clio100hp Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα σε όλους. Ο λόγος που γράφω είναι για την υποτιθέμενη Vip εγγυηση της huawei για το p9. Αγόρασα την συσκευή στις 31/12/2016 και έκανα άμεσα ενεργοποίηση της εγγυησης vip μετά από 15 ημέρες περίπου το κινητο παρουσίασε πρόβλημα και το έστειλα μέσω πλαισίου για αντικατάσταση όπως προβλέπει η vip εγγυηση της huawei 3μηνες αντικατάσταση συσκευής με νέα αντί επισκευής έτσι το αναγράφει στο site της. Αφου μου είπαν ότι θα περιμένω 30 ημέρες επικοινώνησα με το επισκευαστικε κέντρο αρβατο δηλαδή να τους ρωτήσω σε τι κατάσταση βρίσκεται η συσκευή και δεν είχαν ιδέα τι εστιατόριο vip και μου είπαν μάλιστα ότι σαν εταιρία δεν κάνουν αντικατασταθεί πάρα μόνο επισκευές. Πηρα λοιπόν την huawei και μετά από πολύ ταλαιπωρία και απειλές μου είπαν ότι θα αντικαταστήσει την συσκευή με νέα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου ήρθε μήνυμα να παραλάβω την συσκευή μου από το πλαίσιο και εγω φαντάστηκα πως θα ήταν η καινούργια συσκευή αλλά ήταν η παλιά επισκευασμενη με σχόλια αντικατάσταση οθόνης και αναβάθμιση λογισμικού. Για μένα δεν υπάρχει vip εγγυηση και η huawei μας κοροϊδεύει... Τα συμπεράσματα δικά σας.. Πότε ξανά huawei για μενα
koystado Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Μήπως σου έχει κάνει καμία κουτσουκέλα το πλαίσιο γιατί έχει προϊστορία σε τέτοιες περιπτώσεις με εγγυήσεις και αντικαταστάσεις επίσης τι πρόβλημα ειχε το κινητό σου;;; ήταν ελαττωματικό ή το χάλασες εσύ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα