Προς το περιεχόμενο

vw πρωτη σε πωλησεις παγκοσμιως


margaritagr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελεος 9/10 αυτοκινητα στο δρομο ειναι Γερμανικα

 

Δεν αντεχω να βλεπω το ιδιο κουτι με σημα Audi VW Skoda σε 158 μοντελα τα οποια αλλαζουν καθε χρονο κατα 1%

 

Μακρια απο καθε τι Γερμανικο

tropoi-na-anagnwriseis-tourista-01.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελεος 9/10 αυτοκινητα στο δρομο ειναι Γερμανικα

 

Δεν αντεχω να βλεπω το ιδιο κουτι με σημα Audi VW Skoda σε 158 μοντελα τα οποια αλλαζουν καθε χρονο κατα 1%

 

Μακρια απο καθε τι Γερμανικο

tropoi-na-anagnwriseis-tourista-01.jpg

Ε ναι γιατι τα γερμανικα ειναι κουτια ενω τα ιαπωνικα (πλην mazda) τα παιρνεις για την εξαιρετικη τους εμφανιση και την οδικη τους συμπεριφορά.

Γιατι ως γνωστόν leon= αχρωμος ανθρωπομεταφορεας σε αντιθεση με το auris ή το yaris= χοτ χατσ σε αντιθεση με το fiesta κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελεος 9/10 αυτοκινητα στο δρομο ειναι Γερμανικα

 

Δεν αντεχω να βλεπω το ιδιο κουτι με σημα Audi VW Skoda σε 158 μοντελα τα οποια αλλαζουν καθε χρονο κατα 1%

 

Μακρια απο καθε τι Γερμανικο

Αλλο το group vag κι αλλο τα γερμανικα γενικοτερα, που ακολουθουν τελειως διαφορετικη πορεια απο το συγκεκριμενο group.

Εσυ ξεκινας απο το group vag και βγαζεις hate για ολα τα γερμανικα. Eμπαθεια, κανεις δεν σε παιρνει στα σοβαρα ετσι, ουτε καν οι αλλοι εμπαθεις.

 

Απο κει και περα BMW, Mercedes, opel κι ευρωπαικο κομματι της ford δεν μηδενιζονται τοσο απλα, οσο εμπαθης και να 'σαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να γινει μονοπωλιο η Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια κια να καταπιει τους παντες μονο καλο δεν ειναι

H αληθεια ειναι οτι δεν τους χωνευω τους Γερμαναραδες οπως και καποιους Ελληναρες που με το που πιασουν 5 δεκαρες πανε και παιρνουν μπεβε και μερσεντε και το παιζουν ανωτεροι απο τους κοινους θνητους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα κοινωνικοπολιτικου περιεχομενου επιχειρηματα, επισης δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με το τι αμαξια βγαζουν οι Γερμανοι.

Βρες τα με τους συμπατριωτες σου, διοτι τα γερμανικα αμαξια μια χαρα ομορφα και εξαιρετικα ειναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον τα αυτοκίνητα είναι πάνω κάτω τα ίδια, δεν είμαστε στο 1990 που η Toyota ήταν πρώτη, τεχνολογικά οι Ευρωπαίοι έχουν ανέβει ειδικά η Fiat.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αν και ιαπωνοφιλος ... οταν μπηκα πρωτη φορα στο Golf ..ηταν και γρηγορο ..ειχε και alcadara... Επικες διαφορες σε  πολλα...εκτος της αξιοπιστιας. Κατεληξα να παντρευτω ενα golf tsi 6 160ps 100.000 πλεον χωρις ιδιαιτερα προβληματα περα απο καποιες αλλαγες εξαρτηματων στην εγγυηση. Δυστηχως η 5-6 γενια ηταν πολυ παθιαρικη αλλα δεν παιζονται ...καιει στην πολη μεσα 11-12 λιτρα δυστηχως αλλα στην εθνικη ειναι φανταστικο αυτοκινητο για το γκαζι του ειναι οικονομικο σχετικα (7-7.5 με 140-150 ) ... προσπερασεις ασφαλεια. Η 7η γενια ειναι παντως τελειως διαφορετικη μηχανικα και πολυ αξιοπιστη μιας και παρακολουθω το ευρωπαικο forum .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και ιαπωνοφιλος ... οταν μπηκα πρωτη φορα στο Golf ..ηταν και γρηγορο ..ειχε και alcadara... Επικες διαφορες σε πολλα...εκτος της αξιοπιστιας. Κατεληξα να παντρευτω ενα golf tsi 6 160ps 100.000 πλεον χωρις ιδιαιτερα προβληματα περα απο καποιες αλλαγες εξαρτηματων στην εγγυηση. Δυστηχως η 5-6 γενια ηταν πολυ παθιαρικη αλλα δεν παιζονται ...καιει στην πολη μεσα 11-12 λιτρα δυστηχως αλλα στην εθνικη ειναι φανταστικο αυτοκινητο για το γκαζι του ειναι οικονομικο σχετικα (7-7.5 με 140-150 ) ... προσπερασεις ασφαλεια. Η 7η γενια ειναι παντως τελειως διαφορετικη μηχανικα και πολυ αξιοπιστη μιας και παρακολουθω το ευρωπαικο forum .

Γενικώς τα γερμανικά καίνε λίγο παραπάνω από ότι έχω καταλάβει, αλλά στην εθνική είναι σαν να είσαι σε αεροπλάνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν την σημερινή εποχή καθαρά γερμανικά-ιταλικά-γιαπωνέζικα;

 

Πλεον μέχρι και κοινές γραμμές παραγωγής έχουν όπως nissan-renault.

Το Peugeot 207 έχει κινητήρα bmw.

Το Toyota Aygo έχει κινητήρα peugeot/citroen.

Η Opel θυγατρική της general motors.

 

Τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν την σημερινή εποχή καθαρά γερμανικά-ιταλικά-γιαπωνέζικα;

 

Πλεον μέχρι και κοινές γραμμές παραγωγής έχουν όπως nissan-renault.

Το Peugeot 207 έχει κινητήρα bmw.

Το Toyota Aygo έχει κινητήρα peugeot/citroen.

Η Opel θυγατρική της general motors.

 

Τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.

Σωστος...εχει γινει παρτυ ( ουζα ) το θεμα με τα αυτοκινητα...ολα αυτα φυσικα γιατι οι Ιαπωνες ΔΕΝ μπορουν να πουλανε με 15.000 αυτοκινητο που με Δραχμες επαιρνες το λιγοτερο 6-7 μυρια , χανουν λεφτα οι ανθρωποι δεν γινεται.

Corolla του 1998 βγαζει ανετα 25-30 χρονια ,αυτα τα χρονια τα εβρισκες μονο σε mercedes και παλι δυσκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν την σημερινή εποχή καθαρά γερμανικά-ιταλικά-γιαπωνέζικα;

 

Πλεον μέχρι και κοινές γραμμές παραγωγής έχουν όπως nissan-renault.

Το Peugeot 207 έχει κινητήρα bmw.

Το Toyota Aygo έχει κινητήρα peugeot/citroen.

Η Opel θυγατρική της general motors.

 

Τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.

 

Οτι να ΄ναι γραφεις.Το 207 φοραει κινητηρα THP(οπως τα περισσοτερα Peugeot) που ειναι καθαρα Peugeot μοτερ το οποιο εξελιχθηκε σε συνεργασια με την BMW για να το φορεσει και το Mini.Tα Aygo/C1/107 φορανε Peugeot μοτερ οσα ειναι πετρελαιοκινητα και Toyota μοτερ οσα ειναι βενζινοκινητα.Η Renault κατεχει το 43.4% της Nissan και σχεδον ολα τα καινουργια αυτοκινητα της Nissan οπως Juke,Note κλτ ειναι Renault (και πιο παλια βεβαια οπως το Micra k12).Καλα οσο για την Opel δεν σχολιαζω τπτ,παλι καλα που θα την εξαγορασει η PSA μπας και φτιαξει κανενα αυτοκινητο της προκοπης.

 

Οσο για τα VW,πρωτα σε πωλησεις λεει,συγκινηθηκα.Δουλευω σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων,αν δεν ηταν το group VW θα μας ειχε κοψει η λορδα.Το 80 και το 90 τα μαστορια ζουσαν απο τα Fiat,τωρα ζουνε απο τα VW.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι να ΄ναι γραφεις.Το 207 φοραει κινητηρα THP(οπως τα περισσοτερα Peugeot) που ειναι καθαρα Peugeot μοτερ το οποιο εξελιχθηκε σε συνεργασια με την BMW για να το φορεσει και το Mini.Tα Aygo/C1/107 φορανε Peugeot μοτερ οσα ειναι πετρελαιοκινητα και Toyota μοτερ οσα ειναι βενζινοκινητα.Η Renault κατεχει το 43.4% της Nissan και σχεδον ολα τα καινουργια αυτοκινητα της Nissan οπως Juke,Note κλτ ειναι Renault (και πιο παλια βεβαια οπως το Micra k12).Καλα οσο για την Opel δεν σχολιαζω τπτ,παλι καλα που θα την εξαγορασει η PSA μπας και φτιαξει κανενα αυτοκινητο της προκοπης.

 

Οσο για τα VW,πρωτα σε πωλησεις λεει,συγκινηθηκα.Δουλευω σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων,αν δεν ηταν το group VW θα μας ειχε κοψει η λορδα.Το 80 και το 90 τα μαστορια ζουσαν απο τα Fiat,τωρα ζουνε απο τα VW.

 

Πραγματικά δεν βλέπω τι διαφορετικό γράφω από σένα. Κολλάς σε λεπτομέρεις και όχι στην ουσία.

Στα υπόλοιπα, απλά επιβεβαιώνεις αυτά που έγραψα για την εθνικότητα των αυτοκινήτων.

 

Αα και ναι... πάλι καλά που μας διαφώτισες για την υψηλή ποιότητα των πεζό και των ρενο. :lol:  :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...