Carrie33 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Καλημέρα, την γνωρίζετε μήπως? Πήρα για δεύτερη φορά μετά από ένα μήνα το τηλέφωνο από το service και δεν έχει φτιαχτεί (ενώ είπαν πως υπήρχε βλάβη που επισκευάστηκε -άλλη από αυτη που είπα εγώ?!) Και τώρα μία μέρα μετά το επιστρέφω πάλι για service (= ένας μήνας ακόμη off). Γνωρίζετε εαν μπορώ να ζητήσω να μου το αντικαταστήσουν?που μπορώ να απευθυνθώ?Ποιος μπορώ να πάρω να γκρινιάξω τέλος πάντων? Έψαξα και (φυσικά) δεν βρήκα πουθενά καμία πολιτική. Ευχαριστώ πολύ! 1
ziaba Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 επικοινώνησε μαζί του και ζητά αλλαγή συσκευής ή επιστροφή χρημάτων αν δεν σου την φτιάξουν και την 3 φορά + αν η επισκευή θα διαρκέσει πάνω απο 2 εβδομάδες πρέπει να δικαιούσαι συσκευή αντικατάστασης ... και για να μην σε γράψουν ενημέρωσε τους ότι θα κανείς καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή .. την οποία μπορείς να την κανείς και online
Fulgore Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Μπορεις να πας στο καταστημα του Κωτσοβολου και να πεις πως εχει η κατασταση. Οτι δηλαδη εχεις στειλει το κινητο με συγκεκριμενο προβλημα(λογικα θα το ανεφερε το χαρτι που σου εδωσε ο Κωτσοβολος οταν ειχες παραδωσει το κινητο για να το στειλουν στο service)και οτι παλι χρειαζεται service και δεν γινεται να μενεις χωρις συσκευη για μεγαλο χρονικο διαστημα. Αν επιτρεπεται για ποια συσκευη μιλαμε και για τι ειδους προβλημα,καθαρα για πληροφοριακους λογους?
ergidis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Αν δεν ηταν κατσαπλιαδεσ θα επρεπε αμεσως να σου το αλλαζε με μια μεγαλη συγνωμη,. Αλλα επαμε. Αλλα και συ ρε φιλε απο κοτσοβολο ψωνησες πραμα υψηλης τεχνολογιας???
celtic Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Να το αλλάξουν κατευθείαν; Και να ζητήσουν και συγνώμη;;;; Ο Κωτσόβολος απλά το πουλάει.... Ας πάει στην αντιπροσωπεία να τα κάνει Ροντέο και εκεί ίσως πάρει κατ' εξαίρεση Doa....Χεστηκε ο Κωτσόβολος να ασχοληθεί.....
Carrie33 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Σας ευχαριστώ πολύ. Την πήγα ξανά εχθές στο κατάστημα & με αγριοκοίταξαν χαχαχα. Το θέμα είναι ότι είμαι σε νησί επομένως δεν εχω κάν προσβαση στο κεντρικό σέρβις. Την συσκευή την πήρα μεταχειρισμένη 2-3μηνων και έχει αλλους 8 μήνες εγγύηση..
ergidis Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Παλι καλα που δεν σε βγαλαν και εξω καροτσακι!!
Gary_Kokkin Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Αλλα γνωστα καταστήματα αργουν περισσότερο .
Carrie33 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Για την ιστορία...το κινητό 1,5 μήνα μετά το στέλνουν πίσω άφτιαχτο γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό (!?!?!) και το εδώ κατάστημα μου είπε θα μου εκδώσουν πιστωτικό της αξίας του κινητού τώρα (!?!) (όπου το κιν δεν πουλιέται πια,και η αποδειξη αγορας 1,5χρονο πριν είναι 149Ε) για να πάρω ένα άλλο... Ακόμη περιμένω να μου πούνε πόσο κοστολογείται το κινητό σήμερα..έμαθα πως εφόσον είναι εντός εγγύησης θα πρέπει να κόψουν πιστωτικό ολόκληρου του ποσού και όχι με βάση της τωρινή του τιμή. Μου λένε πως πρέπει να κάνω την διαδικασία στο κατάστημα από όπου το πήρα (δεν είμαι καν στον ίδιο νομό) και γενικά ένα μπάχαλο....
isay Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Για την ιστορία...το κινητό 1,5 μήνα μετά το στέλνουν πίσω άφτιαχτο γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό (!?!?!) και το εδώ κατάστημα μου είπε θα μου εκδώσουν πιστωτικό της αξίας του κινητού τώρα (!?!) (όπου το κιν δεν πουλιέται πια,και η αποδειξη αγορας 1,5χρονο πριν είναι 149Ε) για να πάρω ένα άλλο... Ακόμη περιμένω να μου πούνε πόσο κοστολογείται το κινητό σήμερα..έμαθα πως εφόσον είναι εντός εγγύησης θα πρέπει να κόψουν πιστωτικό ολόκληρου του ποσού και όχι με βάση της τωρινή του τιμή. Μου λένε πως πρέπει να κάνω την διαδικασία στο κατάστημα από όπου το πήρα (δεν είμαι καν στον ίδιο νομό) και γενικά ένα μπάχαλο.... Αν το προϊόν δε φτιάχνει (αυτό θα το πει η αντιπροσωπεία-service) τοτε με βάση τη νομοθεσία Πρέπει να σου παρέχουν αντικατάσταση (ίδιο προϊον) ή να σου κόψουν πιστωτικό να ψωνίσεις κάτι αλλο (στην τιμή αγοράς πάντα) ή να σου επιστρέψουν όλο το ποσό αγοράς. Αν δεν γίνεται το πρώτο, εσυ σαν πελάτης μπορεις να διαλέξεις ένα απο τα αλλα δυο, δηλαδή αν σου πουνε θα σου κόψουμε πιστωτικό να πάρεις κάτι αλλο και δεν εχει κάτι να σου κάνει, απαιτείς τα χρήματα σου. Αν σου πουν δε γίνεται, προσκομίζεις την νομοθεσία και αν το παιξουν τρελλοί, προχωράς σε καταγγελία. Αν όμως ζζητήσεις επιστροφή γιατί πχ δε σου κάνει το κινητό ή πχ βγαζει βλάβες (αλλά επισκευάζονται), τοτε δεν ισχύουν τα παραπάνω και γίνεται να σου κόψουν πιστωτικό πολύ χαμηλότερο απο τιμή αγοράς.
Carrie33 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Ευχαριστώ, περιμένω ακόμη να μου πουνε την υποτιθεμενη τιμη της συσκευής τωρα...Ευχαριστώ για την ενημέρωση
Tragic! Δημοσ. 16 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2017 Αν δεν ηταν κατσαπλιαδεσ θα επρεπε αμεσως να σου το αλλαζε με μια μεγαλη συγνωμη,. Αλλα επαμε. Αλλα και συ ρε φιλε απο κοτσοβολο ψωνησες πραμα υψηλης τεχνολογιας??? Σιγά ρε λεβέντη εσύ, ποια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της το κάνει αυτό;;;; Μήπως να της δώσουν και 2 πίσω; Η μέθοδος είναι απλούστατη.. Επισκευή και αν ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση με "καινούρια" (συνήθως είναι ανακατασκευής). Αν δεν το κάνει ούτε αυτό, συνήγορος του καταναλωτή αμέσως (παρ'όλο που ακούγεται παράξενο είναι πολύ σωστά οργανωμένοι ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα οι τύποι "πετάνε"). Μη λέμε και ο,τι θέλουμε, ας βλέπουμε τα πράγματα και απο τις 2 οπτικές, όχι μόνο σαν πελάτες αλλά και σαν επιχειρηματίες. Ειδικά όταν μιλάμε για μεταπωλητές
vairass Δημοσ. 18 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2017 Σε φίλο ο κωτσοβολος τα ίδια έκανε δεν το έφτιαξε... Θα πάει δικαστικά. Lenovo η εταιρία και έχει κ 1 έτος ασφάλεια στο κινητό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα