Undertaker25 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δεν ξέρω πως να το πώ πιο απλα...Δεν μιλάμε για αλλοδαπούς που έρχονται στην Ελλάδα διακοπές. Μιλάμε γι πρόσφυγες που θέλουν απλά να γλιτώσουν την ζωή τους. Και μάλιστα θέλουν να την γλιτώσουν από όπλα που εμείς οι ''ευρωπαίοι'' του προμηθεύσαμε...Αν εσύ μπορείς να κλείνεις την πόρτα σε αυτούς τους ανθρώπους για να μην αλλοιωθούν τα έθιμα και τα ήθη μας, εγώ δεν μπορώ ούτε και θέλω. ΥΓ. Για τα παραπάνω φιλολογικά του από που προέρχεται η λέξη φασισμός, ναζισμός κτλ δεν συζητάω καν. Πλέον όλοι γνωρίζουμε με την πάροδο του χρόνου οτι αναφέρονται σε έναν ρατσιστή και μισάνθρωπο. Προφανώς και όταν αποκαλώ κάποιον ναζιστη δεν πιστεύω οτι μάχεται για την αρεία γερμανική φυλή... Η πάροδος του χρόνου δεν σε δικαιώνει που χρησιμοποιείς αυτούς τους όρους σαν καραμέλα. Οι λέξεις έχουν σημασία και όταν κάποιον τον αποκαλείς νεοναζί, τον ταυτίζεις με το Γ' Ράϊχ. Επίσης, οι πρόσφυγες έσωσαν τη ζωή τους τη στιγμή που μπήκανε στη Τουρκία. Φυσικά, θα μπορούσαν να σωθούν πηγαίνοντας και στη Σ. Αραβία, εκεί όπου υπάρχουν 3.000.000 κλιματιζόμενες σκηνές σε απόλυτη αχρηστία. Συνεπώς δεν θέλουν μόνο να σώσουν τη ζωή τους. Θέλουν να αλλάξουν χώρα για να βρουν αλλού δουλειά και χρησιμοποιούν την ιδιότητα του πρόσφυγα. Εξάλλου, μη ξεχνάς ότι οι οικογένειες Σύρων είναι συντριπτική μειοψηφία στους λαθρομετανάστες που εισέρχονται καθημερινά. Ανάμεσά τους υπάρχουν χιλιάδες που δεν προέρχονται από εμπόλεμες ζώνες. Και δεν είπα ούτε να τους πετάξουμε στη θάλασσα ούτε τίποτα. Θέλουν άσυλο? Θα το έχουν μέχρι να λήξει ο πόλεμος. Μετά όμως πίσω στη Συρία, όχι παροχή υπηκοότητας γιατί το πράγμα πάει αλλού και όσοι επιμένουν στη παραμονή τους, σαφώς έχουν άλλα κίνητρα και όχι απλά τη σωτηρία από τον πόλεμο. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Έλεος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 εξάλλου έχω ξαναπεί τη γνώμη μου για αυτούς που γράφουν σε social media,forum ότι το 99,99% υποστηρίζει κάτι για λόγους εντυπωσιασμού,κανείς δεν έχει και ούτε θέλει να βοηθήσει κάποιο πρόσφυγα(γνήσιο ή μη). Εσύ πως ξέρεις ποιος έχει βοηθήσει και ποιος όχι από όλους αυτούς που γράφουν στα Social Media και στα forums? Δεν το ξέρεις. Απλά θες να φέρεις όσους φέρνουν επιχειρήματα υπέρ των προσφύγων, στο επίπεδο των ξενοφοβικών σου επιχειρημάτων, λέγοντας πόσο υποκριτές είναι οι 99.99% από αυτούς. Επιχειρηματολογείς εναντίων του προσώπου και όχι της ιδέας που υποστηρίζεται. Trivia: αυτό λέγεται ad hominem και ήταν μία από τις γνωστές φασιστικές τακτικές προπαγάνδας. Just sayin' 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wnet Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Άραγε όταν ο αριστερός βαφτίζει όποιον έχει αντίθετη γνώμη ως φασίστα (αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του), συμπληρώνοντας με ...καμάρι "δε συζητάω με φασίστες" (ξαναλέω ...αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του) δεν είναι φασιστική τακτική προπαγάνδας;;;; δεν είναι ad hominem;;; 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Έλεος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Άραγε όταν ο αριστερός βαφτίζει όποιον έχει αντίθετη γνώμη ως φασίστα (αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του), συμπληρώνοντας με ...καμάρι "δε συζητάω με φασίστες" (ξαναλέω ...αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του) δεν είναι φασιστική τακτική προπαγάνδας;;;; δεν είναι ad hominem;;; 1. Ευχαριστώ για το βάφτισμα αλλά δεν είμαι αριστερός. 2. Δε βάφτισα κανέναν ως φασίστα. 3. Το να μη δέχεται κάποιος να κάνει διάλογο με φασίστες είναι μία θεμιτή πολιτική στάση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shadows Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Άραγε όταν ο αριστερός βαφτίζει όποιον έχει αντίθετη γνώμη ως φασίστα (αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του), συμπληρώνοντας με ...καμάρι "δε συζητάω με φασίστες" (ξαναλέω ...αντί να αποκρούσει τα επιχειρήματα του) δεν είναι φασιστική τακτική προπαγάνδας;;;; δεν είναι ad hominem;;; Kοιτα να δεις,το να αποκαλεσεις γενικα καποιον φασιστα ειναι ευκολο και οχι παντα χρησιμο,δυσκολο ειναι να απαντησεις με επιχειρηματα στην παρανοια. Αναφερομαι γενικα οχι συγκεκριμενα,αλλα με σιγουρια μπορω να πω οτι μεγαλο μερος των ατομων που υποστηριζουν το κλεισιμο των συνορων,την στοχοποιηση ολων των μουσουλμανων και παραλληλα επικαλουνται εννοιες οπως η πατριδα,η καθαροτητα του εθνους εχουν ως κοινο χαρακτηριστικο το χαμηλο γνωσιακο επιπεδο οσον αφορα την ιστορια τον κοσμο και γενικοτερα την κατασταση που επικρατει περα απο το σπιτι τους. Οταν καποιος νομιζει οτι το ισις,το οποιο ειναι μια τρομοκρατικη οργανωση που εχει κατασφαξει εκατονταδες μουσουλμανους εκφραζει τον μεσο μουσουλμανο και παραλληλα αγνοει πληρως οτι ο μουσουλμανικος κοσμος ειναι κοντα στο 1 δις κοσμου με εξελιγμενα και πληρως δυτικου τυπου κρατη με ισχυρη οικονομια οπως η μαλαισια και η ινδονησια δεν μπορεις να απαντησεις με κατι ουσιαστικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μιλαμε για μια χωρα που ειναι δημιουργημα μεταναστων και ως τετοια εγινε η ισχυροτερη χωρα στον κοσμο . Φαινεται λοιπον πως εκει το πολιτικο συστημα εχει δικλειδες ασφαλειας και στεγανα εναντια σε αυθαιρετες η' "παραλογες" αποφασεις του Προεδρου . Δεν ειναι με λιγα λογια Τουρκια . ότι πιο παράλογο έχω ακούσει στην ζωή μου,το ότι η αμερική είναι η ισχυρότερη χώρα στον κόσμο που όλη η αμερική είναι χρεωμένη μέχρι τα αυτιά και η παρακμή της φαίνεται μέρα με την μέρα σε όλους τους τομείς και δεύτερον ότι οι πολυεθνικές είναι δικλείδα ασφαλείας για το κοινό καλό που δεν έχουν αφήσει ανθρώπινο δικαίωμα για δικαίωμα χωρίς λεηλασία ....... εσένα σε ψεκάζουνε στο σπίτι φίλε με τσουβάλια και όσο για τις παράλογες και αυθαίρετες αποφάσεις του προέδρου (δεν κρίνω αν είναι σωστές η όχι) τις ψήφισε ο λαός μάγκα μου,και εκεί δεν είναι ελλαδιστάν να λέει ο καθένας λεφτά υπάρχουν και όχι στα μνημόνια πριν τις εκλογές και μετά να κάνει τα εκ διαμέτρου αντίθετα απο αυτά που ψήφισε και στήριξε ο λαος. μάλλον εσύ λες αυθαίρετα και ανυπόστατα πράγματα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wnet Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 1. Ευχαριστώ για το βάφτισμα αλλά δεν είμαι αριστερός. 2. Δε βάφτισα κανέναν ως φασίστα. 3. Το να μη δέχεται κάποιος να κάνει διάλογο με φασίστες είναι μία θεμιτή πολιτική στάση. Δε σε βάφτισα τίποτα, απλά πήρα αφορμή από τα λεγόμενα σου και θυμήθηκα την συνηθισμένη αυτή τακτική της αριστεράς.... Δε θεωρώ πως είναι θεμιτή πολιτική στάση.... μόλις κάποιος βρει τα δύσκολα να πετάει ένα "δε μιλάω με φασίστες" .... αν έχει επιχειρήματα να τα πει και να τον ταπώσει αλλιώς απλά να κάνει τουμπεκί.... Αν εσύ ως άνθρωπος δε θες να μιλήσεις στο καφενείο με μένα, με τον Μήτσο ή την Κατερίνα επειδή θεωρείς πως είμαστε φασίστες οκ, κανένα πρόβλημα. Το να είσαι στη Βουλή όμως, στο δημοτικό συμβούλιο, στην χ επιτροπή και μόλις κάποιος σε ρωτάει κάτι που δε σου αρέσει να πετάς την καραμέλα "δε μιλάω με φασίστες", ή αν πει τη γνώμη του και δε σου αρέσει και αρχίζεις να παραληρείς "έξω οι φασίστες από την αίθουσα" .... όχι δεν είναι σωστή πολιτική στάση.... απλά δεν έχεις επιχειρήματα ή προσπαθείς να εντυπωσιάσεις με την ..."δημοκρατικότητα σου" και βάζεις μια κακιά ταμπέλα στον άλλον για να τον μειώσεις και να μη χρειαστεί να του απαντήσεις... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Έλεος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δε σε βάφτισα τίποτα, απλά πήρα αφορμή από τα λεγόμενα σου και θυμήθηκα την συνηθισμένη αυτή τακτική της αριστεράς.... Δε θεωρώ πως είναι θεμιτή πολιτική στάση.... μόλις κάποιος βρει τα δύσκολα να πετάει ένα "δε μιλάω με φασίστες" .... αν έχει επιχειρήματα να τα πει και να τον ταπώσει αλλιώς απλά να κάνει τουμπεκί.... Δεν είναι ότι κάποιος τα βρίσκει δύσκολα. Είναι ότι ο διάλογος είναι μια βαθιά δημοκρατική έννοια. Η όλη φιλοσοφία του φασισμού αντιτίθεται στη δημοκρατία και τον ανοιχτό διάλογο, και όπως έχει διδάξει η ιστορία, τα αυταρχικά καθεστώτα βασίζονται αρχικά στη λογοκρισία, ποινικοποιώντας το διάλογο, και μετά στην προπαγάνδα, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα. Άρα το αν κάποιος αρνείται να μπει σε διάλογο με φασίστες, είναι μία ξεκάθαρα θεμιτή πολιτική στάση. Τώρα αν κάποιος χρησιμοποιεί το "δε κάνω διάλογο με φασίστες" επειδή βαριέται ή δε μπορεί να επιχειρηματολογήσει είναι άλλη μπάλα και δεν έχει να κάνει με την ταμπελοποίηση που κάνεις σε αριστερούς ή δεξιούς, αλλά με το μορφωτικό επίπεδο του καθενός. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wnet Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δεν είναι ότι κάποιος τα βρίσκει δύσκολα. Είναι ότι ο διάλογος είναι μια βαθιά δημοκρατική έννοια. Η όλη φιλοσοφία του φασισμού αντιτίθεται στη δημοκρατία και τον ανοιχτό διάλογο, και όπως έχει διδάξει η ιστορία, τα αυταρχικά καθεστώτα βασίζονται αρχικά στη λογοκρισία, ποινικοποιώντας το διάλογο, και μετά στην προπαγάνδα, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα. Άρα το αν κάποιος αρνείται να μπει σε διάλογο με φασίστες, είναι μία ξεκάθαρα θεμιτή πολιτική στάση. Τώρα αν κάποιος χρησιμοποιεί το "δε κάνω διάλογο με φασίστες" επειδή βαριέται ή δε μπορεί να επιχειρηματολογήσει είναι άλλη μπάλα και δεν έχει να κάνει με την ταμπελοποίηση που κάνεις σε αριστερούς ή δεξιούς, αλλά με το μορφωτικό επίπεδο του καθενός. Έστω σε δημοτικό συμβούλιο της πόλης σου ο Α δημοτικός σύμβουλος λέει κάτι (για τους πρόσφυγες/μετανάστες/λαθρομετανάστες π.χ.) και ο Β σύμβουλος δε συμφωνεί... Είναι θεμιτή πολιτική στάση το να παραληρήσει "δε μιλάω με φασίστες, βγες από την αίθουσα!" ;;; ή το να του πει "κάνεις λάθος γιατί ...έτσι αυτό και έτσι το άλλο"; Για μένα το πρώτο δεν είναι θεμιτή πολιτική στάση... μάλιστα σύμφωνα και με αυτά που λες κάποιος άλλος είναι ο φασίστας... Τώρα αν για σένα είναι οκ... εντάξει, ο καθένας μας έχει τη γνώμη του και τέλος, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Έλεος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Έστω σε δημοτικό συμβούλιο της πόλης σου ο Α δημοτικός σύμβουλος λέει κάτι (για τους πρόσφυγες/μετανάστες/λαθρομετανάστες π.χ.) και ο Β σύμβουλος δε συμφωνεί... Είναι θεμιτή πολιτική στάση το να παραληρήσει "δε μιλάω με φασίστες, βγες από την αίθουσα!" ;;; ή το να του πει "κάνεις λάθος γιατί ...έτσι αυτό και έτσι το άλλο"; Για μένα το πρώτο δεν είναι θεμιτή πολιτική στάση... μάλιστα σύμφωνα και με αυτά που λες κάποιος άλλος είναι ο φασίστας...Τώρα αν για σένα είναι οκ... εντάξει, ο καθένας μας έχει τη γνώμη του και τέλος, Άκυρο παράδειγμα. Το να είσαι δημοτικός σύμβουλος είναι θεσμικό, δημόσιο λειτούργημα και από τη στιγμή που έχεις εκλεγεί, είναι υποχρέωσή σου να βρίσκεσαι εκεί και να συμμετέχεις. Το αν θα κάτσεις να εξηγήσεις στον φασίστα είναι δικό σου θέμα. Αλλά ναι. Δεν κολλάει το παράδειγμα επειδή άλλη πολιτική ευχέρεια έχει ένας δημοτικός σύμβουλος, και άλλη ένας πολίτης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
intos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Για να μην χάνετε το δίκιο σας μερικοί και μπλέκετε συνέχεια τα ήθη και έθιμα ,τα ιερά και τα όσια και σας λένε φασιστες ,δεν ειναι θέμα αλλοίωσης της κουλτούρας του έθνους ,ειναι θέμα καθαρά ασφαλείας . Δεν βάζεις τόσους μουσουλμάνους στην χώρα σου ... αργά η γρήγορα όλοι αυτοί θα γκετοποιηθουν ,δεν θα ενσωματωθούν στην κοινωνία και μάλιστα όσο θα αυξάνονται αριθμητικά θα προσπαθήσουν να επιβάλουν τους δικούς τους μεσαιωνικούς κανόνες που απαιτεί η θρησκεία τους και δεν θα αργήσει να σκάσει η βόμβα αιματηρών συγκρούσεων ! Όλα αυτά φυσικά ειναι προ των πυλών αλλα κάποιοι φαίνετε να μην θέλουν να το καταλάβουν . Η βίαιη αποδοχή της πολυπολιτισμικότητας μόνο βία θα φέρει 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wnet Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Άκυρο παράδειγμα. Το να είσαι δημοτικός σύμβουλος είναι θεσμικό, δημόσιο λειτούργημα και από τη στιγμή που έχεις εκλεγεί, είναι υποχρέωσή σου να βρίσκεσαι εκεί και να συμμετέχεις. Το αν θα κάτσεις να εξηγήσεις στον φασίστα είναι δικό σου θέμα. Αλλά ναι. Δεν κολλάει το παράδειγμα επειδή άλλη πολιτική ευχέρεια έχει ένας δημοτικός σύμβουλος, και άλλη ένας πολίτης. Δε είναι καθόλου άκυρο.... εγώ από την αρχή διαχώρισα την συζήτηση στα πάσης φύσεως καφενεία μεταξύ πολιτών από τις συζητήσεις που όπως λες και συ, είναι υποχρέωσή σου να βρίσκεσαι εκεί και να συμμετέχεις.... Αφού δεν πρόσεξες πιθανότατα το διαχωρισμό, προέκυψε και το παράδειγμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις