Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, την γνωρίζετε μήπως? Πήρα για δεύτερη φορά μετά από ένα μήνα το τηλέφωνο από το service και δεν έχει φτιαχτεί (ενώ είπαν πως υπήρχε βλάβη που επισκευάστηκε -άλλη από αυτη που είπα εγώ?!) Και τώρα μία μέρα μετά το επιστρέφω πάλι για service (= ένας μήνας ακόμη off). Γνωρίζετε εαν μπορώ να ζητήσω να μου το αντικαταστήσουν?που μπορώ να απευθυνθώ?Ποιος μπορώ να πάρω να γκρινιάξω τέλος πάντων? Έψαξα και (φυσικά) δεν βρήκα πουθενά καμία πολιτική. Ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Δημοσ.

επικοινώνησε μαζί του και ζητά αλλαγή συσκευής ή επιστροφή χρημάτων αν δεν σου την φτιάξουν και την 3 φορά + αν η επισκευή θα διαρκέσει πάνω απο 2 εβδομάδες πρέπει να δικαιούσαι συσκευή αντικατάστασης ... και για να μην σε γράψουν ενημέρωσε τους ότι θα κανείς καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή .. την οποία μπορείς να την κανείς και online

Δημοσ.

Μπορεις να πας στο καταστημα του Κωτσοβολου και να πεις πως εχει η κατασταση.

 

Οτι δηλαδη εχεις στειλει το κινητο με συγκεκριμενο προβλημα(λογικα θα το ανεφερε το χαρτι που σου εδωσε ο Κωτσοβολος οταν ειχες παραδωσει το κινητο για να το στειλουν στο service)και οτι παλι χρειαζεται service και δεν γινεται να μενεις χωρις συσκευη για μεγαλο χρονικο διαστημα.

 

Αν επιτρεπεται για ποια συσκευη μιλαμε και για τι ειδους προβλημα,καθαρα για πληροφοριακους λογους?

Δημοσ.

Αν δεν ηταν κατσαπλιαδεσ θα επρεπε αμεσως να σου το αλλαζε με μια μεγαλη συγνωμη,. Αλλα επαμε. Αλλα και συ ρε φιλε απο κοτσοβολο ψωνησες πραμα υψηλης τεχνολογιας???

Δημοσ.

Να το αλλάξουν κατευθείαν; Και να ζητήσουν και συγνώμη;;;; Ο Κωτσόβολος απλά το πουλάει.... Ας πάει στην αντιπροσωπεία να τα κάνει Ροντέο και εκεί ίσως πάρει κατ' εξαίρεση Doa....Χεστηκε ο Κωτσόβολος να ασχοληθεί.....

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ. Την πήγα ξανά εχθές στο κατάστημα & με αγριοκοίταξαν χαχαχα. Το θέμα είναι ότι  είμαι σε νησί επομένως δεν εχω κάν προσβαση στο κεντρικό σέρβις. Την συσκευή την πήρα μεταχειρισμένη 2-3μηνων και έχει αλλους 8 μήνες εγγύηση..

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Για την ιστορία...το κινητό 1,5 μήνα μετά το στέλνουν πίσω άφτιαχτο γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό (!?!?!) και το εδώ κατάστημα μου είπε θα μου εκδώσουν πιστωτικό της αξίας του κινητού τώρα (!?!) (όπου το κιν δεν πουλιέται πια,και η αποδειξη αγορας 1,5χρονο πριν είναι 149Ε) για να πάρω ένα άλλο... Ακόμη περιμένω να μου πούνε πόσο κοστολογείται το κινητό σήμερα..έμαθα πως εφόσον είναι εντός εγγύησης θα πρέπει να κόψουν πιστωτικό ολόκληρου του ποσού και όχι με βάση της τωρινή του τιμή. Μου λένε πως πρέπει να κάνω την διαδικασία στο κατάστημα από όπου το πήρα (δεν είμαι καν στον ίδιο νομό) και γενικά ένα μπάχαλο....

Δημοσ.

Για την ιστορία...το κινητό 1,5 μήνα μετά το στέλνουν πίσω άφτιαχτο γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό (!?!?!) και το εδώ κατάστημα μου είπε θα μου εκδώσουν πιστωτικό της αξίας του κινητού τώρα (!?!) (όπου το κιν δεν πουλιέται πια,και η αποδειξη αγορας 1,5χρονο πριν είναι 149Ε) για να πάρω ένα άλλο... Ακόμη περιμένω να μου πούνε πόσο κοστολογείται το κινητό σήμερα..έμαθα πως εφόσον είναι εντός εγγύησης θα πρέπει να κόψουν πιστωτικό ολόκληρου του ποσού και όχι με βάση της τωρινή του τιμή. Μου λένε πως πρέπει να κάνω την διαδικασία στο κατάστημα από όπου το πήρα (δεν είμαι καν στον ίδιο νομό) και γενικά ένα μπάχαλο....

Αν το προϊόν δε φτιάχνει (αυτό θα το πει η αντιπροσωπεία-service) τοτε με βάση τη νομοθεσία

 

Πρέπει να σου παρέχουν αντικατάσταση (ίδιο προϊον)

ή να σου κόψουν πιστωτικό να ψωνίσεις κάτι αλλο (στην τιμή αγοράς πάντα)

ή να σου επιστρέψουν όλο το ποσό αγοράς.

 

Αν δεν γίνεται το πρώτο, εσυ σαν πελάτης μπορεις να διαλέξεις ένα απο τα αλλα δυο, δηλαδή αν σου πουνε θα σου κόψουμε πιστωτικό να πάρεις κάτι αλλο και δεν εχει κάτι να σου κάνει, απαιτείς τα χρήματα σου. Αν σου πουν δε γίνεται, προσκομίζεις την νομοθεσία και αν το παιξουν τρελλοί, προχωράς σε καταγγελία. 

 

Αν όμως ζζητήσεις επιστροφή γιατί πχ δε σου κάνει το κινητό ή πχ βγαζει βλάβες (αλλά επισκευάζονται), τοτε δεν ισχύουν τα παραπάνω και γίνεται να σου κόψουν πιστωτικό πολύ χαμηλότερο απο τιμή αγοράς. 

Δημοσ.

Ευχαριστώ, περιμένω ακόμη να μου πουνε την υποτιθεμενη τιμη της συσκευής τωρα...Ευχαριστώ για την ενημέρωση

Δημοσ.

Αν δεν ηταν κατσαπλιαδεσ θα επρεπε αμεσως να σου το αλλαζε με μια μεγαλη συγνωμη,. Αλλα επαμε. Αλλα και συ ρε φιλε απο κοτσοβολο ψωνησες πραμα υψηλης τεχνολογιας???

 

Σιγά ρε λεβέντη εσύ, ποια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της το κάνει αυτό;;;; Μήπως να της δώσουν και 2 πίσω; Η μέθοδος είναι απλούστατη.. Επισκευή και αν ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση με "καινούρια" (συνήθως είναι ανακατασκευής). Αν δεν το κάνει ούτε αυτό, συνήγορος του καταναλωτή αμέσως (παρ'όλο που ακούγεται παράξενο είναι πολύ σωστά οργανωμένοι ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα οι τύποι "πετάνε").

 

Μη λέμε και ο,τι θέλουμε, ας βλέπουμε τα πράγματα και απο τις 2 οπτικές, όχι μόνο σαν πελάτες αλλά και σαν επιχειρηματίες. Ειδικά όταν μιλάμε για μεταπωλητές

Δημοσ.

Σε φίλο ο κωτσοβολος τα ίδια έκανε δεν το έφτιαξε... Θα πάει δικαστικά. Lenovo η εταιρία και έχει κ 1 έτος ασφάλεια στο κινητό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...