Strategos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Το msystems παραμένει άψογο! ????
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Το msystems παραμένει άψογο! Φυσικά για όσους δεν αγοράζουν απ αυτό. 1
kanesaxo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 πωωω... και είσαι 2 μήνες σχεδόν χωρίς απάντηση-κάρτα;
Strategos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 ναι!! με λιγα λόγια amazon και ξερό ψωμί!! 3
kanesaxo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 χαρά στην υπομονή σου Εαν την έστελνες κατευθείαν εσύ στο εργοστάσιο; δεν έπαιζε αυτο το σενάριο; (θα μου πεις και γιατι να ασχοληθείς...)
Chrysostomos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Ακόμη κανένα νέο... Συγνώμη,άλλα γιατί δεν κάνεις μία καταγγελία τόσο καιρό;;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 χαρά στην υπομονή σου Εαν την έστελνες κατευθείαν εσύ στο εργοστάσιο; δεν έπαιζε αυτο το σενάριο; (θα μου πεις και γιατι να ασχοληθείς...) Θα έπρεπε να πληρώσει μεταφορικά αρχικαΜετά αρκετές αντιπροσωπείες πλέον δεν δέχονται rma από τελικούς καταναλωτές +ότι αν κάνεις αντικατάσταση σε εταιρία μια και καλή δεν ανανεώνεται η εγγύηση και νέα κάρτα να σου δώσουν
Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Ειδαμε που τελικα η προσωρινη αντικατασταση/καρτα που προσεφεραν δεν ηταν τοσο κακη λυση? Αν ειχες τωρα καρτα σιγουρα δεν θα σε απασχολουσε τοσο οσο τωρα που εννοειται οτι υπαρχει ενας εκνευρισμος για την μεγαλη αναμονη. 2
Getta Robo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Strategos Δεν εχω καταλαβει εαν τοσο καιρο απλα ερχεσαι σε επικοινωνια με το ιδιο το καταστημα η αν εχεις προβει σε επισημη καταγγελια/γνωστοποιηση του περιστατικου. Εχουν περασει σχεδον δυο μηνες απο το περιστατικο και ειναι ηδη πολυς καιρος.
rofl Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 2 μηνες seriously? και σκεφτομουν gpu απο skroutz lol. ευχομαι τουλαχιστον να εχει καλο τελος. ακομα κι ετσι 2 μηνες αναμονη ειναι απλα απαραδεκτη
Strategos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 που να κάνω καταγγελία έστειλα email 1 μήνα πριν στο ινκα και δεν μου απάντησαν καν.,, με το κατάστημα είχα μιλήσει 10 φορές, έχουμε στείλει και απο 10 email , πήγα και απο εκεί και έχουμε μείνει στο ότι περιμένουμε την gigabyte αν θα στείλει επισκευασμένη ή πιστωτικό και ότι αυτοί προσπαθούν για το καλύτερο. ρωταω τον τεχνικό θα μπει η άνοιξη ? και λέει αν φτάσουμε εκεί θα τα βάλει το κατάστημα αλλά τώρα που τους ρώτησα μου λένε ο προϊστάμενος λείπει 3 μέρες εκτάκτως...
Getta Robo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Μιλα αυριο για τελευταια φορα με το καταστημα, αν δεν βγαλεις ακρη, στειλε μηνυμα εδω. http://www.efpolis.gr/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα