Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Έστω ότι έχεις πληρώσει για 10 φορές, γιατί να μην την δώσεις δηλαδή; Πληρωμένες δεν είναι;

Ναι αλλα ετσι μειωνεται σε μεγαλο βαθμο το εισοδημα γιατι ο καθενας θα κανονιζε με καποιον να το παρουν μισα μισα. 

 

Οποτε εχεις πχ

2 χ 10 = 20

1χ (5+5) = 10

 

εσυ εισαι κερδισμενος κατα 5ευρο και ο καταστηματαρχης χαμενος κατα 10

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εστω οτι εχεις γυμναστηριο και ερχομαι εγω και αγοραζω ενα μηνα αλλα τις μερες που δεν ερχομαι την δινω στη γκομενα να ερχεται αυτη και το κανουν και οι υπόλοιποι μεσα στο γυμναστηριο, πως θα σου φαινοταν?

Στα γυμναστήρια πληρώνουμε κάποιο πάγιο. Η σύγκριση έχει νόημα για τις μηνιαίες κάρτες ΜΜΜ, αλλά εάν η ηλεκτρονική κάρτα έχει κάποιο πληρωμένο υπόλοιπο το οποίο καταναλώνεται με τη χρήση τότε δεν έχει σημασία το ποιος την χρησιμοποιεί ούτε είναι ανάγκη να είναι προσωπική.

Δημοσ.

Εστω οτι εχεις γυμναστηριο και ερχομαι εγω και αγοραζω ενα μηνα αλλα τις μερες που δεν ερχομαι την δινω στη γκομενα να ερχεται αυτη και το κανουν και οι υπόλοιποι μεσα στο γυμναστηριο, πως θα σου φαινοταν?

Στα γυμναστήρια πληρώνουμε κάποιο πάγιο. Η σύγκριση έχει νόημα για τις μηνιαίες κάρτες ΜΜΜ, αλλά εάν η ηλεκτρονική κάρτα έχει κάποιο πληρωμένο υπόλοιπο το οποίο καταναλώνεται με τη χρήση τότε δεν έχει σημασία το ποιος την χρησιμοποιεί ούτε είναι ανάγκη να είναι προσωπική.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι αλλα ετσι μειωνεται σε μεγαλο βαθμο το εισοδημα γιατι ο καθενας θα κανονιζε με καποιον να το παρουν μισα μισα. 

 

Οποτε εχεις πχ

2 χ 10 = 20

1χ (5+5) = 10

 

εσυ εισαι κερδισμενος κατα 5ευρο και ο καταστηματαρχης χαμενος κατα 10

 

Δεν σε χρεώνει ανά διαδρομή; Τελευταία φορά που πήγα Αγγλία πχ ένας φίλος μου έδωσε μία έξτρα Oyster που είχε (με 5 λίρες βγάζεις μία η οποία αποτελείται από ένα ID και παίρνεις πίσω τις 5 λίρες άμα την επιστρέψεις) και την "φορτώσαμε" με λίρες και κάναμε διαδρομές δύο άτομα. Απλώς την χτυπούσαμε 2 φορές κάθε φορά. Δεν βλέπω πως κάποιος χάνει κάτι :/

  • Moderators
Δημοσ.

Εγω αναφερομουν σε μηνιαιες καρτες sorry για την παρεξηγηση. Σε διαφορετικη περιπτωση ναι δεν υπαρχει θεμα περα απο στατιστικους λογους που μπορει να το κανουν

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω αναφερομουν σε μηνιαιες καρτες sorry για την παρεξηγηση. Σε διαφορετικη περιπτωση ναι δεν υπαρχει θεμα περα απο στατιστικους λογους που μπορει να το κανουν

Πάντως ακόμα και σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν ονομαστικές (μιλάω για προπληρωμένες 5ήμερες ή 7ήμερες). (Εχμ νομίζω αυτό ίσχυε στη Βιέννη, δεν θυμάμαι -.-")

 

Φαντάζομαι βέβαια επειδή αυτές χρησιμοποιούνται κυρίως από τουρίστες.

Δημοσ.

Στο αρθρο δεν βλεπω να αναφερεται καπου το βασικοτερο ερωτημα. Ποσο παει το καλαμποκι?

Γύρω στα 95 εκατομμύρια + 15 εκατομμύρια για την τηλεματική λεωφορείων, σύνολο 110 εκατομμύρια, σύμφωνα πάντα με επίσημα στοιχεία.

 

 

 

 

 

Όμως, να ειπωθεί και μια αλήθεια που δε γνωρίζετε και αξίζει να διαβάσετε: 

 

 

Την ώρα που δίνουν ολόκληρα κονδύλια για υπερπολυτέλειες όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική στα λεωφορεία, ταυτόχρονα, οι συγκοινωνίες Αθηνών καταρρέουν! Θα το καταλάβετε όσοι τις χρησιμοποιείτε! Εγώ τις χρησιμοποιώ καθημερινά και θα σας μοιραστώ τις εμπειρίες μου.

 

 

 

Για να ξέρετε, υπάρχουν ακόμη στην κυκλοφορία οχήματα λεωφορείων 23 χρονών (όπως αυτά του 040, 608, Α3, Α1, κλπ. για παράγειγμα), που ήδη έπρεπε να αποσυρθούν εδώ και τουλάχιστον 7 χρόνια! Τα λεωφορεία δεν κρατάνε πάνω από 15-17 χρόνια! Πρέπει να αποσυρθούν μετά! Και δεν ξέρω τι προβλέπει ο νόμος γι'αυτά... Δεν είναι τρένα που κρατάνε και 30 χρόνια.

 

 

Δεν έχουν καλύψει ούτε τα είδη πρώτης ανάγκης στα λεωφφορεία, όπως: service στα οχήματα, αντικατάσταση παμπάλαιων ελαστικών, τακάκια φρένων, ηλεκτρικά, και άλλα ακόμα! Επιπλέον, οι καμπίνες των οχημάτων είναι διαλυμένες, μπάζουν νερά όταν βρέχει, και πάει λέγοντας! Αφού δεν είχαμε θύματα ακόμα, πάλι καλά να λέμε!

 

Τα δρομολόγια συγκοινωνιών τα έχουν αραιώσει σε αφάνταστο βαθμό, ΙΔΙΩΣ αυτά των νυκτερινών! Να ξεκινήσω με τη Γραμμή 1 Μετρό (ΗΣΑΠ), που στην ώρα αιχμής έχει δρομολόγιο κάθε 5 ή 6 λεπτά! Ώρα αιχμής πάντα! Ειδικά τα πρωϊνά ώρες αιχμής, δεν κλείνουν ούτε οι πόρτες! Τα βράδια, Σαββατοκύριακα, και γιορτές (από κάποιες ώρες και μετά) έρχεται κάθε 10 ή και 12 λεπτά και είναι γεμάτο! Για τα λεωφορεία και τρόλεϊ δεν το συζητώ! Βέβαια, ανάλογα και την περιοχή πάντα, παίζουν άμεσο ρόλο τα δρομολόγια.

 

 

Όσο για τα νυκτερινά δρομολόγια, εκεί επικρατεί το απόλυτα δράμα! Οι νυκτερινές λεωφορειακές 500, 790 έρχονται κάθε 1 ώρα λες και είναι ΚΤΕΛ!!! Επιπλέον, το 500 την Κυριακή, κάθε 2 ώρες!!!!! Οι νυκτερινές γραμμές 11 (τρόλεϊ) και Χ14 έρχονται κάθε 45 λεπτά, και η 040, κάθε μισή ώρα!!! Όλα αυτά τα παραπάνω είναι εικόνα διάλυσης!

 

 

 

Τυχόν αγορά νέων λεωφορείων για αντικατάσταση των παλιών + πρόσληψη νέων οδηγών θα κοστίσει γύρω στα 80 εκατομμύρια. Ξέρω, ξέρω, δεν έχουνε λεφτά! Δεκτό!

 

 

 

Ναι άλλα εδώ τα δίνουν τα 110 εκατομμύρια για ηλεκτρονικά εισιτήρια και μπάρες στο Μετρό, και τηλεματική στα λεωφορεία (που στην τελική τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει ούτε στον Καναδά, μια πολύ προηγμένη χώρα) να σου λέει ότι θά’ρθει το λεωφορείο σε 30-40 λεπτά και όταν μπαίνεις μέσα να σαρδελοποιείσαι! Τι να την κάνουμε την τηλεματική;; Συχνά δρομολόγια και εξυπηρέτηση επιβατών θέλουμε!

 

 

 

 

Όλο αυτό είναι σαν να έχετε ένα αυτοκίνητο τρακαρισμένο, να μην έχει κάνει ούτε τα service του για χρόνια, να μην έχετε λεφτά ούτε για τη βενζίνη του, και να θέλετε να βάλετε ηχοσύστημα πάνω του! Σας βγάζει καθόλου λογική;;;

 

  • Like 4
Δημοσ.

στους περισσοτερους σταθμους που εβαλαν αυτα τα μηχανηματα υπαρχει κενο στην μεση (τουλαχιστον σε αυτους που χρησιμοποιω εγω). Αρα παλι θα μπορουν να μπουν τζαμπατζηδες..οποτε πιο το νοημα που εγινε ολο αυτο..παλι θα πηρανε λεφτα μαλλον

Δημοσ.

Καμια κουβεντα για χρεωση με ζωνες οπως στο εξωτερικο, απλα το εισιτηριο θα ειναι ηλεκτρονικο πλεον. Και η ποιοτητα των υπηρεσιων αθλια, ως συνηθως.

τέτοια διαβάζω και θα καραφλιάσω στα 23........ αγορίνα έχεις δει το δίκτυο του λονδίνου πχ  ? βερολίνου ? παρισιού ? τι πας να συγκρίνεις η μεγαλύτερη απόσταση απο άκρη σε άκρη είναι αυτή πειραιάς σε κιφησιά με το μετρό  που είναι 27 χιλιόμετρα και το δίκτυο μας απαρτίζεται απο 3 γραμμές όλες και όλες , τι ζώνες ονειρεύεσαι εσύ λες και το μετρό μας φτάνει λαμία το θέτεις το θέμα.

paris-metro-map.jpg

 mapa-berlin-web.jpg

tubemap.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Τι ειναι ρε παιδιά αυτη η τηλεματική;

Να σου λεει (μεσω internet λογου χαρη) οτι λεωφορείο της Χ γραμμής θα ειναι στην Υ σταση σε 15 λεπτά;

Δημοσ.

Τι ειναι ρε παιδιά αυτη η τηλεματική;

Να σου λεει (μεσω internet λογου χαρη) οτι λεωφορείο της Χ γραμμής θα ειναι στην Υ σταση σε 15 λεπτά;

Τηλεματική είναι ένας πίνακας σε στάση λεωφορείου, τραμ, ή σταθμό Μετρό που σου λέει σε πόση ώρα θα έρθει το επόμενο δρομολόγιο. Όσο για τα λεωφορεία, αυτό γίνεται μέσω GPS.

 

Μιάς και ανέφερες το internet, και πριν μπει η τηλεματική (για τα λεωφορεία) υπήρχαν οι ώρες των δρομολογίων για κάθε γραμμή στο internet, συγκεκριμένα στο επίσημο site του ΟΑΣΑ.

Δημοσ.

Καμια κουβεντα για χρεωση με ζωνες οπως στο εξωτερικο, απλα το εισιτηριο θα ειναι ηλεκτρονικο πλεον. Και η ποιοτητα των υπηρεσιων αθλια, ως συνηθως.

 

Πόσες ζώνες να βαλουμε στην Αθηνα; Η έκταση δεν ειναι πολυ μεγάλη. Δεν νομιζω οτι αυτο ειναι το προβλημα που αντιμετωπιζουν οι συγκοινωνιες στην Αθηνα. Ουτως ή αλλως το κομιστρο ειναι χαμηλο συγκριτικα με πολεις του εξωτερικου. 

 

Ενδεικτικα, το Βερολινο, μια πολη με 2πλασια εκταση απο την Αθηνα εχει ολες κι ολες 3 ζωνες, 2 εντος της πολης και η τριτη για τα περιχωρα στο Βραδεμβουργο. Και τα εισιτηρια ειναι τουλαχιστον 2 ζωνων (ΑΒ, BC ή ABC)

τέτοια διαβάζω και θα καραφλιάσω στα 23........ αγορίνα έχεις δει το δίκτυο του λονδίνου πχ  ? βερολίνου ? παρισιού ? τι πας να συγκρίνεις η μεγαλύτερη απόσταση απο άκρη σε άκρη είναι αυτή πειραιάς σε κιφησιά με το μετρό  που είναι 27 χιλιόμετρα και το δίκτυο μας απαρτίζεται απο 3 γραμμές όλες και όλες , τι ζώνες ονειρεύεσαι εσύ λες και το μετρό μας φτάνει λαμία το θέτεις το θέμα.

paris-metro-map.jpg

 mapa-berlin-web.jpg

tubemap.jpg

 

Εγραψα το σχολιο μου πριν δω το δικο σου :P

Γύρω στα 95 εκατομμύρια + 15 εκατομμύρια για την τηλεματική λεωφορείων, σύνολο 110 εκατομμύρια, σύμφωνα πάντα με επίσημα στοιχεία.

 

 

 

 

 

Όμως, να ειπωθεί και μια αλήθεια που δε γνωρίζετε και αξίζει να διαβάσετε: 

 

 

Την ώρα που δίνουν ολόκληρα κονδύλια για υπερπολυτέλειες όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική στα λεωφορεία, ταυτόχρονα, οι συγκοινωνίες Αθηνών καταρρέουν! Θα το καταλάβετε όσοι τις χρησιμοποιείτε! Εγώ τις χρησιμοποιώ καθημερινά και θα σας μοιραστώ τις εμπειρίες μου.

 

 

 

 

Για να ξέρετε, υπάρχουν ακόμη στην κυκλοφορία οχήματα λεωφορείων 23 χρονών (όπως αυτά του 040, 608, Α3, Α1, κλπ. για παράγειγμα), που ήδη έπρεπε να αποσυρθούν εδώ και τουλάχιστον 7 χρόνια! Τα λεωφορεία δεν κρατάνε πάνω από 15-17 χρόνια! Πρέπει να αποσυρθούν μετά! Και δεν ξέρω τι προβλέπει ο νόμος γι'αυτά... Δεν είναι τρένα που κρατάνε και 30 χρόνια.

 

 

Δεν έχουν καλύψει ούτε τα είδη πρώτης ανάγκης στα λεωφφορεία, όπως: service στα οχήματα, αντικατάσταση παμπάλαιων ελαστικών, τακάκια φρένων, ηλεκτρικά, και άλλα ακόμα! Επιπλέον, οι καμπίνες των οχημάτων είναι διαλυμένες, μπάζουν νερά όταν βρέχει, και πάει λέγοντας! Αφού δεν είχαμε θύματα ακόμα, πάλι καλά να λέμε!

 

Τα δρομολόγια συγκοινωνιών τα έχουν αραιώσει σε αφάνταστο βαθμό, ΙΔΙΩΣ αυτά των νυκτερινών! Να ξεκινήσω με τη Γραμμή 1 Μετρό (ΗΣΑΠ), που στην ώρα αιχμής έχει δρομολόγιο κάθε 5 ή 6 λεπτά! Ώρα αιχμής πάντα! Ειδικά τα πρωϊνά ώρες αιχμής, δεν κλείνουν ούτε οι πόρτες! Τα βράδια, Σαββατοκύριακα, και γιορτές (από κάποιες ώρες και μετά) έρχεται κάθε 10 ή και 12 λεπτά και είναι γεμάτο! Για τα λεωφορεία και τρόλεϊ δεν το συζητώ! Βέβαια, ανάλογα και την περιοχή πάντα, παίζουν άμεσο ρόλο τα δρομολόγια.

 

 

Όσο για τα νυκτερινά δρομολόγια, εκεί επικρατεί το απόλυτα δράμα! Οι νυκτερινές λεωφορειακές 500, 790 έρχονται κάθε 1 ώρα λες και είναι ΚΤΕΛ!!! Επιπλέον, το 500 την Κυριακή, κάθε 2 ώρες!!!!! Οι νυκτερινές γραμμές 11 (τρόλεϊ) και Χ14 έρχονται κάθε 45 λεπτά, και η 040, κάθε μισή ώρα!!! Όλα αυτά τα παραπάνω είναι εικόνα διάλυσης!

 

 

 

 

Τυχόν αγορά νέων λεωφορείων για αντικατάσταση των παλιών + πρόσληψη νέων οδηγών θα κοστίσει γύρω στα 80 εκατομμύρια. Ξέρω, ξέρω, δεν έχουνε λεφτά! Δεκτό!

 

 

 

Ναι άλλα εδώ τα δίνουν τα 110 εκατομμύρια για ηλεκτρονικά εισιτήρια και μπάρες στο Μετρό, και τηλεματική στα λεωφορεία (που στην τελική τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει ούτε στον Καναδά, μια πολύ προηγμένη χώρα) να σου λέει ότι θά’ρθει το λεωφορείο σε 30-40 λεπτά και όταν μπαίνεις μέσα να σαρδελοποιείσαι! Τι να την κάνουμε την τηλεματική;; Συχνά δρομολόγια και εξυπηρέτηση επιβατών θέλουμε!

 

 

 

 

Όλο αυτό είναι σαν να έχετε ένα αυτοκίνητο τρακαρισμένο, να μην έχει κάνει ούτε τα service του για χρόνια, να μην έχετε λεφτά ούτε για τη βενζίνη του, και να θέλετε να βάλετε ηχοσύστημα πάνω του! Σας βγάζει καθόλου λογική;;;

 

Παρα τα οσα λες (και στα οποια εχεις 100% δικιο), οι συγκοινωνιες συνεχιζουν να μπαινουν μεσα. Οι τζαμπατζηδες ειναι το μεγαλυτερο προβλημα στον ΟΑΣΑ. Αν η επενδυση αυτη τους μειωσει, θα τα βγαλει τα λεφτα της. Αν οχι, τοτε ειναι πεταμενα. 

 

Η τηλεματικη παντως υπαρχει ακομα και στη Λαρισα αν δεν κανω λαθος, στη Θεσσαλονικη παντως σιγουρα. Ειναι χρησιμη, δεν ειναι πολυτελεια. Αλλα σιγουρα χρειαζονται πολλα ακομα για να αναβαθμιστουν οι συγκοινωνιες της Αθηνας, καινουρια λεωφορεια, συχνοτερα δρομολογια, επανασχεδιασμο γραμμων κλπ κλπ

Επίτρεψε μου να σε διορθώσω σε κάποια πράγματα.

 

Πρώτον: Οι άνθρωποι που βασίζονται για μετακινήσεις τους στα ΜΜΜ, βγάζουν κάρτες απεριορίστων. Αν κάνεις 2 μετακινήσεις την ημέρα, με 1,40 τότε μιλάμε για 14 ευρώ την εβδομάδα. Σε 2 εβδομάδες έρχεσαι 2 ευρώ κάτω από την κάρτα απεριορίστων. Συνεπώς η κάρτα απεριορίστων, για το ελάχιστο 2μετακινήσεις/ημέρα * 5 ημέρες την εβδομάδα, είναι στον μήνα περίπου 50% οικονομικότερη. Όσο αυξάνεις μετακινήσεις, τόσο πιο vfm γίνεται η κάρτα. Επομένως τον άνθρωπο που βασίζεται στα ΜΜΜ (για παράδειγμα, δεν έχει αυτοκίνητο λόγω εισοδήματος) δεν τον επηρεάζει το 1,40, διότι βγάζει κάρτα.

 

Δεύτερον: Θα πρότεινα να μην απλοποιείς στο μυαλό σου το 1.4-->100.000, 0.3-->1.000.000. Η ζήτηση δεν καθορίζεται μόνο από το κόμιστρο και δεν επηρεάζεται σε τόσο μεγάλο βαθμό από αυτό, όσο μπορεί να πιστεύουμε. Επιπροσθέτως, η τιμολογιακή πολιτική σε αυτά τα μέσα, ψάχνει μεγιστοποίηση κέρδους. Τρέχουν πολλά σενάρια για να βρουν τον συνδυασμό που θα τους δώσει το μέγιστο έσοδο/κέρδος. Βασική προϋπόθεση όμως για να λειτουργήσει κάθε σενάριο, είναι να μην υπάρχει λαθρεπιβίβαση

 

Ακριβως. Η κινηση στις δημοσιες συγκοινωνιες ειναι σε μεγαλο βαθμο ανελαστικη. Δεν υπαρχει ανταγωνισμος, ακομα και απο το αυτοκινητο. Το θεμα ειναι αν σε βολευει ή οχι. Δεν υπαρχει κανενας που να ειπε: εχει 1,40 και οχι 1€, δεν πειραζει, θα παρω το αμαξι. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Γύρω στα 95 εκατομμύρια + 15 εκατομμύρια για την τηλεματική λεωφορείων, σύνολο 110 εκατομμύρια, σύμφωνα πάντα με επίσημα στοιχεία.

Όλα δικά μας ή κι από ΕΣΠΑ?

 

Αφού δεν είχαμε θύματα ακόμα, πάλι καλά να λέμε!

Είχαμε...

 

http://www.iefimerida.gr/news/307091/aimatiri-karampola-me-leoforeio-ston-peiraia-paresyre-ih-enas-pezos-akrotiriastike

Δημοσ.

 

Δεύτερον: Θα πρότεινα να μην απλοποιείς στο μυαλό σου το 1.4-->100.000, 0.3-->1.000.000. Η ζήτηση δεν καθορίζεται μόνο από το κόμιστρο και δεν επηρεάζεται σε τόσο μεγάλο βαθμό από αυτό, όσο μπορεί να πιστεύουμε. Επιπροσθέτως, η τιμολογιακή πολιτική σε αυτά τα μέσα, ψάχνει μεγιστοποίηση κέρδους. Τρέχουν πολλά σενάρια για να βρουν τον συνδυασμό που θα τους δώσει το μέγιστο έσοδο/κέρδος. Βασική προϋπόθεση όμως για να λειτουργήσει κάθε σενάριο, είναι να μην υπάρχει λαθρεπιβίβαση

Eπετρεψε μου και μενα να διαφωνησω. Χωρις να με αφορα προσωπικα ποσο ειναι το κοστος, σε μια δημοσια υπηρεσια κυριος σκοπος δεν θα επρεπε να ειναι η μεγιστοποιηση του κερδους αλλα η μεγιστοποιηση της καλυψης των αναγκων.. Αλλιως ας καταργησουν τα ΜΜΜ να κυκλοφορουν ολοι με αυτοκινητο να επιτυγχανεται το μεγιστο κερδος απο το φορο στις βενζινες. 

  • Like 2
Δημοσ.

στους περισσοτερους σταθμους που εβαλαν αυτα τα μηχανηματα υπαρχει κενο στην μεση (τουλαχιστον σε αυτους που χρησιμοποιω εγω). Αρα παλι θα μπορουν να μπουν τζαμπατζηδες..οποτε πιο το νοημα που εγινε ολο αυτο..παλι θα πηρανε λεφτα μαλλον

εχει γυαλινες συρομενες πορτες που οταν ειναι ανοιχτες δεν φαινονται.Τωρα ειναι μονιμα ανοιχτες ως μεταβατικη περιοδο.

Αλλα και παλι ουτε ενα μετρο ψηλες δεν ειναι,θα τις πηδανε.Και φανταζομαι επειδη ειναι και γυαλινες θα τις σπανε κιολας οταν γινονται δρωμενα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...