johny135 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 καλησπερα, λεω να παω τωρα σε λιγο καιρο για διπλωμα μηχανης και λεω σε λιγο καιρο γιατι περιμενω να κλεισω τα 24 και να βγαλω μια και καλη απεριοριστων να τελειωνω.Μετα το καλοακιρι που θα μαζεψω και καποια χρηματα επιπλεον σκεφτομαι να παρω μια μηχανη ή σκουτερ για την καθημερινη χρηση μιας και με το αμαξι καιω αρκετα αλλά και σε πολυ συχναστες περιοχες δεν βρισκω και να παρκαρω ευκολα...οποτε μου εχει μπει για τα καλα η ιδεα μιας μηχανης. το αν αξιζει ή οχι ειναι σχετικό βεβαια αλλά άλλο αυτο.στο θεμα τωρα, ειτε σκουτερ έιτε μηχανη κανονικη κοιταω απο 300 κυβικα και πανω (μεχρι 600 ομως το παρα πολυ και οχι παραπανω απο 600). απο τη μία σιγουρα ενα σκουτερ παρεχει καποιο χωρο κατω απο τη σελα (για ενα κρανος και κατι παραπανω ειδικα στα 300 και πανω κυβικα). απο κει και περα ομως επειδη θελω οπωσδειποτε οτι παρω να εχει και ABS τα σκουτερ εχουν σχετικα ανεβασμενη τιμη με βαση αυτα που ανεφερα, οποτε σε αυτα τα λεφτα μπαινει και το διλλειμμα για μηχανη. αν δηλαδη φτασει ενα καλο σκουτερ 300-500 κυβικα να κανει 4500-5000 γιατι να μην πας σε καποιο MT03 ή cb500 ή κατι παροποιο?το θεμα ειναι σκουτερ με βαση τα κυβικα και τα abs που λεω ή μηχανη οπως αυτες που ανεφερα πιο πανω (cb,mt κλπ.)η χρηση αν δεν το ειπα ξεκαθαρα θα ειναι για καθημερινη σε Αθηνα γενικοτερα (πολη δηλαδη) και δεν νομιζω ταξιδια μιας και εχω το αυτοκινητο για ταξιδια. τι θα λεγατε?
DhZou Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Γενικά η μηχανή είναι ανώτερη σε οδική συμπεριφορά από το σκούτερ, οπότε είναι και πιο ασφαλής. Το σκούτερ είναι υποτίθεται πιο εύκολο και πρακτικό για κίνηση στην πόλη. Αν πάρεις μεσαία και πάνω μηχανή και κάνεις ένα ταξιδάκι έστω και μικρό θα αναθεωρήσεις λίγο περί αυτοκινήτου για ταξίδια. (εκτός αν η κοπέλα σου κουβαλάει την προίκα της μαζί) Τέλος συμφωνώ μαζί σου ότι το ABS είναι απαραίτητο. Θα σε σώσει από σίγουρες πτώσεις. 1
NikosKallithea Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Το σκεπτικό αντικατάστασης του αυτοκινήτου απο μοτοσυκλέτα, συχνα και για μερικούς εχει ολέθρια αποτελέσματα και μαλιστα αν ειναι νεος οδηγος Τα σκούτερ ειναι ποιο δυσκολα στην οδηγηση εκτος και εκτος πολης, ειναι βαριά, δεν στρίβουν σωστά, δεν εχουν μεγάλες ροδες, δεν φρενάρουν σωστα γιατι ειναι αυτόματα κλπ Οι μοτοσυκλέτες ειναι σε ολα καλύτερες αλλα δεν εχουν χώρους. Σε 600 για πρωτη μοτοσυκλέτα δεν πας με τίποτα, ξεκίνα απο τα 250 max 300 και βλέπεις
solton57010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δεν ξέρω τι αμάξι έχεις αλλά μην νομίζεις ότι 600cc μηχανή και λίγο ή έχει λιγότερα έξοδα .Προσωπικά σε Yaris και vstrom 650 που έχω το vstrom είναι φθηνοτερο μόνο στα τέλη κυκλοφορίας και στην ασφάλεια.Σερβις μακραν πιο ακριβά στο vstrom,λάστιχα Dunlop και στα 2 περίπου 20ευρω ακριβότερα στο στρώμα ,βενζίνη μέσα στο κέντρο της Αθήνας ίδια κατανάλωση ,εκτός το στρώμα καεί αλλά το πατάω αρκετα ,ενώ το Yaris με 120 στο Αθήνα -θεσσαλονικη έχει μέση κατανάλωση 7.2 Στα θετικά της μηχανής είναι ο άπειρος χρόνος που γλυτώνεις μέσα στην κίνηση και φυσικά το παρκάρισμα αλλά και πάλι άμα σκάσεις 5000ζεστα πάλι θα ψάχνεις να την αφήσεις σε καλό σημείο κτλπ ειδικα αν μένεις Αθηνα 1
johny135 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Γενικά η μηχανή είναι ανώτερη σε οδική συμπεριφορά από το σκούτερ, οπότε είναι και πιο ασφαλής. Το σκούτερ είναι υποτίθεται πιο εύκολο και πρακτικό για κίνηση στην πόλη. Αν πάρεις μεσαία και πάνω μηχανή και κάνεις ένα ταξιδάκι έστω και μικρό θα αναθεωρήσεις λίγο περί αυτοκινήτου για ταξίδια. (εκτός αν η κοπέλα σου κουβαλάει την προίκα της μαζί) Τέλος συμφωνώ μαζί σου ότι το ABS είναι απαραίτητο. Θα σε σώσει από σίγουρες πτώσεις. Το σκεπτικό αντικατάστασης του αυτοκινήτου απο μοτοσυκλέτα, συχνα και για μερικούς εχει ολέθρια αποτελέσματα και μαλιστα αν ειναι νεος οδηγος Τα σκούτερ ειναι ποιο δυσκολα στην οδηγηση εκτος και εκτος πολης, ειναι βαριά, δεν στρίβουν σωστά, δεν εχουν μεγάλες ροδες, δεν φρενάρουν σωστα γιατι ειναι αυτόματα κλπ Οι μοτοσυκλέτες ειναι σε ολα καλύτερες αλλα δεν εχουν χώρους. Σε 600 για πρωτη μοτοσυκλέτα δεν πας με τίποτα, ξεκίνα απο τα 250 max 300 και βλέπεις απο τα λεγομενα σας καταλαβα οτι καλυτερα να κοιταξω προς κανονικη μηχανη και οχι καποιο σκουτερ...καποιος φιλος που το συζητουσαμε πριν λιγο μου ελεγε οτι με το σκουτερ απλα θα εχω πολλους χωρους και καλυτερη ανεση στο καθισμα και στην οδηγηση..(δεν ξερω κατα ποσο ισχυει βεβαια). τωρα οσον αφορα το 600 κυβικα...εννουσα μεχρι 600 οχι 600 ακριβως.. απο 300-500 πιστευω ειναι κομπλε για αυτο που θελω. απλα αλλοι οπως εσεις λενε οτιι καλυτερα μηχανη και αλλοι για σκουτερ. λενε ας πουμε εκτος απο τους χωρους, οτι ειναι και πιο ανετο στην οδηγηση (ισχυει?). αλλα πιο ασφαλες λετε οτι ειναι μια μηχανη...οποτε αυτο ειναι πολυ σημαντικοτερο απο τους χωρους κλπ...η ασφαλεια...αλλα γιατι λενε για ανεση. δηλαδη μια μηχανη δεν εχει ανεση οσο ενα σκουτερ? επισης φιλε Νικο τι εννοεις ολεθρια για νεους οδηγους? λογω κινδυνου εννοεις? καταρχην θα δουλεευω και το αμαξι ειδικα τις βροχερες ημερες δεν θα το καταργησω και τελειως...απλα κατα κυριο λογο στην πολη θα ειμαι με την μηχανη. Δεν ξέρω τι αμάξι έχεις αλλά μην νομίζεις ότι 600cc μηχανή και λίγο ή έχει λιγότερα έξοδα .Προσωπικά σε Yaris και vstrom 650 που έχω το vstrom είναι φθηνοτερο μόνο στα τέλη κυκλοφορίας και στην ασφάλεια.Σερβις μακραν πιο ακριβά στο vstrom,λάστιχα Dunlop και στα 2 περίπου 20ευρω ακριβότερα στο στρώμα ,βενζίνη μέσα στο κέντρο της Αθήνας ίδια κατανάλωση ,εκτός το στρώμα καεί αλλά το πατάω αρκετα ,ενώ το Yaris με 120 στο Αθήνα -θεσσαλονικη έχει μέση κατανάλωση 7.2 Στα θετικά της μηχανής είναι ο άπειρος χρόνος που γλυτώνεις μέσα στην κίνηση και φυσικά το παρκάρισμα αλλά και πάλι άμα σκάσεις 5000ζεστα πάλι θα ψάχνεις να την αφήσεις σε καλό σημείο κτλπ ειδικα αν μένεις Αθηνα ειπα απο 300-600 που αυτες που εχω ριξει μια ματια γυρω στα 4 λιτρα καινε...εγω με το αυτοκινητο καιω 11-12 λιτρα στην καλυτερη αρα για καθε μερα με γ@@ει λιγο.
dollyyy19 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 το σκουτερ ειναι πολυ πιο ανετο,και προστατευει καλυτερα.γραφω για σκουτερ με κανονικες ροδες..μηχανη,μονο αν αποκτησεις εμπειρια,θα ειναι καλυτερη σε ταχυτητα και ευελιξια.αλλιως δεν....με σκουτερ θα εχεις και χωρους.πιστεψε με,χρειαζονται. 1
liopyr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Μπορείς να βάλεις ένα βαλιτσάκι στην μηχανή αν θες χώρους. Σχεδόν από όλες τις απόψεις μια μηχανή είναι καλύτερη, οδηγική συμπεριφορά, ασφάλεια, ευελιξία, οικονομία (τα service στα σκούτερ μεγάλου κυβισμού είναι αρκετά τσιμπημένα έχω την εντύπωση), και αν βρεις μηχανή που σου αρέσει, μπορεί να σου προσφέρει και συγκινήσεις. Ίσως να μην είμαι αντικειμενικός, αλλά η κινούμενη χέστρα με ρόδες - φρένο - γκάζι, αν δεν σε σκοτώσει σε κάποια στροφή, θα σε σκοτώσει λόγω αφόρητης πλήξης. 1
dollyyy19 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 καλυτερα απο πληξη,παρα απο υπερεκτιμιση δυνατοτητων της μηχανης σε ελληνικους δρομους,που εχουν σχεση με τον νορμαλ δρομο της αττικης οδου ,οσο εχει η βουρτσα με την κουτσα. 1
liopyr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 καλυτερα απο πληξη,παρα απο υπερεκτιμιση δυνατοτητων της μηχανης σε ελληνικους δρομους,που εχουν σχεση με τον νορμαλ δρομο της αττικης οδου ,οσο εχει η βουρτσα με την κουτσα. Άμα δεν σου αρέσουν οι δρόμοι πάρε το μετρό. Oh wait. 2
NikosKallithea Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 @johny135 με το ολέθρια, εννοω οτι δεν κανουν ολοι για μοτοσυκλέτες
dollyyy19 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Άμα δεν σου αρέσουν οι δρόμοι πάρε το μετρό. Oh wait. αυτα να τα πεις στον νεοεισερχομενο στον χωρο,στην καλυτερη,σε κανα νοσοκομειο.στην χειροτερη,δεν θα μπορεις να αστειευτεις με τους δρομους της χωρας.ελλαδα δεν ειναι μονο η αθηνα.........oh,wait
elvisjedi Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 αφου η χρηση που θες ειναι αποκλειστικα μεσα στην πολη και οχι ταξιδια τοτε το σκουτερ ειναι μονοδρομος και απιστευτα βολικο... μια μηχανη θα σου προσφερει αλλες συγκινησεις αλλα οχι μεσα στην πολη που απλα θα σε παιδευει με συμπλεκτη-ταχυτητες.. Στα λεφτα που δινεις παιρνεις ολοκαινουριο ενα sym και εισαι αρχοντας. Μιλαω σαν κατοχος και σκουτερ και διαφορων μηχανων, το καθε μηχανακι εχει τη χρηση του για την πολη ειναι ιδανικο το σκουτερ για πιο περα αναλογα τα γουστα.... 2
Sorath Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Ως κάτοχος και μοτοσυκλέτας αλλά και scooter ταυτόχρονα για σχεδόν 20 χρόνια (συγκεκριμένα SH150 & CBF600), να πω τα εξείς: Ναι μια μοτοσυκλέτα έχει καλύτερα φρένα, αναρτήσεις & συμπεριφορά απο ένα scooter. Όμως, αυτά δεν θα φανούν μέσα στην πόλη. Τα scooter εκτελούν συγκεκριμένο σκοπό και για μέσα στην πόλη απλά δεν έχουν αντίπαλο. Πολύ πιο εύκολα θα κουμαντάρεις ένα scooter σε μια δύσκολη στιγμή, παρά με μια μοτοσυκλέτα ξεκάθαρα λόγω βάρους και όγκου. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις όπου την γλύτωσα την στούκα με το scooter αλλά αν ήμουν με την μηχανή αμφιβάλω αν θα τα είχα καταφέρει. Πέρα απο αυτό, είναι απείρως πιο πρακτικά. Ναι βαλίτσα παίρνει και η μηχανή αλλά το scooter έχει και την ποδιά που είναι σωτήρια πολλές φορές αλλά και το χώρο κάτω απο το κάθισμα όπου πχ μπορείς να έχεις μόνιμα τα αδιάβροχά σου. Το οτι είναι αυτόματα επιπλέον, μπορεί να μην σου προσφέρεις συγκινίσεις αλλά σε κρατά ξεκούραστο μέσα στην κίνηση. Τέλος, πάνω απο 300cc το βρίσκω too much. 20-25 άλογα είναι υπεραρκετά για να κινείσαι γρήγορα & σβέλτα μέσα στην πόλη. Το δικό μου είναι 150cc και πάλι δεν έχω θέμα. Εν ολίγεις, για μένα scooter δαγκωτό για μέσα στην πόλη και ειδικά μιας και θα είναι το 1ο σου δίτροχο. Υπάρχουν αρκετά πλέον που έχουν μεγάλους τροχούς και ABS ή CBS. Για μένα το καλύτερο είναι το SH αλλά είναι ακριβό. Μια πολύ καλή ενναλακτική είναι το Sym citycom 300i 2
Nikolas14-MyPhone Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Ως κάτοχος και μοτοσυκλέτας αλλά και scooter ταυτόχρονα για σχεδόν 20 χρόνια (συγκεκριμένα SH150 & CBF600), να πω τα εξείς: Ναι μια μοτοσυκλέτα έχει καλύτερα φρένα, αναρτήσεις & συμπεριφορά απο ένα scooter. Όμως, αυτά δεν θα φανούν μέσα στην πόλη. Τα scooter εκτελούν συγκεκριμένο σκοπό και για μέσα στην πόλη απλά δεν έχουν αντίπαλο. Πολύ πιο εύκολα θα κουμαντάρεις ένα scooter σε μια δύσκολη στιγμή, παρά με μια μοτοσυκλέτα ξεκάθαρα λόγω βάρους και όγκου. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις όπου την γλύτωσα την στούκα με το scooter αλλά αν ήμουν με την μηχανή αμφιβάλω αν θα τα είχα καταφέρει. Πέρα απο αυτό, είναι απείρως πιο πρακτικά. Ναι βαλίτσα παίρνει και η μηχανή αλλά το scooter έχει και την ποδιά που είναι σωτήρια πολλές φορές αλλά και το χώρο κάτω απο το κάθισμα όπου πχ μπορείς να έχεις μόνιμα τα αδιάβροχά σου. Το οτι είναι αυτόματα επιπλέον, μπορεί να μην σου προσφέρεις συγκινίσεις αλλά σε κρατά ξεκούραστο μέσα στην κίνηση. Τέλος, πάνω απο 300cc το βρίσκω too much. 20-25 άλογα είναι υπεραρκετά για να κινείσαι γρήγορα & σβέλτα μέσα στην πόλη. Το δικό μου είναι 150cc και πάλι δεν έχω θέμα. Εν ολίγεις, για μένα scooter δαγκωτό για μέσα στην πόλη και ειδικά μιας και θα είναι το 1ο σου δίτροχο. Υπάρχουν αρκετά πλέον που έχουν μεγάλους τροχούς και ABS ή CBS. Για μένα το καλύτερο είναι το SH αλλά είναι ακριβό. Μια πολύ καλή ενναλακτική είναι το Sym citycom 300i Ο πατερας μου εχει Kymco Aglity 150.Μια χαρα σκουτερακι,γρηγορο και αρκετα αξιοπιστο.Μεγαλυτερη ταχυτητα μαζι με εμενα πανω που εχουμε πιασει στην πολη ειναι τα 70.Απο χωρο ειναι μια χαρα και αρκετα βολικη η σελα και για τους 2 αναβατες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα