suffocater Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Το έχω ξαναγράψει. αλλά θα το ξαναγράψω μπας και ενημερωθεί κανείς: Εάν στο σπίτι σου, τα λεφτά που θα μπουν είναι "στοχαστικό μέγεθος, τότε τί προγραμματισμό να κάνεις; Τα χρήματα στις ελληνικές αστικές συγκοινωνίες είναι στοχαστικό μέγεθος επειδή υπάρχουν τεράστια ποσοστά λαθρεπιβίβασης. Δηλαδή, το σύστημα θέλουμε να εξυπηρετήσει 100 άτομα, με έσοδα από (μαξ) 50. Ε δεν γίνεται αυτό. Οπότε, τα βήματα πάνε ως εξής: 1) Λαθρεπιβίβαση μηδέν 2) Συγκεκριμένα έσοδα και προβλέψεις 3) Προγραμματισμός και ανάληψη δράσεων για πιο ελκυστικά ΜΜΜ (περισσότεροι συρμοί, καθαριότητα, ανανέωση στόλου) 4) Περισσότερος κόσμος τα προτιμά 5) Περισσότερα έσοδα 6) Επαναπρογραμματισμός του συστήματος 7) Πιο ελκυστικά μέσα 8) Περισσότερα έσοδα και πάει λέγοντας. Keystone αυτής της σχεδιαστικής λογικής είναι να παταχθεί ΜΑΧΑΙΡΙ η λαθρεπιβίβαση. Είναι πρώτον θέμα λειτουργίας του συστήματος στη λογική "χρέωση του χρήστη" και δεύτερον (και ίσως κυριότερο) θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης. Εάν τώρα κάποιος διαφωνεί με τη λογική "χρέωση στον χρήστη", εδώ είμαστε, να το συζητήσουμε. Λογικά, οι διαφωνούντες θα είναι από τις πόλεις με αστικές συγκοινωνίες. Αμφιβάλλω αν κανένας Κοζανίτης θέλει να πληρώνει το Μετρό της Αθήνας (που αυτή τη στιγμή το πληρώνει, επειδή επιχορηγείται) Nαι,αλλά θα πανηγυρίζουν για δημοσιες,"δωρεαν"(και φτηνοτερες) συγκοινωνίες μετά.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εγω θελω να ρωτησω ολους οσους ειναι αντιθετοι με τα ηληκετρονικα εισιτηρια. Αν οι μπατσου αρχιζαν να μοιραζουν προστιμα σε ολους και σας εγραφαν γιατι δεν εβαλες κρανος, γιατι περασες το δρομο με κοκκινο σαν πεζος, οταν καπνιζεις παρανομα μεσα σε μαγαζι, γιατι παρκαρες παρανομα, γιατι δεν πρωτες βοηθειες-πυροσβεστηρα-τριγωνο στο αμαξι και για αλλους τετοιους λογους θα σας αρεσε ή θα λεγατε ναι γραφουν εμενα για αυτο και δεν κοιτανε τον αλλο που εκανε εκεινο? Ειναι καπως ρητορικη η ερωτηση γιατι ολοι ξερουμε την απαντηση, θελουν να εφαρμοζεται ο νομος μονο εκει που τους συμφερει και το πιο τρανταχτο παραδειγμα ειναι το τσιγαρο. Οι νομοι σαφως και πρεπει να εφαρμοζονται, ακομα και αν ειναι αδικοι σε μερικες περιπτωσεις (πχ τα απιθανα ποσα για τροχαιες παραβασεις σε καιρο μνημονιου). Αλλα ο στοχος πρεπει να ειναι η βελτιωση της ζωης των πολιτων, και πχ μακαρι να μοιραζαν κλησεις σε ολους τους βλακες που παρκαρουν πανω στα πεζοδρομια. Το ιδιο πιστευω οτι πρεπει να ισχυει και για οσους δεν πληρωνουν εισητηριο. Αλλα η επιφυλαξη μου ειναι η περιπλοκοτητα καθως και η προφανης επιθυμια ολων των δημοσιων υπηρεσιων απλα να εισπραξουν χρηματα και τιποτα αλλο. Και φυσικα να κονομανε οι προμηθευτες. Επισης αυτες οι συνδεσεις των παντων (ακομα και των εισητηριων) με αφμ, αμκα κλπ δεν μου αρεσει καθολου, ιδιως στην Ελλαδα. Σου θυμιζω οτι τωρα γινεται το ηλεκτρονικο εισητηριο, ενω οι αυξησεις ειναι απο τον Καραμανλη. Πριν αρκετα χρονια.
Wisdover Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Γιατι ο αριθμος μητρωου κοινωνικης ασφαλισης να ειναι συνδεδεμενος με ενα εισητηριο. Δεν το αντιλαμβανομαι, Γιατί να μην είναι; Είναι καθαρά ένας αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί σε κάθε έναν πολίτη ξεχωριστά. Πλέον καλώς ή κακώς ( δεν είμαι ο αρμόδιος να το κρίνω) τείνουν να γίνουν ολα έτσι. Θέλεις εισητήριο να πας ΓΗΠΕΔΟ με ΑΜΚΑ, θέλεις να πάρεις κάρτα για τα ΜΜΜ ΑΜΚΑ. Φαντάζομαι ότι είναι εύκολο να κρατάς μία βάση δεδομένων ενήμερη. Το ΑΜΚΑ είναι μία αποτυχημένη προσπάθεια του personal number που έχουν στην Ευρώπη. Εάν σου έλεγαν όταν πρωτοεμφανίστηκε ότι είναι Προσωπικός αριθμός ταυτότητας θα έτρωγες φρίκη ( όχι εσύ προσωπικά ) για το φακέλωμα κλπ κλπ. Οπότε στο έβαλαν με έμμεσο τρόπο χωρίς να φέρεις πολλές αντιρρήσεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Γιατί να μην είναι; Είναι καθαρά ένας αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί σε κάθε έναν πολίτη ξεχωριστά. Πλέον καλώς ή κακώς ( δεν είμαι ο αρμόδιος να το κρίνω) τείνουν να γίνουν ολα έτσι. Θέλεις εισητήριο να πας ΓΗΠΕΔΟ με ΑΜΚΑ, θέλεις να πάρεις κάρτα για τα ΜΜΜ ΑΜΚΑ. Φαντάζομαι ότι είναι εύκολο να κρατάς μία βάση δεδομένων ενήμερη. Το ΑΜΚΑ είναι μία αποτυχημένη προσπάθεια του personal number που έχουν στην Ευρώπη. Εάν σου έλεγαν όταν πρωτοεμφανίστηκε ότι είναι Προσωπικός αριθμός ταυτότητας θα έτρωγες φρίκη ( όχι εσύ προσωπικά ) για το φακέλωμα κλπ κλπ. Οπότε στο έβαλαν με έμμεσο τρόπο χωρίς να φέρεις πολλές αντιρρήσεις. Εχουμε ΑΤ και ΑΦΜ. Το ΑΜΚΑ δεν το καταλαβαινω πραγματικα.
Moderators Spect~ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Οι νομοι σαφως και πρεπει να εφαρμοζονται, ακομα και αν ειναι αδικοι σε μερικες περιπτωσεις (πχ τα απιθανα ποσα για τροχαιες παραβασεις σε καιρο μνημονιου). Αλλα ο στοχος πρεπει να ειναι η βελτιωση της ζωης των πολιτων, και πχ μακαρι να μοιραζαν κλησεις σε ολους τους βλακες που παρκαρουν πανω στα πεζοδρομια. Το ιδιο πιστευω οτι πρεπει να ισχυει και για οσους δεν πληρωνουν εισητηριο. Αλλα η επιφυλαξη μου ειναι η περιπλοκοτητα καθως και η προφανης επιθυμια ολων των δημοσιων υπηρεσιων απλα να εισπραξουν χρηματα και τιποτα αλλο. Και φυσικα να κονομανε οι προμηθευτες. Επισης αυτες οι συνδεσεις των παντων (ακομα και των εισητηριων) με αφμ, αμκα κλπ δεν μου αρεσει καθολου, ιδιως στην Ελλαδα. Σου θυμιζω οτι τωρα γινεται το ηλεκτρονικο εισητηριο, ενω οι αυξησεις ειναι απο τον Καραμανλη. Πριν αρκετα χρονια. Ειναι βηματα για να παμε μπροστα, μπορει να μην παμε σε ενα χρονο αλλα σε βαθος χρονου (αν θελουμε να παμε μπροστα). ΓΙα να σου δωσω ενα παραδειγμα απο Εσθονια που ειμαι. Αρχικα εχεις μονο ενα αριθμο και οχι 10 διαφορετικους. Με αυτο τον αριθμο συνδεεις την καρτα των λεωφορειων με εσενα και εχεις οτι σου δινει η χωρα (πχ για Ταλιν δωρεαν μετακινησεις σε ολους τους κατοικους Εσθονους και μη, αρκει να εχουν ταυτοτητα). Επισης με αυτο το μοναδικο αριθμο μπορεις να δεις τα παντα για σενα απο ποτε πηγες στο γιατρο, τι φαρμακα σου εχει γραψει (και στο φαρμακειο δεν πας με συνταγη το βλεπει μεσω ιντερνετ) και αλλα πολλα. Οποτε ναι καλος ή κακος πρεπει καποια στιγμη να γινει αυτη η συνδεση μας με αυτα που χρησιμοποιουμαι. Αν καποιος πιστευει οτι αν θελουν να τον παρακολουθησουν θα περιμεναν το ηλεκτρονικο εισιτηριο ή τους νοιαζει τις σκατα κανεις και που πας τοτε ας ανοιξει λιγο το μυαλο του. Δεν λεω οτι η κυβερνηση ειναι αγιοι απλα πρεπει να καταλαβει ο κοσμος οτι αλλαγη χωρις να αλλαξει ο ιδιος δεν γινεται και οσο ο Ελληνας θα το παιζει γαματος και θα κανει καταχρηση τα οποια προνομια εχει τοτε η λυση ειναι μονο η επιβολη. 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εχουμε ΑΤ και ΑΦΜ. Το ΑΜΚΑ δεν το καταλαβαινω πραγματικα. Κανονικα θα πρεπε να εχουμε ενα ενιαιο αριθμο και τελος
zx-spectrum Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Και όσοι βγάζουν με την εφαρμογη του e-ticket απο κινητό εισιτήριο τι γίνεται ? Θα ψάχνει ο ελεγκτής με δική του συσκευή για το εαν είναι ακυρωμένο ?
erevos_csd Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Και όσοι βγάζουν με την εφαρμογη του e-ticket απο κινητό εισιτήριο τι γίνεται ? Θα ψάχνει ο ελεγκτής με δική του συσκευή για το εαν είναι ακυρωμένο ? Με άλλη συσκευή θα σαρώνει το barcode του e-ticket
Wisdover Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εχουμε ΑΤ και ΑΦΜ. Το ΑΜΚΑ δεν το καταλαβαινω πραγματικα. Όσο πιο ενεργό γίνεται το ΑΜΚΑ τόσο λιγότερο θα συναντάς τα άλλα από εδώ και πεδα. Φαντάζομαι αυτός είναι ο σκοπός τους
johnnieinlab Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εχουμε ΑΤ και ΑΦΜ. Το ΑΜΚΑ δεν το καταλαβαινω πραγματικα. Ο αριθμός ΑΤ αλλάζει με την έκδοση. Το ίδιο και ο ΑΦΜ εαν αλλάξεις από ιδιώτης σε ατομική επιχείρηση. Οπότε χρειάζεσαι έναν αριθμό που να είναι πάντα δικός σου σαν "κλειδί" για όλες σου τις συναλλαγές. Φαντάσου το σαν το username σου, ενώ η ταυτότητα θα είναι σαν το token/password που επιτρέπει κάποια υπηρεσία να διαβεβαιώσει ότι είσαι όντως εσύ.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 ΓΙα να σου δωσω ενα παραδειγμα απο Εσθονια που ειμαι. Αρχικα εχεις μονο ενα αριθμο και οχι 10 διαφορετικους. Με αυτο τον αριθμο συνδεεις την καρτα των λεωφορειων με εσενα και εχεις οτι σου δινει η χωρα (πχ για Ταλιν δωρεαν μετακινησεις σε ολους τους κατοικους Εσθονους και μη, αρκει να εχουν ταυτοτητα). Επισης με αυτο το μοναδικο αριθμο μπορεις να δεις τα παντα για σενα απο ποτε πηγες στο γιατρο, τι φαρμακα σου εχει γραψει (και στο φαρμακειο δεν πας με συνταγη το βλεπει μεσω ιντερνετ) και αλλα πολλα. Οποτε ναι καλος ή κακος πρεπει καποια στιγμη να γινει αυτη η συνδεση μας με αυτα που χρησιμοποιουμαι. Αν καποιος πιστευει οτι αν θελουν να τον παρακολουθησουν θα περιμεναν το ηλεκτρονικο εισιτηριο ή τους νοιαζει τις σκατα κανεις και που πας τοτε ας ανοιξει λιγο το μυαλο του. Εγω θα σου πω ενα αλλο Ελληνικο παραδειγμα, απο προσωπικη πειρα. Η ηλεκτρονικη συνταγογραφηση. Υποτιθεται οτι εγινε ΚΑΙ για την απλοποιηση και διευκολυνση των ασφαλισμενων. Σωστα ; Εχοντας αρκετους υπερηλικες στην οικογενεια που πρεπει να φροντισω, συγκρινοντας πριν και τωρα, το μονο που βλεπω ειναι οικονομια του κρατους μεταφεροντας το κοστος στους ασφαλισμενους. Και ταλαιπωρια. Δεκαευρα στο γιατρο γιατι 200 νουμερα δεν φτανουν ουτε για 4-5 μερες, καποιοι γιατροι εχουν αποχωρησει κλπ κλπ. Αρα παλι λεω οτι το ζητουμενο πρεπει να ειναι η βελτιωση της ζωης των πολιτων ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ και οχι απλα η τεχνολογια.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Το ίδιο και ο ΑΦΜ εαν αλλάξεις από ιδιώτης σε ατομική επιχείρηση. Οχι βεβαια. Δεν αλλαζει απολυτως τιποτα σε ατομικη επιχειρηση.
markos9 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Κοίτα να δεις, μέχρι χθες διάβαζα σχόλιο χρήστη ότι είναι λογιστής, σήμερα βλέπω έχουμε και φιλόλογους. ΑΑΑΑΑΑ όλα κι όλα. Όλοι πρέπει να αγαπάμε την τεχνολογία! 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εγω θα σου πω ενα αλλο Ελληνικο παραδειγμα, απο προσωπικη πειρα. Η ηλεκτρονικη συνταγογραφηση. Υποτιθεται οτι εγινε ΚΑΙ για την απλοποιηση και διευκολυνση των ασφαλισμενων. Σωστα ; Εχοντας αρκετους υπερηλικες στην οικογενεια που πρεπει να φροντισω, συγκρινοντας πριν και τωρα, το μονο που βλεπω ειναι οικονομια του κρατους μεταφεροντας το κοστος στους ασφαλισμενους. Και ταλαιπωρια. Δεκαευρα στο γιατρο γιατι 200 νουμερα δεν φτανουν ουτε για 4-5 μερες, καποιοι γιατροι εχουν αποχωρησει κλπ κλπ. Αρα παλι λεω οτι το ζητουμενο πρεπει να ειναι η βελτιωση της ζωης των πολιτων ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ και οχι απλα η τεχνολογια. Ναι ξεχασα οτι σε αυτη τη χωρα το μελλον της ειναι οι 60+ και οι τεχνολογικα αγραμματοι.. Ελπιζω να πιανεις το ποιντ. Επισης το γιατι ταλαιπωρουνται και πως αυξανει το κοστος στον πολιτη δεν μπορω να καταλαβω οταν αντι να σου γραψει χαρτι το γραφει στο ιντερνετ αντι να δωσεις χαρτι στο φαρμακειο το κοιταει στο ιντερνετ γινεται ελεγχος ωστε να μην δινουν αβερτα φαρμακα που βοηθαει στην παρανομη συναγογραφηση 2
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Επισης το γιατι ταλαιπωρουνται και πως αυξανει το κοστος στον πολιτη δεν μπορω να καταλαβω οταν αντι να σου γραψει χαρτι το γραφει στο ιντερνετ αντι να δωσεις χαρτι στο φαρμακειο το κοιταει στο ιντερνετ γινεται ελεγχος ωστε να μην δινουν αβερτα φαρμακα που βοηθαει στην παρανομη συναγογραφηση προφανως δεν εχεις προσωπικη εμπειρια. Οκ, Ταλαιπωρια γιατι καθε γιατρος εχει 200 ατομα καθε μηνα οριο. Οποτε μετα τις πρωτες 5-6 ημερες δεν βρισκεις και πρεπει να πληρωσεις 10 ευρω για απλη συνταγραφηση. Να η μετακυλιση του κοστους στους ασφαλισμενους. Βεβαια σου λενε αμα θες πηγαινε στα ΠΕΔΗ. Εκει ειναι αλλη πονεμενη ιστορια. Οσο για την πρωτη παραγραφο σου, ελπιζω να μην εννοεις ευθανασια στους ανω των 60.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα