Chris.pa Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Ναι το εκανα μηπως και λεω ειναι σκουπιδάκι.Αποτι φαινεται δεν εχει και μου λενε συνεχώς την ιδια δικαιολογία της επισκευής,τωρα περιμενω παλι να ερθεις κάποιος τεχνικός.
bsp Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Φιλε μου υπομονη, με την Samsung δυσκολα να βγαλεις ακρη...
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Λοιπόν έχουμε και λέμε ήρθε τεχνικός για δεύτερη φορά και με ενημέρωσε ότι όντως και μετά το αλλαγμένο πάνελ έχει καμμένα πίξελ και μου είπε αν θέλω να γίνει αντικατάσταση της συσκευής και εννοείται συμφώνησα διότι δεν γίνεται να ανοιχτεί για δεύτερη φορά η τηλεόραση μέσα σε έναν μήνα που είναι αγορασμένη.Έπειτα περίμενα απάντηση από samsung για την αντικατάσταση κ με καλέσανε σήμερα και η απάντηση ήταν ότι τα πίξελ είναι μέσα στο όριο και δεν θα γίνει καμία αντικατάσταση ή επισκευή και όταν του ανέφερα ότι για ένα μόνο πιξελ έγινε η επισκευή δεν μίλησε μόνο επέμενε στα λεγόμενα του.Παιδιά έκανα καταγγελία στο ΙΝΚΑ και θα επιμείνω διότι με κοροιδέυουν μέσα στη μούρη μου και δεν θέλουν να μου την αντικαταστήσουν και ας μου την δώσανε πίσω χειρότερη από την επισκευή.
Ghost1978 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Ερωτηση..βλεπω οτι πηρες επεκταση εγγύησης απο τα Media.. η εγγυηση της Media καλυπτει απο το πρωτο pixel ενω η Samsung στο 5ο, η λογικη της επεκτασης κατα τη γνωμη μου ειναι για να εχεις να κσνεις με το καταστημα και οχι με τον κατασκευαστή. Στα media πηγες, τι σου ειπαν εκεί?
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μου είπαν να μιλήσω με Samsung 7 πιξελ και πανω καλύπτει και η επέκταση εγγύησης που ειναι και αυτη μεσα απο την Samsung.Αυτο που δεν καταλαβαινω εγω ειναι για ποιο λογο εξαρχής να πάρουν την τηλεόραση για αλλαγή πάνελ ενώ ειχε μονο ενα πιξελ τοτε.Αυτο ρώτησα και στο τηλεφωνο και δεν μου απαντάει κανενας σωστά και εξακριβωμένα.Δηλαδη παίρνουν την τηλεόραση και την επιστρέφουν παλι με Καμμένο πιξελ και σε χειρότερο μερος στην οθόνη ,παρολαυτα λενε οτι ειναι απο 7 πιξελ και πανω για να μου την αντικαταστήσουν πλέον.
Ghost1978 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Καλα είναι για κλωτσιες..δες μια το συμβόλαιο σου της επέκτασης, σε καλύπτει απο το πρωτο πιξελ. Κανε το εξής..πήγαινε σε κατάστημα και κανε τον αγοραστή, ρωτα αμεριμνα και ωραια απο πιο πιξελ καλυπτει η δικη τους εγγύηση και αν αξίζει να τη πάρεις..με το που σου απαντήσουν οτι καλύπτουν απο το πρώτο πιξελ φορα τους κολαρο τη τηλεόραση σου.
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον αλλον και ουσιαστική λύση του προβλήματος μου δεν μου δίνει κανενας.Για αυτο τον λογο εγινε και η καταγγελία μεχρι να μου εξηγήσει κάποιος για ποιον λογο εξαρχής ανοίχτηκε η συσκευή και ενώ η βλάβη οχι μονο δεν διορθώθηκε αλλα και εγινε χειρότερη.
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Ερωτηση..βλεπω οτι πηρες επεκταση εγγύησης απο τα Media.. η εγγυηση της Media καλυπτει απο το πρωτο pixel ενω η Samsung στο 5ο, η λογικη της επεκτασης κατα τη γνωμη μου ειναι για να εχεις να κσνεις με το καταστημα και οχι με τον κατασκευαστή. Στα media πηγες, τι σου ειπαν εκεί? Εχουμε link για το παραπανω? Εν ολιγης η Samsung εγγυηση καμμενου pixel δεν εχει,αρα η μπαλα πηγαινει στην επεκταση εγγυησης απο το καταστημα που αγοραστηκε.
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Και η επέκταση εγγύησης παει παλι στην Samsung μια συνεχόμενη ιστορία Με καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή βγάζεις καμια άκρη ή να χαμε να λεγαμε;;
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Γενικα βγαζεις ακρη. Το προβλημα ειναι οτι δεν εχεις καπου να πατησεις παρα μονο στο γεγονος οτι εγινε αλλαγη πανελ(αν εγινε πραγματικα)και παλι τα ιδια προβληματα. Με λιγα λογια αν δεν εχεις εγγυηση 0 καμμενου pixel ειτε απο την samsung,ειτε απο την επεκταση εγγυησης μονο στο παραπανω μπορεις να πατησεις.
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μα στο παραπάνω πατάω και ερωτώ για ποιο λογο να αλλαχτεί το πάνελ εφόσον ξεκινάμε για επισκευή απο τα 7 πιξελ κ πανω και τωρα που ειναι με αλλαγμένο πανελ με χειρότερη ζημιά απο πριν γιατι ειναι μεσα στην μέση το πιξελ μου λενε την δικαιολογία οτι δεν αλλάζετε;;
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Γιατι προφανως εκαναν χαζομαρα την πρωτη φορα που δεχτηκαν .
Chris.pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Γιατι προφανως εκαναν χαζομαρα την πρωτη φορα που δεχτηκαν .Και πως διορθώνεται αυτο τωρα;Εγω δεν πρεπει να αποζημιωθω με καποιο τρόπο ;;Για αυτο εγινε και η καταγγελια
Ghost1978 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Καταρχας να ζητησω συγνωμη για την παραπληροφορηση, κοιταξα τους ορους της ασφάλειας και πουθενα δεν αναφέρει οτι καλύπτει απο το πρωτο πιξελ. Προφανώς και εξαπατηθηκα απο τον πωλητή ο οποιος στα + του συμβολαιου μου το ανεφερε και ετσι και με έπεισε. εννοείται πανω στην καψα μου δεν διάβασα το συμβόλαιο που είναι και σοβαρό λάθος απο μέρους μου.
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Και πως διορθώνεται αυτο τωρα;Εγω δεν πρεπει να αποζημιωθω με καποιο τρόπο ;;Για αυτο εγινε και η καταγγελια Λογικα στην καταγγελια θα πεις αυτο ακριβως το πραγμα. Οτι εγινε 1 φορα αλλαγη του panel της οθονης σου(λογικα θα επρεπε να σου ειχαν δωσει καποιο χαρτι για το service)η οποια τελικα εμφανιστηκε σε χειροτερη κατασταση απο πριν και αρνουνται να την αλλαξουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα