Chris.pa Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Παρέλαβα απο το δεύτερο σερβις ολα ενταξει κανενα πιξελ Καμμένο καθολου light bleed ουτε κατι αλλο περίεργο.Μακάρι να παραμείνει ετσι.
group131 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Μακάρι να σου πάει καλά από δω και πέρα φίλε. Αρκετά ταλαιπωρήθηκες!
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι φταίμε και εμείς σαν καταναλωτές γιατί μερικές εταιρίες της θεοποιούμε,καβαλάνε το καλάμι και μετά μας κάνουν ότι θέλουν,και εδώ στην Ελλάδα το έχουν παραξηλώσει όλες τους. Καμια σχεση αυτο που γραφεις. Δεν θεοποιηθηκε η Samsung ποτε(αλλα και η sony και παει λεγοντας)για το service τους συγκεκριμενα.
Chris.pa Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Καμια σχεση αυτο που γραφεις. Δεν θεοποιηθηκε η Samsung ποτε(αλλα και η sony και παει λεγοντας)για το service τους συγκεκριμενα. Ακριβως και ποτε δεν μετάνιωσα που πηρα Samsung το οτι έτυχε να βγήκε ελλατωματικο το πανελ που ειχε εξαρχής δεν σημαίνει οτι δεν βγάζει καλές τηλεοράσεις.Τωρα για την εξυπηρέτηση πελατών και σερβις ειναι αλλο θεμα.Σε αυτο το κομμάτι ειναι απαράδεκτοι και πιστευω ολες οι εταιρίες κολοσσοί χωρις καμια εξαίρεση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα