Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το επιπεδο των γνωσεων μου σχετικα με υπολογιστες,ιδιαιτερα σε θεματα hardware δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλο.Μου αρεσει ομως να ψαχνω διαφορα και να ενημερωνομαι για τεχνολογικα θεματα που αφορουν κυριως υπολογιστες.Το τελευταιο καιρο υπαρχει στο μυαλο μου η εξης απορια και ειπα να τη γραψω εδω για να τη μοιραστω μαζι σας ,και να παρω απαντηση.Η ερωτηση μου λοιπον ειναι αυτο που λεει ο τιτλος δηλαδη ποσο μοιαζουν η κατα ποσο διαφερουν ενα PC με μια κονσολα (xboxone,ps4  κτλ).Και για να γινω πιο σαφης φανταζομαι οτι μια κονσολα ειναι χοντρικα μια μητρικη με εναν επεξεργαστη ,τη μνημη,τη καρτα γραφικων ,το σκληρο δισκο και το dvd rom η το blu ray αναλογα.Φυσικα η καθε μια εχει το δικο της λειτουργικο που ξερω οτι ειναι διαφορετικο  απο αυτο ενος υπολογιστη.Σε τι διαφερει ομως ολο αυτο απο ενα pc;Και σε τι μοιαζουν;Γιατι ενα παιχνιδι για μια κονσολα τρεχει μονο για τη κονσολα για την οποια φτιαχτηκε;Ποιο ειναι το λειτουργικο της κονσολας και γιατι ειναι δυσκολο να "σπασει";Πως γινεται το ιδιο παιχνιδι να φτιαχνεται για να δουλεψει στο pc η στη κονσολα;Δεν ειναι στην ουσια η καθε παιχνιδομηχανη ενας υπολογιστης;

 

Γραψτε μου τις αποψεις σας και το τι γνωριζετε για το θεμα.Ευχαριστω για το χρονο σας.

Δημοσ.

μοιάζουν εν μέρει στα στοιχεία που χρησιμοποιούν.

Στις τελευταίες γενιές κονσολών έχουμε custom apu's να τους δίνουν δύναμη.

Το παιχνίδι για την κονσόλα τρέχει μόνο για την κονσόλα γιατί είναι διαφορετικός ο κώδικας.Η κονσόλα δεν τρέχει directX όπως οι υπολογιστές για την παραγωγή γραφικών.

Το λειτουργικό της κονσόλας εξαρτάται απο τον κατασκευαστή,είναι δύσκολο να σπάσει γιατί τρέχουν δικλείδες ασφαλείας και συνεχώς ενημερώνεται για να κλείνουν και άλλες τρύπες.

Κάθε φορά που τρέχει η κονσόλα ο κώδικας αλλάζει μερικά στοιχεία ώστε να μην μπορεί να σπάσει το λογισμικό.

Ο κύριος λόγος που θέλουν να μην σπάσει ειναι για να μην τρέχουν πειρατικά παιχνίδια και να μην μπορούν να γίνουν εγκατάσταση εφαρμογές που μπορούν να κάνουν αυτή τη διαδικασία.Παλαιότερα επι εποχές ps2,υπήρχε ενα chip που ουσιαστικά έκανε bypass τις ασφάλειες του λογισμικού και τελείωνε.

απο εποχής ps3 μιας και οι κονσόλες είναι στο ίντερνετ το λογισμικό ενημερώνεται.

Επίσης πάρε παράδειγμα τι έγινε όταν έσπασε το ps3,βγήκαν προγράμματα ώστε να παίζει ταινίες με εξωτερικούς υπότιτλους,να αποθηκεύεις τα παιχνίδια σε εξωτερικό δίσκο,να κάνεις τα δισκάκια αντιγραφή στον σκληρό και να παίζεις απο εκεί κλπ κλπ(για τα παιχνίδια έπρεπε να υπάρχει και το αντιστοιχο mod file ώστε να patch-αριστεί το παιχνίδι και να τρέξει στην έκδοση που είχε σπάσει η κονσολά (3.55) ).

 

Αυτό που αλλάζει για το αν ενα παιχνίδι θα τρέξει σε ποιο σύστημα κλπ ειναι η μετατροπή του κώδικά του στην αντίστοιχη κονσόλα,γι αυτό υπάρχουν και τα dev kits που κοστίζουν μερικές χιλιάδες €€€€ και τα έχουν οι κατασκευαστές παιχνιδιών ώστε να δοκιμάζουν τον κώδικά τους.

 

Οι απαντήσεις που έχω δώσει είναι αρκετά χοντροκομμένες και ίσως να περιέχουν και μερικά λάθη αλλα σαν βασική ιδέα αυτό ειναι.
πιθανότατα κάποιος θα σου απαντήσει με τεχνικούς όρους τι γίνεται σε κάθε περίπτωση.

Δημοσ.

Το επιπεδο των γνωσεων μου σχετικα με υπολογιστες,ιδιαιτερα σε θεματα hardware δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλο.Μου αρεσει ομως να ψαχνω διαφορα και να ενημερωνομαι για τεχνολογικα θεματα που αφορουν κυριως υπολογιστες.Το τελευταιο καιρο υπαρχει στο μυαλο μου η εξης απορια και ειπα να τη γραψω εδω για να τη μοιραστω μαζι σας ,και να παρω απαντηση.Η ερωτηση μου λοιπον ειναι αυτο που λεει ο τιτλος δηλαδη ποσο μοιαζουν η κατα ποσο διαφερουν ενα PC με μια κονσολα (xboxone,ps4  κτλ).Και για να γινω πιο σαφης φανταζομαι οτι μια κονσολα ειναι χοντρικα μια μητρικη με εναν επεξεργαστη ,τη μνημη,τη καρτα γραφικων ,το σκληρο δισκο και το dvd rom η το blu ray αναλογα.Φυσικα η καθε μια εχει το δικο της λειτουργικο που ξερω οτι ειναι διαφορετικο  απο αυτο ενος υπολογιστη.Σε τι διαφερει ομως ολο αυτο απο ενα pc;Και σε τι μοιαζουν;Γιατι ενα παιχνιδι για μια κονσολα τρεχει μονο για τη κονσολα για την οποια φτιαχτηκε;Ποιο ειναι το λειτουργικο της κονσολας και γιατι ειναι δυσκολο να "σπασει";Πως γινεται το ιδιο παιχνιδι να φτιαχνεται για να δουλεψει στο pc η στη κονσολα;Δεν ειναι στην ουσια η καθε παιχνιδομηχανη ενας υπολογιστης;

 

Γραψτε μου τις αποψεις σας και το τι γνωριζετε για το θεμα.Ευχαριστω για το χρονο σας.

 

 

Βασικά στις ημέρες μας (current gen) δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά. Οι κονσόλες είναι αυτό που είναι locked - down pc με διαφορετικό λειτουργικό (δεν ισχύει τόσο πολύ για το xbox) . Εντάξει έχουν κάποιες διαφορές στο Hardware (πειραματόζωα - πελάτες της AMD) αλλά δεν είναι συγκρίσιμο με ότι ήταν το xbox360 ή το ps3. Πόσο μάλλον τα ps2 Και gamecube π.χ. που δεν είχαν καμία σχέση. Μην πάω στους Mips του ps1

 

Τα παιχνίδια φτιάχνονται όπως πάντα σε pc και αναλαμβάνουν compilers κτλ να τα μεταφράσουν. Εκτός και αν κάποιοι έχουν μείνει στην εποχή του Yaroze... Φυσικά κάποιες εταιρείες πάνε και ένα βήμα παραπάνω - παρακάτω μάλλον..

 

Inb4  άκυρο να υπενθυμίσω ότι τα παιχνίδια του xbox one π.χ. γίνονταν demo πριν την κυκλοφορία του σε Intel/nvidia pc..

 

 

Θα γίνει χαμός στο νήμα που άνοιξες. Είναι σαν να άνοιξες τον ασκό του Αιόλου... Αλήθεια..

 

Επίσης πάρε παράδειγμα τι έγινε όταν έσπασε το ps3,βγήκαν προγράμματα ώστε να παίζει ταινίες με εξωτερικούς υπότιτλους,να αποθηκεύεις τα παιχνίδια σε εξωτερικό δίσκο,να κάνεις τα δισκάκια αντιγραφή στον σκληρό και να παίζεις απο εκεί κλπ κλπ(για τα παιχνίδια έπρεπε να υπάρχει και το αντιστοιχο mod file ώστε να patch-αριστεί το παιχνίδι και να τρέξει στην έκδοση που είχε σπάσει η κονσολά (3.55) ).

 

 

 

 

Άστο το xbmc (πλέον Kodi) ονομάστηκε έτσι για έναν λόγο : ΧΒΟΧ media center - με ένα xcuter chip αντέγραφε dvd ταινίες- παιχνίδια νοικιάρικια ή μη και έκανε πολλααά για την εποχή του αιώνες πριν βγει η "ψηστιέρα" -"grill machine" ps3..

 

Έλεος πια

Δημοσ.

Το επιπεδο των γνωσεων μου σχετικα με υπολογιστες,ιδιαιτερα σε θεματα hardware δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλο.Μου αρεσει ομως να ψαχνω διαφορα και να ενημερωνομαι για τεχνολογικα θεματα που αφορουν κυριως υπολογιστες.Το τελευταιο καιρο υπαρχει στο μυαλο μου η εξης απορια και ειπα να τη γραψω εδω για να τη μοιραστω μαζι σας ,και να παρω απαντηση.Η ερωτηση μου λοιπον ειναι αυτο που λεει ο τιτλος δηλαδη ποσο μοιαζουν η κατα ποσο διαφερουν ενα PC με μια κονσολα (xboxone,ps4  κτλ).Και για να γινω πιο σαφης φανταζομαι οτι μια κονσολα ειναι χοντρικα μια μητρικη με εναν επεξεργαστη ,τη μνημη,τη καρτα γραφικων ,το σκληρο δισκο και το dvd rom η το blu ray αναλογα.Φυσικα η καθε μια εχει το δικο της λειτουργικο που ξερω οτι ειναι διαφορετικο  απο αυτο ενος υπολογιστη.Σε τι διαφερει ομως ολο αυτο απο ενα pc;Και σε τι μοιαζουν;Γιατι ενα παιχνιδι για μια κονσολα τρεχει μονο για τη κονσολα για την οποια φτιαχτηκε;Ποιο ειναι το λειτουργικο της κονσολας και γιατι ειναι δυσκολο να "σπασει";Πως γινεται το ιδιο παιχνιδι να φτιαχνεται για να δουλεψει στο pc η στη κονσολα;Δεν ειναι στην ουσια η καθε παιχνιδομηχανη ενας υπολογιστης;

 

Γραψτε μου τις αποψεις σας και το τι γνωριζετε για το θεμα.Ευχαριστω για το χρονο σας.

 

 

Το γεγονός οτι τα παιχνίδια έχουνε ξεπατωθεί να κρασάρουν σα να μην υπάρχει αύριο..

Λέει πολλά.

 

 

 

Αμ σε προειδοποίησα - άνοιξες πραγματικά το κουτί της Πανδώρας πλέον - ο ασκός είναι minor flaw.....

 

Και έχουν και δίκιο δηλαδή...

Δημοσ.

Το γεγονός οτι τα παιχνίδια έχουνε ξεπατωθεί να κρασάρουν σα να μην υπάρχει αύριο..

Λέει πολλά.

 

Πόσο αλήθεια αυτό.. 

Θυμάμαι σε PS1 / PS2 εποχές που αυτό γινόταν τόσο σπάνια που σκεφτόσουν τα χειρότερα για την κονσόλα!

Τώρα λες απλά "oh well' και το ξαναξεκινας, να μην σου πω ότι εχεις ετοιμο το χερι σου στο home button. Πιστεύω πως είναι και θέμα του άθλιου multitasking βέβαια.

 

Όσο για την ερωτηση του θεματος ειναι ενας απο τους λογους που οσο προχωραει ο καιρος, τοσο απομακρυνομαι απο τις κονσόλες. Κάποτε υπηρχε πραγματικο νοημα θεματων του στυλ SNES ή Mega Drive. Τώρα όλα είναι pc hardware, απλά πας στην κονσολα που εκεινη την στιγμη εχει το αγαπημενο σου παιχνιδι και τελειωσε. Για να το παω ακομα παραπερα, η συγκριση ps4 / xbox one μου θυμιζει τις απειρες παραλλαγες family game / polystation που εχουν βγει που ολες εχουν το ιδιο hardware μεσα και αλλαζει το περιτυλιγμα. Το ιδιο ακριβως ειναι και οι νεες κονσολες, κοιτας το παρόμοιο τους hardware και λες ευκολα "αυτη ειναι δυνατοτερη". Τοτε το hardware μεταξυ κονσολων ηταν αρκετα διαφορετικο για να μην μπορεις ετσι ευκολα να βγαλεις πορισμα και παντα να σου κανει την εκπληξη η κονσολα που νομιζες πολυ πιο αδυναμη.

 

Αυτό βέβαια εχει το πλεονεκτημα του για τους προγραμματιστες που μεταφερουν ευκολοτερα ενα παιχνιδι απο το PC στις κονσολες αλλα ακομα και το PS3 με τον cell επεξεργαστη ή το PS2 με τον emotion που ηταν πολυπλοκος δεν ειχε ποτέ θεμα με το να βγαζει την μια παιχνιδαρα μετά την άλλη, τώρα ειναι απλα μια ευκαιρια για περισσότερες 'αρπαχτες' και σαβούρες τρίτου βαθμου, εχουν μπει και τα ψηφιακα καταστηματα στην ζωη των κονσολων, περισσοτερες ευκαιριες για σαβουρες με λίγα ευρω βλεπεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα πω ότι οι κονσολες πλέον μοιάζουν "πιο PC" από ποτέ.

 

Μέχρι και το ps3 ήταν η "console era" θα μπορούσαμε να πούμε, όσο αφορά την έννοια της λέξης κονσόλα όπως την ξέραμε μέχρι τότε.

 

Το Xbox360 και το build της κονσόλας από τότε πήγαινε στο να μοιάζει με PC.

 

To ps4 και φυσικά το Xbox one πλέον είναι πιο κοντά σε PC από ποτέ.

 

Games, που μπαίνουν εξολοκλήρου στον hdd, (δεν συνέβαινε αυτό στα games του ps3 και Xbox 360), τεχνικά χαρακτηριστικά που υπήρχαν και υπάρχουν στα PC μας. Δεν θέλω να μπω σε αναλύσεις, νομίζω άλλοι συμφορουμητες το έχουν καλύτερα αυτό, στο να αναπτύξουν τι ακριβώς γίνεται με τον κώδικα και το developing πλέον.

 

Τα error και όλα αυτά που αναφέρθηκαν, ασχέτως αν ήταν αστείο για να ευθυμήσουμε, αποτελεί μια αλήθεια και ένα πρόβλημα το οποίο το είχαμε στα PC μας και τώρα το βλέπουμε να μεταφέρεται στις κονσόλες.

 

Πείτε ότι φταίει η κονσόλα, το PC ή ο developer(ή και οι δυο), είναι μια πραγματικότητα και αποδεικνύει ότι περα από τα οφέλη, στο να μοιάζει δηλαδή πλέον μια κονσόλα με ένα PC, έχουμε και τα αρνητικά του.

Δημοσ.

Πάρα ταύτα, και παρά τις τεράστιες ομοιότητες των τωρινών κονσολών με τα PCs, βλέπουμε όλο και συχνότερα κακό port των παιχνιδιών στο PC, ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε.

 

Τρανταχτά παραδείγματα τα Deus Ex: Mankind Divided και Dishonored 2, που δεν μπορείς καν να κάνεις brute force τις επιδόσεις του παιχνιδιού, παίζοντάς το σε Overkill σύστημα.

 

Βέβαια γενικά το θέμα του optimization πάσχει σοβαρά πλέον, ακόμα και στις κονσόλες. Πολύ λίγα τα στούντιο που προσέχουν σε αυτόν τον τομέα.

Δημοσ.

Διαβασα με ενδιαφερον τις απαντήσεις σας και σας ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερωσατε. Μια ακομη ερώτηση εχω πανω στο θεμα. Το λειτουργικό της καθε κονσόλας μπορεί να τρεξει σε καποιον υπολογιστή;Γιατί δεν εχει βρεθει τροπος μεχρι τωρα να περασει καποιος το λογισμικό του ps3 για παράδειγμα και να καταφέρει να τρεξει παιχνιδια του στο pc; Ως γνωστόν δεν υπαρχουν emulators για καποια κονσολα νεας γενιας. Συνδεοντας εναν σκληρο δισκο του ps3 σε ενα pc δε μπορει να περαστει ττο λογισμικο της στον υπολογιστή; Δεν εχω γνωσεις προγραμματιστη και ισως οι ερωτήσεις αυτες να ακούγονται χαζες αλλα είμαι πολύ περιεργος να μαθω.

Δημοσ.

Εγώ θα πω ότι οι κονσολες πλέον μοιάζουν "πιο PC" από ποτέ.

 

Το Xbox360 και το build της κονσόλας από τότε πήγαινε στο να μοιάζει με PC.

 

H 1η PC κονσολα ηταν το original Xbox παντως το μακρυνο 2001. Εκει (αν του εβαζες και 128 Mb μνημης) ετρεχες μεχρι και Win 98.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...