Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι λενε οι κάτοχοι για τα volkswagen τους;

Γιατί έχω ακούσει διάφορα, αλλά δεν θέλω να γενικεύω... 

 

Σε γνωστό μου κάηκε ο κινητήρας του μετά από 3 χρόνια  :confused:

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι λενε οι κάτοχοι για τα volkswagen τους;

Γιατί έχω ακούσει διάφορα, αλλά δεν θέλω να γενικεύω... 

 

Σε γνωστό μου κάηκε ο κινητήρας του μετά από 3 χρόνια  :confused:

 

judas εγω οταν το εψαξα πριν παραγγειλω το golf, τα συμπερασματα ηταν θετικα. Μιλαμε αλλωστε για ενα αμαξι που εχει πουλησει παρα πολυ οποτε οποιοδηποτε θετικο ή αρνητικο, ακουγεται αρκετα.

τα δεδομενα δειχνουν οτι καποιοι που δε συμπαθουν τα vag εχουν κολησει σε 2-3 θεματα (λαδια, παραθυρα, dsg) που εμφανιστηκαν συγκεκριμενες χρονικες περιοδους σε συγκεκριμενα οχηματα-κινητηρες.

Μα η αληθεια ειναι οτι δεν υπαρχει αμαξι-εταιρεια, που να μην εμφανιζει θεματα ειτε τριγμων, ειτε ηλεκτρονικα, ειτε μηχανης κλπ. Ανα καιρους αλλωστε ακουμε για ανακλησεις.

 

Τωρα αν ειναι να μιλησω για το δικο μου αμαξι, προς το παρον τουλαχιστον στον 1 χρονο που το εχω ειμαι πολυ ευχαριστημενη. Φυσικα ειμαι οδηγος που προσεχει το αμαξι του, εκανα καλο στρωσιμο, φερομαι σωστα στο τουρμπο , βαζω 100αρα, και κοιταω ολες τις λεπτομερειες οπως εχω ξαναγραψει. Αν ο αλλος ειναι ουγκανος και σκιζει το τουρμπο κρυο ας πουμε και μετα παραπονιεται για τη τουρμπινα, ή οτι βαραει πιρακια με κακο καυσιμο... ε δε φταιει η vw γι αυτο. Και υπαρχουν πολλοι τετοιοι εκει εξω.

  • Like 2
Δημοσ.

Ποιες είναι αυτές οι συγκεκριμένες περίοδοι και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα?

Δεν τα λες βέβαια και απλά αυτά τα θέματα.

Πόσο κοστίζει ένα mechatronic?

Δημοσ.

Πχ γρύλλου σε polo 6N & golf 4 ηταν θέματα που ακούγονταν έντονα και όντως υπήρχαν.

Polo 9N , 1.4 με τα 75 αν θυμαμαι καλα, έχει ο θείος μου πρωτο χέρι, 0 θέματα.

Δημοσ.

0 θεματα σε polo 15ετιας αποκλειεται να εχει. Λογω ηλικιας και μονο εχει βλαβες.&-

Συνεπως ειτε ψευδεται, ειτε κανει το κλασσικο που κανουν οι περισσοτεροι Ελληνες για το καρο τους, να μην τις παραδεχεται ως βλαβες και να λεει στους γυρω του οτι δεν εχει βγαλει τιποτα για να νιωθει οτι εκανε και γαμω τις επιλογες. Ποιος ξερει ομως ποσα εχει σκασει στην ζουλα για επισκευες και βλαβες.

 

Οπως και να 'χει επειδη γραφτηκαν παλι οι ιδιες θεωριες οτι και καλα "αν δε τα συντηρουν σωστα κι αν σκιζουν το τουρμπο κρυο κλπ, τοτε θα βγαλουν προβληματα" , ναι ενταξει, ισχυουν, αλλα δε γινεται ολοι οι κατοχοι vw να ειναι ατζαμηδες και μπουνταλαδες ενω οι κατοχοι αλλων μαρκων να ειναι ντελικατοι με το αμαξι τους. Αρα αυτο δε στεκει σαν επιχειρημα, θεωρητικα οι καλοι και οι κακοι οδηγοι μοιραζονται ισοποσα σε ολους τους κατασκευαστες.

 

Ε οπως και να το κανουμε, χρονια τωρα η vw εχει γενικευμενα θεματα αξιοπιστιας που δεν αντιμετωπιζουν αλλοι κατασκευαστες και τα οποια δεν εχει καταφερει να αντιμετωπισει εως και την προτελευταια γενια κινητηρων της (η τελευταια γενια ειναι πολυ καινουργια για να κριθει θετικα ή αρνητικα). Εσυ επειδη το αμαξι σου ειναι 1 χρονου, προφανως θα πρεπει να περιμενεις πριν βγαλεις συμπερασματα. Το οτι δε σου εβγαλε κατι οπως το πηρες απο το εργοστασιο ειναι θετικο δειγμα για VW, γιατι πολλα καιγαν λαδια απο Day 1. Ωστοσο αξιοπιστο ή προβληματικο, δεν το λες ακομα, εκει γυρω στο 2020 θα μας πεις τα νεα του, δεδομενου οτι δεν ακολουθεις την τακτικη τυπου να βγαζει καραμπινατες βλαβες και να τις θεωρεις φυσιολογικες φθορες.

 

Τι λενε οι κάτοχοι για τα volkswagen τους;

Γιατί έχω ακούσει διάφορα, αλλά δεν θέλω να γενικεύω...

Υπηρξα τετοιος, δεν θα ξαναυπαρξω εκτος αν μου χαρισουν VWoειδες αμαξι.

Εκτοτε αλλαξα διαφορα αμαξια, διαφορων κατασκευαστων και βρηκα την υγεια μου, πλην ενος renault που επισης με ταλαιπωρησε αρκετα. Αν και το renault ηταν κακοσυντηρημενο και το γνωριζα, οποτε δικαιολογειται εν μερει.

  • Like 3
Δημοσ.

κι ομως δεν ψεύδεται εχουμε πολυ κοντινή σχέση δεν ενδιαφέρεται καν να κρύψει πραγματα, και με το αμάξι έχω σχεδόν καθημερινή επαφή. Μονο απο μπαταρία έχει μείνει το τελευταίο διάστημα γιατί μένει καιρό σε ακινησία :P

Σε αντίθεση όπως έγραψα σ αλλο θεμα, μ ενα fiat κουβαδάκι που είχαμε κι ηταν συνέχεια στα συνεργεία.

 

Οσο για το δικό μου, σίγουρα ειναι νωρίς να κριθεί, αναφέρομαι στο ως τωρα διάστημα.

 

Edit: σε άριστη κατάσταση δώσαμε το Clio μας , πριν κλείσει 16 χρονια. Άριστη. Λίγα χλμ βέβαια

Δημοσ.

Μια χαρά κινείται το αμάξι γενικά και απο τη πρωτη μερα, που το έπαιρναν και αυτος και οι κόρες του τοςα Χρονια. Τωρα που έλειψε εξωτερικό κι έμεινε κάτω απο το σπίτι , Ε έμεινε κι απο μπαταρία. Αφού έλεγα στη θεία μου οτι το να το βάζει απλά μπροστά στο ρελαντί δε κάνει δουλειά, αλλα αυτή φοβόταν να το παρει και δεν άκουγε.

Ήρθε η ξαδέρφη και το τακτοποίησε μη γύριζε ο άλλος απ εξω και το εβριςκει έτσι κι έπεφταν καντήλια :P

Δημοσ.

Πχ γρύλλου σε polo 6N & golf 4 ηταν θέματα που ακούγονταν έντονα και όντως υπήρχαν.

Polo 9N , 1.4 με τα 75 αν θυμαμαι καλα, έχει ο θείος μου πρωτο χέρι, 0 θέματα.

Προσπέρασες βλέπω τα ιδιαίτερα ασήμαντα θέματα του κινητήρα και του DSG και αποφάσισες να απαντήσεις για το φλέγον ζήτημα των γρύλων.

Δημοσ.

0 θεματα σε polo 15ετιας αποκλειεται να εχει. Λογω ηλικιας και μονο εχει βλαβες.&-

Συνεπως ειτε ψευδεται, ειτε κανει το κλασσικο που κανουν οι περισσοτεροι Ελληνες για το καρο τους, να μην τις παραδεχεται ως βλαβες και να λεει στους γυρω του οτι δεν εχει βγαλει τιποτα για να νιωθει οτι εκανε και γαμω τις επιλογες. Ποιος ξερει ομως ποσα εχει σκασει στην ζουλα για επισκευες και βλαβες.

 

Οπως και να 'χει επειδη γραφτηκαν παλι οι ιδιες θεωριες οτι και καλα "αν δε τα συντηρουν σωστα κι αν σκιζουν το τουρμπο κρυο κλπ, τοτε θα βγαλουν προβληματα" , ναι ενταξει, ισχυουν, αλλα δε γινεται ολοι οι κατοχοι vw να ειναι ατζαμηδες και μπουνταλαδες ενω οι κατοχοι αλλων μαρκων να ειναι ντελικατοι με το αμαξι τους. Αρα αυτο δε στεκει σαν επιχειρημα, θεωρητικα οι καλοι και οι κακοι οδηγοι μοιραζονται ισοποσα σε ολους τους κατασκευαστες.

 

Ε οπως και να το κανουμε, χρονια τωρα η vw εχει γενικευμενα θεματα αξιοπιστιας που δεν αντιμετωπιζουν αλλοι κατασκευαστες και τα οποια δεν εχει καταφερει να αντιμετωπισει εως και την προτελευταια γενια κινητηρων της (η τελευταια γενια ειναι πολυ καινουργια για να κριθει θετικα ή αρνητικα). Εσυ επειδη το αμαξι σου ειναι 1 χρονου, προφανως θα πρεπει να περιμενεις πριν βγαλεις συμπερασματα. Το οτι δε σου εβγαλε κατι οπως το πηρες απο το εργοστασιο ειναι θετικο δειγμα για VW, γιατι πολλα καιγαν λαδια απο Day 1. Ωστοσο αξιοπιστο ή προβληματικο, δεν το λες ακομα, εκει γυρω στο 2020 θα μας πεις τα νεα του, δεδομενου οτι δεν ακολουθεις την τακτικη τυπου να βγαζει καραμπινατες βλαβες και να τις θεωρεις φυσιολογικες φθορες.

 

Υπηρξα τετοιος, δεν θα ξαναυπαρξω εκτος αν μου χαρισουν VWoειδες αμαξι.

Εκτοτε αλλαξα διαφορα αμαξια, διαφορων κατασκευαστων και βρηκα την υγεια μου, πλην ενος renault που επισης με ταλαιπωρησε αρκετα. Αν και το renault ηταν κακοσυντηρημενο και το γνωριζα, οποτε δικαιολογειται εν μερει.

χαλαρωσε ρε συ εχει και Γερμανικα που την παλευουν αρκει το ποδαρακι να μην ειναι τερμα !!!

Ειχα εγω 6 χρονια Γερμανικο καινουριο φυσικα μηδεν προβλημα με κανονικη συντηρηση  και το πατουσα αρκετα...

Δηλαδη αν σου εδιναν τωρα ενα Golf με 250 αλογα θα ελεγες δεν το θελω ;

Δημοσ.

Μα δεν μιλαω για γερμανικα γενικοτερα, μιλαω μονο για group vag. Απο τα υπολοιπα γερμανικα που ειχα ειμαι υπερευχαριστημενος στο κομματις της αξιοπιστιας.

 

Αν μου διναν golf 250 αλογα και focus st 250 αλογα, θα επαιρνα ευκολα το focus. Βεβαια, ο τζαμπας πεθανε, αρα αφου ξοδευω λεφτα για να παρω αμαξι, δεν θα τα ξοδευα σε κατι που εχει χτισει ονομα στην αναξιοπιστια και την υπερτιμηση.

 

Aλλα γενικα, η ερωτηση που κανεις δεν εχει σχεση με την συζητηση μας.

Δημοσ.

Μα δεν μιλαω για γερμανικα γενικοτερα, μιλαω μονο για group vag. Απο τα υπολοιπα γερμανικα που ειχα ειμαι υπερευχαριστημενος στο κομματις της αξιοπιστιας.

 

Αν μου διναν golf 250 αλογα και focus st 250 αλογα, θα επαιρνα ευκολα το focus. Βεβαια, ο τζαμπας πεθανε, αρα αφου ξοδευω λεφτα για να παρω αμαξι, δεν θα τα ξοδευα σε κατι που εχει χτισει ονομα στην αναξιοπιστια και την υπερτιμηση.

 

Aλλα γενικα, η ερωτηση που κανεις δεν εχει σχεση με την συζητηση μας.

Όλα έχουν σχέση, μας έδειξες ότι είσαι Fordακιας, δεν τα εμπιστεύομαι καθόλου τα Ford, χίλιες φορές golf.

Δημοσ.

Προσπέρασες βλέπω τα ιδιαίτερα ασήμαντα θέματα του κινητήρα και του DSG και αποφάσισες να απαντήσεις για το φλέγον ζήτημα των γρύλων.

 

Μα η Μαργαρίτα έγραψε για τα Polo 6N / 9N. Τα DSG μπήκαν στο 6R για πρώτη φορά. 

 

Btw - ξέρεις κάτι και για τα 6άρια DSG; Για τα ξηρού συμπλέκτη (7άρια) έχουν ακουστεί κάποια πράγματα, για τα παλιά δεν έχω ακούσει τίποτα αξιόλογο όμως.

Δημοσ.

Δηλαδη αν σου εδιναν τωρα ενα Golf με 250 αλογα θα ελεγες δεν το θελω ;

Ειδικά αυτή την εποχή, αν κατέχεις και κυκλοφορείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δείχνει ωριμότητα και σύνεση.

Μόνο αν μου πλήρωναν όλα τα έξοδα...

Δημοσ.

Η Μαργαρίτα έγραψε γενικά για προβλήματα με λάδια, παράθυρα και DSG.

Απλά επέλεξε μετά να επικεντρωθεί στο σημαντικό.

 

Έναν φίλο είχα με το 6αρι και του είχε βγάλει θέμα. Φυσικά με ένα άτομο δεν βγάζεις συμπέρασμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...