markos9 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=2556.0 Φίλε μου δε μου λέει κάτι ένα φόρουμ που γράφουν κάποιοι. Ως φιλόλογος σου προτείνω με δυο σσ. Από Κακριδή κ Μπαμπινιώτη.
Neg Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Καταλαβα αυτο που λες ισχύει για την AΤΗ.ΕΝΑ Card. Αν εχεις AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και εισαι ανήλικος/τουριστας και δεν έχεις δώσει αμκα και σου χαλάσει τα χάνεις. Θεωρητικά άμα έχει την απόδειξη αγοράς θα μπορέσει να το αναπληρώσει..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Αντί να αναβαθμίσουν κανένα στόλο λεωφορείων (και αριθμό) και να ρίξουν την τιμή των εισητηρίων που έχει ξεφτυλιστεί τα τελευταία 15 χρόνια... το ηλεκτρονικό εισητήριο τους έλλειπε... Με τι λεφτά θα γίνουν αυτά? Εδώ μπαίνουν μέσα κι αναγκάζονται να κόβουν δρομολόγια... 1
Wisdover Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Κλασικό post που ενώ γίνεται μια θετική αλλαγή σε έναν τομέα της καθημερινότητας μας, όλοι ψάχνουν να βγάλουν με το τσιγκέλι τα αρνητικά.Ναι το σύστημα δεν είναι τέλειο, αλλά θα'ναι σίγουρα καλύτερο από πριν.Και για όποιον λέει "θα σπάσουν τα μηχανήματα" και τέτοιες βλακείες, για να μην το χαρακτηρίσω χειρότερα, καλά θα κάνουμε όποιον δούμε να σπάει μηχάνημα ή να πηδάει τις μπάρες σε μετρό, να τον σπάσουμε οι ίδιοι στο ξύλο. Αντί να σπάτε τα μηχανήματα και να τα πληρώνετε πάλι εσείς, μαζί με όλους εμάς, μήπως είναι καιρός να κόβετε εισιτήριο? Είναι η νοοτροπία του Έλληνα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έβγαζε τα 2.000€ το μήνα, έπαιρνε δάνεια, σπίτια, πήγαινε διακοπές και ούτε τότε έκοβε εισιτήριο που είχε 50-60 λεπτά του ευρώ...ξαφνικά θυμήθηκε να μας πει οτι ο βασικός μισθός έγινε 400€ και που θα βρει τα 30€ ο εργαζόμενος που πάει με τα μέσα στη δουλεία του... 30€ στα 400€ είναι μόλις το 7.5% του μισθού. Με αυτοκίνητο άμα πήγαινε θα έδινε τα ίδια ή και πιο πολλά. Όσο για τη λειτουργία των ΜΜΜ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα μπορούσαν να δουν βελτιώσεις(με πιο πολλά δρομολόγια,κ.α.) όμως το μετρό είναι άψογο, πάντα καθαρό(που στο κάτω κάτω εμείς οι ίδιοι ευθυνόμαστε για την καθαριότητα του) και με δρομολόγια κάθε 3-4 λεπτά τις ώρες αιχμής. Ειλικρινά απορώ, όλοι εσείς οι επαναστάτες του καναπέ και του υπολογιστή, τι ουτοπικές καταστάσεις ψάχνετε σε κάθε τομέα της κοινωνίας? Μένουν τα πράγματα όπως είναι, παραπονιέστε οτι είμαστε 100 χρόνια πίσω από την Ευρώπη. Πάει να γίνει μια προσπάθεια για εκσυγχρονισμό, εναντιώνεστε στην προσπάθεια,αναφέρετε χώρες της Ευρώπης που δεν έχουν ακόμα αυτές τις τεχνολογίες(λες και είναι αρνητικό να αποκτήσουμε κάτι πρώτοι), λέτε οτι θα τα σπάσετε όλα, φέρνετε παραδείγματα από την Ευρώπη οτι η κάρτα για τα μέσα ήταν 2 αποχρώσεις του κόκκινου πιο σκούρα και σας χαλάει στο μάτι.....Λογικευτείτε επιτέλους και κάντε μια ομαδική προσπάθεια για κάτι καλύτερο... ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ! Καταλαβα αυτο που λες ισχύει για την AΤΗ.ΕΝΑ Card. Αν εχεις AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και εισαι ανήλικος/τουριστας και δεν έχεις δώσει αμκα και σου χαλάσει τα χάνεις. Τώρα εδώ πιθανότατα να υπάρχουν θέματα. Ίσως φροντίσουν με την απόδειξη να πάρεις πάλι το εισητήριο ή έστω ενα πόσο. 2
Neg Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Φίλε μου δε μου λέει κάτι ένα φόρουμ που γράφουν κάποιοι. Ως φιλόλογος σου προτείνω με δυο σσ. Από Κακριδή κ Μπαμπινιώτη. Κοίτα να δεις, μέχρι χθες διάβαζα σχόλιο χρήστη ότι είναι λογιστής, σήμερα βλέπω έχουμε και φιλόλογους. 2
basilis_k6 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Καταλαβα αυτο που λες ισχύει για την AΤΗ.ΕΝΑ Card. Αν εχεις AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και εισαι ανήλικος/τουριστας και δεν έχεις δώσει αμκα και σου χαλάσει τα χάνεις. ενα χαρτι ειναι ρε φιλε. αμα το χασεις το εχασες. και το πενταευρο αμα το χασεις παει, το εχασες...
Abudi Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Το έχω ξαναγράψει. αλλά θα το ξαναγράψω μπας και ενημερωθεί κανείς:Εάν στο σπίτι σου, τα λεφτά που θα μπουν είναι "στοχαστικό μέγεθος, τότε τί προγραμματισμό να κάνεις; Τα χρήματα στις ελληνικές αστικές συγκοινωνίες είναι στοχαστικό μέγεθος επειδή υπάρχουν τεράστια ποσοστά λαθρεπιβίβασης. Δηλαδή, το σύστημα θέλουμε να εξυπηρετήσει 100 άτομα, με έσοδα από (μαξ) 50. Ε δεν γίνεται αυτό.Οπότε, τα βήματα πάνε ως εξής: 1) Λαθρεπιβίβαση μηδέν 2) Συγκεκριμένα έσοδα και προβλέψεις 3) Προγραμματισμός και ανάληψη δράσεων για πιο ελκυστικά ΜΜΜ (περισσότεροι συρμοί, καθαριότητα, ανανέωση στόλου) 4) Περισσότερος κόσμος τα προτιμά 5) Περισσότερα έσοδα 6) Επαναπρογραμματισμός του συστήματος 7) Πιο ελκυστικά μέσα 8) Περισσότερα έσοδα και πάει λέγοντας.Keystone αυτής της σχεδιαστικής λογικής είναι να παταχθεί ΜΑΧΑΙΡΙ η λαθρεπιβίβαση. Είναι πρώτον θέμα λειτουργίας του συστήματος στη λογική "χρέωση του χρήστη" και δεύτερον (και ίσως κυριότερο) θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης. Εάν τώρα κάποιος διαφωνεί με τη λογική "χρέωση στον χρήστη", εδώ είμαστε, να το συζητήσουμε. Λογικά, οι διαφωνούντες θα είναι από τις πόλεις με αστικές συγκοινωνίες. Αμφιβάλλω αν κανένας Κοζανίτης θέλει να πληρώνει το Μετρό της Αθήνας (που αυτή τη στιγμή το πληρώνει, επειδή επιχορηγείται) 8
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Φίλε μου δε μου λέει κάτι ένα φόρουμ που γράφουν κάποιοι. Ως φιλόλογος σου προτείνω με δυο σσ. Από Κακριδή κ Μπαμπινιώτη. Ναι το google δεν σου λεει κατι, το νημα δεν σου λεει κατι. Οκ. Στο νημα αναφερει οτι σε ΟΛΑ τα εγκυρα λεξικα ειναι με ενα σ. Δεν το εχω εξακριβωσει αλλα για να το λενε εκει μεσα (που ειναι και ειδικοι) ισως να ειναι ετσι. Λενε "Η επίσημη γραμματική της χώρας είναι του Τριανταφυλλίδη. Ο συνδυασμός της με τα 4-5 μεγαλύτερα λεξικά (ΜΕΛ, ΛΚΝ, Κριαρά, Μπαμπινιώτη) κάνει θαύματα αν πραγματικά θέλουμε να αποκτήσουμε κοινό τρόπο γραφής, ανάγνωσης και ομιλίας.". Αλλα δεν εχει σημασια για μενα αυτο. Οσο εχει σημασια η προσπαθεια σου να με γραφικοποιησεις και να με πεις ουσιαστικα αγραμματο (με μια αμφισβητουμενη κιολας λεξη με ενα η δυο σ". Και ακομα πιο τραγικο ειναι οτι δηλωνεις φιλολογος. Οχι για το αν εισαι σωστος η οχι στα "σ" αλλα για τι νοοτροπιες θα διδασκεις τα παιδια μας.
MessatsuRoku Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Ωπα μισο . Εγω ειμαι φοιτητης και επειδη ειμαι 24/7 στα μεσα (μενω περιστερι , σπουδαζω πειραια ) βγαζω την μειωμενη καρτα . Για φεβρουαριο δν εχω βγαλει ακομα . Βγαζω κανονικα οπως παντα ? Λογικα αντι για καρτα θα παρεις ηλεκτρονικο εισιτηριο
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Θα σου απαντήσω για Σουηδία που κατάφερα και έχασα και έσπασα την κάρτα. Κάθε κάρτα είναι ταυτισμένη με το αντίστοιχο ΑΜΚΑ τους (personnummer, personal identity number ) εάν δεν εχεις ΑΜΚΑ και την χάσεις ή χαλάσει τρως άκυρο. Σε περίπτωση που έχεις όμως ( ΑΜΚΑ ) εάν την χάσεις ή χαλάσει με οποιοδήποτε τρόπο είναι υποχρεωμένοι να στην ανανεώσουν. Για αυτό με κάθε αγορά σου δίνουν και 2 αποδείξεις που σου λένε να τις κρατήσεις σε περίπτωση που συμβεί κάτι. Ελπίζω να βοήθησα στην απορία σου Γιατι ο αριθμος μητρωου κοινωνικης ασφαλισης να ειναι συνδεδεμενος με ενα εισητηριο. Δεν το αντιλαμβανομαι,
chrispap95 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Λογικα αντι για καρτα θα παρεις ηλεκτρονικο εισιτηριο Σε εμένα έδωσαν κανονική μηνιαία όπως τις παλιές. Και εγώ φοιτητική βγάζω.
johnnieinlab Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Φίλε μου δε μου λέει κάτι ένα φόρουμ που γράφουν κάποιοι. Ως φιλόλογος σου προτείνω με δυο σσ. Από Κακριδή κ Μπαμπινιώτη. Έχει ξεκάθαρα να κάνει με τη σχολή που ανήκεις ως προς την ¨ορθή" γραφή των λέξεων. Εδώ έχουμε το αρχαίο κλάσις που έγινε classic και μετά επανήλθε ως κλασσικός και τέλος λόγω της σύγχρονης αποδοχής ότι οι ξένες λέξεις γράφονται με την απλούστερη μορφή έγινε κλασικός. Αναλόγως του πόσα επίπεδα πίσω -στην διατήρηση του ιστορικού τύπου- θέλεις να πας θα προκύψει και η αντίστοιχη ορθογραφία της λέξης. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που διδαχθήκαμε τον "κλασσικό" με δύο σίγμα τείνουμε να χρησιμοποιούμε αυτόν τον τύπο. Παρόλα αυτά οι νέοι μας μαθαίνουν (ορθώς, κατα τη γνώμη μου, με βάση τους σύγχρονους κανόνες και την ιστορία της λέξης) να τη γράφουν με ένα σίγμα. Για το συγκεκριμένο, πάντως, έχουν γραφτεί πολλές σελίδες με θεωρίες και αντιπαραθέσεις, από πολύ πιο ειδικούς και πάλι οι απόψεις συνεχίζουν να διίστανται. Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι στα πλαίσια του πολιτισμένου διαλόγου το να χρησιμοποιείται ως μέθοδος αντίκρουσης των επιχειρημάτων κάποιου ένα ορθογραφικό λάθος, αδικεί τη συζήτηση.
zool82 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Kαλησπερα.Εγω παντως που μπαινω στο www.athenacard.gr. δεν βρισκω που να κανω εγγραφη ωστε να βγαλω την καρτα.Εαν και δεν πιστευω οτι ετσι θα λυθουν τα προβληματα...!!
androu Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 ...αν η ερώτηση είναι αν οι άνεργοι [κατά βάση με "βεβαίωση χρόνου ανεργίας από τις ονλάιν υπηρεσίες ΟΑΕΔ", η οποία έχει ισχύ μηνός] μπορούν να μετακινούνται δωρεάν με όλα τα μέσα ΣΤΑΣΥ & ΟΑΣΑ (εκτός προαστιακού δηλαδή που είναι ΟΣΕ) εντός Αττικής, ήτοι ΜΕΤΡΟ / Ηλεκτρικό / Τραμ / Λεωφορεία / Τρόλει, τότε η απάντηση είναι ναι (...και ξανά-μανά ναι ΚΑΙ για τις γραμμές ΜΕΤΡΟ από και προς αεροδρόμιο). ναι αυτό εννοούσα. Ευχαριστώ
Moderators Spect~ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Εγω θελω να ρωτησω ολους οσους ειναι αντιθετοι με τα ηληκετρονικα εισιτηρια. Αν οι μπατσου αρχιζαν να μοιραζουν προστιμα σε ολους και σας εγραφαν γιατι δεν εβαλες κρανος, γιατι περασες το δρομο με κοκκινο σαν πεζος, οταν καπνιζεις παρανομα μεσα σε μαγαζι, γιατι παρκαρες παρανομα, γιατι δεν πρωτες βοηθειες-πυροσβεστηρα-τριγωνο στο αμαξι και για αλλους τετοιους λογους θα σας αρεσε ή θα λεγατε ναι γραφουν εμενα για αυτο και δεν κοιτανε τον αλλο που εκανε εκεινο? Ειναι καπως ρητορικη η ερωτηση γιατι ολοι ξερουμε την απαντηση, θελουν να εφαρμοζεται ο νομος μονο εκει που τους συμφερει και το πιο τρανταχτο παραδειγμα ειναι το τσιγαρο. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα