cpgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Ρε παιδες αμα θελετε να κανεται photos παρτε καμια καλη καμερα των 300 ευρω και ενα αλλο smartphone των 150-300 ευρο αμα θελετε επειδη πραγματικα λεφτα πετατε σε τετια gimmicks Η καλυτερη καμερα ειναι αυτη που εχεις παντα διαθεσιμη και μια καλη καμερα στο κινητο αξιζει επειδη την εχεις παντα μαζι σου...τωρα απο εκει και περα ο καθενας επιλεγει με βαση τις αναγκες του. 12
nickolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Το βίντεο δεν είναι μόνο το bitrate αλλά και η συμπίεση. Γενικά ένα κινητό έχει πιο δυνατό επεξεργαστή από DSLR που του δίνει σημαντικό πλεονέκτημα. Για αυτό άλλωστε έχουμε εδώ και χρόνια 4Κ στα κινητά (άλλο το ότι δεν το χρησιμοποιεί κανείς και πολύ) ενώ πολλές DSLR ακόμα δεν έχουν. Το σημαντικό είναι ότι σε τεχνολογία αισθητήρα και επεξεργαστική ισχύ τα κινητά είναι καλύτερα από τις DSLR (κατά μέσο όρο). Οι DSLR έχουν μεγαλύτερους αισθητήρες που δουλεύουν (και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά) με μεγαλύτερους φακούς που μπορούν να μαζέψουν πολύ περισσότερο φως. Για αυτό με τα κινητά αν υπάρχει αρκετό φως το βίντεο είναι σχεδόν άριστο. Συχνά καλύτερο από την DSLR. Απλά δεν μπορούν να σου δώσουν "θόλωμα" και γενικά δεν μπορείς να κάνεις παιχνίδια με εστίαση και ζουμ. edit: Επίσης όσοι λένε ότι είναι gimmick και δεν επαρκεί το bitrate, ας ρίξουν μια ματιά στο βίντεο. Είναι αξιοπρεπέσταστο! Επίσης εντυπωσιακή η δυνατότητα λήψης 30fps στα 19ΜΡ αλλά δεν μιλάει (στο λινκ της sony) για βίντεο, άρα δεν θα είναι για πολύ ώρα. Αλλιώς θα μιλούσαμε για 6Κ βίντεο! 1
ktiniatros Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Tο κινητό να κρέμεται στο χέρι και να τραβάει σε slow motion στην παραλία το καλοκαίρι. Άπειρα κωλαράκια τραβηγμένα χωρίς την παραμικρή υποψία. Ευχαριστούμε Sony. 3
CheOnWeb Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Έλα σοβαρέψου, όποιο βίντεο και να δεις στο YouTube με slow-mo smartphone η οξύτητα της εικόνας είναι το λιγότερο αστεία. A7s II και απο την άλλη S7 edge. Άμα κάποιος ασχολείται σοβαρά και θα βγάλει χρήματα από το slow-mo είναι φανερό πιο θα προτιμήσει. Ό,τι δεν βγάζει χρήματα είναι gimmick? Αν είναι έτσι συμφωνούμε. Εγώ όμως δεν μίλησα για χρήματα ενώ εσύ μίλησες για bitrate και τώρα μου λες για οξύτητα. Τέλος, "κατηγορείς" το S7 ότι δεν τραβάει εξίσου καλό video με την A7 και μου λες να σοβαρευτώ. Οκ. Δεν είχα καταλάβει ότι τίθεται θέμα σύγκρισης Smartphone με DSLR γενικότερα, νόμιζα ότι μιλάμε για bitrate. 1 λεπτό βίντεο σε 1080p 60fps σε iPhone πιάνει από 120MB έως 175MB, στην "μέτρια" DSLR μου (D3300) έχω αρχείο ενός λεπτού στα 265MB οπότε πάει κ αυτό, όπου η D3300 δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κάμερες όπως a7s που το slow-mo τους ξεπερνά κατά πολύ και τα δύο, είτε σε γενική ποιότητα εικόνας είτε σε bitrate. H σύγκριση που έκανα εγώ ήταν iPhone στα 120 με dslr στα 25. Δεν είπα ότι είναι το ίδιο, είπα ότι έχουν αρκετά καλό bitrate (μιλάμε για smartphones) και ότι δεν είναι το σημείο που υποφέρουν οι κάμερές τους. Εσύ δηλαδή θέλεις καμμιά 200αριά Mbps και μάλιστα με επιλογή να κατεβαίνεις όσο θες γιατί αν δεν έχεις αρκετό χώρο δεν θα χωράνε. Εγώ λέω ότι είναι υπερβολική η απαίτηση, τουλάχιστον ως έναυσμα για να κράξεις. 175MB στα 60fps και ~250MB στα 240fps αναλογεί τελείως διαφορετικός χώρος σε κάθε καρέ. Αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν ξέρω από πού είναι αυτά τα νούμερα, το iPhone λέει 1080p@30 fps=130MB/min και 1080@120 fps=350ΜΒ/min, ναι δεν τετραπλασίασε το μέγεθος αλλά το θεωρώ fair. Άσε που η "κλεψιά" έχει ήδη γίνει στα 60 fps. Μάλλον αυτό που σου φταίει είναι ότι το slow motion χρειάζεται περισσότερο φως, οπότε η κάμερα αλλάζει τις ρυθμίσεις με τα ανάλογα αποτελέσματα. Αν ήταν το bitrate το πρόβλημα, ένα slow motion από RED γραμμένο σε Bluray θα ήταν σαν να βγήκε από πατάτα. Γενικότερα είμαι "οπαδός" του bitrate κυρίως έναντι της ανάλυσης. Προτιμώ 200Mbps 1080 παρά 50Mbps 4κ. Στη δουλειά (post production) τα bitrate κάτω από 175 θεωρούνται απαράδεκτα (παρόλο που έχουμε πήξει στις DSLR αλλά τι να κάνεις, είναι τόση η ευκολία που παρέχουν σε σχέση με Alexa, RED κλπ, που αναγκαστικά τις αποδεχόμαστε, ειδικά όταν δεν υπάρχουν φράγκα. Εδώ όμως μιλάμε για καταγραφή εικόνων που χωρίς slow motion δεν υπάρχουν, ακόμα κι έχεις 2Gbps. Όταν δηλαδή έχεις να διαλέξεις μεταξύ 240 fps στα 200Mbps και 1.000 fps στα 50Mbps, τι κάνεις; Το βίντεο δεν είναι μόνο το bitrate αλλά και η συμπίεση. Το ίδιο είναι. Το bitrate καθορίζει την συμπίεση. 3
nickolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Να προσθέσω ότι τα bitrate είναι 275-250ΜΒ/S (2-2,2gbps/lane) και δεν είμαι σίγουρος τί εννοούν με το lane! lol από εδώ http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201702/17-013E/index.html
nickolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 H συμπίεση είναι bitrate αλλά και αλγόριθμος. Δε νομίζω όλα να έχουν τον ίδιο αλγόρυθμο. Άλλο για παράδειγμα το Χ265 και άλλο το Χ264 στα βίντεο. Το 1ο σου δίνει το ίδιο αποτέλεσμα με το μισό ή το 1/3 του bitrate. edit: και για να κλείσουμε το θέμα του bitrate, 1 ώρα βίντεο με αυτόν τον αισθητήρα είναι 1Τerabyte δεδομένα (990GB για την ακρίβεια). Στο μέγιστο bitrate εννοείται. Ο μέσος σκληρός δηλαδή, αντέχει μόνο μια ώρα βίντεο.
CheOnWeb Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 H συμπίεση είναι bitrate αλλά και αλγόριθμος. Δε νομίζω όλα να έχουν τον ίδιο αλγόρυθμο. Άλλο για παράδειγμα το Χ265 και άλλο το Χ264 στα βίντεο. Το 1ο σου δίνει το ίδιο αποτέλεσμα με το μισό ή το 1/3 του bitrate. Προφανώς. Εσύ εννοούσες το είδος της συμπίεσης ενώ εγώ το μέγεθος. Να προσθέσω ότι τα bitrate είναι 275-250ΜΒ/S (2-2,2gbps/lane) και δεν είμαι σίγουρος τί εννοούν με το lane! lol από εδώ http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201702/17-013E/index.html Μάλλον θα εννοεί σε real time. Δηλαδή να θέλει 250MB για 1000 καρέ. Στα 25fps είναι 40 sec video σε 250MB= 6,25MB/sec=50Mbps.
nickolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δηλαδή μια χαρά αξιοπρεπές το Full HD σε 1000καρέ/s slow motion. H RED WEAPON 8K έχει max bitrate 300MB/s O αισθητήρας της Sony 275MB/s Προφανώς δεν ξέρουμε πόσο καλός είναι ο αλγόριθμος συμπίεσης, αλλά πραγματικά η Sony ...τα κάνει π@τ@ν@ όλα! 2
panosveto12 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Την εικόνα της σφαίρας δεν νομίζω να την πιάνει .
cpgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Aντε να δουμε σε τι συσκευες θα μπει αυτος ο αισθητηρας γιατι απο λογια και νουμερα η σονυ αλλα η πραγματικοτητα αλλα λεει.. Την εικόνα της σφαίρας δεν νομίζω να την πιάνει . Nομιζω οτι μια σφαιρα παει με 250m/s και εχεις 1000 frames/s ,δηλαδη 1 φωτο ανα 0,25 μετρα, οποτε αν στη καμερα φενεται ενα μετρο αποστασης θα εχεις 4 καρε.. 1
nickolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Με 64Χ slow motion μια χαρά τη βλέπεις τη σφαίρα. Ειδικά αν τραβάς ακριβώς πίσω από αυτόν που πυροβολεί.
Vasilisxd Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Έτσι για την σύγκριση, αυτό είναι ένα βίντεο αργής κίνησης από Lumia 950 : https://youtu.be/1g7VkIC-maE
Staferno Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή ακούω πολλούς να γράφουν για ποιος έχει καλύτερη εικόνα ,για bitrate , frame, θολωματα και πολλά αλλά....Παίδες στην Ο ΦΑΚΟΣ παίζει ρόλο πρώτα και μετά ο αισθητήρας .... Γι αυτό οι καλοί φακοί κάνουν όσο τρεις κάμερες ..... δεν πας να έχεις και 8Κ αν έχεις χάλια φακό θα έχεις και θόρυβο και ότι άλλο θες... Στο ΡΙΟ για τους Ολυμπιακούς να φαντάστειτε ότι κάμερες 4Κ των 60000 είχαν φακούς 4Κ αξίας 400000....Αυτά τα λίγα... 1
alexisnik19911 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 παντα στα posts ερχονται να βγαλουν την χολη τους ορισμενοι...απλα τραγικοι.
keysmith Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Ο κάθε φακός έχει και την χρήση του για αυτό και υπάρχουν τόσες επιλογές στις DSLR, δεν μπορείς να πεις κάποιον που αγόρασε ευρυγώνιο φακό σε DSLR χαζό και αυτόν που αγόρασε super zoom έξυπνο. Εσένα μπορεί να σε αρέσει από 50mm και πάνω για να βγάζεις πορτρέτα ενώ εγώ να θέλω από 15 με 24 διότι βγάζω πάντα την παρέα ή τοπία και αναγκάζομαι να βγάζω πανοραμικές που έχουν τραγικά λάθη πολλές φορές (2 κεφάλια κτλπ), το οποίο είναι πολύ πιο κακό από τις ελάχιστες παραμορφώσεις των πολύ ευρυγώνιων φακών. Η καλύτερη λύση για την ώρα είναι το σύστημα δύο φακών που είδαμε σε αρκετές συσκευές το 2016, όπου εκεί έχουμε επιλογές όπως της LG 5, που έχει έναν "κανονικό" και έναν πολύ ευρυγώνιο φακό και μετά έχουμε το iPhone 7+ όπου έχει έναν "κανονικό" και έναν telephoto για πορτρέτα. Η τεχνικά καλύτερη λύση κατ εμού θα ήταν να είχαμε 3 φακούς, όπου ο κάθε φακός αναλαμβάνει διαφορετικό focal length. οι φακοί των dslr δεν έχουν σχέση με των κινητών. Οι φακοί των DSLR έχουν οπτική διόρθωση της βαρελοειδής παραμόρφωσης (με οπτικά στοιχεία) οπότε δεν υπάρχει απώλεια οξύτητας. Οταν η βαρελοειδής παραμόρφωση που παράγει κάθε ευρυγώνιος από την φύση του (προοπτική) διορθώνεται με λογισμικό (όπως κάνουν τα περισσότερα κινητά και πολλές compact) τότε ο αλγόριθμος "τράβάει" τα άκρα (stretch) με αποτέλεσμα να χάνετε η οξύτητα (από λίγα Pixel παράγει περισσότερα=τράβηγμα, και έτσι φεύγει το βαρελάκι). Από κει και πέρα, μιλάς για τοπία. Εντάξει κάνουν για τοπία οι ευρυγώνιοι. Για τι άλλο κάνουν; Επιτρέπεται ένας γενικός φακός κινητού να είναι 24mm (ισοδύναμος)?. Οχι δεν επιτρέπεται αλλά δυστυχώς έτσι συμβαίνει. Ένας "γενικός" φακός θα πρέπει να είναι 35mm ισοδύναμος (ελαφρύς ευρυγώνιος). Οι κορυφαίες street μηχανές τέτοιους έχουν σε 3:2 (οπότε άντε 33 σε 16:9). Προσωπικά προτιμώ τους 50mm αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με 33 θα ήμουν οκ. Τα κινητά του 2011 περίπου, τέτοιους είχαν και εννοείται ήταν σωστότερα. Όπως σωστά λες ευτυχώς αυτά με διπλό φακό πάνε να προσφέρουν το αυτονόητο (και έναν normal φακό του τον αποκαλούν "τηλεφακό" τρομάρα τους) αλλά το συζητάμε πόσο σωστά το κάνουν. Αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα