Προς το περιεχόμενο

KS7000 stock house


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τελικα η απάντηση έπειτα απο επιμονή και την καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτών ηταν να γινει παλι αλλαγή πανελ για να διορθωθεί το προβλημα.Δευτερη φορα θα ανοιχτεί η τηλεόραση.Αντε να δουμε,παρολαυτα εχθες ηταν κάθετοι στο τηλεφωνο οτι ουτε επισκευή θα γινει ουτε αντικατασταση..Βρε πως αλλάζουν οι αποφάσεις

Δημοσ.

Και συγνώμη που θα το πω αλλά γιατί έφυγες από lg,έχουν πολύ ποιο καλύτερες πολιτικές στης τηλεοράσεις,της 4K από 40" και πάνω καλύπτει από 3 πιξελ και πάνω και όχι 7 που λέει η samsung και με αντικατασταση συσκευής,όχι επισκευή,εγώ έδωσα την samsung γιατί έχει άθλιο service,είχα πάρει καινούργια την 40j5100,μέσα σε 2 μέρες παρατηρησα ότι σε σκοτεινές σκηνές το χρώμα του δέρματος των ανθρώπων γινόταν κίτρινο και μερικές φορές πράσινο,τους πήρα τηλ,ήρθε τεχνικός την επόμενη μέρα,το είδε,έδωσε την αναφορά και μια μέρα μετά μου λένε ότι δεν καλύπτει η εγγύηση για τον λόγο ότι έτσι είναι το πάνελ αυτό.

Πήρα ανάποδες,και απλά την πήγα στον κοτσοβολο πίσω μιας και ήταν εντός τον 10 ημερών και την αντικαταστησαν,η άλλη δεν είχε αυτό το θέμα.

Την πέμπτη πήρα την 49uh603v,όλα καλά όλα ωραία,βρήκα ένα πιξελακι εντελώς τυχαία,τους πήρα τηλ,μου είπαν αυτό που έγραψα παραπάνω,λέω οκ δεν με ενοχλούσε μιας και δεν φαινόταν καθόλου,το Σάββατο εκεί που την καθάριζα είδα ότι είχε κολλημένη μια τρίχα μέσα στο πανελ,τους πήρα τηλ,μου είπαν ότι ο καθαρισμός του πανελ το καλύπτει η εγγύηση,αλλά εγώ την πήγα πίσω στον κοτσοβολο και την άλλαξα γιατί δεν δεχόμουνα για ένα καινούργιο πράμα να ανοιχτεί.

Τώρα το βλέπω όλα καλά.

Άλλα δυστυχώς έμπλεξες πολύ άσχημα με την samsung,βλέπω και το σερβις στα κινητά,τα βγάζουν όλα εκτός εγγύησης με την πρόφαση ότι βρήκαν υγρασία,και όταν τα στέλνουν πίσω και τα ανοίγουμε ώστε να δει και ο πελάτης ότι όντως είναι έτσι,βλέπουμε ότι δεν έχει τίποτα.

IMG_20170326_015349.jpgIMG_20170326_160140.jpg

Δημοσ.

Λοιπόν έχουμε και λέμε ήρθε τεχνικός για δεύτερη φορά και με ενημέρωσε ότι όντως και μετά το αλλαγμένο πάνελ έχει καμμένα πίξελ και μου είπε αν θέλω να γίνει αντικατάσταση της συσκευής και εννοείται συμφώνησα διότι δεν γίνεται να ανοιχτεί για δεύτερη φορά η τηλεόραση μέσα σε έναν μήνα που είναι αγορασμένη.Έπειτα περίμενα απάντηση από samsung για την αντικατάσταση κ με καλέσανε σήμερα και η απάντηση ήταν ότι τα πίξελ είναι μέσα στο όριο και δεν θα γίνει καμία αντικατάσταση ή επισκευή και όταν του ανέφερα ότι για ένα μόνο πιξελ έγινε η επισκευή δεν μίλησε μόνο επέμενε στα λεγόμενα του.Παιδιά έκανα καταγγελία στο ΙΝΚΑ και θα επιμείνω διότι με κοροιδέυουν μέσα στη μούρη μου και δεν θέλουν να μου την αντικαταστήσουν και ας μου την δώσανε πίσω χειρότερη από την επισκευή.

Φίλε μου και εγώ  έκανα καταγγελία στο ΙΝΚΑ  για την samsung, γιατί και εμένα με κοροιδεύουν εδώ και τρείς μήνες και άκρη δεν βρήκα ακόμα.

Το χειρότερο service που είχα ποτέ, σε κάθε επικοινωνία που ειχα και διαφορετική απάντηση μου έδιναν...

Δημοσ.

Παιδια οποίος θελει να ασχοληθεί και θελει πραγματικά να δικαιωθεί για κατι που εχει πληρώσει καινούργιο και το θελει να ειναι οπως πρεπει,τοτε βγάζει ακρη εγω αυτα περί 1-2 πιξελ πολιτική δεν τα δέχομαι πέφτουμε στις παγίδες των εταιριών και των καταστημάτων και ξεχνάμε τα δικαιώματα μας σαν καταναλωτές.Με αυτη την λογική θα έπρεπε και εγω να δεχτώ αυτα που είπαν εξαρχής ,δηλαδη ουτε επισκευή ουτε αντικατασταση και τωρα θα εμενα με μια τηλεόραση που την πλήρωσα 1000€ να εχει προβλημα εξαιτίας τους για τα επόμενα 5 χρονια.Λοιπον αυτο ειναι απαράδεκτο και οπως φάνηκε σημερα θα βγαλω ακρη,τωρα αυτο ποσο θα μου παρει και ποσο ψυχραιμία πρεπει να διαθέσω ειναι αλλο θεμα.Τα λογικά ζητάμε σαν καταναλωτές ολα τα αλλα ειναι ιστορίες και παραμυθάκια για όποιον τα δέχεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια οποίος θελει να ασχοληθεί και θελει πραγματικά να δικαιωθεί για κατι που εχει πληρώσει καινούργιο και το θελει να ειναι οπως πρεπει,τοτε βγάζει ακρη εγω αυτα περί 1-2 πιξελ πολιτική δεν τα δέχομαι πέφτουμε στις παγίδες των εταιριών και των καταστημάτων και ξεχνάμε τα δικαιώματα μας σαν καταναλωτές.Με αυτη την λογική θα έπρεπε και εγω να δεχτώ αυτα που είπαν εξαρχής ,δηλαδη ουτε επισκευή ουτε αντικατασταση και τωρα θα εμενα με μια τηλεόραση που την πλήρωσα 1000€ να εχει προβλημα εξαιτίας τους για τα επόμενα 5 χρονια.Λοιπον αυτο ειναι απαράδεκτο και οπως φάνηκε σημερα θα βγαλω ακρη,τωρα αυτο ποσο θα μου παρει και ποσο ψυχραιμία πρεπει να διαθέσω ειναι αλλο θεμα.Τα λογικά ζητάμε σαν καταναλωτές ολα τα αλλα ειναι ιστορίες και παραμυθάκια για όποιον τα δέχεται.

Η κάθε εταιρία έχει την πολίτικη της,το γράφουν και στα λένε,εάν δεν την δέχεσαι δεν αγοράζεις,τώρα η δικιά σου περίπτωση είναι περίεργη γιατί αφού σου δέχτηκαν την πρώτη φορά να στο αλλάξουν και το αλλάξανε αλλά στο φέρανε πάλι με καμένα πιξελ αλλά και με αυτή την θολούρα πάνω στο πάνελ,τότε απλά πρέπει να το καταπιούν και να το φτιάξουν πάλι.

Αλλα όπως είπα και πριν,ου μπλεξεις με samsung.

Στο εύχομαι να βγάλεις την άκρη επιτελούς με αυτή την ριμαδοεταιρια που έχει καβαλήσει το καλάμι ποιο πολύ και από την apple,γιατι έδωσες 1000€ και όχι 100€.

Από το ΙΝΚΑ τι σου είπανε?!?!

Δημοσ.

Περιπου 20 μερες θα κανει για να εχεις απαντηση απο το INKA..


Η πολίτικη τις κάθε εταιρίας πολλές φορές όμως εχει ασάφειες εσκεμμένα, για να μπλέκεις σε ενα κυκεώνα, μέχρι να σε κάνουν να κουραστείς, να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις....

Δημοσ.

Και συγνώμη που θα το πω αλλά γιατί έφυγες από lg,έχουν πολύ ποιο καλύτερες πολιτικές στης τηλεοράσεις,της 4K από 40" και πάνω καλύπτει από 3 πιξελ και πάνω και όχι 7 που λέει η samsung και με αντικατασταση συσκευής,

 

Γιατί πολλές φόρες επιλέγουμε προϊόντα βάση επιδόσεων και όχι βάση service.

 

Απο την άλλη υπάρχουν πολλοί καταναλωτές που έχουν κάνει αντίστοιχες καταγγελίες σε τμήματα service τόσο της LG (Μανωλοπουλος) οσο και για Sony (Astra). Μάλιστα πολλοί υπάρχουν και εδώ στο φόρουμ, αν κάνεις αναζήτηση θα βρεις.

 

 

Υπαρχει παραυατα νοημα? Οχι. Οταν αγοραζουμε μια συσκευη, καποιας αξιας, καλο ειναι να την προμηθευομαστε απο μεγαλα πολυκαταστημτα που εχουν κανει συμφωνία DOA. Απο την στιγμη που θα εχουμε ελλατωματικο προιον στην πρωτη εβδομαδα, ΔΕΝ καλουμε ΚΑΝΕΝΑ service. Επιστρεφουμε το προιον στο καταστημα και το ελεγχουν στο τεχνικο τους τμημα. Μετα την διαπιστωση του θεματος παιρνουμε ΑΛΛΟ προιον νεο. Πολλα καταστηματα κανουν αλλαγη ακομα και εαν ο πελατης ειναι δυσαρεστημενος απο τις επιδοσεις του προιοντος.

 

Τωρα οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και τα mail στις εταιριες ειναι για να παιζετε με τα νεύρα σας χωρις λογο και αιτια.

 

Εγω δηλαδη που ως επαγγελματιας μιλαω μερα παρα μερα με service και μαλιστα ΟΛΩΝ των εταιριων τι θα επρεπε να κανω? Prozac και μονιμως ενα δικηγόρο διπλα μου??

 

Πιστεψτε με μιλαω εκ πειρας μεγάλης...

Δημοσ.

Γιατί πολλές φόρες επιλέγουμε προϊόντα βάση επιδόσεων και όχι βάση service.

 

Απο την άλλη υπάρχουν πολλοί καταναλωτές που έχουν κάνει αντίστοιχες καταγγελίες σε τμήματα service τόσο της LG (Μανωλοπουλος) οσο και για Sony (Astra). Μάλιστα πολλοί υπάρχουν και εδώ στο φόρουμ, αν κάνεις αναζήτηση θα βρεις.

 

 

Υπαρχει παραυατα νοημα? Οχι. Οταν αγοραζουμε μια συσκευη, καποιας αξιας, καλο ειναι να την προμηθευομαστε απο μεγαλα πολυκαταστημτα που εχουν κανει συμφωνία DOA. Απο την στιγμη που θα εχουμε ελλατωματικο προιον στην πρωτη εβδομαδα, ΔΕΝ καλουμε ΚΑΝΕΝΑ service. Επιστρεφουμε το προιον στο καταστημα και το ελεγχουν στο τεχνικο τους τμημα. Μετα την διαπιστωση του θεματος παιρνουμε ΑΛΛΟ προιον νεο. Πολλα καταστηματα κανουν αλλαγη ακομα και εαν ο πελατης ειναι δυσαρεστημενος απο τις επιδοσεις του προιοντος.

 

Τωρα οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και τα mail στις εταιριες ειναι για να παιζετε με τα νεύρα σας χωρις λογο και αιτια.

 

Εγω δηλαδη που ως επαγγελματιας μιλαω μερα παρα μερα με service και μαλιστα ΟΛΩΝ των εταιριων τι θα επρεπε να κανω? Prozac και μονιμως ενα δικηγόρο διπλα μου??

 

Πιστεψτε με μιλαω εκ πειρας μεγάλης...

Και εγω graphist πως βγάζω σιγα σιγα ακρη και βρίσκω το δικιο μου με email και με καταγγελία;Δεν αντιλέγω στο οτι πρεπει να εισαι προσεκτικός στο τι εταιρία διαλέγεις και συνάμα το σερβις της αλλα απο εκει και περα δεν ειμαστε και τεχνικοί ολοι να παρατηρούμε καθε λεπτομέρεια στο προϊόν που αγοράσαμε την πρώτη εβδομαδα.Επισης ουτε αμφισβητώ την πείρα σου στο θεμα αλλα μην αποθαρρύνεις τον καθένα εδω μεσα που τα διαβάζει να τα παρατάει στην πρωτη δικαιολογία και απατεωνιά που σκαρφίζονται εταιρίες-καταστήματα επειδη δεν έλεγξε το προϊόν στις υποτιθέμενες 7 ημέρες που λενε.Ο νόμος σε καθε περιπτωση παρόμοιας εξαπάτησης οπως η δικια μου ειναι με το μερος σου και ειναι στο χέρι σου να τον χρησιμοποιήσεις προς όφελος σου.
Δημοσ.

Τα καμμενα πιξελ ποτε τα παρατηρησες πρωτη φορα? (αναφερομαι για τις 4  Μαρτιου που ηταν το πρωτο ποστ).

 

Δεν σου παω κοντρα, μαζι σου ειμαι, απλα μεσα απο την συζήτηση θα μάθουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν πια ειναι τα σωστα βήματα εφεξής.

Δημοσ.

Τα καμμενα πιξελ ποτε τα παρατηρησες πρωτη φορα? (αναφερομαι για τις 4 Μαρτιου που ηταν το πρωτο ποστ).

 

Δεν σου παω κοντρα, μαζι σου ειμαι, απλα μεσα απο την συζήτηση θα μάθουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν πια ειναι τα σωστα βήματα εφεξής.

Τα πιξελ ηταν στις 2 γωνιές και τα παρατήρησα τοτε 3 Μαρτίου λιγο πριν κλεισω μηνα.Τυχαια ψάχνωντας έβαλα άσπρο φόντο και το ανακαλυψα

Δημοσ.

Οσο υπαρχει συνοχη απο εμας τοσο θα μας γλεντανε αυτοι, λες και δεν τα αγοραζουμε και μας τα δινουν τσαμπα.

Δημοσ.

Οσο υπαρχει συνοχη απο εμας τοσο θα μας γλεντανε αυτοι, λες και δεν τα αγοραζουμε και μας τα δινουν τσαμπα.

Ακριβως φιλε μου αυτο που ειπες λες και τα παίρνουμε τσάμπα κανουμε και τα κορόιδα σε οτι μας λενε

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι φταίμε και εμείς σαν καταναλωτές γιατί μερικές εταιρίες της θεοποιούμε,καβαλάνε το καλάμι και μετά μας κάνουν ότι θέλουν,και εδώ στην Ελλάδα το έχουν παραξηλώσει όλες τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...