Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα στο φορουμ ειχα παρει το 2016 μια καρτα γραφικων την msi r9 380 armor 2x kai epeidh σκεφτομαι να την δωσω πηρα στο καταστημα π την αγορασα το skytechshop γ να ζητησω να μ κανουν επανεκτυπωση της της αποδιξεις γτ την αποδείξει π μ εδωσαν τηνεχασα και μ ειπαν οτι αυτο δεν γινεται ...Εγω τι μ πορω να κανω απο την μερια μου πως μπορω να κινηθώ ??

Δημοσ.

Ονομαστική ήταν η απόδειξη? Αν ναι, έχεις δικαίωμα να την ξαναβγάλουν, στο eshop τουλάχιστον το κάνουν. Βαριούνται αυτοί?

Δημοσ.

Ονομαστική ήταν η απόδειξη? Αν ναι, έχεις δικαίωμα να την ξαναβγάλουν, στο eshop τουλάχιστον το κάνουν. Βαριούνται αυτοί?

δεν θυμαμαι θα σε γελασω αλλα τους ζητησα την αποδιξει και μ ειπαν δεν γινεται ......τωρα τι μπορω να κανω εγω σε περιπτωση π θελω να την δωσω να ειμαι καλυμμένος απο εγγυηση  

Δημοσ.

Στην απόδειξη επάνω αναγράφεται και το s/n του προιόντος, άσχετα με το όνομα του πελάτη, πάς με το σειριακό αριθμό της κάρτας γραφικών σου και στο λογιστήριο σου βρίσκουν και σου επανεκτυπώνουν την απόδειξη, επίσης αν έχεις καρτέλα πελάτη φαίνονται οι αγορές σου και μπορούν να την βρούν και απο εκεί, αν θυμάσαι και περίπου ημερομηνία αγοράς τους διευκολύνεις κι όλας, ναι είναι χρονοβόρα, αλλά βρίσκεται, αν ΔΕΝ θέλουν να σε βοηθήσουν μίλα με ΙΝΚΑ κλπ, επίσης και το εργοστάσιο με το s/n γνωρίζει τον μεταπωλητή της gpu σου και μπορούν και αυτοι να σε βοηθήσουν, το κατάστημα που αναφέρεις δεν το γνωρίζω, αν την προμηθεύτηκε απο αλλού και την μεταπώλησε δεν θα βγάλει άκρη το εργοστάσιο

Η msi έχει ενα πολύ σωστό σύστημα εδώ https://register.msi.com/home/login?ref=https://www.msi.com/

 που όταν αγοράσεις κάτι κάνεις registration το προιόν σκανάρεις και το αποδεικτικό της αγοράς ΟΠΟΤΕ σε περίπτωση RMA κάνεις log in και request αντικατάσταση του προιόντος σου χωρίς (σου ξου μου μπλα μπλα πιστωτικό, τελευταία επικρατέστερη τιμή υποψήφια καλλιστείων ή πάρε αυτο γιατι αυτό δίνουμε,,,,,)

ομοίως asus https://account.asus.com/loginform.aspx?skey=695502456c144554a49f66cc01b8211

και evga https://secure.evga.com/US/login.asp

Για αυτό το γράφω και το ξαναγράφω σχετικά με τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές δικαιούμαστε το ίδιο προιόν μέχρι την τελευταία μέρα λήξεως της εγγύησης ή τα χρήματα μας στο ύψος που πληρώσαμε όταν αγοράσαμε το προιόν, αν έχω gigabyte θέλω απαιτώ και είμαι νόμιμος να πάρω gigabyte το ίδιο, οτιδήποτε άλλο είναι είτε εκ του πονηρού είτε απο ασχετοσύνη, υπάρχει ή γνωρίζω ή δεν γνωρίζω, ΟΧΙ μου φαινεται, νομίζω μου είπαν κλπ, αν κάνετε registration το προιόν μιλάτε αμέσως με το εργοστάσιο και λύνεται το πρόβλημα συντομότερα, ΔΕΝ πρόκειται να κάνει πάνω απο μήνα σε σχέση με τα τέρατα που διαβάζουμε εδω και εκεί που πάει κάποιος μια κάρτα μια μητρική για τεχνικό έλεγχο και περιμένει να την δουν βια εβδομάδες ολόκληρες....

  • Like 3
Δημοσ.

Στην απόδειξη επάνω αναγράφεται και το s/n του προιόντος, άσχετα με το όνομα του πελάτη, πάς με το σειριακό αριθμό της κάρτας γραφικών σου και στο λογιστήριο σου βρίσκουν και σου επανεκτυπώνουν την απόδειξη, επίσης αν έχεις καρτέλα πελάτη φαίνονται οι αγορές σου και μπορούν να την βρούν και απο εκεί, αν θυμάσαι και περίπου ημερομηνία αγοράς τους διευκολύνεις κι όλας, ναι είναι χρονοβόρα, αλλά βρίσκεται, αν ΔΕΝ θέλουν να σε βοηθήσουν μίλα με ΙΝΚΑ κλπ, επίσης και το εργοστάσιο με το s/n γνωρίζει τον μεταπωλητή της gpu σου και μπορούν και αυτοι να σε βοηθήσουν, το κατάστημα που αναφέρεις δεν το γνωρίζω, αν την προμηθεύτηκε απο αλλού και την μεταπώλησε δεν θα βγάλει άκρη το εργοστάσιο

Η msi έχει ενα πολύ σωστό σύστημα εδώ https://register.msi.com/home/login?ref=https://www.msi.com/

 που όταν αγοράσεις κάτι κάνεις registration το προιόν σκανάρεις και το αποδεικτικό της αγοράς ΟΠΟΤΕ σε περίπτωση RMA κάνεις log in και request αντικατάσταση του προιόντος σου χωρίς (σου ξου μου μπλα μπλα πιστωτικό, τελευταία επικρατέστερη τιμή υποψήφια καλλιστείων ή πάρε αυτο γιατι αυτό δίνουμε,,,,,)

ομοίως asus https://account.asus.com/loginform.aspx?skey=695502456c144554a49f66cc01b8211

και evga https://secure.evga.com/US/login.asp

Για αυτό το γράφω και το ξαναγράφω σχετικά με τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές δικαιούμαστε το ίδιο προιόν μέχρι την τελευταία μέρα λήξεως της εγγύησης ή τα χρήματα μας στο ύψος που πληρώσαμε όταν αγοράσαμε το προιόν, αν έχω gigabyte θέλω απαιτώ και είμαι νόμιμος να πάρω gigabyte το ίδιο, οτιδήποτε άλλο είναι είτε εκ του πονηρού είτε απο ασχετοσύνη, υπάρχει ή γνωρίζω ή δεν γνωρίζω, ΟΧΙ μου φαινεται, νομίζω μου είπαν κλπ, αν κάνετε registration το προιόν μιλάτε αμέσως με το εργοστάσιο και λύνεται το πρόβλημα συντομότερα, ΔΕΝ πρόκειται να κάνει πάνω απο μήνα σε σχέση με τα τέρατα που διαβάζουμε εδω και εκεί που πάει κάποιος μια κάρτα μια μητρική για τεχνικό έλεγχο και περιμένει να την δουν βια εβδομάδες ολόκληρες....

ωραια θα το κανω αυτο και κατι αλλο σε ενα τροφοδοτικο π εχω της corsair πως μπορω να δω με το serial number an exw εγγύηση? τελος αν μπορεις επειδη εγω δεν ειμαι σχετικος με αυτα τα θεματα 

το serial number της καρτας γραφικων μ ειναι 602-v314-125B-1507000179

Δημοσ.

Στην απόδειξη επάνω αναγράφεται και το s/n του προιόντος, άσχετα με το όνομα του πελάτη, πάς με το σειριακό αριθμό της κάρτας γραφικών σου και στο λογιστήριο σου βρίσκουν και σου επανεκτυπώνουν την απόδειξη,

 

Από περιέργεια, μπορείς να μας δείξεις μια απόδειξη λιανικής (ανώνυμη) που να αναγράφει το S/N του προϊόντος επάνω ??

  • Like 1
Δημοσ.

Από περιέργεια, μπορείς να μας δείξεις μια απόδειξη λιανικής (ανώνυμη) που να αναγράφει το S/N του προϊόντος επάνω ??

Δεν έχω την αποδείξει την έχω χάσει ? Το serial number to έγραφε πάνω τ κουτί της κάρτας κ τ κατάστημα π αγόρασα την κάρτα ήταν τ skytechshop

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά, λύστε μου μια σχετική απορία. Κι εγώ να πω την αλήθεια δεν έκανα ποτέ register τα προϊόντα που αγόραζα (χωρίς να το έχω πληρώσει ευτυχώς μέχρι τώρα), αλλά τώρα για πρώτη φορά είπα να κάνω register μια Asus κάρτα γραικών που αγόρασα. Έκανα λοιπόν account στο site της Asus, πήγα στο product registration και δήλωσα το S/N που γράφει στο κουτί μαζί με ημερομηνία αγοράς και επωνυμία καταστήματος.

 

Μπήκα μετά στην σελίδα με τα προϊόντα που έχω δηλώσει, και δεν βλέπω πουθενά πληροφορίες για πόσο ακόμα έχω εγγύηση κλπ. Άσε που θα μπορούσα -υποθέτω- να δηλώσω ως ημερομηνία αγοράς ό,τι ήθελα εγώ (εκτός αν διασταυρώνονται κάπως τα στοιχεία). Με αποτέλεσμα να αναρωτιέμαι αν έχει κάποια ουσία η όλη διαδικασία. Μου διαφεύγει κάτι;

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα στο φορουμ ειχα παρει το 2016 μια καρτα γραφικων την msi r9 380 armor 2x kai epeidh σκεφτομαι να την δωσω πηρα στο καταστημα π την αγορασα το skytechshop γ να ζητησω να μ κανουν επανεκτυπωση της της αποδιξεις γτ την αποδείξει π μ εδωσαν τηνεχασα και μ ειπαν οτι αυτο δεν γινεται ...Εγω τι μ πορω να κανω απο την μερια μου πως μπορω να κινηθώ ??

 

Καλησπέρα φίλε μου. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες.

Σίγουρα την αγόρασες από εκεί; Μήπως δεν βρήκαν απόδειξη με τον σειριακό της κάρτας σου;

Δοκίμασε να ξαναπάρεις καθημερινές 09:00-17:00 που είναι εκεί και ο υπεύθυνος.

Επεξ/σία από Camal

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...