manolis96 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπερα σε ολους σας...!!! Σημερα εγκατεστησα το νεο εκτυπωτη της Epson συμφωνα με τις οδηγιες για να μην γινει καποιο λαθος σχετικα με το σωστο ρυθμισμα του εκτυπωτη και των μελανιων. Ολα καλα εκανα και την πρωτη εκτυπωση (copy). Τωρα δεν μπορω να το συνδεσω στο Wifi router του σπιτιου και να πραγματοποιησω εκτυπωση απο καποια σελιδα στο ιντερνετ. Εψαξα μηπως εχει καποιο καλωδιο για συνδεση σε usb του pc αλλα τιποτα... Αλλα γενικα επειδη δεν θελω να εχω πολλα καλωδια στα ποδια μου προτιμω το wifi... Λοιπον σκεφτηκα αν παρω καποια κεραια usb θα δουλευε αν συνδεομουνα στον εκτυπωτη? Ευχαριστω πολυ...!!!
stark Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Αν δεν βγαζεις ακρη με τον wizard της Epson, μπορεις να κανεις manually την συνδεση απο το panel / οθονη και τις ρυθμισεις του μηχανήματος.
manolis96 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Αν δεν βγαζεις ακρη με τον wizard της Epson, μπορεις να κανεις manually την συνδεση απο το panel / οθονη και τις ρυθμισεις του μηχανήματος. Εκανα ρυθμισεις στο μηχανημα κανονικα... Τωρα ειναι συνδεδεμενο στο ρουτερ αλλα δεν μπορω να τυπωσω κατι απο το pc... Το pc ειναι σταθερος και ειναι συνδεδεμενος στο ρουτερ με καλωδιο ethernet... Η ιδεα αυτη που ειπα προηγουμενως οσον αφορα την usb κεραια λετε να λειτουργησει?
bstefos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Καλημέρα.Θα ήθελα να σου πώ, ότι η Epson έχε πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών.Πάρε καλύτερα εκεί να σου λύσουν το πρόβλημα.(Εμένα με βοήθησαν στο παρελθόν). [Καλέστε μας Καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους ειδικούς τεχνικής υποστήριξης στο 210 80 99 499. Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00, εκτός των εθνικών αργιών] Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2017 από bstefos
manolis96 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Καλημέρα.Θα ήθελα να σου πώ, ότι η Epson έχε πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών.Πάρε καλύτερα εκεί να σου λύσουν το πρόβλημα.(Εμένα με βοήθησαν στο παρελθόν). [Καλέστε μας Καλέστε μας για να μιλήσετε με έναν από τους ειδικούς τεχνικής υποστήριξης στο 210 80 99 499. Παρακαλώ λάβετε υπόψιν σας ότι το κέντρο υποστήριξης είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00, εκτός των εθνικών αργιών] ειχα μπει στην epson δεν βρηκα τηλ. Σε ευχαριστω φιλε για την πληροφορια
manolis96 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Ολα καλα παιδια, επικοινωνησα με την EPSON και εδωσε λυσει στο προβλημα με αλλους drivers για τον συγκεκριμενο μοντελο καθως διαβαζε το 2530WF στην αρχη...Πολυ καλη εξυπηρετηση μεσω τηλεφωνου παροτι ακουγονται πολλα για την EPSON εγω εμεινα απολυτα ικανοποιημενος και με την εξυπηρετηση και με το μηχανημα...θα δειξει στην πορεια πως θα εξελιχθουν τα πραματα... Σας ευχαριστω και παλι...!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα