Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πόσο χρονών είσαι; Χωρίς παρεξηγήσει.

P.s. To κλασσικά γράφεται με δυο σσ. Χωρίς παρεξήγηση.

 

 

κλασικός -ή -ό [klasikós] E1 : 1. που ανήκει ή που αναφέρεται: α. στην περίοδο της ακμής της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας: Kλασική αρχαιότητα. Oι πόλεις της κλασικής και ελληνιστικής περιόδου. Kλασική αρχαιολογία, που μελετά αυτή την περίοδο. β. στους συγγραφείς, στους καλλιτέχνες και στα έργα αυτής της εποχής: Kλασικά συγγράμματα. Kλασική παιδεία. Kλασικές γλώσσες. ~ φιλόλογος. || (ως ουσ.) ο κλασικός, ο κλασικός συγγραφέας: Άπαντα αρχαίων Eλλήνων κλασικών. || (ειδικότ.) που ανήκει ή που αναφέρεται στην εποχή του Περικλή για την Aθήνα και στην εποχή του Aυγούστου για τη Pώμη. 2α. που ανήκει ή που αναφέρεται σε συγγραφείς ή καλλιτέχνες, καθώς και στα αντίστοιχα λογοτεχνικά ή καλλιτεχνικά δημιουργήματα, των οποίων η αξία υπερβαίνει τα σύνορα του ιστορικού χρόνου και του κοινωνικού χώρου: Kλασικό έργο. Ένα φιλμ κλασικό στο είδος του. || Kλασική μουσική, η έντεχνη δυτική μουσική από την ύστερη Aναγέννηση, και ειδικότερα η μουσική των χρόνων 1770-1825, με κυριότερους εκπροσώπους το Xάιντν, το Mότσαρτ, τον Mπετόβεν. || Kλασική κιθάρα, για έργα κλασικής μουσικής που έχουν γραφτεί για κιθάρα. β. που χαρακτηρίζεται από απλότητα, ισορροπία, τήρηση των κανόνων του είδους, τελειότητα και αρμονία (σε αντίθεση προς το ρομαντικός): Kλασικό στιλ. Kλασική περίοδος της αρχιτεκτονικής. || που τηρεί το μέτρο, που δεν απομακρύνεται από τους καθιερωμένους κανόνες (σε αντίθεση προς το νεωτεριστικός): Kλασικό ντύσιμο, που χαρακτηρίζεται από απλότητα, λειτουργικότητα και διαχρονικότητα, που δεν κάνει παραχωρήσεις στις επιταγές της μόδας. 3. που συγκεντρώνει τα κύρια χαρακτηριστικά της ομάδας ή της κατηγορίας στην οποία ανήκει· τυπικός2β: Kλασικό παράδειγμα. Mου έκανε την κλασική ερώτηση. Kλασική περίπτωση. Tα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι τα κλασικά προβλήματα όλων των εφήβων. || (ειρ.) για αρνητικές ιδιότητες: ~ τεμπέλης / ψεύτης / βλάκας. κλασικά EΠIPP. [λόγ. < γαλλ. class(ique)[/i] -ικός (στις νέες σημ.) < λατ. classicus < classis (δες στο κλάση) `της υψηλότερης κοινωνικής τάξης, ανώτερος΄, κατά τη μορφή της λατ. λ., πρβ. μσν. κλασικός `ναυτικός αξιωματούχος΄ από τη σημ.: `στόλος΄ της λατ. λ. classis]

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φιλε μου πας καλα ? Τι σχεση εχω εγω με την Εκκλησια και ολα αυτα που λες ; Πραγματικα οποιος δεν θελει να ακολουθησει καποια πραγματα που τα θεωρει περιεργα ειναι οπαδος της Εκκλησιας και των θεωριων συννομωσιας και των Ελοχιμ ;

Ότι και καλά τα τσιπ που ανέφερες παραπάνω ειρωνευόμενος δεν έχουν να κάνουν με θεωρίες συνωμοσίας.

Δημοσ.

Ότι και καλά τα τσιπ που ανέφερες παραπάνω ειρωνευόμενος δεν έχουν να κάνουν με θεωρίες συνωμοσίας.

 

Οχι δεν εχουν να κανουν με κατι τετοιο. Ειναι εξαιρετικα απλο: θελω να εχω και εγω αποψη για το πως θα ζω την ζωη μου και οχι να αποφασιζουν αλλοι για μενα ολα τα θεματα. Για το καλο μας που ελεγε και ο Μηλιωκας.

Δημοσ.

Είναι κρίμα πάντως που δε το έχουν κι εδώ αυτό.

Πες ότι γίνεται, ποιος "Έλληνας"* θα δεχτεί μία τέτοια Ευρωπαϊκή κίνηση χωρίς να τα σπάσει όλα όπως ο παραπάνω φίλος μας. Δεν είναι για εμάς αυτά τα έξυπνα. Για καμιά σπηλιά καλοί είμαστε.

 

*Αναφέρομαι στον Ελληνάρα, παντογνώστη. Ευτυχώς υπάρχουν και νορμάλ άνθρωποι εκεί έξω.

  • Like 1
Δημοσ.

για να ακούσετε επίπεδο νεοέλληνα, ακόμη και στο ραδιόφωνο σήμερα το πρωί , είπε η δημοσιοκάφρος , «εγώ στο εξωτερικό που ήμουν, δεν είδα πουθενά τέτοιο σύστημα, προσπαθώ να θυμηθώ αλλά δεν τα καταφέρνω.»

Να λοιπόν ο μηχανισμός πρόκλησης εντυπώσεων και στρέβλωσης συνειδήσεων.

Η αλήθεια φυσικά είναι η εντελώς ανάποδη.

Εξωτερικό είπε, όχι Αγγλία Γαλλία Ολλανδία κτλ.

 

Πιθανότατα ήταν στη Ζιμπάμπουε και το τοπικό καμιόνι που σε στοίβαζε με τις κατσίκες δεν είχε ελεγκτή, απλώς αν δεν πλήρωνες σε πετούσε ο οδηγός στα λιοντάρια.

(δεν ξέρω τί γίνεται στη Ζιμπάμπουε, την ανέφερα για χάριν αστεϊσμού!)

  • Like 3
Δημοσ.

Αντί να αναβαθμίσουν κανένα στόλο λεωφορείων (και αριθμό)   και να ρίξουν την τιμή των εισητηρίων που έχει ξεφτυλιστεί τα τελευταία 15 χρόνια... το ηλεκτρονικό εισητήριο τους έλλειπε...

 

Η ιστορία μου θυμίζει τα notebook που μοιραζαν σε καθε μαθητη... θυμαστε κάαααααποτε;

 

Οι μόνοι κερδισμένοι είναι για ακόμα μια φορά όσοι θα τα πάρουν για να πουλήσουν ακριβά αυτά τα ηλεκτρονικά σκουπίδια χωρίς καμία μελέτη...

 

Θέλετε οργάνωση και εκσυγχρονισμό ρε $#%$@^ .... αφήστε τα τσιπάκια (οι μεν) και τα ηλεκτρονικά εισητήρια (οι δε)... και κοιτάξτε να ενοποιήσετε όλες τις κρατικές υπηρεσίες έτσι ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείτε από παντού με ένα και μοναδικό αναγνωριστικό και όχι 100...... (αστυνομική ταυτότητα, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, κλπ.....)..... κάντε διαθέσιμες σε μία πλατφορμα το 99% των κρατικών υπηρεσίων απλοποιώντας τις συναλλαγές του πολίτη αντί να τρέχει από δημόσιο κτήριο σε δημόσιο κτήριο.... και αφήστε πίσω Γερμανία, Αγγλία κλπ..... 

 

Ναι στο πλαστικό χρήμα  (από εισητήρια μέχρι αγορά από ψιλικατζίδικο ) όχι γιατί είναι σωστό να ελέγχεις ... αλλά όταν ο Έλληνας δεν καταλαβαίνει αλλιώς οτι είναι λάθος να φοροδιαφεύγει... ηλεκτρονική "χούντα" μέχρι να το καταλάβει... Άμα θες ελευθερία Έλληνα μάθε να μην την εκμεταλεύεσαι σε βάρος των ελεύθερων συμπολιτών σου..

  • Like 4
Δημοσ.

Εξωτερικό είπε, όχι Αγγλία Γαλλία Ολλανδία κτλ.

 

Πιθανότατα ήταν στη Ζιμπάμπουε και το τοπικό καμιόνι που σε στοίβαζε με τις κατσίκες δεν είχε ελεγκτή, απλώς αν δεν πλήρωνες σε πετούσε ο οδηγός στα λιοντάρια.

(δεν ξέρω τί γίνεται στη Ζιμπάμπουε, την ανέφερα για χάριν αστεϊσμού!)

Εκεί ξεκινάς κάπως έτσι με το λεωφορείο

zimbabwe_481.jpg

και άμα δεν πληρώσεις καταλήγεις κάπως έτσι:

2016-07-zimbabwe-africa-protests-police.

  • Like 3
Δημοσ.

Και αν χαλάσει η κάρτα τι θα γίνεται με το υπόλοιπο?

Δημοσ.

oh,the irony..

 

Χωρίς παρεξηγήσει.... πήγες να του την πεις και τα σαλατοποίησες...

 

κλασικός -ή -ό [klasikós] E1 : 1. που ανήκει ή που αναφέρεται: α. στην περίοδο της ακμής της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας: Kλασική αρχαιότητα. Oι πόλεις της κλασικής και ελληνιστικής περιόδου. Kλασική αρχαιολογία, που μελετά αυτή την περίοδο. β. στους συγγραφείς, στους καλλιτέχνες και στα έργα αυτής της εποχής: Kλασικά συγγράμματα. Kλασική παιδεία. Kλασικές γλώσσες. ~ φιλόλογος. || (ως ουσ.) ο κλασικός, ο κλασικός συγγραφέας: Άπαντα αρχαίων Eλλήνων κλασικών. || (ειδικότ.) που ανήκει ή που αναφέρεται στην εποχή του Περικλή για την Aθήνα και στην εποχή του Aυγούστου για τη Pώμη. 2α. που ανήκει ή που αναφέρεται σε συγγραφείς ή καλλιτέχνες, καθώς και στα αντίστοιχα λογοτεχνικά ή καλλιτεχνικά δημιουργήματα, των οποίων η αξία υπερβαίνει τα σύνορα του ιστορικού χρόνου και του κοινωνικού χώρου: Kλασικό έργο. Ένα φιλμ κλασικό στο είδος του. || Kλασική μουσική, η έντεχνη δυτική μουσική από την ύστερη Aναγέννηση, και ειδικότερα η μουσική των χρόνων 1770-1825, με κυριότερους εκπροσώπους το Xάιντν, το Mότσαρτ, τον Mπετόβεν. || Kλασική κιθάρα, για έργα κλασικής μουσικής που έχουν γραφτεί για κιθάρα. β. που χαρακτηρίζεται από απλότητα, ισορροπία, τήρηση των κανόνων του είδους, τελειότητα και αρμονία (σε αντίθεση προς το ρομαντικός): Kλασικό στιλ. Kλασική περίοδος της αρχιτεκτονικής. || που τηρεί το μέτρο, που δεν απομακρύνεται από τους καθιερωμένους κανόνες (σε αντίθεση προς το νεωτεριστικός): Kλασικό ντύσιμο, που χαρακτηρίζεται από απλότητα, λειτουργικότητα και διαχρονικότητα, που δεν κάνει παραχωρήσεις στις επιταγές της μόδας. 3. που συγκεντρώνει τα κύρια χαρακτηριστικά της ομάδας ή της κατηγορίας στην οποία ανήκει· τυπικός2β: Kλασικό παράδειγμα. Mου έκανε την κλασική ερώτηση. Kλασική περίπτωση. Tα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι τα κλασικά προβλήματα όλων των εφήβων. || (ειρ.) για αρνητικές ιδιότητες: ~ τεμπέλης / ψεύτης / βλάκας. κλασικά EΠIPP. [λόγ. < γαλλ. class(ique)[/i] -ικός (στις νέες σημ.) < λατ. classicus < classis (δες στο κλάση) `της υψηλότερης κοινωνικής τάξης, ανώτερος΄, κατά τη μορφή της λατ. λ., πρβ. μσν. κλασικός `ναυτικός αξιωματούχος΄ από τη σημ.: `στόλος΄ της λατ. λ. classis]

azuli και makis38 το να γράφουμε σωστά την γλωσσά μας και να διορθώνουμε τα λάθη μας δεν είναι ούτε ειρωνεία άλλα ούτε του την λέμε. Για αυτό ελάτε πάλι στον πλανήτη γη! Τώρα όσο άφορα εσένα φίλε Quitlife αυτό που ποσταρες βγάζει το συμπέρασμα από την λατινική οπού  σε γενικές γραμμές έγινε η απλοποίηση αμα δε με άπατα η μνήμη μου το 96 (επίσης η λατινική είναι από το ρήμα κλαω και το κλάσμα). Από την αρχαία ελληνική όμως η λέξη αυτή υπήρχε και γραφόταν κανονικά με σσ. Άρα βάση της αττικής διαλέκτου (όπως διδαχτήκαμε στο πανεπιστήμιο όλοι οι φιλόλογοι) την γράφουμε με δυο σσ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αντί να αναβαθμίσουν κανένα στόλο λεωφορείων (και αριθμό)   και να ρίξουν την τιμή των εισητηρίων που έχει ξεφτυλιστεί τα τελευταία 15 χρόνια... το ηλεκτρονικό εισητήριο τους έλλειπε...

 

Πως και γιατί να αναβαθμίσουν βρε φίλε;

 

Με τους τσαμπατζήδες που σου λένε για ακριβό εισητήριο (άσχετα που την τελευταία φορά που πλήρωσαν παίζει να ήταν ο Σημίτης πρωθυπουργός) και αν τους πεις να σου δείξουν το κινητό τους θα σου βγάλουν το τελευταίο iPhone?

 

Με τα βλαμμένα που για να κάνουν υποτίθεται πόλεμο στην πλουτοκρατία τα καίνε κάθε τρεις και λίγο (άσχετα που πλουτοκρατία και ΜΜΜ είναι έννοιες ασύνδετες);

 

Με τα άλλα βλαμμένα που την είδαν gangsta και ταγκάρουν ό,τι βρεθεί μπροστά τους;

 

Συγγνώμη που θα στο χαλάσω, αλλά αυτά μας αξίζουν, αυτά έχουμε.

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι απλό. Οι περισσότεροι επιθυμούν τον αυστηρότερο έλεγχο και ταυτόχρονα τη χρήση νέων τεχνολογιών παντού. Απλά η μειοψηφία κάνει μεγαλύτερη φασαρία ώστε να φαίνονται -και καλά- περισσότεροι...

 

Αν δεν βελτιωθούν τα έσοδα μιας επιχείρησης, δεν υπάρχει περίπτωση να βελτιωθούν και οι υπηρεσίες της. Η βελτίωση αυτή προφανώς δεν αφορά μόνο τα εισιτήρια αλλά και τη σωστή διαχείρηση του προσωπικού, τους εσωτερικούς ελέγχους, τον έλεγχο της εισόδου των επιβατών κλπ κλπ. Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας το ηλεκτρονικό εισιτήριο ούτε και "του διαβόλου". Έχει εφαρμοστεί άπειρες φορές στον κόσμο και έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν...

 

Εδώ ο κόσμος καίγεται, έχουν καταστραφεί όλες οι βασικές δομές του κράτους κι εμείς τρέχουμε πίσω από ...παπάδες και ουρλιάζουμε για κάθε τι ψηφιακό/ηλεκτρονικό εργαλείο που μπορεί να μας διευκολύνει στην καθημερινότητά μας! Και όλα αυτά τα διαβάζω σε forum που ο μέσος όρος της ηλικίας των χρηστών φανερώνει νέους ανθρώπους!

 

Καμία τύχη... 

  • Like 12
Δημοσ.

Τώρα όσο άφορα εσένα φίλε Quitlife αυτό που ποσταρες βγάζει το συμπέρασμα από την λατινική οπού  σε γενικές γραμμές έγινε η απλοποίηση αμα δε με άπατα η μνήμη μου το 96 (επίσης η λατινική είναι από το ρήμα κλαω και το κλάσμα). Από την αρχαία ελληνική όμως η λέξη αυτή υπήρχε και γραφόταν κανονικά με σσ. Άρα βάση της αττικής διαλέκτου (όπως διδαχτήκαμε στο πανεπιστήμιο όλοι οι φιλόλογοι) την γράφουμε με δυο σσ. 

 

https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=2556.0

Δημοσ.

Και αν χαλάσει η κάρτα τι θα γίνεται με το υπόλοιπο?

Θα σου απαντήσω για Σουηδία που κατάφερα και έχασα και έσπασα την κάρτα.

 

Κάθε κάρτα είναι ταυτισμένη με το αντίστοιχο ΑΜΚΑ τους (personnummer, personal identity number ) εάν δεν εχεις ΑΜΚΑ και την χάσεις ή χαλάσει τρως άκυρο. Σε περίπτωση που έχεις όμως ( ΑΜΚΑ ) εάν την χάσεις ή χαλάσει με οποιοδήποτε τρόπο είναι υποχρεωμένοι να στην ανανεώσουν. Για αυτό με κάθε αγορά σου δίνουν και 2 αποδείξεις που σου λένε να τις κρατήσεις σε περίπτωση που συμβεί κάτι.

 

Ελπίζω να βοήθησα στην απορία σου

  • Like 3
Δημοσ.

Καταλαβα αυτο που λες ισχύει για την AΤΗ.ΕΝΑ Card. Αν εχεις AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και εισαι ανήλικος/τουριστας και δεν έχεις δώσει αμκα και σου χαλάσει τα χάνεις.

Δημοσ.

Κλασικό post που ενώ γίνεται μια θετική αλλαγή σε έναν τομέα της καθημερινότητας μας, όλοι ψάχνουν να βγάλουν με το τσιγκέλι τα αρνητικά.Ναι το σύστημα δεν είναι τέλειο, αλλά θα'ναι σίγουρα καλύτερο από πριν.Και για όποιον λέει "θα σπάσουν τα μηχανήματα" και τέτοιες βλακείες, για να μην το χαρακτηρίσω χειρότερα, καλά θα κάνουμε όποιον δούμε να σπάει μηχάνημα ή να πηδάει τις μπάρες σε μετρό, να τον σπάσουμε οι ίδιοι στο ξύλο.

 

Αντί να σπάτε τα μηχανήματα και να τα πληρώνετε πάλι εσείς, μαζί με όλους εμάς, μήπως είναι καιρός να κόβετε εισιτήριο?

 

Είναι η νοοτροπία του Έλληνα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έβγαζε τα 2.000€ το μήνα, έπαιρνε δάνεια, σπίτια, πήγαινε διακοπές και ούτε τότε έκοβε εισιτήριο που είχε 50-60 λεπτά του ευρώ...ξαφνικά θυμήθηκε να μας πει οτι ο βασικός μισθός έγινε 400€ και που θα βρει τα 30€ ο εργαζόμενος που πάει με τα μέσα στη δουλεία του... 30€ στα 400€ είναι μόλις το 7.5% του μισθού. Με αυτοκίνητο άμα πήγαινε θα έδινε τα ίδια ή και πιο πολλά.

 

Όσο για τη λειτουργία των ΜΜΜ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα μπορούσαν να δουν βελτιώσεις(με πιο πολλά δρομολόγια,κ.α.) όμως το μετρό είναι άψογο, πάντα καθαρό(που στο κάτω κάτω εμείς οι ίδιοι ευθυνόμαστε για την καθαριότητα του) και με δρομολόγια κάθε 3-4 λεπτά τις ώρες αιχμής.

 

Ειλικρινά απορώ, όλοι εσείς οι επαναστάτες του καναπέ και του υπολογιστή, τι ουτοπικές καταστάσεις ψάχνετε σε κάθε τομέα της κοινωνίας? Μένουν τα πράγματα όπως είναι, παραπονιέστε οτι είμαστε 100 χρόνια πίσω από την Ευρώπη. Πάει να γίνει μια προσπάθεια για εκσυγχρονισμό, εναντιώνεστε στην προσπάθεια,αναφέρετε χώρες της Ευρώπης που δεν έχουν ακόμα αυτές τις τεχνολογίες(λες και είναι αρνητικό να αποκτήσουμε κάτι πρώτοι), λέτε οτι θα τα σπάσετε όλα, φέρνετε παραδείγματα από την Ευρώπη οτι η κάρτα για τα μέσα ήταν 2 αποχρώσεις του κόκκινου πιο σκούρα και σας χαλάει στο μάτι.....Λογικευτείτε επιτέλους και κάντε μια ομαδική προσπάθεια για κάτι καλύτερο...

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...