lary7 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Scooter 300ri με ABS απαραιτητα και θα εισαι αρχοντας. Γκαζι φρενο και καθισμα καναπε για να ανεβοκατεβαινεις ευκολα. Ειναι που ειναι ζουγκλα οι Ελληνικοι δρομοι και στα 500μ εχεις αναψει κοκκινο απο τα νευρα, μια ευκολια παραπανω ειναι καλοδεχουμενη πιστευω.... 1
keravnos21 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Για οσους λενε ότι τα scooter δεν προσφερουν συγκινησεις δεν εχετε καβαλησει scooter από 500 κυβικα και πανω , καντε καμια βολτιτσα με κανα τετοιο και τα λεμε ξανα . 2
NickTG Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Πολύ πιο εύκολα θα κουμαντάρεις ένα scooter σε μια δύσκολη στιγμή, παρά με μια μοτοσυκλέτα ξεκάθαρα λόγω βάρους και όγκου. Ελπίζω εδώ να συγκρίνεις αντίστοιχα κυβικά και όχι 600αρα μηχανή με 150αρι scooter. Αυτό για παράδειγμα: Ζυγίζει 164 κιλά. Πόσο είναι ένα 300αρι scooter?
dollyyy19 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Πολύ πιο εύκολα θα κουμαντάρεις ένα scooter σε μια δύσκολη στιγμή, παρά με μια μοτοσυκλέτα ξεκάθαρα λόγω βάρους και όγκου. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις όπου την γλύτωσα την στούκα με το scooter αλλά αν ήμουν με την μηχανή αμφιβάλω αν θα τα είχα καταφέρει. αυτο που εγραψες,πολυυυ δυσκολα να το καταλαβει καποιος που δεν τα εχει και τα δυο ταυτοχρονα ,και ακομη πιο δυσκολα θα το παραδεχτει....μην αμφιβαλεις καθολου,με την μηχανη,ΔΕΝ θα την γλυτωνες...........το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του σκουτερ,ειναι το συνολικο στησιμο αναβατη-μηχανης.για την ακριβεια,δεν εχει το σκουτερ καλυτερο στησιμο ζυγισμα,αλλα η μηχανη,εχει χειροτερο,για τους δρομους μας.και αυτο δυσκολο να το καταλαβουν και να το παραδεχτουν.αντε να τους εξηγησεις............... 2
NikosKallithea Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Η μοτοσυκλέτα ειναι ποιο ευκολη παντου, μεσα εξω απο την πολη, εκτος αν εισαι ντελιβερας, οποτε παρε μια παπια
bluesattack Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Πολυ γενικη ερωτηση , δηλαδη μιλαμε για συγκριση αναμεσα σε δεκαδες μοντελα,διαφορετικης οδηγικης συμπεριφορας, τελικης ταχυτητας,ογκου -βαρους Για αυτο παρε ενα costum
Sorath Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Ελπίζω εδώ να συγκρίνεις αντίστοιχα κυβικά και όχι 600αρα μηχανή με 150αρι scooter. Αυτό για παράδειγμα: Ζυγίζει 164 κιλά. Πόσο είναι ένα 300αρι scooter? Περίπου στα ίδια. Όμως μιλάμε για διαφορετική στάση οδήγησης, διαφορετικό μεταξόνιο και διαφορετικό "μοχλό" λόγο του τιμονιού. Τις προάλλες με τα ψωλόκρυα, σε στροφή με λίγα χιλιόμετρα το scooter πέταξε κώλο και δίπλωσε σχεδόν κάθετα στο δρόμο. Πήγα έτσι για 4-5 μέτρα, έχωντας βγάλει το πόδι και περίμενα (προσευχόμουν!) να ξαναβρει πρόσφυση ώστε να ισιώσει. Με την μηχανή δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω αυτό, θα την είχα χάσει κάτω απο τα πόδια μου με την μια. Είναι αυτό που λέει ο dollyyy19. Αν δεν έχεις εμπειρία και απο τα δύο, δεν μπορείς να το καταλάβεις. Και στο λέω έχωντας οδηγήσει και το συγκεκριμένο CBR του παραδείγματός σου.
TheAccountant Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Γνωμη μου: Scooter με ABS Δεν εχουν ταχυτητες-συμπλέκτες που συμβάλλουν σαφως στην ασφάλεια σου (και εχουμε και 2017, ακομα να παιδευομαστε με ταχυττες?), έχουν χώρους για το κρανος και μικροπράγματα, παρεχουν λιγο καλυτερη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης (νερα, ανεμος), στα κυβικα που ζητας θα σε πανε και μια χαρα ταξιδια μακρινα. Θα προτεινα Kymco Downtown 350 ή και το Kymco Xciting 400 (το οποιο λενε πως εχει ποιο πολυ συμπεριφορα κλασσικης μηχανης). Εναλλακτικα: Honda NC700X DCT ή NC750 DCT Κανονικη μηχανή, με διπλοδισκο κιβώτιο (και παλι χωρις ταχυτητες και λοιπα γραφικα), και χωρο για το κρανος και μικροπράγματα. Φαινονται πολλα τα κυβικά, καιει ομως οσο ενα 300-400αρι. Αν τα λεφτα ειναι πολλα, το βρισκεις και μεταχείρα.
johny135 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 ευχαριστω ολους καταρχην για τις απαντησεις και το χρονο σας. Μπορω να πω οτι εχω μπερδευτει περισσοτερο τωρα βεβαια απο οτι πριν...γιατι οι αποψεις ειναι 50-50. Και με κατι φιλους που το συζητησα οι μεν που εχουν σκουτερ μου ειπαν οτι το σκουτερ καλυτερο και οι δε που εχουν μηχανη μου ειπαν οχι σκουτερ και καλυτερα να παω σε μηχανη. οποτε δεν μπορω να καταλαβω διαφορα. σιγουρα το 95% της χρησης της θα ειναι σε πολη (σπανια και αν θα γινει ταξιδι με τη μηχανη οπως ειπα παραπανω μιας και εχω το αυτοκινητο.) Απο κει και επειτα δεν εχω ασχολειθει ποτε με μηχανες και ουτε καν εχω οδηγησει τιποτα απο μηχανες. οποτε δεν ξερω κατα ποσο κουραστικος ειναι ο συμπλεκτης στις μηχανες...(στο αμαξι για παραδειγμα μου αρεσει μονο χειροκινητο και οταν οδηγασα αυτοματο ξενερωσα τη ζωη μου και μου φανηκε σαν να ειμαι 10 χρονων και παιζω που λεει ο λογος.) δεν ξερω αν ειναι το ιδιο και στη μηχανη βεβαια, οπως επισης δεν ξερω και ποσο κουραζει οπως λενε καποιοι...σιγουρα οταν θα παω για το διπλωμα απεριοριστων που θα κανω σε κανονικη μηχανη τοτε θα παρω μια γευση του τι παιζει....τωρα σε περιπτωση που ακυρωναμε τη μηχανη και ψαχναμε για σκουτερ καλα ολα που βλεπω κατι sym και τετοια με 4500 αλλα ολα αυτα έχουν 14 τροχο μπροστα και 13 ιντσες τροχο πισω. απο οσο εχω διαβασει το καλυτερο για ασφαλεια ειναι 16 ιντσες τροχοι. (το citygom εχει αλλα αυτο δεν εχει abs απο οτι ειδα). οποτε αν βαλουμε στα αναγκαστικα κριτηρια μας να θελουμε 16 αρες ροδες μπορς και πισω καθως και abs και οχι cbs και άλλα. τοτε σε τι τιμη παμε? στα 4500 δεν βρηκα κατι που να τα εχει και τα δυο αυτα κριτηρια. αρα αμα παμε στα 5000-5500 που καπου εκει θα παιζουν αυτα, τοτε και η cb500f κανει 6000 περιπου ή ηmt 03 κανει 5300 αν δεν κανω λαθος..εκει ειναι το διλλειμμα. γιατι απο εμφανιση σιγουρα η cb ή το mt ειναι ομορφοτερα απο καθε σκουτερ. αλλά το θεμα ειναι 1) τι ειναι ασφαλεστερο, 2) τι καταναλωση παιζει σε αυτα σε σχεση με σκουτερ (αν και στα ιδια κυβικα αναλογη θα ειναι πιστευω.) 3)για χρηση πολης τι λενε?
palawiaris Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Θεωρητικά ασφαλέστερο θα έλεγα τα σκουτερ είναι γιατί δεν κάνεις μαλακίες στον δρόμο με αυτά.Είναι για κυριλέ καταστάσεις. + Σε προστατεύει καλύτερα στους ανέμους και + φρενάρεις πιο καλά και συνχρονισμένα με τα φρένα στα χέρια από ότι χέρι και πόδι. Πιο ευκολοδήγητο σε πόλη και θα έλεγα πιο φτηνό στην συντήρηση και αγορά ίσως.Αλλά και η ευχαρίστηση που δίνει μια μηχανή,γιατί η μηχανή είναι ευχαρίστηση,το σκούτερ εκεί αδυνατεί. Είμαι και εγώ στην ίδια φάση με σένα.Έχω ένα κινζοσκούτερ 125άρι για την δουλειά,αλλά σε κάποια φάση θα ανοιχτώ για κάτι καλύτερο και μεγαλύτερο.Παλιότερα είχα ένα 550άρη και έκανα όλο βλακείες και είχα 2 ατυχήματα και αρκετές φορές κόντευα το 3.Με τον κινέζο πάω όλο κυριλέ,γιατί δεν κάνει για τέτοιαΤο όνειρό μου είναι τα supermoto και Enduro.
apostol1s Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 για μεσα στην πολη θα παρεις scooter. η μηχανη ειναι αχρηστη και θα το μετανιωσεις μετα απο λιγο καιρο.
panosno1com Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 https://www.yamaha-motor.eu/gr/products/scooters/urban-mobility/tricity.aspx#παρε επιπλεον ενα τρίροδο ξερω γω (θελει κανονικα το διπλωμα μηχανης παντως )
Sorath Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Σκέψου το απλά. Τα scooter έχουν ένα συγκεκριμένο σκοπό: Την μετακίνηση εντός πόλης. Ενώ μια μοτοσυκλέτα είναι πιο all-around. Μην τρελένεσαι αν αντί για ABS έχει CBS. Και αυτό βοηθά πάρα πολύ στο φρενάρισμα.
liopyr Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 ευχαριστω ολους καταρχην για τις απαντησεις και το χρονο σας. Μπορω να πω οτι εχω μπερδευτει περισσοτερο τωρα βεβαια απο οτι πριν...γιατι οι αποψεις ειναι 50-50. Και με κατι φιλους που το συζητησα οι μεν που εχουν σκουτερ μου ειπαν οτι το σκουτερ καλυτερο και οι δε που εχουν μηχανη μου ειπαν οχι σκουτερ και καλυτερα να παω σε μηχανη. οποτε δεν μπορω να καταλαβω διαφορα. σιγουρα το 95% της χρησης της θα ειναι σε πολη (σπανια και αν θα γινει ταξιδι με τη μηχανη οπως ειπα παραπανω μιας και εχω το αυτοκινητο.) Απο κει και επειτα δεν εχω ασχολειθει ποτε με μηχανες και ουτε καν εχω οδηγησει τιποτα απο μηχανες. οποτε δεν ξερω κατα ποσο κουραστικος ειναι ο συμπλεκτης στις μηχανες...(στο αμαξι για παραδειγμα μου αρεσει μονο χειροκινητο και οταν οδηγασα αυτοματο ξενερωσα τη ζωη μου και μου φανηκε σαν να ειμαι 10 χρονων και παιζω που λεει ο λογος.) δεν ξερω αν ειναι το ιδιο και στη μηχανη βεβαια, οπως επισης δεν ξερω και ποσο κουραζει οπως λενε καποιοι...σιγουρα οταν θα παω για το διπλωμα απεριοριστων που θα κανω σε κανονικη μηχανη τοτε θα παρω μια γευση του τι παιζει.... τωρα σε περιπτωση που ακυρωναμε τη μηχανη και ψαχναμε για σκουτερ καλα ολα που βλεπω κατι sym και τετοια με 4500 αλλα ολα αυτα έχουν 14 τροχο μπροστα και 13 ιντσες τροχο πισω. απο οσο εχω διαβασει το καλυτερο για ασφαλεια ειναι 16 ιντσες τροχοι. (το citygom εχει αλλα αυτο δεν εχει abs απο οτι ειδα). οποτε αν βαλουμε στα αναγκαστικα κριτηρια μας να θελουμε 16 αρες ροδες μπορς και πισω καθως και abs και οχι cbs και άλλα. τοτε σε τι τιμη παμε? στα 4500 δεν βρηκα κατι που να τα εχει και τα δυο αυτα κριτηρια. αρα αμα παμε στα 5000-5500 που καπου εκει θα παιζουν αυτα, τοτε και η cb500f κανει 6000 περιπου ή ηmt 03 κανει 5300 αν δεν κανω λαθος..εκει ειναι το διλλειμμα. γιατι απο εμφανιση σιγουρα η cb ή το mt ειναι ομορφοτερα απο καθε σκουτερ. αλλά το θεμα ειναι 1) τι ειναι ασφαλεστερο, 2) τι καταναλωση παιζει σε αυτα σε σχεση με σκουτερ (αν και στα ιδια κυβικα αναλογη θα ειναι πιστευω.) 3)για χρηση πολης τι λενε? O συμπλέκτης της μηχανής είναι αστείος, σχεδόν διακοσμητικός. Τον ελέγχεις με το χέρι, αν σου πήρε μια εβδομάδα να συνηθίσεις του αυτοκινήτου π.χ, της μηχανής θα σου πάρει μια ώρα. Χώρια που στα ανεβάσματα δεν είναι και πολύ απαραίτητος. Από εκεί και πέρα, από άποψη ασφάλειας, θα ακούσεις (έχεις ήδη ακούσει) τα πάντα. Ο ένας λέει τα σκούτερ αγνοούν τους νόμους της φυσικής και στρίβουν καλύτερα (?), ο άλλος πως οι ελληνικοί δρόμοι δεν κάνουν για μηχανές ΑΛΛΑΠΟΥΝΑΣΟΥΕΞΗΓΩΤΩΡΑ (?), και όπου να'ναι θα φτάσουμε σε αναλύσεις που θα υπολογίζουν βαρύτητα, μποφόρ, οξυγόνο, πολικότητα για να καταλήξουν πως πρέπει να πάρεις πατίνι. Καλή τύχη! 1
johny135 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 O συμπλέκτης της μηχανής είναι αστείος, σχεδόν διακοσμητικός. Τον ελέγχεις με το χέρι, αν σου πήρε μια εβδομάδα να συνηθίσεις του αυτοκινήτου π.χ, της μηχανής θα σου πάρει μια ώρα. Χώρια που στα ανεβάσματα δεν είναι και πολύ απαραίτητος. Από εκεί και πέρα, από άποψη ασφάλειας, θα ακούσεις (έχεις ήδη ακούσει) τα πάντα. Ο ένας λέει τα σκούτερ αγνοούν τους νόμους της φυσικής και στρίβουν καλύτερα (?), ο άλλος πως οι ελληνικοί δρόμοι δεν κάνουν για μηχανές ΑΛΛΑΠΟΥΝΑΣΟΥΕΞΗΓΩΤΩΡΑ (?), και όπου να'ναι θα φτάσουμε σε αναλύσεις που θα υπολογίζουν βαρύτητα, μποφόρ, οξυγόνο, πολικότητα για να καταλήξουν πως πρέπει να πάρεις πατίνι. Καλή τύχη! Οπως ειπα και παραπανω στο αυτοκινητο απολαμβανω την οδηγηση λογω αλλαγης ταχυτητων απο εμενα. ενω σε αυτοματο που εχω οδηγησει δεν μου αρεσε καθολου η αισθηση και να σου πω την αληθεια ενιωθα και ανασφαλεια στο αυτοματο. (βεβαια αλλο το αμαξι θα μου πεις...) απο κει και περα επειδη βλεπω γενικα και με γνωστους μου που το συζηταω, ο καθε ενας θεωρει καλυτερη λυση αυτη που εχει ο ιδιος, δηλαδη φιλοι μου με σκουτερ λενε μονο σκουτερ και μηχανη δεν λεει και τετοια (οι μισοι χωρις καν να ειχαν ποτε μηχανη) και αντιστοιχα γνωστοι μου που εχουν μηχανη λενε μηχανη και μονο....οποτε ας παρω το διπλωμα να δω κιολας τι αισθηση θα μου δωσει η μηχανη εκει που θα ειναι κανονικη. και βλεποντας και κανοντας μετα. καποιος μου ελεγε οτι με σκουτερ κλπ εχει λιγοτερα εξοδα που θα ηταν ενα + ομολογω, αλλά αυτος εχει 125 κυβικα. εγω ειμαι 1.90 υψος και 90 κιλα δεν θελω 125 ουτε 150 γιατι τα αισθανομαι καπως μικρα οταν ειμαι πανω. οποτε ψαχνοντας λιγο για 300 + κυβικα ειδα οτι ενα τετοιο σκουτερ 300+ θα καιει καπου 4 λιτρα οποτε και μια μηχανη απο αυτες που ειχα πει παραπανω καπου εκει θα καινε οποτε δεν μπορω να κρινω ουτε απο αυτη την πλευρα. Συνεπως βελποντας και κανοντας....τωρα απο οσο καταλαβα για την ασφαλεια ολα τα ιδια ειναι και παλι ο καθενας βαζει ως καλυτερο αυτο που εχει. ειτε μηχανη ειτε σκουτερ ασφαλεια 100% δεν υπαρχει. https://www.yamaha-motor.eu/gr/products/scooters/urban-mobility/tricity.aspx# παρε επιπλεον ενα τρίροδο ξερω γω (θελει κανονικα το διπλωμα μηχανης παντως ) σιγα μην δωσω 4500 για 125 κυβικα και για αυτο κιολας....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα