Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity II: Deadfire (Obsidian)


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμένα αυτό που δεν μου άρεσε στο πρώτο φυσικά δεν ήταν η ιστορία του που ήταν φοβερή και που την θυμάσαι για πάντα αλλά το gameplay του στις μάχες. Σε αρκετές περιπτώσεις απλά το όλο στήσιμο δεν μπορούσε να δουλέψει.

Δεν ζητάω πολλά απλά story obsidian και gameplay divinity original sins θέλω :D

Και side quest, romance cinematic ;) από cd red

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου αρέσει πάντως πώς στα strech goals έχουν χωρίσει τις μεταφράσεις και μεταγλωττίσεις. Μέχρι τώρα νομίζω ήταν τα ισπανικά και πιο πριν τα πολωνικά/ ρώσικα (?), τώρα για τα επόμενα 200 χιλ. έχουν βάλει τα ιταλικά ώστε να ψηθούν οι φρατέλλι Ιταλιάνι και να τα δώσουν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks to our backers, a new companion, Xoti, the priest/monk, can now join the player's party in Pillars of Eternity II: Deadfire! But we still have a lot more exciting news to share, including info on our add-ons, and our latest stretch goal reveal: NPC portraits, UI Customization, and Italian.

 

Τα πολωνικά πάντως τα έπιασαν πριν λίγη ώρα (1,8 εκατομμύρια). Μαζί και τον έβδομο companion.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται να έχει μειωθεί ο ρυθμός χρηματοδότησης, παρ' ολ' αυτά μόλις ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια και πάνε για το επόμενο stretch goal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους βλέπω να πιάνουν και τα δύο επόμενα, να μένουν σταθεροί και να κάνει ένα τίναγμα τις τελευταίες μέρες.

 

Εν τω μεταξύ, το άλλο ενδιαφέρον Kickstarter που τρέχει παράλληλα, του Banner Saga 3, αγκομαχά να φτάσει το πρώτο των 250Κ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανακοινώθηκε και το επόμενο stretch goal των 2,4 εκατομμυρίων. Διπλάσιο voice over. Και Κορεάτικα. Αν στην Κορέα παίζουν τέτοια παιχνίδι, τότε προβλέπω να μαζεύει κανα εκατομμύριο σε δευτερόλεπτα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τους βλέπω να πιάνουν και τα δύο επόμενα, να μένουν σταθεροί και να κάνει ένα τίναγμα τις τελευταίες μέρες.

 

Εν τω μεταξύ, το άλλο ενδιαφέρον Kickstarter που τρέχει παράλληλα, του Banner Saga 3, αγκομαχά να φτάσει το πρώτο των 250Κ .

 

 

Το Banner Saga έπεσε θύμα και της γενναιοδωρίας των δημιουργών, που σε όσους είχαν δώσει 50+ την πρώτη φορά, έδωσαν -χωρίς να έχουν τέτοια υποχρέωση- και τα τρία μέρη της σειράς. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος, υπήρξαν και θύματα της επιτυχίας τους -σαν το DFA, αλλά με πολύ περισσότερες και πειστικότερες δικαιολογίες- αφού ξεκίνησαν για κάτι μικρό και με τα χρήματα που συγκέντρωσαν ένοιωσαν την ανάγκη να φτιάξουν κάτι πολύ συνθετότερο, ο χρόνος παραγωγής τράβηξε πολύ, σε επίπεδο τριλογίας, το ενδιαφέρον ατόνησε, εντωμεταξύ ο ένας από την αρχική παρέα των τριών αποχώρησε και ετοιμάζει ένα δικό του project κτλ.

 

 

Τα stretch goals έχουν αρχίσει να με κουράζουν. Βασικά, δεν πείθομαι καν ότι τα ποσά που προσέτουν έχουν την όποια σχέση με το στόχο που τα συνοδεύει, απλά είναι ένας τρόπος να διατηρήσουν το ενδιαφέρον και να έχουν μια σταθερή ροή. Το οποίο είναι θεμιτό μεν, και περνάει στο ντούκου όταν πιάνονται οι στόχοι, αλλά αν σκαλώσει το πράγμα είναι μεγάλη ζημιά για το project, αν περιοριστεί στο βασικό funding και ένα-δυο stretch με το ζόρι, δημιουργεί στον κόσμο την αίσθηση πως το σχέδιο δεν ολοκληρώθηκε.

 

Είναι και πολύ πιο φειδωλός ο κόσμος στο πού δίνει και πόσα δίνει. Κάνουν και ανοησίες μερικές φορές οι devs, πλασάρει ο άλλος Lovecraftian παιχνίδι για PC και κινητά, σε ποιους απευθύνεται, ούτε κι αυτός ξέρει, ασύμβατες πλατφόρμες, τζίφος (ενώ είναι ωραία ιδέα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλά είναι ένας τρόπος να διατηρήσουν το ενδιαφέρον και να έχουν μια σταθερή ροή

 

Ακριβώς αυτό. Απ' ότι φαίνεται έχουν γίνει η νέα μόδα. Θα ήθελα πάντως να ανακοινώνονται εξαρχής όλα τα stretch goals και όχι με το σταγονόμετρο.

 

Στο PoE2 πάντως μου φαίνεται σαν να έχει πέσει κάπως το ενδιαφέρον, μιας και αυτή τη στιγμή οι backers μόλις ξεπέρασαν τους 18 χιλιάδες και δεν βλέπω πως θα πλησιάσουν τους 77 χιλιάδες της προηγούμενης καμπάνιας. Ίσως αν βάλουν κανα Paypal, δημοσιεύσουν WIP gameplay ή θέσουν κάποιο πολύ φιλόδοξο (και επιθυμητό) stretch goal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο PoE2 πάντως μου φαίνεται σαν να έχει πέσει κάπως το ενδιαφέρον, μιας και αυτή τη στιγμή οι backers μόλις ξεπέρασαν τους 18 χιλιάδες και δεν βλέπω πως θα πλησιάσουν τους 77 χιλιάδες της προηγούμενης καμπάνιας. Ίσως αν βάλουν κανα Paypal, δημοσιεύσουν WIP gameplay ή θέσουν κάποιο πολύ φιλόδοξο (και επιθυμητό) stretch goal.

 

Αναμενόμενο σε μεγάλο βαθμό. Οι λόγοι πολλοί, έχει χαθεί το hype του BG succesor, μερικοί όπως εγώ απογοητεύτηκαν από το πρώτο, γενικά το crow funding έχει ξεφουσκώσει, βάλε και το fig που είναι άγνωστο και έχει περιορισμούς (paypal πχ) και έδεσε το γλυκό.

 

Εγώ προσωπικά αποφάσισα να μην προχωρήσω σε backing και θα περιμένω να κυκλοφορήσει. Αν είναι καλό, θα το τιμήσω τότε (αν και στην χειρότερη θα το πάρω σε κάποιο sale)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα project συνέχειας δεν κατάφερε έστω και να πλησιάσει την επιτυχία του πρώτου, με την πιθανή εξαίρεση των παιχνιδιών της nXile (Wasteland, Torment κλπ) που και εκεί υπάρχει γκρίνια. Ακόμα και το καθολικά επιτυχημένο Divinity: Original Sin έκανε ένα συμπληρωματικό campaign για το 2 και μέχρις εκεί, όπου συμπτωματικά έκλεισε ακριβώς στο επίπεδο που είναι τώρα το Pillars 2.

 

Θεωρώ σημαντική επιτυχία το να μαζέψει ένα project 2 εκ. δολλάρια σε μια τέτοια περίοδο, που το crowdfunding έχει μικρότερη δημοσιότητα και υπάρχει και η λογική του "΄βγάλατε τόσα χρήματα από τις πωλήσεις του πρώτου, γιατί δεύτερο campaign?". Οι συγκυρίες είναι πολύ διαφορετικές, μόνο οι σκληροπυρηνικοί θα στηρίξουν πια μια καμπάνια και υπάρχει μια γενικότερη κούραση και κατάχρηση.

 

Συμφωνώ με πολλά από τα παραπάνω αλλά εξακολουθώ να βλέπω θετικά την κατάσταση και κατηγορώ περισσότερο το fig :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά θα πρέπει όσοι developers ευελπιστούν να μαζέψουν χρήματα από crowfunding projects, να το μελετήσουν πολύ και προσεκτικά.

Αν το PoE, ένα κατά γενική ομολογία επιτυχημένο project με καλές κρατικές και αποδοχή, "εχασε" 50Κ backers, πόσες πιθανότητες έχουν οι υπόλοιποι, ειδικά οι άσημοι?

Ίσως για αυτό υπάρχουν τόσα ΕΑ, να θεωρείται αποτελεσματικό μοντέλο χρηματοδότησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

H Hairbrained με το Battletech (41.000+ υποστηρικτές, σχεδόν 2.800.000, και συνεχίζει μέσω paypal να συγκεντρώνει χρήματα) είναι μια περίπτωση εταιρίας που στην 4η προσπάθειά της τα πήγε αισθητά καλύτερα από ό,τι στις 3 προηγούμενες.

 

Βέβαια, είναι και το Battletech στη μέση.

 

Γενικά, υπάρχει κάμψη στο crowdfunding, είναι λογικό γιατί και κόπωση υπάρχει με το concept, και -τρανταχτές- αποτυχίες υπήρξαν, από κανόνια μέχρι απίστευτες ιστορίες κακοδιαχείρισης ή απλά χλιαρά αποτελέσματα και γιατί, πολύ απλά, στα χαμηλά tiers δεν συμφέρει πάντοτε η συμμετοχή σε σχέση με την αγορά λίγο μετά την κυκλοφορία.

 

Είναι γνωστό, φυσικά, ότι σε αυτά τα σχήματα δεν αγοράζεις παιχνίδι αλλά βοηθάς στην υλοποίηση μιας ιδέας, αλλά στην πράξη, το παιχνίδι σου προσφέρουν. Αν κάποιος δει ότι το project χρηματοδοτείται, μπορεί και να μείνει έξω, αν είχε "χλιαρός" στη συμμετοχή από την αρχή.

 

 

Στο ΙΙ δεν έχω μπει ακόμη. Μου έχουν στείλει και ένα μικρό εκπτωτικό κουπόνι, το σκέφτομαι. Πάντως, δεν μου αρέσουν τα tiers. Τα χαμηλά είναι, μεχ, και αυτά τα "special in game items" και pets (μα pets, ρε μάστορα...) δεν μου λένε τίποτε, τα υψηλότερα είναι άπιαστα. Όχι πως του Ι ήταν τίποτε το συγκλονιστικό.

 

Πάντως, αυτή τη στιγμή κάθε backer είναι κατά μ.ο. στα 110 δολάρια συμμετοχής, ενώ στο πρώτο ήταν στα 54. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτό με τον υψηλό μέσο όρο και μάλιστα δεν φαίνεται να έχει πέσει καθόλου τις τελευταίες 4-5 μέρες. Η αιτία φαντάζομαι είναι η σχεδόν 50-50 αναλογία pledges και fig funds (δηλ. investors), αφού οι τελευταίοι πληρώνουν πολλά περισσότερα για να μπουν ως επενδυτές στο project.

Λογικά αύριο θα πιάσουν τον επόμενο στόχο των 2,2 εκατομμυρίων. Δεν βλέπω όμως πως θα μαζέψουν πάνω από 25-30 χιλιάδες backers (ήτοι το πολύ 3 εκατομμύρια, όταν το πρώτο είχε φτάσει τα 4 αν και δεν είναι σωστό να γίνονται απευθείας συγκρίσεις μιας και η Obsidian ίσως έχει κι άλλες πηγές χρηματοδότησης ή κεφάλαια στην άκρη από τις πωλήσεις του 1).

Κατά τ' άλλα ιδού η τελευταία ενημέρωση σχετικά με το multiclassing:

 

Ωραίος καιρός έξω σήμερα, πρωί Σαββάτου, χαρά Θεού. Ό,τι πρέπει για gaming, πάω να συνεχίσω το PoE1 μου φαίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...