zoid13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα σε όλους. Πριν από λίγο , γυρνώντας από τη δουλειά, άνοιξα το PS4 μου θέλωντας να παίξω λιγο 2k17 .... Προς μεγάλη μου έκπληξη κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να συνδεθώ στο λογαριασμό μου.... Τσεκάροντας τα εισερχόμενα μέιλ μου, είδα ότι είχα μειλ απο την sony , το οποίο έλεγε ότι το ID μου άλλαξε επιτυχώς..... ( This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully) Έστειλα μέιλ στη σόνυ , καμία απάντηση προς το παρόν. Πήρα τηλέφωνο στο Sony Hellas αλλά λόγω ώρας δε λειτουργούν... Έχει κανένας παρόμοια εμπειρία ? Και αν ναι, πως έβγαλε άκρη ? Καμία συμβουλή ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 αυτο που ειχε συμβει σε μενα προσφατα, ηταν να μπουν λογικα στο λογαριασμο μου απο pc και να κανουν deactivate τον λογαριασμο μου στο ps4.οταν προσπαθουσα να κανω το Ps4 activate μου ελεγε οτι δεν μπορω διοτι ειναι activate σε αλλη κονσολα. τους εστειλα email κυριακη βραδυ λεγοντας τους τι εχει γινει και οτι εγω ποτε δεν εχω κανει activate αλλη κονσολα στο λογαριασμο μου,και δευτερα μεσημερι μου ηρθε μυνημα απο sony λεγοντας μου οτι εκαναν deactivate την προηγουμενη κονσολα και οτι πλεον μπορω,βεβαια αλλαξα κωδικο και 2 step security. εσυ δοκιμασε να βαλεις το email σου στο sony psn. ας το εχουν αλλαξει πατα οτι εχεις ξεχασει τον κωδικο..να δεις τι θα σου βγαλει.κανονικα μετα σου λεει ημερομηνια γεννησης και μετα αλλαζεις κωδικο. 1
zoid13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 αυτο που ειχε συμβει σε μενα προσφατα, ηταν να μπουν λογικα στο λογαριασμο μου απο pc και να κανουν deactivate τον λογαριασμο μου στο ps4.οταν προσπαθουσα να κανω το Ps4 activate μου ελεγε οτι δεν μπορω διοτι ειναι activate σε αλλη κονσολα. τους εστειλα email κυριακη βραδυ λεγοντας τους τι εχει γινει και οτι εγω ποτε δεν εχω κανει activate αλλη κονσολα στο λογαριασμο μου,και δευτερα μεσημερι μου ηρθε μυνημα απο sony λεγοντας μου οτι εκαναν deactivate την προηγουμενη κονσολα και οτι πλεον μπορω,βεβαια αλλαξα κωδικο και 2 step security. Με λίγα λόγια , φθηνά τη γλύτωσες..... Εμένα με τρομάζει λίγο αυτό που μου έτυχε , επειδή δεν ξέρω αν στο PSnetwork μένουν αποθηκευμένα τα στοιχεία της κάρτας μου. Είχα αγοράσει ένα παιχνίδι πριν μερικές μέρες και δεν θυμάμαι αν τα στοιχεία αποθηκεύονται ή αν πρπεέι κάθε φορά να τα ξαναπερνάει αυτός που θέλει να κάνει αγορά. Πάντως μέχρι τώρα δεν είδα κίνηση στην κάρτα μου... Τους έστειλα και εγώ μέιλ πριν καμιά ώρα, οπότε ελπίζω αύριο να έχω απάντηση και να λυθεί το θέμα χωρίς περαιτέρω απώλειες ... εσυ δοκιμασε να βαλεις το email σου στο sony psn. ας το εχουν αλλαξει πατα οτι εχεις ξεχασει τον κωδικο..να δεις τι θα σου βγαλει.κανονικα μετα σου λεει ημερομηνια γεννησης και μετα αλλαζεις κωδικο. Το δοκίμασα, ότι και καλά ξέχασα τον κωδικό μου και μου λέει ότι το email που βάζω δεν είναι σωστό... μπέρδεμα....
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 αν δεν εχεις κανει αγορα απο το pc και να περασεις την καρτα σου εκει 99% δεν μπορουν να την χρησιμοποιησουν.που και παλι στο psn απο το pc σου ζηταει κιαλους κωδικους και συνθηματικα για να περασεις καρτα και να κανεις αγορα και καθε που κανεις αγορα στα ζηταει.σαν 2 step security αναγκαστικο ομως. οχι προαιρετικο.τουλαχιστον ετσι ειναι εμενα στην εθνικη. παντος εγω τους βρηκα πολυ εξυπερετικους και γρηγορους. θα δουν αμεσως την αλλαγη email και κωδικου και θα κανουν restore.ακομα και λεφτα να σου φανε σου κανουν refund,μαλλον με πιο χρονοβορα διαδικασια.
gRim Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μην αφήνεται αποθηκευμένα τα στοιχεία της κάρτας στο PSN ύστερα από όσα έχουν γίνει! Μετά την αγορά να πηγαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού και να αφαιρείται τα στοιχεία σας. Έχουν αναφερθεί περιστατικά όπου μετά το χακάρισμα του λογαριασμού έγιναν κάποιες αγορές και η λύση της SONY ήταν να μπανάρει τον λογαριασμό ως λύση. Επίσης, βάλτε ένα δύσκολο password, ενεργοποιήστε two-step verification και γενικά προσοχή με της σελίδες που επισκέπτεστε που δήθεν δίνουν δωρεάν psn credits κτλ. 2
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο μέσω email. Πατήστε το σύνδεσμο για να επαληθεύσετε τη νέα διεύθυνση email. αυτος ειναι ο κανονας 5 στο Psn για αλλαγη email. Πολυ περιεργο μου φενεται οτι εσυ δεν εξουσιοδοτησες κανεναν αλλο λογαριασμο μεσα απο το email σου. δηλαδη αυτος που σου αλλαξε το email ειχε και προσβαση στα email σου? εκτος και ειχες τον ιδιο κωδικο σε email και psn account,και με ενα σμπαρο δυο τρυγωνια το λαμογιο
zoid13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 αν δεν εχεις κανει αγορα απο το pc και να περασεις την καρτα σου εκει 99% δεν μπορουν να την χρησιμοποιησουν.που και παλι στο psn απο το pc σου ζηταει κιαλους κωδικους και συνθηματικα για να περασεις καρτα και να κανεις αγορα και καθε που κανεις αγορα στα ζηταει.σαν 2 step security αναγκαστικο ομως. οχι προαιρετικο.τουλαχιστον ετσι ειναι εμενα στην εθνικη. παντος εγω τους βρηκα πολυ εξυπερετικους και γρηγορους. θα δουν αμεσως την αλλαγη email και κωδικου και θα κανουν restore.ακομα και λεφτα να σου φανε σου κανουν refund,μαλλον με πιο χρονοβορα διαδικασια. Και εγώ εθνική έχω , έχω ήδη τσεκάρει ότι δεν υπάρχει καμία κίνηση στην κάρτα μου . Από PC ποτέ δεν έκανα αγορά για το psn... μακάρι να γίνει όσο εύκολο το λες φιλαράκι....μακάρι.... Μην αφήνεται αποθηκευμένα τα στοιχεία της κάρτας στο PSN ύστερα από όσα έχουν γίνει! Μετά την αγορά να πηγαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού και να αφαιρείται τα στοιχεία σας. Έχουν αναφερθεί περιστατικά όπου μετά το χακάρισμα του λογαριασμού έγιναν κάποιες αγορές και η λύση της SONY ήταν να μπανάρει τον λογαριασμό ως λύση. Επίσης, βάλτε ένα δύσκολο password, ενεργοποιήστε two-step verification και γενικά προσοχή με της σελίδες που επισκέπτεστε που δήθεν δίνουν δωρεάν psn credits κτλ. Αυτό είναι που με τρομάζει, το ότι δε θυμάμαι αν τα αποθήκευσα ή όχι! Άκουγα και εγώ για χακαρίσματα λογαριασμών κτλ κτλ , αλλά κλασσικά έλεγα "έλα μωρέ, σε εμένα θα τύχει?" Να που έτυχε.... Σελίδες για credits κτλ κτλ ποτέ δεν επισκέφθηκα, αποκλείεται να μου χακάρανε από εκεί το λογαριασμό μου.... Αν η Sony Hellas δίνει βάση σε τέτοιου είδους προβλήματα, τότε λογικά θα μπορέσουν να με βοηθήσουν αύριο μέσω τηλεφώνου. Δε νομίζω να περιμένω απάντηση μέσω μέιλ.....
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 επιλέξτε τον λογαριασμό τοπικού χρήστη, πατήστε την επιφάνεια ελέγχου για να έχετε πρόσβαση στην οθόνη λειτουργιών και πατήστε διαδοχικά [settings] (Ρυθμίσεις) > [PlayStation Network] > [Account Information] (Πληροφορίες λογαριασμού) > [sign-in ID] (Αναγνωριστικό σύνδεσης). Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης. Εισαγάγετε το νέο Sign-In ID (Email Address) και επιλέξτε 'Confirm' (Επιβεβαίωση). Αν αλλάζετε sign-in ID σε δευτερεύοντα λογαριασμό, ο κύριος λογαριασμός θα πρέπει να εξουσιοδοτήσει αυτήν την αλλαγή, εισαγάγοντας τον κωδικό πρόσβασης. Θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο μέσω email. Πατήστε το σύνδεσμο για να επαληθεύσετε τη νέα διεύθυνση email. Πλέον, μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας το νέο Sign-in ID. Θα λάβετε ένα email από τη διεύθυνση [email protected] και στην αρχική και στη νέα διεύθυνση email που θα σας ενημερώνει για την αλλαγή.
xaerialtwistx Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 αν δεν εχεις κανει αγορα απο το pc και να περασεις την καρτα σου εκει 99% δεν μπορουν να την χρησιμοποιησουν το αντιθετο θα ελεγα.. στο ps4 αποθηκευονται ολα τα στοιχεια της καρτας και δεν ζηταει καν κωδικο οταν πας να αγορασεις κατι εκτος και αν εχεις ενεργοποιησει την επιλογη "Require Password at Checkout" απο τις ρυθμισεις αγορας. Παρε την τραπεζα να σου μπλοκαρει την καρτα μεχρι να βγαλεις ακρη, ετσι και αλλιως 24ωρη ειναι η εξυπηρετηση τους.
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 το αντιθετο θα ελεγα.. στο ps4 αποθηκευονται ολα τα στοιχεια της καρτας και δεν ζηταει καν κωδικο οταν πας να αγορασεις κατι εκτος και αν εχεις ενεργοποιησει την επιλογη "Require Password at Checkout" απο τις ρυθμισεις αγορας. Παρε την τραπεζα να σου μπλοκαρει την καρτα μεχρι να βγαλεις ακρη, ετσι και αλλιως 24ωρη ειναι η εξυπηρετηση τους. ενοουσα αν ειχε κανει αγορα απο το pc.οτι του ζηταει συνθηματικο και κωδικο παντα. σε καθε αγορα.ειδικα συνθηματικο δεν το αποφευγεις.τουλαχιστον σε μενα ετσι εκανε 2 φορες που ειχα δοκιμασει να αγορασω απο το pc.στο ps4 δεν ζηταει συνθηματικο το ξερω.
zoid13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο μέσω email. Πατήστε το σύνδεσμο για να επαληθεύσετε τη νέα διεύθυνση email. Αυτό το βήμα παρακάμφθηκε μάλλον.... δεν έχω ίδιο κωδικό σε μέιλ και psn , άρα αποκλείεται να είχε πρόσβαση και στο μειλ μου το λαμόγιο.... το αντιθετο θα ελεγα.. στο ps4 αποθηκευονται ολα τα στοιχεια της καρτας και δεν ζηταει καν κωδικο οταν πας να αγορασεις κατι εκτος και αν εχεις ενεργοποιησει την επιλογη "Require Password at Checkout" απο τις ρυθμισεις αγορας. Χωρίς να έιμαι σίγουρος , μάλλον το είχα ενεργοποιήσει αυτό, επειδή από τις 9 το πρωί που γράφει το μέιλ αλλαγής ID μέχρι τώρα δεν έχει κίνηση η κάρτα μου.Η λογική λέει ότι αν μπορούσαν, θα μου αδειάζανε την κάρτα στο δεκάλεπτο.... Μίλησα με την τράπεζα πριν από λίγο απλά για να έχω καινούρια και έτοιμη προς χρήση κάρτα μου είπανε ότι χρειάζονται 10 εργάσιμες... και γι αυτό τους είπα ότι θα δω αν μπορώ να βγάλω άκρη πρώτα με τη ΣΟΝΥ μέχρι αύριο....
xaerialtwistx Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 ενοουσα αν ειχε κανει αγορα απο το pc.οτι του ζηταει συνθηματικο και κωδικο παντα. σε καθε αγορα.ειδικα συνθηματικο δεν το αποφευγεις.τουλαχιστον σε μενα ετσι εκανε 2 φορες που ειχα δοκιμασει να αγορασω απο το pc.στο ps4 δεν ζηταει συνθηματικο το ξερω. καταλαβα τι ειπες για το pc απλα ειναι σαν να απορριπτεις εντελως το γεγονος να σου κανουν αγορα μεσα απο το ps4, εκει ειναι πολυ πιο πιθανο αν δεν εχεις κανει αγορα απο το pc και να περασεις την καρτα σου εκει 99% δεν μπορουν να την χρησιμοποιησουν. ________________________________________________________________________________________________ Χωρίς να έιμαι σίγουρος , μάλλον το είχα ενεργοποιήσει αυτό, επειδή από τις 9 το πρωί που γράφει το μέιλ αλλαγής ID μέχρι τώρα δεν έχει κίνηση η κάρτα μου.Η λογική λέει ότι αν μπορούσαν, θα μου αδειάζανε την κάρτα στο δεκάλεπτο.... Μίλησα με την τράπεζα πριν από λίγο απλά για να έχω καινούρια και έτοιμη προς χρήση κάρτα μου είπανε ότι χρειάζονται 10 εργάσιμες... και γι αυτό τους είπα ότι θα δω αν μπορώ να βγάλω άκρη πρώτα με τη ΣΟΝΥ μέχρι αύριο.... Δεν νομιζω να χρειαζεται να φοβασαι για την καρτα σου αφου τα στοιχεια της δεν φαινονται ετσι και αλλιως ακομα και αν ειναι αποθηκευμενα, μονο στο ps4 μεσω αυτοματης πληρωμης μπορουν να την χρησιμοποιησουν. Οσο για το "Require Password at Checkout" θα ελεγα πως δεν εχει σημασια αφου σου αλλαξαν το ID προφανως και γνωριζανε τον κωδικο, δεν σε βοηθαει ιδιαιτερα.
chrisgewrgi Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 το Require Password at Checkout ειναι ο κωδικος του psn που του hackaran.οποτε ναι δεν εχει σημασια αφου τον ειχε τον κωδικο αυτος που το hackare.απλα σκεψου και το ενδεχομενο οτι πολλοι φοβουνται να κανουν αγορα ακομα και αν μπορουν, διοτι μετα παει αλλου η βαλιτσα. μετα θα εχει κανει κλοπη και σε χρηματα οποιος θα το κανε αυτο εκτος της κλοπης του account. δεν ξερω αν εχει καμια νομικη συνεπεια... και να μην εχει αυτο θα φοβατε οποιος το κανει..μηπως εχει... που η λογικη λεει να υπαρχουν συνεπειες και αν θελουν μπορουν να βρουν και ποιος ειναι αμεσως με τοσα id serial number,ip ktlp.αλλο που μπορει να μην ασχολουνται.
zoid13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Όντως μεγάλη χαζομάρα μου αυτό με τον κωδικό στο τσεκαουτ. Ξέρει τον κωδικό, οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι... Εντάξει, αν χακαρει λογαριασμούς και μετά φοβάται να χρησιμοποιήσει την κάρτα, τότε μιλάμε για μεγάλο βλαξ, να μη πω τίποτε χειρότερο. Ποιος ο λόγος να μας ταλαιπωρεί τότε...?
chrisgewrgi Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 πολλοι το κανουν πιστευοντας οτι καποιος μπορει να εχει σταματησει να παιζει η οτι μπορει να μην κανει καμια κινηση για να το παρει πισω και να το αφησει ετσι. του μενει το account και οσα παιχνιδια εχεις αγορασει τα κατεβαζει και τα παιζει. τι να πω δεν ξερω. εμενα φαντασου στα μουλοχτα μου το hackaran και δεν αλλαξαν ουτε κωδικο.απλα εκαναν deactivate την κονσολα μου απο το psn στο pc. δεν ξερω ποσο καιρος περασε για να το καταλαβω.και το καταλαβα οταν δεν ειχα ιντερνετ και προσπαθησα να παιξω και ειχαν βγαλει λουγκετο οσα παιχνιδια ειχα κατεβασει..παω να κανω activate kai μου ελεγε ειναι σε αλλη κονσολα activate.δηλαδη αυτος επαιζε τα παιχνιδια που ειχα αγορασει μεχρι να το καταλαβω εγω,ισως για κανα μηνα ...μεχρι να του κανει η sony deactivate την κονσολα, μιας και εγω δεν μπορουσα απο το pc, γιατι ειναι 1 φορα το εξαμηνο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα