Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στη παρεα. Εχω μια απορια πανω στην  οδηγηση καταρχην ειμαι νεος οδηγος το διπλωμα το πηρα πριν 2 χρονια περιπου αλλα δεν οδηγω πολυ. Η απορια μου ειναι η εξης: Κατα την οδηγηση και ενω το αμαξι κινειται οταν αλλαζω ταχυτητα πχ απο 2α σε 3η τον συμπλεκτη πρεπει να τον παταω τερμα η οχι? Εγω τον παταω τερμα γιατι ετσι εμαθα στη σχολη αν και νοιωθω ενα μικρο τρανταγμο οταν αλλαζει για καποιο λογο πιστευω οτι ειναι λαθος αυτο να τον παταω τερμα οταν κινειτε. Τελικα ποιο ειναι το σωστο?

Δημοσ.

Μια χαρα τον πατας αν και εχω ξεχασει συμπλεκτη λογω αυτοματου ...Ο τρανταγμος μπορει να ειναι οταν τον αφηνεις γιατι δεν το κανεις σωστα ή απο κατι αλλο .

  • Like 2
Δημοσ.

ακριβως οταν τον αφηνω γινεται αλλα τι μπορει να ειναι? πχ εχω δευτερα παταω τερμα συμπλετη βαζω 3η και αφηνω αργα εκει νοιωθω ενα μικρο τρανταγμο οχι τιποτα το τρομερο ειναι φυσιολογικο αυτο?

Δημοσ.

Λογικα αυτο που αναφερουν και οι υπολοιποι κανεις . Ουσιαστικα οταν φτανεις στο σημειο  συμπλεξης-αποσυμπλεξης που ειναι λιγο παραπανω απο την μεση (συνηθως) στο πενταλ του συμπλεκτη τον αφηνεις αποτομα και κλωτσαει σαν γιδακι.

Για να καταλαβεις τι παιζει βαλε πρωτη στο αμαξι σε μια ευθεια και ασε σιγα σιγα συμπλεκτη μεχρι το σημειο στο οποιο ξεκινα  να τσουλαει το αμαξι χωρις να δινεις καθολου γκαζι και δοκιμασε να κανεις μικρες αποτομες κινησεις με τον συμπλεκτη (πατας και αφηνεις οχι τελειως ομως ) , θα δεις οτι το αμαξι εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα που αναφερεις.

Δημοσ.

ακριβως οταν τον αφηνω γινεται αλλα τι μπορει να ειναι? πχ εχω δευτερα παταω τερμα συμπλετη βαζω 3η και αφηνω αργα εκει νοιωθω ενα μικρο τρανταγμο οχι τιποτα το τρομερο ειναι φυσιολογικο αυτο?

 

Δεν έχει να κάνει με το πόσο βαθιά πατάς το συμπλέκτη, έχει να κάνει με τη διαφορά στροφών κινητήρα και ταχύτητας του αυτοκινήτου. Αν δεν ταιριάζουν θα νιώσεις το "τράνταγμα", αν ταιριάζουν δεν θα νιώσεις τίποτα. Θέμα συνήθειας/εμπειρίας είναι, αλλάζοντας από δευτέρα σε τρίτη αφήνεις το γκάζι για να πέσουν οι στροφές και πρέπει να αφήσεις τον συμπλέκτη την κατάλληλη στιγμή.

 

Όσο για τον συμπλέκτη έτσι πρέπει, να τον πατάς τέρμα.

Δημοσ.

Μηπως ο συμπλεκτης εχει δυνατοτητα ρυθμισης που θα "πιανει" και βοηθησει αυτο ?

 

Και να ρυθμίζεται, αν στην αλλαγή ταχύτητας δεν τον αφήσεις την σωστή στιγμή δεν αλλάζει κάτι.

Δημοσ.

1η περιπτωση: Αλλαζεις ταχυτητες πολυ νωρις (σε χαμηλες στροφες), ενω το μοτερ δεν εχει την δυναμη να "γυρισει" ανετα την επομενη μεγαλυτερη ταχυτητα, και συνεπως "μουγγριζει"

 

2η περιπτωση: Αφηνεις τον συμπλεκτη πολυ αποτομα οποτε αναγκαζεις το μοτερ σε μεγαλη και ξαφνικη αλλαγη φορτιου (απο εκει που γυρνα ελευθερα αναγκαζεται να μαγγωσει μια ταχυτητα σε μικρο χρονο) 

 

3η περιπτωση: Υπαρχει προβλημα στην πεταλιερα η τον ιδιο την συμπλεκτη σου. Δηλαδη ειτε εχει φαγωθει ο ο συμπλεκτης σου και "γλιστραει" (αν και συνηθως αυτο δεν προκαλει τρανταγματα) ή η πεταλιερα σου δεν λειτουργει καλα οποτε ο κινητηρας δεν αν αποσυμπλεκεται πληρως απο το κιβωτιο. (Και αυτο ψιλο απιθανο γιατι εκτος απο τρανταγμα θα ακουγες και τα γραναζια να φαγωνονται μεταξυ τους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...