zoid13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Ελπίζω να έπεσα απλά σε τύπο που απλά θέλει να παιξει τζάμπα..... Και ελπίζω να βρεθεί άκρη με τη σονυ αύριο και να τελειώνει αυτή η ιστορία. Πάντως μεγάλο fail της Σονυ, να μη μπορεί να δημιουργήσει ενα ασφαλές δίκτυο. Ακριβές κονσόλες, ακριβά παιχνίδια, ακριβά περιφερειακά.... Ε κάνε και ένα δίκτυο με τις απαραίτητες βαθμίδες ασφαλείας για να προστατέψεις τους πελάτες σου....
chrisgewrgi Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 λογικα απο τα πολλα κρουσματα προσθεσαν το 2 step verification. θα στο δωσουν πισω αμεσως ειναι η γνωμη μου.απλα παρτους τηλ και να εχεις το ps4 κοντα σου για serial κτλπ. μετα ασφαλισε τον λογαριασμο με 2 step verification.μετα δεν υπαρχει περιπτωση για κλοπη επειδη αν πας να μπεις απο αλλη συσκευη σου ερχετε μυνημα στο κινητο ενας κωδικος και πρεπει να βαλεις αυτον τον κωδικο για να μπει. και οσο για τα στοιχεια της καρτας δεν αποθηκευονται .μολις τσεκαρα και το δικο μου.τον αριθμο καρτας δειχνει μονο τα 4 πρωτα και τα 4 τελευταια.ολα τα αλλα με αστερισκο. και το security code που αναγραφεται πισω απο την καρτα και αυτο με αστερισκο...οποτε για χρηση της καρτας εκτος του ps store μην ανυχησηχεις. ενημερωσε μας αυριο τι σου ειπαν 1
stelios18120 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Το 2 step verification είναι η λύση. Το βάζεις και τελειωσε μετά δεν γίνεται να σε χακαρουν κτλπ εφόσον σ έρχεται στο κινητό ο κωδικός. 1
zoid13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Καλημέρα και πάλι παιδιά Μίλησα με Sony Hellas , στο 0080044121496 και μέσα σε 5 λεπτά λύθηκε το πρόβλημα.... Όντως ήταν χακαρισμένος ο λογαριασμός ΑΛΛΑ σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού, όταν υπάρχουν στοιχεία κάρτας αποθηκευμένα στο PS Account , αυτομάτως γίνεται Ban ο λογαριασμός από το σύστημα όταν καταλάβει ότι εισήλθε κάποιος άλλος. Με τη βοήθεια του τεχνικού έδωσα νέο mail ( User ID sign in) , ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός και όλα καλά.... Μου σύστησε και ο τεχνικός, όπως και τα παιδιά από πάνω να χρησιμοποιήσω το 2 step verification , με το οποίο είναι αδύνατο το χακάρισμα.... Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν.... 1
duende Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 θα σου ελεγα να παρεις το cs της αγγλιας, αλλα αφου εβγαλες ακρη με τους δικους μας τυχερος εισαι. στη δικη μου περιπτωση που ειχε μπλοκαρει η sony τον λογαριασμο απο δικο της λαθος με ταλαιπωρησαν 10 μερες οι δικοι μας χωρις να απαντανε σε κανενα e-mail και να λενε π@π@ριες στο τηλεφωνο. τελικα πηρα στο αγγλικο και σε 5 λεπτα ηταν ετοιμο και οπως ειπαν και οι πιο πανω μην αποθηκευσεις καμια καρτα η paypal αν μπορεις, βαζε χρηματα με psn cards ενεργοποιησε 2-step verification βαλε κανενα password της προκοπης
Alex21121988 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή έπαθε φίλος μου μεγάλη ήττα, (αν θέλετε το αναλύω) σχετικά με hacking, και ουσιαστικα του έκανε την κονσόλα να μην μπορεί να συνδεθεί ποτέ με κανένα account ever, άρα πρακτικα άχρηστη(μπορω να το εξηγήσω και αυτό)λογω έλλειψης network features οπότε και αναβάθμισης firmware, θα συμβούλεψω τα εξής με την σειρά. Καταρχήν η Sony αποδεδειγμένα είναι "τρύπια" και το support της είναι από κακό ως άθλιο. 1. Για κανένα λόγο μην έχετε αποθηκευμένα στοιχεία κάρτας ή PayPal στο account σας. Μόνο μέσω psn cards οι digital αγορές σας. 2. 2 Step verification χθες, όχι σήμερα, απλά κάντε το. 3. Αν φτιάχνετε psn account τώρα μην βάζετε nicks όπως το δικο μου για παράδειγμα "Alex21121988" καθώς υποδεικνύει την ημερομηνία γέννησης σας. Έχει αποδειχθεί πως αν γνωρίζεις απλά το username και την ημερομηνία γέννησης μπορείς να φτάσεις να έχεις πρόσβαση σε account αλλού, βρίσκοντας πχ κάποιον αφελή υπάλληλο στην Sony που θα προχωρήσει την διαδικασία τηλεφωνικά σε οτι ζητήσεις με κάποια καλά τρικ. Guys έχει συμβεί.. * Μπορειτε να βάλετε σαν το δικό μου nick πχ Mhtsos0351955 αλλά τουλάχιστον αλλάξτε την ημερομηνία γέννησης στα στοιχεία του account σας. Πάρτε τα μέτρα σας για να μην πάθετε ότι έχουν πάθει άλλοι. Το account μας ουσιαστικά είναι linked με την κονσόλα, θέλει προσοχη. Αν χάσεις το account σου, πρακτικά trash-αρεις την κονσόλα σου. 2
zoid13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Alex21121988 Σωστότατος. Τώρα που το σκέφτομαι , το μόνο που με ρώτησε ο τεχνικός από το τηλέφωνο είναι η ημερομηνία γέννησης. Ούτε PS4 S/N ούτε τίποτα. Όνομα και ημερομηνία γέννησης. Με αυτή τη λογική , οποιοσδήποτε ξέρει το όνομά μου, την ημερομηνία γέννησής μου και το μέιλ μου, έχει πρόσβαση στο ps network, με τη βοήθεια τεχνικού κιόλας! Τώρα πιστεύω ότι με το 2 step verification δε θα ξαναέχω πρόβλημα. Και password σιδηρόδρομο εννοείται..... 1
klainmaingr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Βέβαια μπορείτε να την πάθετε και σαν και μένα και να βρεθείτε ένα πρωί με -500€ στην τράπεζα απο τυχαία χρέωση απο την ΙΔΙΑ την microsoft. Παρόλο που έχετε authorization, 2step, και τα πάντα, κανείς δε σας ρωτάει. Την Τρίτη το πρωί είδα να λείπουν 445€ απο την τράπεζα. Το ποσό μου ήταν οικείο (τόσο "κρατάει" η microsoft σαν εγγύηση για Advanced exchanges και έχω κάνει 3 φορές) οπότε πήγα απευθείας στο MS account μου. Απο ότι αποδείχτηκε η Microsoft απο συστημικό πρόβλημα χρέωσε ΚΟΥΤΟΥΡΟΥ την κάρτα μου ετσιθελικά (δεν έχω καμία εκκρεμότητα μαζί τους εδώ και μήνες). Πέρα απο την ταλαιπωρία και την ΛΗΣΤΕΙΑ εκ μέρους της microsoft, έχω φάει μια βδομάδα στα τηλέφωνα για να τους αποδείξω οτι είναι ΖΩΑ. Αφού παραδέχτηκαν το λάθος τους τώρα πρέπει να περιμένω όόόόόσες μέρες τους πάρει για να ολοκληρωθεί το refund. Οπότε χρηματοδοτώ για 1-2 βδομάδες αυτό το μπουρδέλο που τολμάνε και ονομάζουν εταιρία γιατί μια μέρα το σύστημα τους αποφάσισε οτι ήταν καλή ιδέα να με χρεώσει. Σε περίπτωση που ΔΕΝ είχα κάρτα συνδεδεμένη μου είπαν οτι θα έτρωγα permaban για οφειλές (παρόλο που δε οφείλω τίποτα). Να πεθάνουν τα digital, να πεθάνουν οι κάρτες και κυρίως να πεθάνει η ms. Είναι απίστευτο το πως μπορούν να κάνουν "πλασματικές" παραγγελίες όπως μου είπε ο τραγικός τύπος στο support και εσυ να μην έχεις κανένα έλεγχο/ενημέρωση πάνω σε αυτό. Απλα επειδή ο κάθε ινδός στο support δεν έχει ιδέα τι κάνεις εσυ βρίσκεσαι άφραγκος και προσπαθείς να δείς ποιος σε κατέκλεψε και να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας. Meanwhile τις υποχρεώσεις σου τις πληρώνει δεν ξέρω και εγώ ποιός. Μηδενικά. Σκουπίδια της ζωής. Ψόφος. Μακάρι να είχα ιδέα τι μπορώ να τους κάνω απο άποψη καταγγελιών αλλα νομίζω το μόνο που θα καταφέρω είναι περισσότερη ταλαιπωρία. Τα λεφτά θα μπούν κατα πάσα πιθανότητα μέχρι Αύριο/Δευτέρα γιατί βλέπω οτι έχει γίνει refund στο acc. Αλλα η ταλαιπωρία και η ξεδιάντροπη αυθαίρετη χρέωση δε θέλω να μείνουν έτσι. Σιχαμένη εταιρία. Άχρηστοι οι πάντες. Γ@μω την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να πάρω αυτό το σκουπίδι που λέγεται xbone. 2
zoid13 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Την Τρίτη το πρωί είδα να λείπουν 445€ απο την τράπεζα. Το ποσό μου ήταν οικείο (τόσο "κρατάει" η microsoft σαν εγγύηση για Advanced exchanges και έχω κάνει 3 φορές) οπότε πήγα απευθείας στο MS account μου. Είναι τουλάχιστον υπερβολικό να χρεώνουν τέτοια ποσά χωρίς καν έστω μια ειδοποίηση. Δε ξέρω και κατά πόσο είναι νόμιμο. Εξωφρενικό ποσό για να το πάρουν στα μουλωχτά. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι έβγαλες άκρη....
Heybro Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Η Microsoft πάντα ήταν αθλια εταιρία και μια καταγγελία θα ήταν ότι τους αξίζει αλλά αντε να βγάλεις άκρη. Κλέφτες δεδομένων είναι εδώ και χρόνια αλλά κλέφτες χρημάτων με το έτσι θέλω πρώτη φορά ακούω. Εφόσον κατάλαβαν το λάθος τους πάλι καλά να λες αν και πάλι σε ταλαιπωρησαν. 1
Mr_Terror Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 klainmain τι να πω, πολυ ατυχος.Τουλαχιστον ξεμπερδεψες με τα προβληματικα slim one?Πως τελειωσε η ιστορια?
papeipa Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Πολύ ταλαιπωρία,τι είναι τα advance exchanges;Εγώ κάνω αγορά και μετά delete τα στοιχεία της κάρτας...Στην american express της alpha bank με το που γίνει χρέωση μου έρχεται μύνημα στο κινητό πόσα χρήματα χρεώθηκαν και σε ποιον.Μην αφήνετε τα στοιχεία της κάρτας μέσα . 1
Alex21121988 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δεν συμβαίνει μόνο με την Ms αυτό.. Ακόμα και ας μην είναι τόσο το πόσο, συμβαίνει και σε περιπτώσεις στην Sony. H υπηρεσία που έχει η Sony το PS plus, αν έχεις μέσα στοιχεία κάρτας ή PayPal(που θα έχεις δηλωμένη μια κάρτα) σε χρεώνει αυτομάτως όταν λήγει η συνδρομή. Δίχως να σε ρωτήσει υπόψιν. Ναι, υπάρχει επιλογή για μη αυτόματη χρέωση, ΑΛΛΑ μετά από κάποιο firmware update, αυτό το setting ξαναπάει ως έχει, οπότε αν δεν είσαι προσεχτικός και λιγο άτυχος, μπαμ σε χρέωσε. Οπότε θέλει προσοχή και αυτο. Τα ξαναγράφουμε οπως τα έχουμε γράψει πολλάκις και στα official topics για την κάθε κονσόλα. Αγοράζετε με psn cards. Ή στην τελική μόνο με prepaid κάρτες που θα γεμίζετε με το ακριβές ποσό πριν κάνετε την αγορά που επιθυμείτε. 1
klainmaingr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 klainmain τι να πω, πολυ ατυχος.Τουλαχιστον ξεμπερδεψες με τα προβληματικα slim one?Πως τελειωσε η ιστορια? Προς το παρον (φτου φτου) έχω κανονική κονσόλα που δεν ακούγεται τίποτα. Οπότε απο αυτήν την πλευρά ξεμπέρδεψα. Είχα χίλιες δυο βλακείες, πήρα/έστειλα κονσόλες πίσω. Κάναν διπλές παραγγελίες. Πράγματα που δεν φαντάζεσαι να κάνει ουτε το τελευταίο σκρουτζομάγαζο. Στην τελική πριν ένα μήνα είχα κανονικά κονσόλα και όλα τα $$ (900ε στο σύνολο) στη θέση τους. Πριν μερικές μέρες έγινε αυτό που γράφω παραπάνω γιατί συστημικά σε κάποια απο τις χιλιάδες παπαριές που κάνανε έδειχνε οτι δεν είχα στείλει κάποια κονσολα πίσω (είχαν δηλώσει οτι έπρεπε να στείλω πίσω την ίδια κονσόλα ΔΥΟ φορές) Σήμερα είδα οτι μου έβαλα τα 350 πίσω και λείπουν άλλα 85κάτι ευρώ. Η microsoft λέει οτι έκανε δύο εντολές επιστροφής, η τράπεζα λέει οτι δεν έχει κάποια εντολή να εκκρεμεί και εγώ είμαι στα τηλέφωνα. Αν καταφέρω να ξεμπερδέψω και με αυτό θα βγούν όλα απο το account και δεν ξανακουμπάω οτιδήποτε με το σχετικό σήμα. Θα γίνω λινουξάς και apple fanboy στα γεράματα. Πάντως οι τύποι εκτός απο άσχετοι είναι και επικίνδυνοι. Αν δε μιλούσα με έναν συγκεκριμένο (κακάσχετο) υπάλληλο μόνιμα, θα ήταν τουλάχιστον αδύνατο να αποδείξω σε έναν δεύτερο στο support οτι η παπαριά ήταν συστημική απο την πλευρά τους. Ένα άδειο paypal ή μια άδεια κάρτα (για τα free gold games). ΠΟΤΕ τα βασικά σας στοιχεία. Ποτέ ποτέ ποτέ. Δεν υπάρχει καμία εταιρία εμπιστοσύνης. Οσο μεγαλύτερη η εταιρία, τόσο δυσκολότερο να βρεθεί ο βλάκας και το δίκιο σου. 4
jumaru99 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Πάλι καλά που βρήκες λύση, σχετικά γρήγορα και ανέξοδα. Ελπίζω να έπεσα απλά σε τύπο που απλά θέλει να παιξει τζάμπα..... Δεν νομίζω πως τους ενδιαφέρουν να παίξουν. Να τους πουλήσουν κατά κύρια βάση θέλουν και αν έχεις και κάρτα περασμένη, αγοράζουν και games για να ανεβάσουν περαιτέρω την αγοραστική του αξία, πάντα εις βάρος σου.Τυχερός ήσουν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα