Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η LG ανακοίνωσε πως έχει στα σκαριά τη λύση για τα προβλήματα λειτουργίας που παρουσιάζουν τα μόνιτορ Ultrafine 5K, όταν βρίσκονται κοντά σε ασύρματους router.

Τα προβλήματα αυτά ήρθαν στην επιφάνεια από αναφορές χρηστών, σύμφωνα με τους οποίους όταν η απόσταση είναι μικρότερη από δύο μέτρα, τότε συχνά η οθόνη παγώνει ή αρχίζει να τρεμοπαίζει. Μαζί με την Ultrafine 4K, η 5K είναι βελτιστοποιημένη για καλύτερη συνεργασία με τα νέα MacBook Pro. Σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Apple, η οποία την προτείνει στους αγοραστές των καινούριων laptop της.

 

Τα προβλήματα φαίνεται πως αφορούν μόνο τις 5Κ. Για να τεθούν ξανά σε λειτουργία, συχνά χρειάζεται να γίνει επανεκκίνηση του υπολογιστή, χωρίς μάλιστα αυτό να σημαίνει πως σε λίγη ώρα δεν θα εμφανίσουν τα ίδια «συμπτώματα».

 

Η LG έχει απολογηθεί δημόσια για το ζήτημα, ενώ εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πως όλες οι νέες οθόνες, κατασκευασμένες από τον Φεβρουάριο κι έπειτα, διαθέτουν επιπλέον «θωράκιση» στο εσωτερικό τους, για να μην επηρεάζονται από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία των router.

 

Η ίδια «θωράκιση» μπορεί να προστεθεί στα μόνιτορ που έχουν ήδη πωληθεί, ώστε να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα. Για την επισκευή, οι κάτοχοί τους μπορούν να επικοινωνήσουν με την LG, την Apple ή το κατάστημα από το οποίο αγόρασαν το προϊόν.

 

Link.png Site: Μacrumors

Δημοσ.

LG Dm2350D Ανάβει η γυναικά το φως στην κουζίνα και  αναβοσβήνει η οθόνη 1 φορα! απόσταση 4-5 μέτρα ...τωρα βεβαία το σταμάτησε αλλα για κανενα μηνα εσπαγα το κεφαλι μου να δω απο που προέρχεται αυτο!το πρόβλημα λύθηκε,χώρισα την γυναικά!!! 

Θυμηθηκαι και την ιστορία ενος φυλου εδω με το φως της τουαλετας και το μοντεμ του...

  • Like 10
Δημοσ.

Αυτά παθαίνεις όταν προσπαθείς να χαμηλώσεις το κόστος και δε κάνεις τα απαραίτητα τεστ ποιότητας. Τραγικό λάθος και ειδικά για ένα τόσο ακριβό προϊόν.

Από την άλλη βέβαια πάλι καλά που διορθώνεται και που δεν πιάνει φωτιά ή δεν ανατινάζεται στο πρόσωπο του αγοραστή.  

Δημοσ.

Shit happens, αλλα οι σοβαρες εταιριες ξεχωριζουν στο after sales support, εδω η LG παιρνει 10 με τονο.

Aν δεν ήταν η Apple, πολύ πιθανό να το παρουσίαζε ως φυσιολογικό λειτουργία της οθόνης ή ακόμα χειρότερα να πρότεινε την απομάκρυνση του router.

  • Like 1
Δημοσ.

μακριά από LG είναι η εταιρεία συνώνυμο της φτηνιας και των περικοπών σε κάθε σημείο με αποτελέσματα όπως αυτά της είδησης

  • Like 1
Δημοσ.

μακριά από LG είναι η εταιρεία συνώνυμο της φτηνιας και των περικοπών σε κάθε σημείο με αποτελέσματα όπως αυτά της είδησης

σε ποια εταιρια τα ακουμπας? ετσι απο περιεργεια

  • Like 3
Δημοσ.

Η LG ήταν μεγάλη εταιρεία κάποτε με όχι πολύ ποιοτικά προϊόντα αλλά ανταποκρίνονταν στο ευρύ κοινό της.από τότε που προσπαθούν να επιβάλλουν την συσκευή Στο ελάχιστο κόστος με οποιοδήποτε κατώτατο κόστος τότε απλά είναι άξια της μοίρας της και τα αποτελέσματα είναι εμφανές.

Αυτό συμβαίνει και με τα πολύ ποιοτικά της προϊόντα στης συσκευές smartphone.(1/1000 θα δουλέψει)

το φτηνό πάντα βγαίνει ακριβό λογικά μια τέτοια μεγάλη εταιρεία πίστευα ότι θα το γνώριζε Αυτό .Εκτός αν βγάζουν προϊόντα Εκτός εγγύησης με το έτσι θέλω .

γενικά είμαι απογοητευμένος με την LG σε όλες της συσκευές που βγάζει . αντίθετα με την Samsung δεν έτυχε να χρειαστώ service για κάποια συσκευή από κινητό μέχρι τηλεοράσεως και από DVD μέχρι υπολογιστή.

λογικό να τα ακουμπήσει κάποιος οπουδήποτε αλλού Εκτός από την LG . σίγουρα υπάρχουν και συσκευές άνευ προβλημάτων αλλά η πλειοψηφία δυστυχώς έχει προβλήματα .

ποιο εύκολα ακούει κάποιος για την εν λόγω εταιρεία διαφόρων προβλημάτων παρά από της υπόλοιπων εταιριών.

Δημοσ.

Αυτά παθαίνεις όταν προσπαθείς να χαμηλώσεις το κόστος και δε κάνεις τα απαραίτητα τεστ ποιότητας.

^ Αυτό.

 

Κάτι τέτοιο με κάνει κι απορώ ως καταναλωτής πώς ένα προϊόν από τόσο γνωστή εταιρεία θα κυκλοφορούσε στην ευρωπαϊκή αγορά, που υποτίθεται πως θα έχει και EMC compliance.

Κι αν δεν έχει μια συσκευή τέτοια πιστοποίηση, πού ξέρω εγώ πως έχει και τις άλλες και δεν αναγράφει απλά τα σχετικά συμβολάκια στη κούτα; Ποιός τα ελέγχει αυτά πριν κυκλοφορήσουν;

Μου θυμίζει τη φάση με τα κινέζικα δήθεν CE.

  • Like 1
Δημοσ.

Είστε με τα καλά σας μερικοί;θεωρείτε ότι το κόστος ήταν που δεν έβαλαν 1 φύλλο ηλεκτρομαγνητικής προστασίας;

Ήταν λάθος σχεδιασμός και μαντέψτε...ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Εταιρία που σας τα παίρνει για το τίποτα ξέρετε τί σας είχε πριν πριν μερικά χρόνια;

Κρατάτε λάθος τη συσκευή!

Η LG ζήτησε συγγνώμη.

Καταλάβατε τώρα ποιά εταιρία έχει after sale και ποιά όχι;

  • Like 1
Δημοσ.
Η LG ήταν μεγάλη εταιρεία κάποτε με όχι πολύ ποιοτικά προϊόντα αλλά ανταποκρίνονταν στο ευρύ κοινό της.από τότε που προσπαθούν να επιβάλλουν την συσκευή Στο ελάχιστο κόστος με οποιοδήποτε κατώτατο κόστος τότε απλά είναι άξια της μοίρας της και τα αποτελέσματα είναι εμφανές.

Αυτό συμβαίνει και με τα πολύ ποιοτικά της προϊόντα στης συσκευές smartphone.(1/1000 θα δουλέψει)

το φτηνό πάντα βγαίνει ακριβό λογικά μια τέτοια μεγάλη εταιρεία πίστευα ότι θα το γνώριζε Αυτό .Εκτός αν βγάζουν προϊόντα Εκτός εγγύησης με το έτσι θέλω .

γενικά είμαι απογοητευμένος με την LG σε όλες της συσκευές που βγάζει . αντίθετα με την Samsung δεν έτυχε να χρειαστώ service για κάποια συσκευή από κινητό μέχρι τηλεοράσεως και από DVD μέχρι υπολογιστή.

λογικό να τα ακουμπήσει κάποιος οπουδήποτε αλλού Εκτός από την LG . σίγουρα υπάρχουν και συσκευές άνευ προβλημάτων αλλά η πλειοψηφία δυστυχώς έχει προβλήματα .

ποιο εύκολα ακούει κάποιος για την εν λόγω εταιρεία διαφόρων προβλημάτων παρά από της υπόλοιπων εταιριών.

 

Εγω απο την αλλη οσες τηλεοράσεις ή μονιτορς Samsung έχουν περάσει απο τα χερια μου ΟΛΑ εχουν παει service. Α, και σε ενα λαπτοπ φιλης Samsung και αυτο service για την οθονη του.

Το χειρότερο ειναι οτι στο εξουσιοδοτιμενο service της Samsung στην περιοχη μου οταν εκαναν "επισκευή" δεν αλλαξαν την πλακετα που ειχε πρόβλημα αλλα αφαιρεσαν τους smd πυκνωτές που ειχαν το πρόβλημα και εβαλαν κανονικους, απαίσια τοποθετημενους σαν μανιτάρια. Φυσικα εγω αυτο το εμαθα αφου ειχε τελειώσει η εγγύηση και ξαναχαλασε η τηλεόραση και την ανοιξα μονος μου.

 

Που θελω να καταληξω;

Οτι ακομα και μετα απο αυτα που εχουν τυχει σε μενα δεν λεω σε καποιον παρε LG ή μην παρεις Samsung. Θεωρω οτι στην εποχη μας με τα 452 μοντελα απο καθε εταιρεία ειναι θεμα τυχης δυστυχώς στο τι προιον θα πέσεις.

 

 

Δημοσ.

Απορώ πως δεν σας πείραξε αυτό που διαβάσατε!

 

Η ίδια «θωράκιση» μπορεί να προστεθεί στα μόνιτορ που έχουν ήδη πωληθεί, ώστε να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα. Για την επισκευή, οι κάτοχοί τους μπορούν να επικοινωνήσουν με την LG, την Apple ή το κατάστημα από το οποίο αγόρασαν το προϊόν.

 

..Δηλαδή θα πάρουν το ολοκαίνουριο και πανάκριβο μόνιτορ ,θα το ανοίξουν ,θα του κάνουν ενα μαστορεματακι, θα το κλείσουν και θα μου το στείλουν! Α βέβαια.. ειναι δωρεαααν. Α εντάξει καλεε!

Μπράβο after sales η LG!

  • Like 3
Δημοσ.

Αν μαστορεψουν την οθονη ειναι τραγικοι.....Δεν θα ηθελα να μπει χερι ρε γμτ στην οθονη μου, μεγαλο fail....

  • Like 1
Δημοσ.

Aν δεν ήταν η Apple, πολύ πιθανό να το παρουσίαζε ως φυσιολογικό λειτουργία της οθόνης ή ακόμα χειρότερα να πρότεινε την απομάκρυνση του router.

βασικα ειχανε πει να απομακρυνεις την οθονη απο το ρουτερ :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...