jmirko15 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 εγώ το υποστηρίζω θερμά, αν και επιδέχεται πολλών βελτιώσεων σίγουρα. Πιστεύω θα ήταν πιο ελκυστικό αν: το ηλεκτρονικό εισητήριο ήταν φθηνότερο από το χάρτινο, ώστε σταδιακά να ξεφορτωθούμε το χαρτί αλλά και να ενθαρρυνθεί η μετάβαση, αν υπήρχε μέγιστη ημερήσια χρέωση, επίσης φθηνότερη, από την αντίστοιχη χάρτινη υπάρχουν προνόμια χρήσης: π.χ. εκπτώσεις από επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στους σταθμούς των ΜΜΜ (παράδειγμα), συνδιάζεται με άλλα "προνόμια", π.χ. 10% στις διαδρομές προς το αεροδρόμιο (τυχαίο το ποσοστό). Είμαι κατά οποιασδήποτε μορφής αποφυγής πληρωμής του κομίστρου: θεωρώ πως είναι πιο πρακτικό οι άνεργοι, τα παιδιά, και οι ειδικές ομάδες που έχουν δωρεάν ή μειωμένο κόμιστρο να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο, αλλά με ηλεκτρονικό πλέον τρόπο. Αλλά η αποφυγή πρέπει να μηδενιστεί, ώστε να υπάρχουν χρήματα που θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες (περισσότερα χρήματα == περισσότερες υπηρεσίες == περισσότερες θέσεις εργασίας). Τέλος, θα έπρεπε να είναι αδύνατη η είσοδος στο σταθμό χωρίς να έχει πληρωθεί αντίτιμο (το σύστημα είναι αρκετά έξυπνο να γνωρίζει ότι αν μπεις στον ίδιο σταθμό και βγεις στον ίδιο σταθμό για να πάρεις το παιδί σου το βράδυ π.χ. θα σου επιβάλλει μηδενικό αντίτιμο) καθώς και να μπορείς να πληρώνεις ανέπαφα με την χρεωστική/πιστωτική σου κάρτα. Τα περί φακελώματος, παρακολούθησης, κτλ. θεωρώ πως είναι υπερβολικά στην παρούσα κατάσταση. Τα περί βανδαλισμού τα θεωρώ απαράδεκτα και πιστεύω ότι οι moderators θα έπρεπε να επέμβουν. Τα περί παππούδων τα θεωρώ άστοχα, καθώς οι "παππούδες" έχουν κινητό, κάρτα αναλήψεων και αρκετά άλλα ηλεκτρονικά/ψηφιακά μέσα - θα πρέπει και εκείνοι να προσαρμοστούν στους καιρούς. Το θέμα είναι ότι άμα δεν το φτιάξεις αυτό από την αρχή δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει στο μέλλον.
gnsdhrw Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 446 από το σταθμό στο Μαρούσι. Κάθε 25 λεπτά to προγραμματισμένο δρομολόγιο (για καθημερινές κι όχι βράδυ), το χάνεις πχ για 1 λεπτό, περιμένεις άλλα 24 και τρώει κόψιμο το δρομολόγιο με αποτέλεσμα να περιμένεις άλλα 25... Τώρα για διαδρομή 10 λεπτών με το λεωφορείο, βγαίνει και με τα πόδια... Κι εγώ για καθημερινές λέω! Όσο για το άλλο, δεν είναι ακριβώς έτσι με τα πόδια... 25-30 λεπτά με τα πόδια γιατί δεν είναι ευθύγραμμη και επίπεδη η απόσταση! Έχει και ανηφόρες, κλπ. Είναι μπελάς γενικά... Βάλε και ότι αν βιάζεσαι... Αλλιώς, ταξάκι! Το λεωφορείο είναι απαραίτητο για πήγαινε-έλα τέτοιας απόστασης!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Σε σχέση με την αναμονή που ανέφερες, πιο γρήγορα βγαίνει και πάλι. 1
koeltzakoatl Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Το θέμα είναι ότι άμα δεν το φτιάξεις αυτό από την αρχή δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει στο μέλλον. υπάρχει πιστεύω, λέγεται GDPR. Συμφωνώ μαζί σου πως είναι κομβικό ζήτημα, αλλά το τέλειο δεν υπάρχει (με εξαίρεση ίσως το oyster του Λονδίνου στο οποίο έγινε εκτενής μελέτη της ιδιωτικότητας από ειδική ομάδα ακαδημαϊκών, δικηγόρων, κτλ.). Πάντως η άποψή μου είναι πως η Ελλάδα δεν είναι κράτος που καταχράται των προσωπικών ελευθεριών των πολιτών. Μάλλον σε ορισμένες φορές συμβαίνει το αντίθετο.
gnsdhrw Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Σε σχέση με την αναμονή που ανέφερες, πιο γρήγορα βγαίνει και πάλι. Πρακτικά, ναι. Άλλα σ'έναν ηλικιωμένο, ή τραυματισμένο, θα τό'χουν ανάγκη...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Αστειευόμενος το είπα, προφανώς δεν θα το κάνει κάποιος παρά μόνο αν μπορεί και βιάζεται τρομακτικά.
Abudi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή σχολιάζετε τη συχνότητα δρομολογίων, την κατάσταση των οχημάτων κλπ να ενημερώσω για κάτι που πολλοί μάλλον γνωρίζετε.Οι αστικές συγκοινωνίες, όπως και όλα στη ζωή χρειάζονται ΛΕΦΤΑ. Αλλά τα χρήματα αυτά, πρέπει να μπορείς να τα προβλέψεις. Ο μηχανικός που σχεδιάζει το σύστημα λέει "α η γραμμή αυτή είναι 4/ώρα. Δηλαδή ανά τέταρτο. Μήπως να την κάνουμε ανά 10λεπτο; Δηλαδή να βάλω άλλα 2 οχήματα (κόστος οχήματος, οδηγού, συντήρησης, καθαριότητας κλπ). Οκ, να βάλω. Τί ζήτηση θα μου δημιουργήσει αυτό; Τόση. Τί παραπάνω έσοδα θα έχω; Τόσα. Με παίρνει; Ναι".Αν όμως έχεις λαθρεπιβίβαση, το προτελευταίο ερώτημα μένει αναπάντητο, οπότε είναι αδύνατο να κάνεις οποιονδήποτε υπολογισμό. Η πάταξη της λαθρεπιβίβασης είναι το σημαντικότερο βήμα. Τα υπόλοιπα θα επαναπροσδιορίζονται συνεχώς. 7
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Εξίσου σημαντικό βέβαια είναι να πληρώνουν και τα αντίστοιχα υπουργεία τα χρήματα για τα μειωμένα ή "τσάμπα" εισιτήρια. Πχ για τους φοιτητές, άνω των 65 και για ανέργους, φαντάρους, αμέα κτλπ. Διότι δεν είναι ότι απλά αποφασίσαμε να είναι 50% και 100% η έκπτωση σε αυτές τις ομάδες κι έληξε το θέμα, πρέπει να πληρώνονται από το κράτος στον ΟΑΣΑ, αλλά μένουν απλήρωτα ή καθυστερούν όσο δεν πάει... 2
Abudi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Εξίσου σημαντικό βέβαια είναι να πληρώνουν και τα αντίστοιχα υπουργεία τα χρήματα για τα μειωμένα ή "τσάμπα" εισιτήρια. Πχ για τους φοιτητές, άνω των 65 και για ανέργους, φαντάρους, αμέα κτλπ. Διότι δεν είναι ότι απλά αποφασίσαμε να είναι 50% και 100% έκπτωση αλλά δεν πληρώνονται λογιστικά. Πρέπει να πάνε από το κράτος στον ΟΑΣΑ, αλλά καθυστερούν κι αυτά αβέρτα... Καλά, οπωσδήποτε, δεν το συζητάμε αυτό. Θυμάσαι με το δημοψήφισμα που ήταν δωρεάν η διέλευση στα διόδια; Ήρθαν μετά οι εταιρείες και είπαν "Ωραίος μάγκα, πέσε τώρα"
geofak Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Μπλόκο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Η πληθώρα προσωπικών δεδομένων που περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο με το οποίο θα κινούνται οι επιβάτες σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς οδήγησε την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων να ζητήσει από τον ΟΑΣΑ αυστηρές εγγυήσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Σε γνωμοδότηση της η Αρχή (1/2017) ζητεί από τον ΟΑΣΑ να προβεί στην εκπόνηση εκτίμησης επιπτώσεων στην προστασία των προσωπικών δεδομένων, να τεκμηριώσει την αναγκαιότητα της επεξεργασίας τους και να υιοθετήσει αυστηρά μέτρα ασφάλειας προκειμένου να πει «ναι» στη χρήση του νέου τύπου εισιτηρίου. Η Αρχή αναφέρεται στον μεγάλο αριθμό των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται και καταχωρούνται για την κάρτα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου παρατηρώντας μεταξύ άλλων πως ο ΟΑΣΑ δεν έχει εξετάσει «εναλλακτικές τεχνικές λύσεις που αφενός μεν θα επιτύγχαναν εξίσου τους επιδιωκόμενους σκοπούς αφετέρου δε θα εξασφάλιζαν την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών». Αξίζει να σημειωθεί ότι για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πρέπει εκτός από το ονοματεπώνυμο του ο πολίτης να δώσει και άλλα προσωπικά στοιχεία όπως ΑΜΚΑ, διεύθυνση της κατοικίας, ημερομηνία γέννησης , φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή, αριθμό σταθερού και κινητού τηλεφώνου, e mail κ.α. τα οποία θα υφίστανται επεξεργασία στο πλαίσιο του εν λόγω συστήματος. Όπως αναφέρεται στην επίμαχη απόφαση «Τα δεδομένα στην επιφάνεια της κάρτας (ονοματεπώνυμο, φωτογραφία) και στο chip της κάρτας (αριθμός κάρτας, προφίλ (τύπος) χρήστη και ημερομηνία λήξης δικαιώματος) είναι κατ' αρχάς πρόσφορα σε σχέση με τους επιδιωκόμενους σκοπούς»...«Θα πρέπει ωστόσο να ληφθεί μέριμνα, εφόσον στο chip τηρείται και κάποιο ιστορικό επικυρώσεων της κάρτας, να τεκμηριώνεται ότι το ιστορικό αυτό είναι απόλυτα αναγκαίο – και, ως εκ τούτου, το ελάχιστο δυνατό - εν όψει των επιδιωκόμενων σκοπών». Και αυτό γιατί «τα δεδομένα στο chip της κάρτας τηρούνται και μεταδίδονται ανέπαφα και μη κρυπτογραφημένα και, κατά συνέπεια, τυχόν απώλεια της κάρτας δύναται να επιτρέψει σε κάποιον τρίτο να ανακαλύψει και το ιστορικό των μετακινήσεών του». Σε άλλο σημείο, η Αρχή τονίζει ότι η «τήρηση –είτε στο ίδιο το εισιτήριο (ηλεκτρονική κάρτα) είτε στη βάση δεδομένων- του δρομολογίου που πραγματοποιήθηκε, της ημερομηνίας και ώρας αυτού καθώς και του αριθμού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου παραπέμπουν σε συγκεκριμένο επιβάτη, ο προσδιορισμός (ταυτοποίηση) του οποίου –με τη μορφή προσωποποιημένης πληροφόρησης- καθίσταται δυνατός εφόσον στο αρχείο που τηρεί ο υπεύθυνος επεξεργασίας υπάρχουν προσωπικά δεδομένα ταυτοποίησης του κατόχου του». Έτσι, «με αυτόν τον τρόπο, οι μετακινήσεις κάθε επιβάτη – χρήστη προσωποποιημένου ηλεκτρονικού εισιτηρίου παύουν πλέον να είναι ανώνυμες, με αποτέλεσμα να θίγεται υπέρμετρα η ελευθερία κίνησης ή κυκλοφορίας της οποίας αναπόσπαστο μέρος συνιστά το δικαίωμα της ανώνυμης μετακίνησης».
kokotas kokos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ λέω να δηλώνουμε επιπλέον την ομάδα μας, κάθε πότε το κάνουμε, τι μάρκα καφέ πίνουμε, πόσα τσιγάρα καπνίζουμε, καθώς και ποιο κόμμα ψηφίζουμε. Αϊ σιχτίρ νυχτιάτικα
naruto12345 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Ένα ακόμη επίπεδο φακελώματος ξεκίνησε. Πάμε παιδιά, κάποιοι αργά κάποιοι γρήγορα να βγάλουμε έξυπνες και βολικές κάρτες. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Ένα ακόμη επίπεδο φακελώματος ξεκίνησε. Πάμε παιδιά, κάποιοι αργά κάποιοι γρήγορα να βγάλουμε έξυπνες και βολικές κάρτες. Δεν είναι βολικές οι έξυπνες κάρτες?
bapel Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 γυρνόντας από το αεροδρόμιο πήρα το χ95 και μου έδωσαν το καινούριο εισητήριο.Απ'ότι διάβασα αυτό ξαναφορτίζεται και στο μετρό είδα να λειτουργούν τα καινούρια μηχανήματα ακύρωσης.Αυτό που δεν είδα είναι που μπορώ να φορτίσω το εισητήριο.Ξέρει κανείς που;Με κάρτα γίνεται; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα