Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity II: Deadfire (Obsidian)


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...

Βγήκε και το πρώτο μεγάλο DLC, το Beast of Winter.

Όπως λέει και ο τίτλος είσαι σε ένα νησί που είναι χειμώνας και παλεύεις το τέρας...

Το έπαιξα καμία 2 ωρίτσες, αλλά δεν ξετρελάθηκα. Πολύ μικρή η αρχική περιοχή και οι συνεχίζεις κυριολεκτικά σε ράγες. Αρκετά νέα cinematics και διάλογοι, αλλά τίποτα παραπάνω από μέτρια.

Επίσης πρέπει να άλλαξαν πολλά από την προηγούμενη έκδοση (του θείου) που είχα, διότι η ομάδα μου τώρα τον πίνει κανονικότατα. Επίσης οι παγίδες πρέπει να έχουν γίνει buff, η τύπισσα-υπεύθυνη για τις παγίδες δεν βρίσκει τίποτα πια. Θα μειώσω την δυσκολία από το μεσαίο στο ευκολότερο διότι δεν την παλεύω να ξαναπολεμάω τις ίδιες μάχες...

Μετά είναι και το θέμα ότι μένουν artifacts από τους "διαλόγους" των μαχών, κάτι σκόρπια "no effect" κοκ. Αυτό το bug δεν υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση.

Τεσπα, λέει στο ίντερνετς ότι είναι μόλις 4-5 ώρες παιχνιδιού, μάλλον θα κάμω ένα κόπο να το τελειώσω, αλλά μέχρι τούδε δεν είδα κάτι συνταρακτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείωσα το DLC. 

Πήρε κάπου 7+ ωρίτσες, κυρίως λόγω του πολλού loading σε ένα κωλοεπίπεδο-γρίφο. 

Όπως έγραψα δεν ήταν κάτι συνταρακτικό, καλό για να περάσει η ώρα σε λίγα απογευματάκια χαλαρού gaming. 

Είναι πολύ μικρό και πέραν κάποιων αρκετά καλών αντικειμένων δεν προσθέτει τίποτα στο παιχνίδι.

 

Επίσης πρέπει επειγόντως να αλλάξουν voice actors, αυτή η ψευδο-ισλανδική προφορά ήταν πραγματικά πολύ γελοία. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και το πήρα(obsidian edition),αλλά δεν έχω τα saves από το 1ο..
Τα έχει κάποιος από σας να μου τα δώσει;;

Χάνω κάτι εαν δεν τα κάνω import?

 

ξεκίνησα με την 1η επιλογή :D όμορφο παιχνίδι

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, xtrmsnpr said:

Μιας και το πήρα(obsidian edition),αλλά δεν έχω τα saves από το 1ο..
Τα έχει κάποιος από σας να μου τα δώσει;;

Χάνω κάτι εαν δεν τα κάνω import?

ξεκίνησα με την 1η επιλογή :D όμορφο παιχνίδι

Μπορείς να κάνεις custom history και να επιλέξεις ότι θυμάσαι από το run σου ή νομίζεις ότι θα είχες κάνει. Δεν κατάλαβα αν αυτό έκανες τελικά, αλλά το λέω just in case.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Aruil είπε

Μπορείς να κάνεις custom history και να επιλέξεις ότι θυμάσαι από το run σου ή νομίζεις ότι θα είχες κάνει. Δεν κατάλαβα αν αυτό έκανες τελικά, αλλά το λέω just in case.

Ναι! Αυτό έκανα. Επέλεξα την 1η επιλογή, καλούλης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Super Moderators

Η Obsidian ανακοίνωσε ότι από 24/1 το παιχνίδι διαθέτει σε beta μορφή ένα turn-based mode για τις μάχες του PoE: Deadfire.

Πρόκειται για μια θεαματική κίνηση, τόσο ως προς την προσθήκη ενός τέτοιου στοιχείου σε στάδιο όπου το παιχνίδι έχει ωριμάσει και θα μπορούσε να περιμένει κανείς πλήρη στροφή προς άλλα project, αλλά και ως μια έμμεση παραδοχή πως πρέπει να υπάρχει μια εναλλακτική απέναντι στο μισαβέζικο pausable real-time, ιδίως όταν πλέον οι μάχες γίνονται τόσο σύνθετες και οι εχθροί ισχυροί ώστε για σημαντική μερίδα των χρηστών η προσφυγή στην παύση για ανασύνταξη και σχεδιασμό είναι διαρκής.

Γνώμη μου είναι ότι οφείλουμε τα μέγιστα στη Larian και τα δικά της υπέροχα turn-based RPG (και, σαφώς, τη σπουδαία επιτυχία που σημείωσαν) για την εξέλιξη αυτή.  

Στα υπόψη, εφόσον ξεκινήσετε νέο παιχνίδι με επιλογή turn-based μαχών (ή real-time) αυτή δεν μπορεί να αλλάξει στην πορεία του παιχνιδιού.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Η Obsidian ανακοίνωσε ότι από 24/1 το παιχνίδι διαθέτει σε beta μορφή ένα turn-based mode για τις μάχες του PoE: Deadfire.

Πρόκειται για μια θεαματική κίνηση, τόσο ως προς την προσθήκη ενός τέτοιου στοιχείου σε στάδιο όπου το παιχνίδι έχει ωριμάσει και θα μπορούσε να περιμένει κανείς πλήρη στροφή προς άλλα project, αλλά και ως μια έμμεση παραδοχή πως πρέπει να υπάρχει μια εναλλακτική απέναντι στο μισαβέζικο pausable real-time, ιδίως όταν πλέον οι μάχες γίνονται τόσο σύνθετες και οι εχθροί ισχυροί ώστε για σημαντική μερίδα των χρηστών η προσφυγή στην παύση για ανασύνταξη και σχεδιασμό είναι διαρκής.

Γνώμη μου είναι ότι οφείλουμε τα μέγιστα στη Larian και τα δικά της υπέροχα turn-based RPG (και, σαφώς, τη σπουδαία επιτυχία που σημείωσαν) για την εξέλιξη αυτή.  

Στα υπόψη, εφόσον ξεκινήσετε νέο παιχνίδι με επιλογή turn-based μαχών (ή real-time) αυτή δεν μπορεί να αλλάξει στην πορεία του παιχνιδιού.

Τέλεια, τώρα και εμείς οι σκληροπυρηνικοί παλιουρες που ανδρωθήκαμε στα tabletop, μπορούμε να απολαύσουμε το παιχνίδι όπως πρέπει να είναι τα RPG

Επεξ/σία από mike299
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερχόμενος απο το πολύ καλό πρώτο game της σειράς έχω εντυπωσιαστεί με το game. Είχα ακούσει ότι ήταν χειρότερο απο το πρώτο και ότι δεν άξιζε κτλ κτλ. Ε λοιπόν δεν ισχύει καθόλου αυτό. Μέχρι στιγμής και με το patch 5.0 το game τα σπάει.

Στα θετικά μέχρι στιγμής είναι τα πολυποίκιλα quests που σου βαστάνε το ενδιαφέρον ψηλά και περνάνε οι ώρες χωρις να το καταλάβεις! Highlight για μένα η text-based αφήγηση κάποιον events με διάφορες επιλογές όπως είχε και το πρώτο. Η εξερεύνηση έχει υλοποιηθεί ωραία και μπορείς να δεις πολλά πράγματα εκτός του main path. Στο παιχνίδι σου δίνεται η δυνατότητα να γίνεις πειρατής και να βολτάρεις με το δικό σου πλοίο (το οποίο μπορείς να βελτιώσεις) και να την πέφτεις σε άλλα πλοία για να τους κλέψεις. Επίσης υπάρχουν πολλά νησάκια που μπορείς να εξερευνήσεις. 

Το turned-based combat που προστέθηκε αργότερα είναι αρκετά ενδιαφέρον. Αν και δεν έχει το βάθος του dos2 και χρειάζεται να το συνηθίσεις στην αρχή, μετά απο λίγο το απολαμβάνεις. Όταν το πρώτο είδα είχα μπερδευτεί γιατί δεν λειτουργεί με την κλασική λογική που έχουμε μάθει. Εδώ ο κάθε χαρακτήρας βαράει (ή ρίχνει spell) μια φορά ανα turn και άμα είσαι πιο γρήγορος απλά έρχεται η σειρά σου ποιο μπροστά. Επίσης έχεις μεγάλη ευελιξία στο πως να φτιάξεις τον χαρακτήρα σου καθώς πρόσθεσαν την δυνατότητα να κάνεις dual class. Θες να κάνεις rogue/mage η fighter/mage α λα bg2, το παιχνίδι θα σε φτιάξει αν και σε ποιο απλοποιημένη μορφή. Τέλος υπάρχει και stealth και φαίνεται να δουλεύει αρκετά καλά. 

Οσον αφορά το main story αν και φαίνεται να έχει ενδιαφέρον, μέχρι στιγμής δεν το έχω προχωρήσει και πολύ καθώς έχω λιώσει στα side quests και γουστάρω τρελά.

 Στα αρνητικά θα βάλω τους companions. Εκτός απο 1 καλογραμμένο companion ή ίσως 2 το πολύ, οι υπόλοιποι είναι μέτριοι ή αδιάφοροι. Επίσης έχουμε την επιστροφή του Eder και κάποιον άλλον companions απο το πρώτο game, το οποίο με βρήκε χαρούμενο. Βέβαια, εκτός του Eder οι υπόλοιποι companions είναι πιο κακογραμμένοι απο o,τι στο POE 1.  Τέλος η δυσκολία (στο turned-based combat) ήταν λίγο περίεργη. Στο νορμάλ ήταν απίστευτα εύκολο, στο hard ήταν νορμάλ προς εύκολο και στο δυσκολότερο επίπεδο ήταν θάνατος. Τέλος το crafting είναι μούφα όπως και στο πρώτο.  

Έχοντας παίξει το dos2 δεν περίμενα να βρω άλλο game που να μου βαστήξει το ενδιαφέρον, όμως το Pillars of Eternity II τα κατάφερε! Αξίζει να το δοκιμάσετε.

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι καλο παιχνιδι σιγουρα. αλλα στο launch ειχε πολλά bugs, πολυ περισσότερα αποτι ειχε το 1ο παιχνιδι, και πολλα απο αυτα μπορούσαν να σου χαλασουν μεγαλα quests.

επίσης, θέλω πολυ να δω τις τελικές εντυπώσεις σου. γιατι κ εγω ξεκίνησα ολο χαρά αλλά στο τέλος ειχα φθαρθεί λίγο. κατι οι ναυμαχίες που χανουν το νοημα μετα απο λίγο κ ειναι επαναλαμβανόμενες μεχρι θανατου και κάτι η χλιαρή ροή, το κατέβασαν ενα σκαλί κάτι απο το 1ο παιχνιδι. ξαναλέω, πολυ καλό μεν, ειδικα τωρα που τα bugs εχουν στρώσει, αλλά θεωρω οτι η κεντρικη ιστορια ειναι ρηχή και το open world στυλ του κανει εν τελει ζημια στη ροή. αξίζει σίγουρα ομως να το δει οποιος αγαπαει τετοιους τιτλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/5/2020 στις 2:44 ΜΜ, Skywalker333 είπε

κατι οι ναυμαχίες που χανουν το νοημα μετα απο λίγο κ ειναι επαναλαμβανόμενες μεχρι θανατου 

Οσο το προχωράω τόσο πιο πολύ συμφωνώ στο απο πάνω σχόλιο. Αν και είχα καραγουστάρει στην αρχή με τις ναυμαχίες και το minigame, στην 4-5 μάχη κατάλαβα ότι είναι εντελώς αγγαρεία. Το αστείο της υπόθεσης είναι, οτι μπορείς να παρακάμψεις εντελώς το minigame που είναι χάσιμο χρόνου. Αμα το ήξερα απο την αρχή δεν θα σπατάλαγα τα λεφτά μου για να πάρω το καλύτερο πλοίο, το οποίο είναι εντελώς άχρηστο τώρα...  Και γενικώς οι μάχες έχουν καταντήσει λίγο πιο βαρετές καθώς στο hard όλα ψοφάνε χωρίς πρόβλημα ακόμα και αν κάνεις λάθη. Σκέφτομαι να το βάλω στο τέρμα και ας είναι θάνατος.  

Την κεντρική ιστορία δεν την έχω προχωρήσει πολύ, είμαι κυρίως με το πλοίο και βολοδέρνω δεξιά και αριστερά εξερευνώντας όλα τα νησιά. Οπότε δεν έχω σχηματίσει ακόμα άποψη γι αυτήν, αλλά το μυστήριο που βγάζει μέχρι τώρα είναι ενδιαφέρον. Έχω επίσης εντυπωσιαστεί απο τον Τεκέχου, τελικά είναι πιο πλούσιος χαρακτήρας απο όσο φαινόταν στην αρχή. Και τέλος τα περισσότερα side quests που έχω βρει είναι καλογραμμένα.

Το παιχνίδι έχει τα αρνητικά του σίγουρα, αλλά φτάνω τις 25 ώρες και πιστεύω οτι τις αξίζει. 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ναυμαχίες δεν είναι τίποτα παραπάνω από text based mini game το οποίο εύκολα (συνήθως) αποφεύγεις.

Δεν ξέρω γιατί έγινε τόσος ντόρος με αυτό. Είναι επιπέδου '80s από τεχνικής άποψης και από ένα σημείο και μετά τελείως βαρετές (όταν πάρεις το τελικό πλοίο και γίνεις OP).

|

Στις 17/5/2020 στις 1:44 ΜΜ, Skywalker333 είπε

ειναι καλο παιχνιδι σιγουρα. αλλα στο launch ειχε πολλά bugs, πολυ περισσότερα αποτι ειχε το 1ο παιχνιδι, και πολλα απο αυτα μπορούσαν να σου χαλασουν μεγαλα quests.

επίσης, θέλω πολυ να δω τις τελικές εντυπώσεις σου. γιατι κ εγω ξεκίνησα ολο χαρά αλλά στο τέλος ειχα φθαρθεί λίγο. κατι οι ναυμαχίες που χανουν το νοημα μετα απο λίγο κ ειναι επαναλαμβανόμενες μεχρι θανατου και κάτι η χλιαρή ροή, το κατέβασαν ενα σκαλί κάτι απο το 1ο παιχνιδι. ξαναλέω, πολυ καλό μεν, ειδικα τωρα που τα bugs εχουν στρώσει, αλλά θεωρω οτι η κεντρικη ιστορια ειναι ρηχή και το open world στυλ του κανει εν τελει ζημια στη ροή. αξίζει σίγουρα ομως να το δει οποιος αγαπαει τετοιους τιτλους.

Διαφωνώ κάθετα. 

Το πρώτο ήταν ψιλο-νιανια για εμένα. Σούπα σε όλα και αρκετά εκνευριστικό πριν τις αλλαγές των whitemarch. Τελικά το έκαναν ευχάριστο, αλλά σίγουρα όχι τοπ. 

Το δεύτερο είχε προβλήματα, αλλά ως τελικό προϊόν έχει περισσότερο βάθος και πολύ περισσότερο "ελεύθερο" στο πως θα το παίξεις με καλύτερη εμπειρία RPG. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LongTom είπε

Οι ναυμαχίες δεν είναι τίποτα παραπάνω από text based mini game το οποίο εύκολα (συνήθως) αποφεύγεις.

Δεν ξέρω γιατί έγινε τόσος ντόρος με αυτό. Είναι επιπέδου '80s από τεχνικής άποψης και από ένα σημείο και μετά τελείως βαρετές (όταν πάρεις το τελικό πλοίο και γίνεις OP).

|

Διαφωνώ κάθετα. 

Το πρώτο ήταν ψιλο-νιανια για εμένα. Σούπα σε όλα και αρκετά εκνευριστικό πριν τις αλλαγές των whitemarch. Τελικά το έκαναν ευχάριστο, αλλά σίγουρα όχι τοπ. 

Το δεύτερο είχε προβλήματα, αλλά ως τελικό προϊόν έχει περισσότερο βάθος και πολύ περισσότερο "ελεύθερο" στο πως θα το παίξεις με καλύτερη εμπειρία RPG. 

Βρε δεν πειραζει! μπορεί ο καθένας να διαφωνει καθετα κ οριζόντια κ διαγωνια, προσωπικό γούστο είναι όλα αυτα, όχι απολυτα πραγματα. ;) 

Για εμένα το πρόβλημα πηγάζει από την open world φύση του. επειδη εισαι πολυ λάσκα, η κεντρικη ιστορία τρώει ζημιά με τον ίδιο τρόπο που τρώει στα περισσότερα (οχι ολα) open world παιχνιδια κ χανεται ο ρυθμος της εντελως. Το πρώτο ήταν μεν πιο safe αλλα κ πιο σφιχτοδεμένο. εδω η ιδέα ειναι αρκετά έξυπνη αλλά η εξελιξη ήταν αρκετά νωχελική και η κατάλληξη καπως νερόβραστη. 

Αλλα ξαναλέω, αυτα ειναι εντελως προσωπικές απόψεις! εδώ υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την γραφή των Assassin's Creed και που βαριούνται με τη γραφή του Planescape Torment. Για όλους έχει ο μπαξές :)

 

 

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

Βρε δεν πειραζει! μπορεί ο καθένας να διαφωνει καθετα κ οριζόντια κ διαγωνια, προσωπικό γούστο είναι όλα αυτα, όχι απολυτα πραγματα. ;) 

Για εμένα το πρόβλημα πηγάζει από την open world φύση του. επειδη εισαι πολυ λάσκα, η κεντρικη ιστορία τρώει ζημιά με τον ίδιο τρόπο που τρώει στα περισσότερα (οχι ολα) open world παιχνιδια κ χανεται ο ρυθμος της εντελως. Το πρώτο ήταν μεν πιο safe αλλα κ πιο σφιχτοδεμένο. εδω η ιδέα ειναι αρκετά έξυπνη αλλά η εξελιξη ήταν αρκετά νωχελική και η κατάλληξη καπως νερόβραστη. 

Αλλα ξαναλέω, αυτα ειναι εντελως προσωπικές απόψεις! εδώ υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την γραφή των Assassin's Creed και που βαριούνται με τη γραφή του Planescape Torment. Για όλους έχει ο μπαξές :)

Δε νομίζω ότι oφείλονται στην open-world φύση του game τα θέματα της κεντρικής ιστορίας. To witcher 3 μια χαρά κατάφερε να συνδυάσει open world κοσμο με ενδιαφέροντες χαρακτήρες και γοητευτικό storytelling. Τώρα θα μου πεις δεν είναι όλα τα game witcher3. Οκ πάσο.

Και πάλι θα περίμενα απ' την Obsidian κάτι πιο δυνατό. Την ιστορία του PoE2 thn βρήκα υπερβολικά μικρή για παιχνίδι τέτοιου μεγέθους και άνευρη. Γενικά το δεύτερο παιχνίδι μου άφησε τη γεύση ενός ευχάριστου διάλλειματος που σε προετοιμάζει για τη συνέχεια (PoE3).

Επεξ/σία από Deus ex machina
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...