειναι τόσο δυνατό??? Πηγή έχω Pioneer 2700UI, με 2 εξόδους προενισχυσης.... Και 'γω αυτό σκεφτόμουν, να πάω με δόσεις.... Με 20Watt στο κανάλι, αλλάζεις πρώτα τα ηχεία. Εχει κάποια σημασία να τσεκάρεις το φάσμα (50 - 15000 Hz σου βγάζει με μέγιστη παραμόρφωση το 5%, αναφέρει ο κατασκευαστής), αλλά και την ευαισθησία του ηχείου που θα διαλέξεις, παραμένοντας σε λογικό κόστος. Είναι προφανώς κρίμα να πληρώσεις ενα ηχείο που κατεβαίνει κάτω απο τα 50Hz ή θα ανεβαίνει πάνω απο τα 15,000 Hz όταν η πηγή δεν θα στείλει τέτοιο φάσμα ποτέ ή θα παραμορφώνει αισθητά (κράτα όμως και μικρό καλάθι για τις εργοσταασιακές μετρήσεις) Στη θέση σου, μόνο ηχεία θα άλλαζα, θα "άκουγα" για λίγο και μετά ίσως να "έριχνα" ενα φτηνό ενισχυτή με δυνατότητα γεφύρωσης και ενα αντίστοιχα φτηνό Subwoofer ή ενα αυτοενισχυόμενο (αν και δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα) subwoofer για να ενισχυθεί κάπως το μπάσσο (ανέκρινα ότι το χρειάζομαι). Το χειρότερο ηχείο της αγοράς είναι κλάσεις ανώτερο απο τα εργοστασιακά, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Ας πάρουμε όμως απόφαση τελικά ότι το αυτοκίνητο είναι ο χειρότερος χώρος για να ακούσει κανείς μουσική ποιότητας όσα χρ'ηματα και να δαπανήσει. 1
kioukiou800 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Γιατί μόνο ψηφιακούς; Συνεχίζεις να πιπιλάς την καραμέλα «watt rms» και μάλιστα βγάζεις το συμπέρασμα, πως δεν ταιριάζουν μεγάφωνα και ενισχυτής λόγω +80 watt διαφοράς. Δεν θελω να τρυπησω την πλατη των καθισματων, επιδιωκω κατι διακριτικο κατω απο το καθισμα.... Το λεω βαση της διαφορας των watt Τα Helix E62C.2 βγαζουν μεγιστο 220 RMS ενω ο ενισχυτης γεφυρωμενος παει 260 RMS..θα αντεξουν? Με 20Watt στο κανάλι, αλλάζεις πρώτα τα ηχεία. Εχει κάποια σημασία να τσεκάρεις το φάσμα (50 - 15000 Hz σου βγάζει με μέγιστη παραμόρφωση το 5%, αναφέρει ο κατασκευαστής), αλλά και την ευαισθησία του ηχείου που θα διαλέξεις, παραμένοντας σε λογικό κόστος. Είναι προφανώς κρίμα να πληρώσεις ενα ηχείο που κατεβαίνει κάτω απο τα 50Hz ή θα ανεβαίνει πάνω απο τα 15,000 Hz όταν η πηγή δεν θα στείλει τέτοιο φάσμα ποτέ ή θα παραμορφώνει αισθητά (κράτα όμως και μικρό καλάθι για τις εργοσταασιακές μετρήσεις) Στη θέση σου, μόνο ηχεία θα άλλαζα, θα "άκουγα" για λίγο και μετά ίσως να "έριχνα" ενα φτηνό ενισχυτή με δυνατότητα γεφύρωσης και ενα αντίστοιχα φτηνό Subwoofer ή ενα αυτοενισχυόμενο (αν και δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα) subwoofer για να ενισχυθεί κάπως το μπάσσο (ανέκρινα ότι το χρειάζομαι). Το χειρότερο ηχείο της αγοράς είναι κλάσεις ανώτερο απο τα εργοστασιακά, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Ας πάρουμε όμως απόφαση τελικά ότι το αυτοκίνητο είναι ο χειρότερος χώρος για να ακούσει κανείς μουσική ποιότητας όσα χρ'ηματα και να δαπανήσει. To ραδιοCD θα το αλλαξω στο μελλον με το DEH-7800DAB (καπως ετσι λεγεται )... Ηχεια θα βαλω τα Helix E62C.2. Specs Power handling RMS / max. 75 / 220 Watts Frequency range 50 Hz - 25,000 Hz Sensitivity 91 dB 1W / 1m Impedance 4 Ohms Diameter woofer / tweeter 165 mm / 25 mm; 6.50“ / 1“ Installation depth woofer / tweeter 65 mm / 17.5 mm; 2.56“ / 0.70“ Installation diameter woofer / tweeter 143 mm / 47 mm; 5.63“ / 1.85“ Cone material woofer / tweeter Fiberglass cone / silk dome Crossover Separate, 6/12 dB slope, bandstop filter, tweeter protection and adjustable tweeter level Για ενισχυτη ειμαι μεταξυ audison και Pioneer, οτιδηποτε σε ψηφιακο λογω χωρου.....Αναγκαστικα αυτοενισχυομενο Sub γιατι όπως προειπα έλλειψη χωρου... Αυτο λεω και εγω παντως...για αρχη μονωση (στις υποδοχες των ηχειων) και ηχεια και στις 4 πορτες (ηδη ζοριζονται ). Δεν επιδιωκω κατι δυνατο ή ακριβο, απλα θελω την καλυτερη δυνατη ποιοτητα με το μικροτερο δυνατο κοστός (και χωρο ). Εξαλλου δεν περναω και ολη την ημερα στο αυτοκινητο
_BASSstarlet_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Πρώτον, τα μεγάφωνα δεν «βγάζουν watt» αλλά δέχονται (εντάξει, επειδή έχουν πηνίο, αν τα κουνήσεις με το χέρι βγάζουν πραγματικά ελάχιστο ρεύμα) Δεύτερον, τα ρημάδια τα rms (που είναι το καρκίνωμα στις συσκευές ήχου και που εντέχνως προωθείται από τα ιλουστρασιόν διαφημιστικά φυλλάδια) κυμαίνονται από 60 ως 75 με ένα search που έκανα, απέχουν δηλαδή, παρασάγκας από τα 220 που μας τσαμπουνάς δυό μέρες τώρα! Επίσης, 220 watt ούτως ή άλλως είναι υπερβολικά για 6.5ιντσών μεγαφωνάκι που θα αγκομαχάει να το κοντρολάρει ο αέρας πίσω από την πόρτα. 3
kioukiou800 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Πρώτον, τα μεγάφωνα δεν «βγάζουν watt» αλλά δέχονται (εντάξει, επειδή έχουν πηνίο, αν τα κουνήσεις με το χέρι βγάζουν πραγματικά ελάχιστο ρεύμα) Δεύτερον, τα ρημάδια τα rms (που είναι το καρκίνωμα στις συσκευές ήχου και που εντέχνως προωθείται από τα ιλουστρασιόν διαφημιστικά φυλλάδια) κυμαίνονται από 60 ως 75 με ένα search που έκανα, απέχουν δηλαδή, παρασάγκας από τα 220 που μας τσαμπουνάς δυό μέρες τώρα! Επίσης, 220 watt ούτως ή άλλως είναι υπερβολικά για 6.5ιντσών μεγαφωνάκι που θα αγκομαχάει να το κοντρολάρει ο αέρας πίσω από την πόρτα. O Audison τα βγαζει γεφυρωμενος 2x260 στα 4ohm, αλλιως 4x70 στα 4ohm Ηθελα να ενισχυσω μονο τα μπροστινα, τα πισω θα τα συνδεσω στο ραδιοCD Τα ηχεια της Helix υποστηριζουν μεγιστο 220 Δεν ειμαι ειδικος, γι'αυτο ρωταω
Knight of Mercy Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δεν θελω να τρυπησω την πλατη των καθισματων, επιδιωκω κατι διακριτικο κατω απο το καθισμα.... Το λεω βαση της διαφορας των watt Τα Helix E62C.2 βγαζουν μεγιστο 220 RMS ενω ο ενισχυτης γεφυρωμενος παει 260 RMS..θα αντεξουν? To ραδιοCD θα το αλλαξω στο μελλον με το DEH-7800DAB (καπως ετσι λεγεται )... Ηχεια θα βαλω τα Helix E62C.2. Specs Power handling RMS / max. 75 / 220 Watts Frequency range 50 Hz - 25,000 Hz Sensitivity 91 dB 1W / 1m Impedance 4 Ohms Diameter woofer / tweeter 165 mm / 25 mm; 6.50“ / 1“ Installation depth woofer / tweeter 65 mm / 17.5 mm; 2.56“ / 0.70“ Installation diameter woofer / tweeter 143 mm / 47 mm; 5.63“ / 1.85“ Cone material woofer / tweeter Fiberglass cone / silk dome Crossover Separate, 6/12 dB slope, bandstop filter, tweeter protection and adjustable tweeter level Για ενισχυτη ειμαι μεταξυ audison και Pioneer, οτιδηποτε σε ψηφιακο λογω χωρου.....Αναγκαστικα αυτοενισχυομενο Sub γιατι όπως προειπα έλλειψη χωρου... Αυτο λεω και εγω παντως...για αρχη μονωση (στις υποδοχες των ηχειων) και ηχεια και στις 4 πορτες (ηδη ζοριζονται ). Δεν επιδιωκω κατι δυνατο ή ακριβο, απλα θελω την καλυτερη δυνατη ποιοτητα με το μικροτερο δυνατο κοστός (και χωρο ). Εξαλλου δεν περναω και ολη την ημερα στο αυτοκινητο Είναι προτιμότεο να τρυπήσεις ενα κάθισμα για να στερεώσεις ενισχυτή (άλλωστε οι βίδες είναι ιδιαίτερα μικρές) και να αερίζεται καλά, παρά να τον "στριμώξεις" κάτω απο ενα κάθισμα και να αναγκάσεις την προστασία να του "κόβει" τα ρεύματα κάθε τρείς και λίγο σε μια χώρα που αρκετου΄ς μήνες ταλανίζεται απο υψηλές θερμοκρασίες. Τα ηχεία, όπως ήδη πολύ σωστά αναφέρθηκε ήδη, χρειάζονται χώρο (κοινώς αντηχείο) για να αποδώσουν, άρα τα 75 RMS ίσως εντυπωσιάζουν αλλά μην περιμένεις να τ' ακούσεις χωρίς τραγική παραμόρφωση. Σου έγραψα τι θα έκανα αν ημουν στη θέση σου. Παρ' όλα αυτά, αν σκοπεύεις να βάλεις ενισχυτή και subwoofer ούτως η άλλως, τότε "κόψε" απο τις συχνότητες των ηχείων στις πόρτες (δηλ. προσανατολίσου έως το φάσμα των μεσαίων) και άσε στο sub τις χαμηλές. Με αυτό το τρόπο, "μειώνεις" τα ζόρια στις πόρτες, τις παραμορφώσεις και τα τριξίματα. Ολα αυτά όμως είναι, κατά τη κρίση μου, too much για το ASTRA. Υ.Γ - Αν έχεις hatchback, μπορείς να σκεφτείς το "σφάξιμο" της εταζέρας ή την αντιγραφή της σε ξύλο και ντύσιμο με ηχοπερατό πανί, και ενα ζευγάρι 6Χ9 που θα αντικαταστήσουν τα πίσω, με όλα τα ηχεία να οδηγούνται απο τη πηγή σε πρώτη φάση. - Άλλαξε πρώτα τα μπροστά ηχεία και μετά τα πίσω (εγώ δεν θα τα άλλαζα ούτως ή άλλως - περιττά και ενοχλητικά είναι). O Audison τα βγαζει γεφυρωμενος 2x260 στα 4ohm, αλλιως 4x70 στα 4ohm Ηθελα να ενισχυσω μονο τα μπροστινα, τα πισω θα τα συνδεσω στο ραδιοCD Τα ηχεια της Helix υποστηριζουν μεγιστο 220 Δεν ειμαι ειδικος, γι'αυτο ρωταω Η κάτι δεν διάβασες καλά ή ο ενισχυτής είναι αλλά τ' αλλού. Τόση μείωση στην απόδοση απο τα 2 στα 4 κανάλια, δείχνει "επιπόλαιη" υλοποίηση. Ποιό είναι το μοντέλο της Audison?
_BASSstarlet_ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Καλά τα λέει, είναι στα ίδια με τον LRX 4.5. Στα 2Ohm το κανάλι αυξάνει (στην ιδανική περίπτωση) 100% την ισχύ. 2
Knight of Mercy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Καλά τα λέει, είναι στα ίδια με τον LRX 4.5. Στα 2Ohm το κανάλι αυξάνει (στην ιδανική περίπτωση) 100% την ισχύ. Μόλις είδα ότι ανέφερε το μοντέλο. 2
kioukiou800 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Επειδη μεταφερω καθε τοσο αντικειμενα, αποκλειω την εταζιερα μιας και την αφαιρω.... Σχετικα προσφατα πηγα σε μαγαζι να ρωτησω περα απο τον εξοπλισμο, εξοδα για εργατικα και καλωδιωση.... Οντως εχετε δικιο, αν και επεμενε πως πρεπει να ενισχυσω και τα πισω ηχεια (θεωρω περιττο...) Με επεισε πως αν θελω ποιοτητα, πρεπει να βαλω μεγαλυτερο ενισχυτη και sub χωρις προενισχυση οποτε καταληξαμε ως εξης: Eνισχυτης: Hertz HCP5D (5 Ch γεφυρωμενο σε 3 Ch 180 W x 2 (4Ω) + 200 W x 1 (4Ω) Ηχεια: Helix E62C.2 (220 Watt) Helix B52C (120 Watt) Sub: Helix B 10E ή Hertz DBX 25.3 (Ειναι σχετικα λιγα λιτρα...) Χρηση, μονο στα ηχεια, Dynamat Extreme για να αποφυγω τριξιματα....(οσο γινεται...). Για αρχη ηχεια, μονωση και βασικη καλωδιωση...Σταδιακα τα υπολοιπα..... Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας!
kioukiou800 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 What? Χωρις ενσωματωμενο ενισχυτη εννοω
kioukiou800 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό για να πω τι αλλαγές έχουν γίνει μέχρι στιγμής.....πήγα σε γνωστό μαγαζί στο Γουδί.... 1) Μόνωση μπροστινές πόρτες με Dynamat extreme (και εντός του θόλου της πόρτας και επιφανειακά) 2) Μπροστά Helix E62C, πίσω Helix E52C και στα 2 μεγαλύτερες βάσεις... 3) Hertz HDP4 4x150 RMS 4Ω Αναγκαστικά έχω HPF στα 125Hz για να κόψω ελάχιστο το μπάσο, πάντως ακούγεται καλα Έμεινε ραδιοcd και γουφερ! Ευχαριστώ και πάλι
Δημήτρης Σταυρούδης Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 8/2/2017 στις 2:01 ΠΜ, spirosR7 είπε Γεια σας και παλι θελω να αλλαξω τη πηγη του αυτοκινητου μου ειναι toyota yaris 2005 κυριως επειδη το εργοστασιακο δεν εχει usb. Σκεφτηκα να βαλω αυτο που ειναι ενισχυμενο με 400 αντι 200 βατ http://www.skroutz.gr/s/7811073/Pioneer-DEH-4800FD.html μου ειπαν οτι με ποιο πολλα βατ θα εχει καλυτερη ποιοτητα η μουσικη? Ειναι ασφαλες για τα ηχεια που εχει πανω το αμαξι η μηπως ειναι πολλα βατ και τα κψει ξερω γω? Καλησπέρα έχω πάρει 2 ίδια συστηματικότητα Pioneer DEH-4800FD γτ έμεινα υπερ ικανοποιημένος...ένα για το δικό μ αμάξι και ένα για της μητέρας μου...της μητέρας μ είναι ένα Mercedes A140 2001 με τα εργοστασιακά και μάλιστα έχουν ξεραθεί οι μεμβράνες. Τα μπροστά είναι κανονικά και τα πίσω tweeter και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Στο δικό μου αμάξι έχω βάλει Hertz 160watt 80 rms τα μπροστά και 120watt 60 rms πίσω και παίζουν πεντακάθαρα και στα 2 αυτοκίνητα. Όποτε μην σε αγνχώνει το θέμα των watt. ίσα ίσα θα παίζουν και καλύτερα. Δεν θα κάψεις τίποτα. Παρ το άφοβα και θα με θυμηθείς. https://www.skroutz.gr/s/2323930/Hertz-Dieci-System-DSK-165-3.html αυτά έχω μπροστά στο αμάξι μου και αυτά πίσω https://www.skroutz.gr/s/2323913/Hertz-Dieci-Coax-DCX-165-3.html#specs Επεξ/σία 29 Μαΐου 2019 από Δημήτρης Σταυρούδης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα