Mi_ka Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 τώρα το να σου κλικάρω "Μ'αρέσει" είναι οξύμωρο σχήμα με αυτή την ιστορία... ευχαριστώ για την ενημέρωση καθώς η στάση υποστήριξης είναι σημαντικότατος λόγος επιλογής-αποφυγής Brands και αυτά που γράφεις είναι άκρως προβληματικά - μάπα καρπούζι σε όλους προκύπτει ασχέτως κόστους, το τι γίνεται μετά είναι το θέμα... πχ στη μικρομεσαία φωτογραφική Olympus που χρειάστηκα 2 φορές εργασία εντός εγγύησης 17 & 23 μήνες μετά την αγορά αντίστοιχα, την έστειλα με courier από την κοντινή στο χωριό μου πόλη με δικά τους έξοδα και παρέλαβα πάλι ανεξόδως 3 & 4 εβδομάδες μετά αντίστοιχα άψογα επισκευασμένη (προβληματικά κουμπιά). Βέβαια δε ξέρω τι μπορεί να παίζει με νησιά και ενδεχόμενη μη ύπαρξη της συγκεκριμμένης εταιρίας κούριερ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα