Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity II: Deadfire (Obsidian)


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Μετά το ιδιαίτερα επιτυχημένο fundraising του Project Eternity (βλ. Pillars of Eternity), όπου συγκεντρώθηκαν σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια από 74 χιλιάδες backers
  • μετά από σχεδόν ένα εκατομμύριο πωλήσεις
  • μετά από εξαιρετικά θετικές κριτικές σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου
  • μετά από δύο σημαντικά expansions (The White March I και II)

η Obsidian ετοιμάζει τον δεύτερο τίτλο της σειράς, ο οποίος αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο τέταρτο του 2018:

Pillars of Eternity II: Deadfire

Αυτή τη φορά η καμπάνια λαμβάνει χώρα στο fig και σε λιγότερες από 24 ώρες έπιασε (και πλέον ξεπέρασε κατά πολύ) τον αρχικό στόχο του 1,1 εκατομμυρίου δολαρίων . Βαίνει δε ολοταχώς προς το δεύτερο stretch goal (μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί άλλα δύο) ενώ με 27 ημέρες να απομένουν ως την ολοκλήρωση της χρηματοδότησης, δεν θα είναι απίθανο αν το συνολικό ποσό πλησιάσει ή ξεπεράσει αυτό του πρώτου PoE.

Τι καινούριο υπάρχει (σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής):

  • Με τον Eothas να έχει επιστρέψει, αυτή τη φορά καλούμαστε να εξερευνήσουμε το αρχιπέλαγος του Deadfire, να ταξιδέψουμε στα πάμπολλα νησιά του, να αλληλεπιδράσουμε με τις ντόπιες φυλές και τους εμπόρους, να αντιμετωπίσουμε αιμοσταγείς πειρατές κ.α.

post-47640-0-38564300-1485636371_thumb.gif

  • Οι χαρακτήρες του περιβάλλοντος δεν είναι στατικοί, αλλά ενεργούν παράλληλα με εμάς και συνεχίζουν τις ασχολίες τους καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου, ακόμα και αν εμείς δεν βρισκόμαστε στο ίδιο μέρος. Για παράδειγμα μια συμμορία μπορεί να έχει το λημέρι της σε ένα ορισμένο μέρος τη μέρα, όμως τη νύχτα να μετακινούνται σε διαφορετικό.
  • Κάποιοι από τους companions του PoE 1 θα είναι ξανά διαθέσιμοι, αλλά θα έχουμε και προσθήκη καινούριων. Για την ακρίβεια το τέταρτο stretch goal του 1,8 εκατομμυρίου αναφέρεται στον έβδομο companion (Xoti, priest/monk).

post-47640-0-97407600-1485636371_thumb.png

  • Συνεχίζεται η ιστορία μας ως Watcher του Caed Nua, μάλιστα οι αποφάσεις που πήραμε στον πρώτο τίτλο θα έχουν επίδραση στη συνέχεια της ιστορίας (φαντάζομαι θα διαβάζει το προηγούμενο save game).
  • Δυναμικός καιρός, με βροχές, ανέμους, αμμοθύελλες κ.α.

post-47640-0-21098900-1485636378_thumb.gif

  • Βελτιωμένα γραφικά, νέα μηχανή δυναμικών φωτισμών και σκιάσεων, ανανεωμένα ξόρκια και ικανότητες, νέα οπτικά εφέ και πολλά άλλα.

post-47640-0-94240500-1485636390_thumb.gif

Περιμένουμε τα καλύτερα. Το μόνο αρνητικό η αυξημένη ελάχιστη συμμετοχή στα $29, όταν το πρώτο PoΕ ήταν στα $20. Αλλά όλοι πιστεύουν ότι η Obsidian τα αξίζει τα λεφτά της. Σε ένα χρόνο θα ξέρουμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Backer Update 1:

 

 

- [How will PoE 1 decisions transfer] -

 

You will be able to bring in your save file and it will take certain decisions you made in the first game and bring them forward into PoE2. As Josh said even decisions like you having sacrificed a companion. You can also go through a question system to decide the start of the game, if you want to change your decisions in the first game.

 

Ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο (136% του αρχικού στόχου), αν όχι σήμερα, τη Δευτέρα σίγουρα πιάνει το τέταρτο stretch goal του 7ου companion. Αν κατάλαβα καλά δεν θα βάλουν παραπάνω companions στο παιχνίδι γιατί προτιμούν να δώσουν περισσότερο βάθος στον κάθε ένα από αυτούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ήδη ζητηθεί, μιας και υπάρχει κόσμος που γκρινιάζει για το stripe και το ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει ντε και σώνει debit/credit card. Αλλά δεν ξέρω αν είναι θέμα της Obsidian ή του fig, πιθανώς σχετίζεται με αυτά που γράφουν εδώ. Μακάρι να μπει, είπαν ότι θα το κοιτάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να μην έχει καμία, μα καμία σχέση με το πρώτο, αλλά να είναι ένα μεγάλο σε διάρκεια Tyranny, με περισσότερο balance στο gameplay των κλάσεων.

Προσωπικά δεν ζητάω τίποτα άλλο. :P  :D

 

Φυσικά δεν πρόκειται να δώσω ξανά ούτε σέντσι σε pre-order-backing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήδη από χθες το βράδυ έπιασαν το δεύτερο stretch goal για αύξηση του level cap από 16 σε 18. Ανακοινώθηκε ο τέταρτος στόχος για AI customization στα 2 εκατομμύρια. Σε καλή μεριά.

 

Κατά τ' άλλα έφτασα ήδη τις τρεις ώρες στο PoE1, αυτή τη φορά θα το τελειώσω, δεν θα πάνε πάλι τζάμπα 120 ώρες σαν την άλλη φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μακάρι να μην έχει καμία, μα καμία σχέση με το πρώτο

Μπαρντόν;

 

Μάλλον ήθελες να πεις "μακάρι να είναι πανομοιότυπο με το πρώτο"...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ακούσει κι από αλλού αυτό. Για κάποιο λόγο σε πολλούς που άρεσε το Tyranny, δεν άρεσε καθόλου το PoE. Δεν είμαι σίγουρος για το λόγο, αφού δεν έχω παίξει το πρώτο και άρα δεν έχω σφαιρική άποψη.

 

Το PoE πάντως ήταν μια χαρά παιχνίδι, για κάποιο λόγο πήρε τόσες καλές κριτικές από παντού. Οπότε το να μην αρέσει σε κάποιον είναι περισσότερο θέμα υποκειμενικού γούστου και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με τα... σέντσια του pre-order backing. Υποσχέθηκε κάτι η Obsidian που δεν το έκανε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όχι. Καμία σχέση. Απλά, είναι πάγια άποψή του και με την ευκαιρία την επανέλαβε.

 

Για κάποιο λόγο, το ΙΙ μου θυμίζει το Drakensang: River of Time, που είναι από τα αγαπημένα μου (και πρέπει να το ξαναδώ κάποια στιγμή).

 

Το Tyranny δεν το έχω δει καθόλου, έχω ακούσει ανάμεικτα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμένα μου άρεσε το Tyranny και θα στηρίξω το kickstart με τον οβολό μου καθώς είμαι junkie με τη συγκεκριμένη κατηγορία games.

Πολύ καλό παιχνίδι το 1, αν κάτι με χάλασε ήταν η κεντρική ιστορία που τη βρήκα λιγότερο επική και περισσότερο confusing και λίγο το σύστημα μάχης.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο πράγματα θέλω μόνο αλλαγή στο 2, περισσότερη και καλύτερη δουλειά στο character development σε ότι αφορά την γραφή, το voice acting και επίσης να χρησιμοποιήσουν κανονικά πορτραίτα για όλους τους major χαρακτήρες του παιχνιδιού και όχι μόνο για αυτούς τους λίγους που είχε το πρώτο. Δεύτερο και εξίσου σημαντικό να μην είναι ξεχωριστό το combat από από το adventuring mode. Δηλαδή αν θέλω να κάνω από νωρίς ένα protective spell πριν μπω στην μάχη να με αφήνει και επίσης να επεκταθεί κάπως το roster των skills/magic και για non combat σενάρια (το απλούστατο π.χ. lockpicking). 

 

 Επειδή όμως αντιλαμβάνομαι ότι το τελευταίο είναι αρκετά δύσκολο θα "βολευτώ" με οποιαδήποτε βελτίωση κάνουν στο υπάρχον σύστημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαρντόν;

 

Μάλλον ήθελες να πεις "μακάρι να είναι πανομοιότυπο με το πρώτο"...

 

 

Το έχω ακούσει κι από αλλού αυτό. Για κάποιο λόγο σε πολλούς που άρεσε το Tyranny, δεν άρεσε καθόλου το PoE. Δεν είμαι σίγουρος για το λόγο, αφού δεν έχω παίξει το πρώτο και άρα δεν έχω σφαιρική άποψη.

 

Το PoE πάντως ήταν μια χαρά παιχνίδι, για κάποιο λόγο πήρε τόσες καλές κριτικές από παντού. Οπότε το να μην αρέσει σε κάποιον είναι περισσότερο θέμα υποκειμενικού γούστου και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με τα... σέντσια του pre-order backing. Υποσχέθηκε κάτι η Obsidian που δεν το έκανε;

 

Γούστα αυτά, προσωπικά ευχαριστήθηκα το Tyranny και καθόλου,μα καθόλου το PoE.

Το PoE υποσχέθηκε αρχικά καλή ιστορία και στιβαρό gameplay.Δηλαδή ότι έχουν να πουλήσουν τα ισομετρικά RPG(δεν έχουν και τίποτα άλλο θετικό εδώ που τα λέμε).

Δεν παρέδωσε τίποτα από τα δύο, με το πρώτο να είναι μια φλύαρη σούπα αλά Forgotten Realms και το δεύτερο να έχει μεγάλα προβλήματα με τις "καινοτομίες" και τους περιορισμούς.

 

Από εκεί και πέρα ο καθείς αγοράζει ότι θέλει, έγραψα προσωπικά ότι δεν θα δώσω τίποτα ξανά σε pre-order στην συγκεκριμένη εταιρεία-σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως οι περισσότεροι θα διαφωνήσουν μαζί σου, αλλά όπως λες "γούστα αυτά". Ας ελπίσουμε το PoE 2 να σε καλύψει. Σύντομα έχω σκοπό να δω και το Tyranny πάντως, είμαι βέβαιος ότι θα είναι κι αυτό εξαιρετικό παιχνίδι.

 

ps: 45 χιλιάδες για το τρίτο stretch goal, λογικά το πολύ μέχρι Τετάρτη θα τα πιάσει τα 2 εκατομμύρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γούστα αυτά, προσωπικά ευχαριστήθηκα το Tyranny και καθόλου,μα καθόλου το PoE.

Το PoE υποσχέθηκε αρχικά καλή ιστορία και στιβαρό gameplay.Δηλαδή ότι έχουν να πουλήσουν τα ισομετρικά RPG(δεν έχουν και τίποτα άλλο θετικό εδώ που τα λέμε).

Δεν παρέδωσε τίποτα από τα δύο, με το πρώτο να είναι μια φλύαρη σούπα αλά Forgotten Realms και το δεύτερο να έχει μεγάλα προβλήματα με τις "καινοτομίες" και τους περιορισμούς.

 

Από εκεί και πέρα ο καθείς αγοράζει ότι θέλει, έγραψα προσωπικά ότι δεν θα δώσω τίποτα ξανά σε pre-order στην συγκεκριμένη εταιρεία-σειρά.

 

 

Τα είχα γράψει και παλιότερα, προσωπικά η ιστορία με άγγιξε σε μεγάλο βαθμό. Είχα πάρα πολύ καιρό να συναντήσω τόση μαυρίλα σε game και νομίζω ότι δεν έχω συναντήσει κάτι αντίστοιχο σε game από τότε. Μακάρι να ακολουθήσουν την ίδια σεναριακή οδό και στο sequel.

 

Το gameplay θα μπορούσε να είναι και λίγο πιο ισορροπημένο, αλλά ωστόσο δεν μου απαγόρευσε να χαρώ το game. Περιμένω βελτιώσεις στο sequel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα αυτό που δεν μου άρεσε στο πρώτο φυσικά δεν ήταν η ιστορία του που ήταν φοβερή και που την θυμάσαι για πάντα αλλά το gameplay του στις μάχες. Σε αρκετές περιπτώσεις απλά το όλο στήσιμο δεν μπορούσε να δουλέψει. 

Δεν ζητάω πολλά απλά story obsidian και gameplay divinity original sins θέλω :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...