Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tον περασμένο Οκτώβριο, αναλυτές και ειδήμονες προέβλεψαν ότι η Volkswagen θα γινόταν η πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία το 2016.

Και δεν έπεσαν έξω, αφού ο γερμανικός όμιλος αναγνωρίστηκε επισήμως ως ο μεγαλύτερος στον κόσμο τους τελευταίους 12 μήνες, μετά από τέσσερα στη σειρά χρόνια κυριαρχίας της Toyota.  

Ρεπορτάζ του Automotive News αναφέρει ότι το VW Group κατάφερε να πουλήσει 10,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία, μια αύξηση 3,8% σε σχέση με το 2015. Ο όμιλος Toyota έμεινε στα 10,2 εκατομμύρια πωλήσεις, μαζί με τις Lexus, Daihatsu και Hino – μόλις 0,2% παραπάνω από την προηγούμενη χρονιά.   

Η κινεζική αγορά ήταν το κλειδί για τον θρίαμβο του γερμανικού ομίλου, παρά το σκάνδαλο Dieselgate. H VW είχε μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην Κίνα από την Toyota, χάρη σε φορολογικές μειώσεις. Επιπλέον, οι εξαγγελίες του Donald Trump, του νέου προέδρου των ΗΠΑ, για μεταρρυθμίσεις είχαν αντίκτυπο στις πωλήσεις της Toyota στην τοπική αγορά

«Ο Trump αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο για την Toyota παρά για τη Volkswagen, επειδή ο Γερμανός κατασκευαστής έχει μικρότερη έκθεση στην αγορά των ΗΠΑ», δήλωσε στο Automotive News ο Ken Miyao, αναλυτής της εταιρείας ερευνών αγοράς Canorama του Tokyo. «Η Toyota έχει επενδύσει στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στο Μεξικό και θα έχει περιορισμένες δυνατότητες να είναι αρεστή στον Trump».

Οι πωλήσεις της Toyota στις ΗΠΑ είχαν πτώση πέρσι, κυρίως λόγω της μειωμένης ζήτησης για το Camry, το best-seller επιβατικό της χώρας. Ένα εντελώς καινούργιο Camry παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες στην έκθεση NAIAS του Detroit και θα μπει στην αγορά το καλοκαίρι, βοηθώντας τις πωλήσεις της Toyota στην Αμερική.

«Οι εξελίξεις στην αγορά των ΗΠΑ θα κρίνουν αν η VW θα μπορέσει να μείνει μπροστά από την Toyota φέτος», λέει ο Sascha Gommel, αναλυτής της Commerzbank. «Αν η κινεζική και η ευρωπαϊκή αγορά παραμείνουν ισχυρές και η αγορά των ΗΠΑ εξασθενήσει, όπως αναμένεται, η VW μπορεί να παραμείνει πρώτη και το 2017, αφού η Toyota έχει μεγαλύτερη έκθεση στη Βόρεια Αμερική».

 

drive.gr

 

 

 

haters gonna hate :X B)

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοιτάω το πορτοφόλι μου.

Κοιτάω και τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Καμία αλλαγή.

 

Σηκώνω τους ώμους και συνεχίζω...

:-)

  • Like 5
Δημοσ.

Λογικό δεν είναι να γίνει πρώτη σε πωλήσεις;
Έχει αυτοκίνητα για όλα τα γούστα.
Η Toyota πιο πολύ καγκουράμαξα έχει.

http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/volkswagen-christine-hohmann-dennhardt-bekommt-mehr-als-zwoelf-millionen-euro-von-vw-a-1132391.html
Κάποιες φυσικά θα έχουν ένα παραπάνω λόγο να χαρούνε
12 εκ. καβάντζα για 1 χρόνο.
Πάρτε VAG.Υπερεκτιμημένα για να χαίρονται κάποιοι.

Δημοσ.

Η Toyota πιο πολύ καγκουράμαξα έχει.

 

 

H Toyota έχει να βγάλει "καγκουράμαξο" καμιά 20ετία, από εποχές Supra και GT4.

  • Like 7
Δημοσ.

Η Toyota είναι πρώτη δύναμη στην Ιαπωνία αυτό τα λέει όλα. Αναγκάστηκαν να ρίξουν την ποιότητα τους αλλά και πάλι πρώτοι είναι χαλαρά κιόλας.

Δημοσ.

Η VW είναι πρώτη δύναμη στην Γερμανία,

Η Volvo είναι πρώτη δύναμη στην Σουηδία,

Η Renault είναι πρώτη δύναμη στην Γαλλία,

Η Hyundai είναι πρώτη δύναμη στην Κορέα,

 

αυτά δεν τα λένε όλα;

  • Like 2
Δημοσ.

Η VW είναι πρώτη δύναμη στην Γερμανία,

Η Volvo είναι πρώτη δύναμη στην Σουηδία,

Η Renault είναι πρώτη δύναμη στην Γαλλία,

Η Hyundai είναι πρώτη δύναμη στην Κορέα,

 

αυτά δεν τα λένε όλα;

 

Συγκρίνεις την τεχνογνωσία των Ιαπώνων με τους υπόλοιπους; ωραίος!!!

Δημοσ.

Η σουπερ τεχνογνωσια των Ιαπωνων απεναντι στους αλλους που δεν συγκρινονται καν, απο που προκυπτει; Καθε εταιρεια εχει τη δικη της τεχνογνωσια σε διαφορους τομεις, αλλου καλυτερη, αλλου χειροτερη, το ιδιο συμβαινει και με τους γιαπωνεζους. Τα πανε καλα με τους hybrid ή/και  ηλεκτροκινητηρες πχ -εχουν αρκετα καλη τεχνογνωσια,οι Σουηδοι και η Tesla ακομα καλυτερη-, αλλα πχ με το downsizing που ειναι κυριαρχη ταση στην αγορα ειναι καταιδρωμενοι... Και περα απο το θεμα των κινητηρων , ειναι πολλα ακομη στα οποια ειτε υπερεχουν, ειτε μειονεκτουν, ειτε βρισκονται στην μεση. Φυσικα και η τεχνογωνσια τους ειναι συγκρισιμη με αυτη Ευρωπαιων κατασκευαστων.

 

Σε οτι αφορα την πρωτια της VW, να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε απο τη σκοπια του καταναλωτη....

  • Like 2
Δημοσ.

Η σουπερ τεχνογνωσια των Ιαπωνων απεναντι στους αλλους που δεν συγκρινονται καν, απο που προκυπτει; Καθε εταιρεια εχει τη δικη της τεχνογνωσια σε διαφορους τομεις, αλλου καλυτερη, αλλου χειροτερη, το ιδιο συμβαινει και με τους γιαπωνεζους. Τα πανε καλα με τους hybrid κινητηρες πχ -εχουν αρκετα καλη τεχνογνωσια, οχι ομως σαν των Σουηδων-, αλλα με το downsizing ειναι καταιδρωμενοι... Και περα απο το θεμα των κινητηρων , ειναι πολλα ακομη στα οποια ειτε υπερεχουν, ειτε μειονεκτουν, ειτε βρισκονται στην μεση. Φυσικα και η τεχνογωνσια τους ειναι συγκρισιμη με αυτη Ευρωπαιων κατασκευαστων.

 

Σε οτι αφορα την πρωτια της VW, να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε....

Σουηδοί; αφού τα έχουν δώσει στη Ford η οποία Ford τα έδωσε μάντεψε που;; καθαρή τροπολογία έχει μόνο ο Γιαπωνέζος και ο Γερμανός οι υπόλοιποι κλέβουν.

 

Και μάντεψε ποιοι έχουν την Hyundai.

Δημοσ.

Πρωτη καλά κανει και ειναι η VW, και πολυ ωραια ολα τα πρωτοποριακα που εισάγει στα αμάξια της.... παραμένει ομως το πρόβλημα της αξιοπιστίας. Πανω σε αυτο το ζητημα δεν εχουν δουλέψει ιδιαιτερα. Δε λεω να γινει bulletproof, αλλα να καταφερει εστω οτι κατάφερε η Fiat που βρίσκεται πλεον σε πολυ καλη θέση.

 

Επίσης, ειναι εξαιρετικα κακο για ολους μας, 2 ομιλοι να σκουπίζουν την αγορά αυτοκινητου. Σκεφτείτε το.

Δημοσ.

Συγκρίνεις την τεχνογνωσία των Ιαπώνων με τους υπόλοιπους; ωραίος!!!

 

Γιατί τι έχουν οι Ιάπωνες, τεχνογνωσία από τον Σείριο;

 

Σουηδοί; αφού τα έχουν δώσει στη Ford η οποία Ford τα έδωσε μάντεψε που;; καθαρή τροπολογία έχει μόνο ο Γιαπωνέζος και ο Γερμανός οι υπόλοιποι κλέβουν.

 

Και μάντεψε ποιοι έχουν την Hyundai.

 

Η Ford δεν έχει σχέση με την Volvo εδώ και 7 χρόνια, αλλά μάλλον κάτι μας κρύβουν... :unsure:

 

Επίσης πως έχωσες την τροπολογία στο κείμενο μόνο εσύ ξέρεις...

 

τροπολογία θηλυκό

  1. (κυριολεκτικά) διατύπωση με διαφορετικό λεκτικό ή με διαφορετικές λεπτομέρειες
  2. (νομικός όρος) σύντομο κείμενο που εισάγεται σε σχέδιο νόμου και επιφέρει τροποποιήσεις ή συμπληρώνει ήδη υπάρχοντα νόμο

 

Επίσης πες μας ποιοι έχουν την Hyundai, μην μας κρατάς σε αγωνία, οι Νεφελίμ, οι Ελωχίμ, άλλος; Μην μας κρατάς σε αγωνία... :cry:

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί τι έχουν οι Ιάπωνες, τεχνογνωσία από τον Σείριο;

 

 

Η Ford δεν έχει σχέση με την Volvo εδώ και 7 χρόνια, αλλά μάλλον κάτι μας κρύβουν... :unsure:

 

Επίσης πως έχωσες την τροπολογία στο κείμενο μόνο εσύ ξέρεις...

 

 

Επίσης πες μας ποιοι έχουν την Hyundai, μην μας κρατάς σε αγωνία, οι Νεφελίμ, οι Ελωχίμ, άλλος; Μην μας κρατάς σε αγωνία... :cry:

Ψάξε να τα βρεις φίλε.

Δημοσ.

Ψάξε να τα βρεις φίλε.

 

Όχι μάγκα μου, δεν σου τα μάθανε καλά, δεν πάει έτσι, εσύ πετάς την μπούρδα, εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι ισχύει, όχι ο άλλος ότι δεν ισχύει ή να ψάξει αυτός.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...