gRim Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Την έπαθα και εγώ, όπως και ο ts. Σάββατο μεσημέρι μου ήρθε ένα e-mail "Sign-in ID Change This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully." κλπ. Εκείνη την ώρα ταξίδευα και δεν έδωσα περαιτέρω σημασία. Λίγες ώρες μετά έρχεται μήνυμα από το PayPal, το οποίο (κακώς) είχα ξεχάσει αποθηκευμένο στον PSN λογαριασμό μου, οτι "You sent a payment of €50.00 EUR to SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED"... Ευτυχώς δεν είχα αποθηκευμένες κάρτες, μόνο το Paypal. Εκεί πανικοβλήθηκα και κατάλαβα τι έχει γίνει, οτι κάποιος χάκαρε το λογαριασμό μου, άλλαξε e-mail και κωδικό, και έκανε 50€ αγορά. Σάββατο βράδυ, λείποντας σε ταξίδι, δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. Τα τηλεφωνικά κέντρα τους ήταν κλειστά. Έστειλα 3 e-mail στη SONY Αγγλίας και Ελλάδας, έκανα και report τη συναλλαγή στο PayPal ως παράνομη, και περίμενα. Ευτυχώς το PayPal ακύρωσε τη συναλλαγή την επόμενη, και μου έκανε refund το ποσό. "Χαριστικά" (in terms of good will), όπως μου είπαν, γιατί σύμφωνα με αυτούς δεν έγινε κάτι παράνομο, καθώς δεν μπορούσαν να ξέρουν αν ο PSN λογαριασμός μου χακαρίστηκε ή όχι, αυτοί απλά είδαν οτι έγινε μια συναλλαγή. Προσπάθησα μέσω PayPal και απενεργοποίησα τις αυτόματες εξοφλήσεις με το PSN. ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έγινε κάποια άλλη χρέωση. Δευτέρα πρωί επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη SONY Ελλάδος και μου είπαν οτι...θα το ερευνήσουν. Στην επικοινωνία μου με τη SONY UK, με παρέπεμψαν στο ελληνικό τμήμα. Μέχρι στιγμής η απάντηση που πήρα ήταν η παρακάτω: "Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony. Όσον αφορά το πρόβλημμα με το λογαριασμό σας στο Play Station Network με Online ID : ********* θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχει γίνει αποκλεισμός του συγκεκριμένου λογαριάσμου. Έχει προωθηθεί η υπόθεση σας στο αρμόδιο τμήμα και θα σας ενημερώσουμε οταν ενεργοποιηθεί και πάλι ο λογαρισμός σας." Και...περιμένω... Υ.Γ. Να τονίσω οτι ουδέποτε μοιράστηκα τα στοιχεία του λογαριασμού μου, στο PS μου δεν έχει κανείς άλλος πρόσβαση παρά μόνο εγώ, δεν έχω παίξει ποτέ on-line. Δεν είχα ενεργοποιήσει το 2-step verification, ούτε γνώριζα την ύπαρξή του. Με το να ζητήσεις από το paypal να σου επιστρέψει τα λεφτά της χρέωσης και όχι από τη sony δεν το αποκλείω να φας μόνιμο ban στον λογαριασμό σου. Το έχω γράψει στο παρελθόν και το ξαναγράφω. Εάν γίνει κάτι τέτοιο μιλάτε μόνο με sony και δεν ανοίγεται dispute στο paypal για να πάρετε τα χρήματα σας από τη SONY. Αναφέρεται και στους όρους χρήσης ότι εάν γίνει κάτι τέτοιο κλειδώνουν τον λογαριασμό. Αυτό που λέω έχει γίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν και αν και έπεσε κράξιμο, η ΣΟΝΥ δεν άλλαξε πολιτική. Ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα και να βγάλεις άκρη. edit: Φρέσκο θέμα με αυτό που έλεγα Site: http://www.insomnia.gr/topic/636859-ps-network-account-banned/ . O λογαριασμός τρώει ban με το που δει η ΣΟΝΥ refund. Για αυτό πρώτα επικοινωνούμε με SONY και εξηγούμε τι έχει συμβεί και όχι κατευθείαν dispute στο paypal. Η ατυχία βέβαια είναι να σου συμβεί Σαββατοκύριακο όπου δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με ΣΟΝΥ και κινδυνεύεις να γίνουν επιπλέον χρεώσεις. Για αυτό το λόγο δεν αφήνουμε αποθηκευμένα τα στοιχεία πληρωμής!!! 2
kontrakultura Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δεν μας χέζει η SONY; Ας είχαν ένα 24/7 live support για να μιλάμε άμεσα μαζί τους ανα πάσα στιγμή. Δηλαδή αν είχα τις κάρτες μου αποθηκευμένες, τι θα έκανα; Θα τις άφηνα όλο το σ/κ, για να ψωνίζει αβέρτα κατοστάευρα fifa points το λαμόγιο που μου έφαγε το account; Ή θα έτρεχα στην τράπεζα να τις ακυρώσω και να βγάλω καινούργιες; Ή δεν θα έκανα αμέσως report τη συναλλαγή, περιμένοντας να πάει Δευτέρα πρωί για να ξυπνήσουν στη SONY, να πιούν και ένα καφεδάκι χαλαρά, και μετά να δούμε τι θα γίνει; Ή μήπως θα έπρεπε να ψάχνω μόνος μου στα forum, για να δω τι παίζει σε παρόμοιες υποθέσεις και να μυρίσω τα νύχια μου για το τι πρέπει να κάνω; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. 2017 έχουμε. Εάν γίνει κάτι τέτοιο μιλάτε μόνο με sony και δεν ανοίγεται dispute στο paypal για να πάρετε τα χρήματα σας από τη SONY. Αναφέρεται και στους όρους χρήσης ότι εάν γίνει κάτι τέτοιο κλειδώνουν τον λογαριασμό. Μπορείς, αν έχεις την καλοσύνη, να μου στείλεις πού ακριβώς αναγράφεται αυτό; 1
gRim Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δεν μας χέζει η SONY; Ας είχαν ένα 24/7 live support για να μιλάμε άμεσα μαζί τους ανα πάσα στιγμή. Δηλαδή αν είχα τις κάρτες μου αποθηκευμένες, τι θα έκανα; Θα τις άφηνα όλο το σ/κ, για να ψωνίζει αβέρτα κατοστάευρα fifa points το λαμόγιο που μου έφαγε το account; Ή θα έτρεχα στην τράπεζα να τις ακυρώσω και να βγάλω καινούργιες; Ή δεν θα έκανα αμέσως report τη συναλλαγή, περιμένοντας να πάει Δευτέρα πρωί για να ξυπνήσουν στη SONY, να πιούν και ένα καφεδάκι χαλαρά, και μετά να δούμε τι θα γίνει; Ή μήπως θα έπρεπε να ψάχνω μόνος μου στα forum, για να δω τι παίζει σε παρόμοιες υποθέσεις και να μυρίσω τα νύχια μου για το τι πρέπει να κάνω; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. 2017 έχουμε. Μπορείς, αν έχεις την καλοσύνη, να μου στείλεις πού ακριβώς αναγράφεται αυτό; Έχεις δίκιο όπως είπα μεγάλη ατυχία που σου έκατσε Σαββατοκύριακο. Όσο κράξιμο και να φάει πάντως δεν έχει αλλάξει πολιτική από όσο γνωρίζω. Παρόλα αυτά κάνε λίγο υπομονή και επικοινώνησε πάλι μαζί τους να δεις τι γίνεται. Εάν έχω χρόνο θα ψάξω αυτό με τους όρους χρήσεις. Ψάξε το κι εσύ στο google. edit: Δες εδώ Site: http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Support/Terms-amp-Conditions-Refund-Policy/m-p/23961590 με απάντηση από ps staff: "I'm pretty certain the ban will have been due to the chargeback actioned by PayPal. This will always results in an debt on the account which automatically bans the console, usually until the debt has been repaid." και how to request a refund Site: https://www.playstation.com/en-gb/get-help/help-library/store---transactions/payments---refunds/playstation-store-cancellation-policy/ Ελπίζω στην περίπτωση σου να καταλάβουν ότι το dispute έγινε διότι ο λογαριασμός σου είχε χακαριστεί. Το θέμα είναι ότι το σύστημα θα δει ξερά το dispute οπότε και ο λογαριασμός ίσως γίνει αυτόματα ban. Μπορεί βέβαια μετά το χαμό που έχει γίνει στο παρελθόν και με δεδομένο ότι τώρα τελευταία έχει γίνει χαμός με παραβιασμένους λογαριασμούς η sony να είναι πιο προσεκτική στην επίλυση αυτών των θεμάτων. Δες και σε άλλη αντίστοιχη περίπτωση με την δική σου Site: https://www.boards.ie/b/thread/2057407989 "We have investigated your case and have concluded that the purchases in question were made via the web store platform and not via a console. However, as per our Sony Entertainment Network Terms of Service we are not liable for any unauthorised activity on consumers Sony Entertainment Network accounts. Unfortunately in this case the transactions will not be refunded. We will investigate this further and take any appropriate action against any consoles linked with these transactions however we will be unable to share details of this with yourself. I would recommend strengthening your password and enabling [Require Password at Checkout] which can be done either on your console under [PSN] > [Account Management] or on the account management area of the SEN website by clicking [Account] then [Wallet]. Please also keep your account details secure and do not share these details with anyone. This will ensure that nobody can access your account and transact without your permission."
Greygore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Μπορείς, αν έχεις την καλοσύνη, να μου στείλεις πού ακριβώς αναγράφεται αυτό; WE HAVE NO OBLIGATION TO REVERSE OR REFUND UNAUTHORIZED CHARGES MADE USING ANY AVAILABLE PAYMENT METHOD. EXCEPT AS OTHERWISE PERMITTED BY APPLICABLE LAW OR AS EXPRESSLY PROVIDED IN THIS AGREEMENT, FUNDS ADDED TO THE WALLET ARE NON-REFUNDABLE AND NON-TRANSFERABLE. Αν δεν κάνω λάθος, είναι το πιο πάνω quote, απο τα terms of service του Playstation.com. Υπάρχει επίσης αναφορά στα terms of service του PSN πιο αναλυτικά (αν και τα συγκεκριμένα είναι out of date, η πιο πρόσφατη έκδοση των TOS δεν αναφέρει τόσο ξεκάθαρα τις περιπτώσεις chargeback): Chargebacks If a top up to your wallet is reversed by your payment service provider (e.g. your bank, credit card provider or PayPal), known as a "chargeback", and there are insufficient funds in your wallet such that your balance is negative after the reversal, you will owe us a debt of the balance. We will suspend access to the PSN by your Account or console until that debt is repaid. 1
dimyok Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Με τόσο χοντρό δούλεμα θα τους έδειχνα κ@λοδαχτυλο στα "service" τους .
kontrakultura Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Τελικά το πρόβλημά μου αποκαταστάθηκε πλήρως, ανώδυνα και άμεσα. Μου έστειλαν από τη SONY το παρακάτω μήνυμα: "Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony. Όσον αφορά το λογαριασμό σας στο Play Station Network με Online ID : *********** θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι είναι και πάλι ενεργός. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, σας παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινώνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών SONY στα παρακάτω τηλέφωνα: κλπ. " Έχω το λογαριασμό μου και πάλι, ακριβώς όπως ήταν και πριν το χακάρισμα. Μπήκα, άλλαξα κωδικό, και όλα καλά. Ο χάκερ είχε αγοράσει 50€ FIFA points, τα οποία μου έκανε refund το Paypal. Μπράβο στη SONY για την άμεση και σωστή υποστήριξη. Πρέπει να προσέχουμε με τις υποκλοπές στοιχείων που αναφέρονται παραπάνω, είναι σοβαρό θέμα. Από δώ και στο εξής δεν θα ξανασυνδέσω Paypal ή κάρτα μόνιμα στο PSN, θα αλλάζω συχνότερα κωδικό, και θα ενεργοποιήσω το 2-step verification. 2
zoid13 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Τελικά το πρόβλημά μου αποκαταστάθηκε πλήρως, ανώδυνα και άμεσα. Μου έστειλαν από τη SONY το παρακάτω μήνυμα: "Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony. Όσον αφορά το λογαριασμό σας στο Play Station Network με Online ID : *********** θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι είναι και πάλι ενεργός. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, σας παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινώνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών SONY στα παρακάτω τηλέφωνα: κλπ. " Έχω το λογαριασμό μου και πάλι, ακριβώς όπως ήταν και πριν το χακάρισμα. Μπήκα, άλλαξα κωδικό, και όλα καλά. Ο χάκερ είχε αγοράσει 50€ FIFA points, τα οποία μου έκανε refund το Paypal. Μπράβο στη SONY για την άμεση και σωστή υποστήριξη. Πρέπει να προσέχουμε με τις υποκλοπές στοιχείων που αναφέρονται παραπάνω, είναι σοβαρό θέμα. Από δώ και στο εξής δεν θα ξανασυνδέσω Paypal ή κάρτα μόνιμα στο PSN, θα αλλάζω συχνότερα κωδικό, και θα ενεργοποιήσω το 2-step verification. Ωραία .... πέσαμε μάλλον σε κύμα χακαρισμάτων Τέλος καλό , όλα καλά λοιπόν. Και εγώ έσβησα τα πάντα από τον λογαριασμό μου πλέον ,ούτε κάρτες, ούτε πειπολ ούτε τίποτα. ΚΑι εννοείται 2 step verification.
Alex21121988 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Θα πω και εγώ την ιστορία ( true story) για το hacked account φίλου μου. Το χρωστάω εδώ και κάτι μέρες στον συμφουρουμητη Mathador. Ο φίλος έπαιζε GTA online και όπως καταλαβαίνετε έπαιζε και το pvp του στο session. Κάποια στιγμή χαλασε μια δουλειά ενός παίχτη εκεί, ο άλλος προφανώς τα πήρε και του έστειλε μνμα "Tommorow your account will be hacked". Ο φίλος μου του απάντησε "good luck".. Που να ήξερε ότι τελικά θα γινόταν όντως την αμέσως επόμενη. Έχω ξαναγράψει ότι μάλλον δεν πρόκειται για hacking, τους υπερεκτιμαμε θα έλεγα.. Απλώς έχουν βρει ένα κενό στο "support" της Sony και με συνδυασμό με έναν βλάκα υπάλληλο μπορεί να έχει κάποιος ξένος μια πρόσβαση στο account μας. Η ατυχία του παιδιού ήταν ότι το nick του ήταν Jake09589 (ημερομηνία γέννησης)οποτε όσοι έχετε μιλήσει με το support της Sony, γνωρίζετε ότι ζητάνε μόνο το username και την ημερομηνία γέννησης για να ταυτοποιησουν ότι είσαι εσύ.. Έ λοιπόν κάτι τέτοιο του έκανε ο "hacker" Γερμανικής καταγωγής και τον χρέωσε 370 ευρώ και φυσικά τα έκανε refund. Όταν πήρε την Sony για να δει τι τρέχει, αυτοί έβλεπαν την IP που τα έκανε όλα αυτά και όταν ο φίλος μου τους ρώτησε αυτός τι φταίει που ο άλλος του έκλεψε το account και έκανε τις αγορές, η απάντηση τους ήταν να δώσει τα λεφτά αυτά ώστε να φύγει το ban αλλά προσέξτε... Δεν μπαίνουν στο wallet ούτε θα πάρει αυτά που αγόρασε ο άλλος.. Απλά ζητουσαν τα χρήματα με αγορασμενες psn cards τις οποίες θα τους πήγαινε ο ίδιος ή θα τις έστελνε ηλεκτρονικά με τις αποδείξεις αγοράς αυτών..Μόνο για να ικανοποιήσουν τα terms and conditions τους. Μιλάμε για τέτοιο καραγκιοζιλίκι.. Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό, έφαγε ban μετά από μερικες μέρες και η κονσόλα του. Δεν έχει network features δηλαδή.. Πρακτικά μόνο για ανταλλακτικά. Πήγε και πήρε άλλη κονσόλα από το να πληρώσει αυτά τα χρήματα στην Sony η οποία ξέρει ότι είναι τρυπια, για αυτό τα κρούσματα πληθαίνουν όλο και περισσότερο. * Δεν είχε 2 step verification δυστυχώς ο φίλος, άλλωστε ούτε πολλοί από εμάς είχαμε. Είχε πέσει skip κακώς Κακώς όμως και από την Sony δεν είναι υποχρεωτικό το 2 step. Έτσι θα λυνόταν ένα μεγάλο πρόβλημα. Αλλά μάλλον θέλουν να τα παίρνουν και από εκεί, οπότε τους βολεύει όλο αυτό... 4
Bourdoulas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Μετά από αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναδώσω χρήματα στην Sony. 3
metallica 13 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Πω ρε μάγκες τι είναι αυτά που διαβάζω..καλά έχει τεράστιο πρόβλημα από ότι φαίνεται ή sony..και ή αντιμετώπιση τους είναι τραγική!!πραγματικά μετά από όλα αυτά θα πάω να βγλαω την κάρτα μου από μέσα!
Steve_Sheep Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Παιδιά έτσι είναι δυστυχώς. Που να δείτε στο neogaf τι γίνεται... Από αυτά που διάβασα εκεί, συμπέρανα τα εξής: - Μην κάνετε ποτέ dispute στην τράπεζα - θα φάτε ban/permaban. Θεωρείται πολύ επιθετική ενέργεια από μέρους του πελάτη (και ας έχει δίκιο) - είναι ότι υπάρχουν και άλλα έξοδα στην διαδικασία τράπεζας-sony και σκοπό έχει να αποτρέψει κάτι βλαμμένα που το κάνανε επίτηδες και το εκμεταλλευόντουσαν για να παίρνουν το refund ΚΑΙ να κρατάνε τα παιχνίδια. - Hacks τρώνε και οι τράπεζες. Μου φάγανε ένα 500αρικο (σπαστά σε αεροπορικά εισιτήρια κ.α.) από λογαριασμό μισθοδοσίας που την κάρτα του οποίου δεν έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ εκτός ATM. Ξέρω τι λέω γιατί ασχολήθηκα αναλόγως ... - Πότε ίδιο password σε site με email. Το email μου στο g-mail είναι pwnd από Adobe και Nexus Mods αλλά klainmein. Μόνο για πίτσες, forums και τέτοια το χρησιμοποιώ και αυτό με prepaid. Και μέχρι και εκεί έχω 2step auth. - Είπα για τις prepaid??
Avatar_GR Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Αν βάλουμε 2step verification στην sony και μας κλέψουν το κινητό η αλλάξουμε νούμερο και ξεχαστούμε να το δηλώσουμε στην sony, τι γίνεται;;;
dimyok Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Έχεις τυπώσει και κρατήσει κάπου τα back-up codes αλλιώς τον πουλο Και το γμτω ειναι οτι στη sony έχω μεγάλη ψηφιακή βιβλιοθήκη και με κρατάνε από τα τέτοια αλλιώς θα τους είχα χέσει oπως τα 360-x1 που τα έχω όλα σε physical
stelios18120 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 εχει παραγινει το κακο με hacked accounts πλεον οποτε το 2step ειναι μονοδρομος.. 1
Alex21121988 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 εχει παραγινει το κακο με hacked accounts πλεον οποτε το 2step ειναι μονοδρομος.. Έπρεπε να είναι υποχρεωτικό εφόσον ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ασφάλεια του network τους. Τους έχει γλεντήσει ο κάθε τυχάρπαστος και τον βαπτίζουν hacker. Eδω υπάρχει εμφανές κενό ασφαλείας και του support. Ειδικά τον τελευταίο διάστημα γίνεται χαμός και η Sony παίρνει σβάρνα accounts και κονσόλες. Ξεχάστε τα secondary accounts(αυτά που πουλούσαν οι διάφοροι στο παρελθόν) μην αγοράζετε επίσης κονσόλες (από αγγελίες πχ) που δεν ξερετε τι account είχε ή έχει ακόμα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα