Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι ότι με νοιάζει για την Apple, αλλά σαν τη Google (όταν μιλάμε για πώληση προσωπικών δεδομένων) δεν υπάρχει... Παίρνει το πρωτάθλημα μόνη της, όλοι οι άλλοι ακολουθούν πολύ πίσω (με εξαίρεση το Facebook...). Στους χάρτες είναι πολύ καλύτερη πάντως.

Εδώ γράφει κάποια πράγματα για τα προσωπικά δεδομένα:

https://www.apple.com/privacy/approach-to-privacy/#personalization

Γράφει ξεκάθαρα ότι δεν πουλάνε προσωπικά δεδομένα. Αν μου βρεις και το αντίστοιχο κομμάτι της Google...να μου γράψεις...

Έχει και η Apple τα κακά της, αλλά στα προσωπικά δεδομένα είναι η καλύτερη από τον ανταγωνισμό. Δε το λέω για να πω ότι είναι η καλύτερη γενικά ή να ανοίξω flame, αλλά ο κόσμος το χει τούμπανο για τη Google και τα προσωπικά δεδομένα ... Για όσους δε νοιάζονται για το αν θα δώσουν προσωπικά δεδομένα έχει πολύ καλές υπηρεσίες και τις αναπτύσσει πολύ γρήγορα. Ο καθένας έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Ο καταναλωτής επιλέγει αυτό που του ταιριάζει.

 

Φίλε αυτό που γράφεις το διαβάζεις ή έτσι το πετάς;

 

Έχεις κάποια περίπτωση που η google να πουλά πληροφορίες χρηστών της σε άλλους για να βγάλει ένα κομμάτι ψωμί;

Η ίδια εκμεταλλεύεται ότι στοιχεία συσσωρεύει.

Άλλο το ένα άλλο το άλλο νομίζω.

 

Μη πάρεις προσωπικά τη πρώτη γραμμή για έμφαση το διατύπωσα έτσι. 

 

https://www.google.com/intl/el/policies/privacy/

Δημοσ.

Φίλε αυτό που γράφεις το διαβάζεις ή έτσι το πετάς;

 

Έχεις κάποια περίπτωση που η google να πουλά πληροφορίες χρηστών της σε άλλους για να βγάλει ένα κομμάτι ψωμί;

Η ίδια εκμεταλλεύεται ότι στοιχεία συσσωρεύει.

Άλλο το ένα άλλο το άλλο νομίζω.

 

Μη πάρεις προσωπικά τη πρώτη γραμμή για έμφαση το διατύπωσα έτσι.

 

https://www.google.com/intl/el/policies/privacy/

Αυτό που γράφω το έχω διαβάσει, μελετήσει, ερευνήσει και καταλήξει εδώ και πολύ καιρό και κατ’ εξακολούθηση. Δεν είμαι 100%, αλλά 100000000000% σίγουρος. Αφού το έθεσες ευγενικά και πολιτισμένα θα σου απαντήσω.

Από πού θεωρείς ότι κερδίζει χρήματα αυτή η εταιρεία; Σε χρέωσε ποτέ για τίποτα; Πλήρωσες ποτέ έστω και 0,01€ για τη χρήση πχ των gmail, android, Chrome, ChromeOS κτλ; Αν όχι, τότε πώς πλήρωσε τους χιλιάδες υπαλλήλους της που εργάστηκαν γι αυτά ή τους servers της που αξίζουν μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ή και δις, πως πλήρωσε τη συντήρησή τους; Πώς καταφέρνει να βγάζει κέρδη δισεκατομμυρίων κάθε έτος; Απλές ερωτήσεις. Αν δεν πληρώνεις για τη χρήση ενός προϊόντος, τότε δεν είσαι πελάτης, είσαι το προϊόν. Απλός κανόνας με ουσία και ισχύει σχεδόν πάντα (εξαιρείται ο εθελοντισμός που προσφέρει πραγματικά δωρεάν υπηρεσίες).

Η απάντηση είναι απλή: η εταιρεία αυτή μαζεύει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συνθέσουν ένα καταναλωτικό προφίλ και πουλάει όλα αυτά τα στοιχεία σε όσες εταιρείες ενδιαφέρονται. Με τα δεδομένα αυτά οι εταιρείες δημιουργούν τεχνητές ανάγκες, καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες και μπορούν να πωλούν ακριβότερα τα προϊόντα τους (αφού σε έχουν πείσει από πριν ότι σου είναι χρήσιμα) κτλ. Όλα αυτά προκύπτουν από τα δεδομένα που έχει συλλέξει, η Google, από πριν.

Το όνομα του χρήστη δεν έχει καμία αξία σε όλο αυτό. Κανένα προϊόν δε βγαίνει ονομαστικά. Αρκεί ένας κωδικός που να αντιπροσωπεύει εσένα. Εκεί εντάσσονται όλα τα στοιχεία που μαζεύουν από τις υπηρεσίες τους και συνθέτουν την εικόνα του χαρακτήρα σου. Η Google (και μόνο αυτή) πιστεύει και υποστηρίζει νομικά ότι αυτά δεν είναι προσωπικά στοιχεία γιατί δεν είναι ονομαστικά. Ποια εταιρεία θα πλήρωνε για να μάθει το όνομά σου; Καμία, γιατί τα προϊόντα αναφέρονται σε ένα μέρος του καταναλωτικού κοινού και δε βγαίνουν ονομαστικά. Αυτό που μου παράθεσες και το έχω διαβάσει κατ’ εξακολούθηση και πολλές φορές. Είναι απλά ένα νομικό λογοπαίγνιο. Παίζει με τις λέξεις, αλλά οποιοσδήποτε, με κοινή λογική και πληροφορίες, ξέρει ότι είναι μια νομότυπη απάτη. Συμφέρει πολλούς και όλοι σωπαίνουν… Δεν είναι τυχαίο που πολλές υπηρεσίες προστασίας προσωπικών δεδομένων της έχουν κατηγορήσει στο παρελθόν.

Μιας και το θέμα είναι οι χάρτες, να θυμίσω ότι τα αυτοκίνητα οχήματα της Google που χρησιμοποιήθηκαν για τους χάρτες έκλεβαν προσωπικά δεδομένα από τους χρήστες . Η Google το παραδέχτηκε, αλλά είπε ότι το έκανε κατά λάθος.

They downloaded emails, text messages, photographs and documents from wi-fi networks as they photographed virtually every British road.

It is two years since Google first admitted stealing fragments of personal data, but claimed it was a ‘mistake’.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2150606/Google-deliberately-stole-information-executives-covered-years.html

Επίσης και η ίδια είπε επίσημα ότι δεν μπορείς να περιμένεις ότι τα προστατεύει τα προσωπικά σου δεδομένα.

Users of Google’s email service Gmail should have no “legitimate expectation” that their emails will remain private, the company has said in a submission to a US court.

http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/google-gmail-users-can-t-expect-privacy-when-sending-emails-8762280.html

πόσο πιο ξεκαθαρα να στο πουν;

Ελπίζω να κατάλαβες ότι ξέρω τί γράφω. Θα μπορούσα να παραθέσω πολλές ακόμα πηγές, αλλά ο στόχος είναι να σε προβληματίσω και να ψαχτείς και μόνος σου και όχι να γράψω μεγάλα posts που καταλήγουν να είναι και κουραστικά. Επιπλέον το post μου έχει γίνει ήδη πολύ μεγάλο. Κοίτα και αυτό το ντοκυμαντέρ:

http://www.imdb.com/title/tt2084953/

κα θα καταλάβεις ακόμα περισσότερα.

  • Like 1
Δημοσ.

@Jophiel

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Ναι κατά βάση δεν διαφωνούμε με αυτά που επισήμανες είναι δύο διαφορετικά μοντέλα εταιριών apple και google η δεύτερη βασίζει πάνω από το 95% των κερδών της από τις διαφημίσεις αυτό είναι γνωστό όπως και το ότι σαρώνει τα email και κάθε πληροφορία που μπορεί να συνδυάσει παράδειγμα η εφαρμογή google tips έχει μόνο μία ρύθμιση της συσχέτισης της με το gmail ότι μπορεί κάνει!!!

Αλλά δεν το βρίσκω επιλήψιμο στο βαθμό που σε ενδιαφέρει ο συγκερασμός αυτών των πληροφοριών, πως αλλιώς μπορείς να πάρεις κάτι τέτοιο άλλωστε.

Αυτό https://www.eff.org/who-has-your-back-government-data-requests-2015#evaluation-criteria  πιστεύω αφορά της ΗΠΑ για άλλες χώρες δεν ξέρω τι γίνεται ή καλύτερα όταν υπάρχει κρατική οντότητα με διαφορετικό σύστημα από αυτό των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δεν πιστεύω η Apple και κάθε εταιρία να έχει το πάνω χέρι αλλιώς δεν θα μπορούσε να κάνει παιχνίδι.

Βασικά μόνο end to end κρυπτογράφηση μπορεί να λύση το πρόβλημα αλλά δεν είναι λειτουργική στο σύνολο σαν χρήση από εμπειρία  https://www.eff.org/node/82654

 

Πάντως η google έκανε ότι περνούσε από το χέρι της αρκετά νωρίτερα από όλους τους άλλους https://www.bestvpn.com/blog/6900/perfect-forward-secrecy-how-the-nsa-can-monitor-encrypted-websites-and-how-to-prevent-it/

Δημοσ.

@Jophiel

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Ναι κατά βάση δεν διαφωνούμε με αυτά που επισήμανες είναι δύο διαφορετικά μοντέλα εταιριών apple και google η δεύτερη βασίζει πάνω από το 95% των κερδών της από τις διαφημίσεις αυτό είναι γνωστό όπως και το ότι σαρώνει τα email και κάθε πληροφορία που μπορεί να συνδυάσει παράδειγμα η εφαρμογή google tips έχει μόνο μία ρύθμιση της συσχέτισης της με το gmail ότι μπορεί κάνει!!!

Αλλά δεν το βρίσκω επιλήψιμο στο βαθμό που σε ενδιαφέρει ο συγκερασμός αυτών των πληροφοριών, πως αλλιώς μπορείς να πάρεις κάτι τέτοιο άλλωστε.

Αυτό https://www.eff.org/who-has-your-back-government-data-requests-2015#evaluation-criteria πιστεύω αφορά της ΗΠΑ για άλλες χώρες δεν ξέρω τι γίνεται ή καλύτερα όταν υπάρχει κρατική οντότητα με διαφορετικό σύστημα από αυτό των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δεν πιστεύω η Apple και κάθε εταιρία να έχει το πάνω χέρι αλλιώς δεν θα μπορούσε να κάνει παιχνίδι.

Βασικά μόνο end to end κρυπτογράφηση μπορεί να λύση το πρόβλημα αλλά δεν είναι λειτουργική στο σύνολο σαν χρήση από εμπειρία https://www.eff.org/node/82654

 

Πάντως η google έκανε ότι περνούσε από το χέρι της αρκετά νωρίτερα από όλους τους άλλους https://www.bestvpn.com/blog/6900/perfect-forward-secrecy-how-the-nsa-can-monitor-encrypted-websites-and-how-to-prevent-it/

Αυτό που μου παραθέτεις είναι το κατά πόσο οι εταιρείες δίνουν δεδομένα στο κράτος ή την ΝΣΑ. Αυτό δεν είναι καθόλου ίδιο με το να πουλάς τα προσωπικα δεδομένα των ανθρώπων σε ιδιωτικές εταιρείες. Για την ακρίβεια θεωρώ υποκρισία να λέει η Google ότι πουλάει προσωπικά δεδομένα σε άλλες εταιρείες, αλλά δε τις δίνει στην NSA...

Το ασφαλέστερο είναι τα δεομένα να μένουν μόνο μέσα στο κινητό σου (κρυπτογραφημένα φυσικά) και όχι στους servers της καθε εταιρείας. Στην Apple έχεις αυτή την επιλογή. Χρησιμοποιεί end to end encryption και δεν έχει καμία backdoor. Επίσης το κλειδί της κρυπτογράφισης είναι μόνο στη συσκευή και όχι στην Apple. Τα γράφει όλα εδώ:

http://www.apple.com/privacy/approach-to-privacy/

Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη από τη Google. Στον τομέα της ασφάλειας όμως είναι καλύτερη από τη Google. Μην τους εξισώνεις. Δεν έχουν καμία σχέση στη φιλοσοφία.

Έγραψα και στο προηγούμενο post μου ότι τα δεδομένα που μαζεύονται από τους χρήστες δημιουργούν τεχνητές ανάγκες και πιο πειστικές διαφημίσεις (μεταξύ άλλων φυσικά...). Αν αυτό δε σε ενοχλεί, τότε υποθέτω ότι ούτε και το γεγονός ότι σε αντιμετωπίζουν σαν πράγμα, σαν εμπόρευμα, σε ενοχλεί. Αρκεί να μην πληρώνεις... Δικαίωμά σου. Εμένα με ενοχλεί. Εμπόρευμα λέγεται αυτο που αποτελεί προϊόν εμπορικής συναλλαγής. Οι υπηρεσίες της εν λόγω εταιρείας είναι δωρεάν θα τους χρήστες, δεν αποτελούν αντικείμενο εμπορικής συναλλαγής, τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών είναι το εμπόρευμα. Κάτι σαν τα οικότροφα ζώα, που τα ταϊζουμε και τα φροντίζουμε για να παίρνουμε πχ κρέας ή γάλα. Έτσι το βλέπω εγώ. Είναι η προσωπική μου άποψη. Άλλος μπορεί να το δει αλλιώς. Το ότι έχει νομιμοποιηθεί δε σημαίνει ότι είναι και ηθικό. Στο μεσαίωνα είχε νομιμοποιηθεί και η σκλαβιά, αλλά δεν ήταν ηθικό και σύμφωνα με τη φιλοσοφία πολλών ανθρώπων της εποχής, δεν ήταν και επιλήψιμο.

Δημοκρατία έχουμε και ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τα πιστεύω και τις ανάγκες του. Να σαι καλά φίλε μου. :-)

Δημοσ.

@Jophiel

 

Αλλά τα προσωπικά είναι ανώνυμα.

Μία λέξη μας χωρίζει σχεδόν.

Μια λέξη με μεγάλη σημασία.

Αν ξερω όλα τα προσωπικά σου στοιχεία, ακόμα και το πως είσαι εμφανισιακά, αλλά δεν ξέρω το όνομά σου, δε σε πειράζει; Το ότι δε βάζω το όνομά σου σημαίνει ότι αυτά τα δεδομένα δεν είναι δικά σου; Από εσένα δεν τα παίρνουν; Δεν αποτελούν προσωπικές επιλογές και ιδιωτικές στιγμές;

Αν δεν είχαν αξία, τότε δε θα ξόδευε τόσα χρήματα για να σου τα πάρει και δε θα έβγαζε τόσα χρήματα από την πώλησή του. Σύμφωνα με το ντοκυμαντέρ, που σου πρότεινα παραπάνω, ο μέσος χρήστης αποδίσει στη Google περίπου 500$ κέρδη το χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα οι υπηρεσίες της όχι μόνο δεν είναι δωρεάν, αλλά είναι και πολύ ακριβές. Στην ουσία σου δίνει ψίχουλα σε σχέση με αυτά που βγάζει. Αν υπολογίζεις σε κάθε ναυαρχίδα Android και αυτό το κόστος, τότε καταλαβαίνεις ότι είναι ίδιο και στις 2 εταιρείες (Apple και Google). Η μία σου παίρνει έμεσα χρήματα, πουλώντας την ιδιωτικότητά σου, η άλλη σου τα ζητάει μετρητά κατά την αγορά και σέβεται την ιδιωτικότητά σου. Αυτά χωρίς να υπολογίζω και το επιπλέον κόστος της Apple για να βγάζει αναβαθμίσεις για 4 χρόνια απ' την ημερομηνία κυκλοφορίας κάθε κινητού της. Κάποιοι εργάζονται για να το επιτύχουν.

Γι αυτό σου είπα ότι είναι θέμα επιλογής. Δεν είναι καλή και κακή επιλογή ούτε είναι τόσο ξεκάθαρη ανάμεσα στις 2 εταιρείες. Είναι το τί θέλεις εσύ. Τί έχει για σένα μεγαλύτερη σημασία. Το κόστος είναι στην τελική ίδιο (σε χρήμα). Προσωπικά προτιμάω να πληρώνω τα χρήματα και να έχω την ησυχία μου, αλλά δε μπορεί να διαλέγουμε όλοι τα ίδια πράγματα.

Δημοσ.

Αυτό που γράφω το έχω διαβάσει, μελετήσει, ερευνήσει και καταλήξει εδώ και πολύ καιρό και κατ’ εξακολούθηση. Δεν είμαι 100%, αλλά 100000000000% σίγουρος. Αφού το έθεσες ευγενικά και πολιτισμένα θα σου απαντήσω.

Από πού θεωρείς ότι κερδίζει χρήματα αυτή η εταιρεία; Σε χρέωσε ποτέ για τίποτα; Πλήρωσες ποτέ έστω και 0,01€ για τη χρήση πχ των gmail, android, Chrome, ChromeOS κτλ; Αν όχι, τότε πώς πλήρωσε τους χιλιάδες υπαλλήλους της που εργάστηκαν γι αυτά ή τους servers της που αξίζουν μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ή και δις, πως πλήρωσε τη συντήρησή τους; Πώς καταφέρνει να βγάζει κέρδη δισεκατομμυρίων κάθε έτος; Απλές ερωτήσεις. Αν δεν πληρώνεις για τη χρήση ενός προϊόντος, τότε δεν είσαι πελάτης, είσαι το προϊόν. Απλός κανόνας με ουσία και ισχύει σχεδόν πάντα (εξαιρείται ο εθελοντισμός που προσφέρει πραγματικά δωρεάν υπηρεσίες).

Η απάντηση είναι απλή: η εταιρεία αυτή μαζεύει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συνθέσουν ένα καταναλωτικό προφίλ και πουλάει όλα αυτά τα στοιχεία σε όσες εταιρείες ενδιαφέρονται. Με τα δεδομένα αυτά οι εταιρείες δημιουργούν τεχνητές ανάγκες, καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες και μπορούν να πωλούν ακριβότερα τα προϊόντα τους (αφού σε έχουν πείσει από πριν ότι σου είναι χρήσιμα) κτλ. Όλα αυτά προκύπτουν από τα δεδομένα που έχει συλλέξει, η Google, από πριν.

Το όνομα του χρήστη δεν έχει καμία αξία σε όλο αυτό. Κανένα προϊόν δε βγαίνει ονομαστικά. Αρκεί ένας κωδικός που να αντιπροσωπεύει εσένα. Εκεί εντάσσονται όλα τα στοιχεία που μαζεύουν από τις υπηρεσίες τους και συνθέτουν την εικόνα του χαρακτήρα σου. Η Google (και μόνο αυτή) πιστεύει και υποστηρίζει νομικά ότι αυτά δεν είναι προσωπικά στοιχεία γιατί δεν είναι ονομαστικά. Ποια εταιρεία θα πλήρωνε για να μάθει το όνομά σου; Καμία, γιατί τα προϊόντα αναφέρονται σε ένα μέρος του καταναλωτικού κοινού και δε βγαίνουν ονομαστικά. Αυτό που μου παράθεσες και το έχω διαβάσει κατ’ εξακολούθηση και πολλές φορές. Είναι απλά ένα νομικό λογοπαίγνιο. Παίζει με τις λέξεις, αλλά οποιοσδήποτε, με κοινή λογική και πληροφορίες, ξέρει ότι είναι μια νομότυπη απάτη. Συμφέρει πολλούς και όλοι σωπαίνουν… Δεν είναι τυχαίο που πολλές υπηρεσίες προστασίας προσωπικών δεδομένων της έχουν κατηγορήσει στο παρελθόν.

Μιας και το θέμα είναι οι χάρτες, να θυμίσω ότι τα αυτοκίνητα οχήματα της Google που χρησιμοποιήθηκαν για τους χάρτες έκλεβαν προσωπικά δεδομένα από τους χρήστες . Η Google το παραδέχτηκε, αλλά είπε ότι το έκανε κατά λάθος.http://www.dailymail.co.uk/news/article-2150606/Google-deliberately-stole-information-executives-covered-years.html

Επίσης και η ίδια είπε επίσημα ότι δεν μπορείς να περιμένεις ότι τα προστατεύει τα προσωπικά σου δεδομένα.http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/google-gmail-users-can-t-expect-privacy-when-sending-emails-8762280.html

πόσο πιο ξεκαθαρα να στο πουν;

Ελπίζω να κατάλαβες ότι ξέρω τί γράφω. Θα μπορούσα να παραθέσω πολλές ακόμα πηγές, αλλά ο στόχος είναι να σε προβληματίσω και να ψαχτείς και μόνος σου και όχι να γράψω μεγάλα posts που καταλήγουν να είναι και κουραστικά. Επιπλέον το post μου έχει γίνει ήδη πολύ μεγάλο. Κοίτα και αυτό το ντοκυμαντέρ:

http://www.imdb.com/title/tt2084953/

κα θα καταλάβεις ακόμα περισσότερα.

Αυτά που γράφεις είναι ενδιαφέροντα αλλά διαφωνώ σε ένα σημείο. Δε νομίζω ότι πουλάει τα δεδομένα αλλού, δεν έχει ανάγκη να το κάνει αυτό. Τα χρησιμοποιεί η ίδια για να έχει αποτελεσματικότερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις, που είναι και το βασικό της προϊόν!

Δημοσ.

Αυτά που γράφεις είναι ενδιαφέροντα αλλά διαφωνώ σε ένα σημείο. Δε νομίζω ότι πουλάει τα δεδομένα αλλού, δεν έχει ανάγκη να το κάνει αυτό. Τα χρησιμοποιεί η ίδια για να έχει αποτελεσματικότερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις, που είναι και το βασικό της προϊόν!

Πόσο διαφορετικό είναι να να κάνει στοχευμένη διαφήμιση, όπου έμεσσα φαίνεται και η καταναλωτικές τάσεις, από το να σου "το δίνει στο πιάτο"; Αυτό τί είναι;

https://www.google.com/analytics/

Δεν μου παρέχει πληροφορία στηριγμένη σε προσωπικά δεδομένα, την οποία μου πουλάει προκειμένου να προβάλω το προϊόν μου; Αυτό τί σου λέει;

https://www.google.com/intl/el/analytics/features/advertising.html

 

Μετρήστε καμπάνιες σε όλα τα κανάλια για να δείτε ποιες ενέργειες μάρκετινγκ φέρνουν πραγματικά αποτελέσματα. Δείτε αναφορές τμηματοποιημένες κατά κανάλι και δείτε δεδομένα στο λογαριασμό σας σε πραγματικό χρόνο λίγα λεπτά αφού ξεκινήσει μια καμπάνια. Θα δείτε την αφοσίωση και τη δραστηριότητα μετατροπών για οποιονδήποτε σύνδεσμο, στον οποίο προσθέτετε ετικέτες, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των banner.

Δημοσ.

Πόσο διαφορετικό είναι να να κάνει στοχευμένη διαφήμιση, όπου έμεσσα φαίνεται και η καταναλωτικές τάσεις, από το να σου "το δίνει στο πιάτο"; Αυτό τί είναι;

https://www.google.com/analytics/

Δεν μου παρέχει πληροφορία στηριγμένη σε προσωπικά δεδομένα, την οποία μου πουλάει προκειμένου να προβάλω το προϊόν μου; Αυτό τί σου λέει;

https://www.google.com/intl/el/analytics/features/advertising.html

Πληρώνει κάποιος την google για να βάλει διαφήμιση. Η δουλειά της google είναι να εμφανίσει αυτή τη διαφήμιση όσο πιο στοχευμένα και σε όσο πιο σχετικό κοινό γίνεται για να έχει αποτέλεσμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πουλήσει κάτι και σε ποιον!

Δημοσ.

Πληρώνει κάποιος την google για να βάλει διαφήμιση. Η δουλειά της google είναι να εμφανίσει αυτή τη διαφήμιση όσο πιο στοχευμένα και σε όσο πιο σχετικό κοινό γίνεται για να έχει αποτέλεσμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πουλήσει κάτι και σε ποιον!

Πουλάει τις αδυναμίες σου.

Άτομα που δεν πρέπει να έχουν google account:

 

Αλκοολικοί που προσπαθούμε να κόψουν το ποτό.

Μανιώδης καπνιστές που προσπαθούν να κόψουν το τσιγάρο.

Άτομα που παντρευτήκανε και δεν ψάχνουν πια για γκομενα...Κτλ.

  • Like 1
  • 5 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...