Προς το περιεχόμενο

Star Wars Battlefront II [2017]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Open-BETA requirements..

 

Minimum PC System requirements:

OS: 64-bit Windows 7 SP1, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Intel Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 15GB

 

Recommended PC System requirements:

OS: 64-bit Windows 10 or later
Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Processor (Intel): Intel Core i7 6700 or equivalent
Memory: 16GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4GB
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3GB
DirectX: 11.1 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 15GB

Δημοσ.

Ελα να μαζευόμαστε.. απο Παρασκεύη αρχίζει η open beta και για τους καμένους που έτρεξαν να κάνουν pre-order απο Τετάρτη.

Δημοσ.

Το early access ειναι για αυτούς που έκαναν preorder απο origin?Για να δούμε θα καταφέρει να το τρέξει το μπρίκι που εχω.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.youtube.com/watch?v=X0fK6iV1nHA

 

Και απ' ότι φαίνεται βάζουν και άλλοι από τους Gamechangers.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qQzjIcUDako

 

 

 

 

Εdit 2: Kamino gameplay (δεν ξέρουμε αν θα είναι στην beta)

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Moderators
Δημοσ.

Έπαιξα αρκετά χτες.

 

Το κάθε mode που έχουμε είναι για διαφορετική εποχή SW.

 

- Galactic Assault (objectives, 20 vs 20) σε Naboo με Clones vs Separatists (Droid Army).

Όπως είχαμε δει παλιότερα σε Ε3 / Alpha, γίνεται επίθεση στο παλάτι της Theed με ένα MTT που πρέπει τα droids να προστατέψουν, ενώ οι clones πρέπει να το χτυπήσουν με Ion Disruptors που είναι σε ορισμένα σημεία του χάρτη. Όταν ένας clone πιάσει ένα Iοn Disruptor launcher το παιχνίδι τον "μαρκάρει" για τους αντιπάλους. Lock γίνεται με το δεξί κλικ και πρέπει να κρατηθεί στο ΜΤΤ για λίγη ώρα. Τα IDs κάνουν ζημιά στο MTT αλλά επίσης το κάνουν ευάλωτο για λίγη ώρα σε κανονικά πυρά. 

Aν το MTT φτάσει το παλάτι, τότε ανατινάζει τις κύριες πύλες και πρέπει μετά να κάνουν override security σε 2 μέρη τα droids. Σε αυτό το σημείο, τα droids έχουν περιορισμένες ζωές (βλέπε Battlefield tickets) για να τα καταφέρουν. Αν τα καταφέρουν, ανοίγει το Throne Room που πρέπει να μπουν μέσα και να κρατήσουν τα droids. Ανανεώνονται οι ζωές, αλλά και πάλι είναι περιορισμένες για το τελευταίο κομμάτι.

 

Ήρωες (mixed eras) είναι για τους Clones, η Rey και ο Han. Για τα droids ο Maul και ο Boba Fett. Επίσης υπάρχουν διάφορα οχήματα αν και αυτά που είναι στον αέρα δύσκολα βρίσκουν στόχους στο έδαφος, γιατί είναι σαν διάδρομος το μέρος και δεν βολεύει αρκετά.

Reinforcements (special classes) και για τους 2 στρατούς παίζουν κανονικά.

 

- Starfighter Assault (objectives, 12 vs 12 + AI) σε Fondor με Rebellion vs Empire.

Οι Rebels επιτίθενται σε ένα "ναυπηγείο" (άστροπηγείο; :P) της Empire για να καταστρέψουν ένα Star Destroyer.

Πρέπει στην αρχή να καταστρέψουν 2 Imperial Arquitens (γνωστά από Clone Wars αλλά κυρίως φαίνονται στο SW Rebels) Cruisers. Μετά 4 αν δεν κάνω λάθος shield generators μέσα στο "ναυπηγείο" και μετά να σπάσουν τα (δεν μου έρχεται ελληνική λέξη) clamps που συγκρατούν το Star Destroyer ώστε να πέσουν οι δικές του ασπίδες και να επιτεθούν στον αντιδραστήρα του.

 

Οι Rebels έχουν περιορισμένες ζωές που ανανεώνονται κάμποσο σε κάθε stage. Υπάρχουν διάσπαρτα turrets τριγύρω που τους πυροβολούν αλλά μπορούν και να καταστραφούν. Επίσης και το "ναυπηγείο" και το Star Destroyer έχουν τα δικά τους turrets.

Κάθε τόσο έρχονται ΑΙ Υ-Wings που κάνουν επίθεση στα objectives αλλά καλύτερα να πηγαίνει η ομάδα με τα δικά της. 2 ΑΙ Βlockade Runners (CR90 Corvettes) έρχονται να βοηθήσουν τους Rebels στο 2ο stage αν δεν κάνω λάθος.

 

Γενικά εδώ δεν βλέπω συχνά να κερδίζουν οι Rebels. Τα διαστημόπλοια πετάνε διαφορετικά από το προηγούμενο Battlefront. Kάνουν rolls και δεν έχουν evasive maneuver κουμπιά. Φαίνεται και στην Theed το διαφορετικό πέταγμα, αλλά εδώ που μπορείς να πετάς μέσα και ανάμεσα σε στενά μέρη, ξεχωρίζει και το βρίσκω καλύτερο του πρώτου. Επίσης δεν υπάρχει το παλιό lock με δεξί κλικ που ακολουθούσε τον αντίπαλο το σκάφος.

 

Hero ships (mixed eras): Millennium Falcon (Han) και Black One (Poe) για Rebels. Slave I (Boba) και Scimitar (Maul) για Empire.

Δεν υπάρχουν Reinforcements (special classes) σε αυτό το mode.

 

- Strike (8 vs 8) στην Takodana, εκεί που είναι το κάστρο της Maz στο TFA. Και έχει Resistance vs First Order.

Αυτό το mode δεν το είχαμε δει σε E3 ή Alpha. Υπάρχει ένα artifact μέσα στοκάστρο και πρέπει οι παίχτες της First Order να το πάρουν και να το πάνε στο σκάφος τους. Aν πέσει κάτω χρειάζεται λίγη ώρα για να επιστρέψει που πρέπει να το προστατεύουν οι παίχτες της Resistance.

Δεν υπάρχουν οχήματα ή ήρωες σε αυτό το mode, αλλά παίζουν κανονικά τα Reinforcements (special classes)

Ένα από τα Reinforcements της First Order είναι ο Flametrooper (ξεχνάω το "official" όνομα) που είναι πολύ αδύναμος. Έχει κάνει εντύπωση σε αρκετούς και σε μένα που ήμουν απέναντι και προσπαθούσε μάταια να με ψήσει ενώ με είχε στην φλόγα αρκετή ώρα.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Έχουμε βρει μερικά bugs που ελπίζω να φτιαχτούν. Π.χ. να μην ανάβει το chat στο Starfighter Assault με αποτέλεσμα να νομίζει το παιχνίδι ότι γράφω (δεν) και να κλειδώσει τα controls.

 

Μου αρέσει το νέο σύστημα για ήρωες / οχήματα / Reinforcements που λειτουργεί με βάση το score και όχι με εικονίδια όπως στο προηγούμενο που μπορούσαν να τα camp οι μεν για να τα πάρουν, οι δε για easy kills που ήθελαν και activation. Αν και υπάρχει ήδη γκρίνια ότι κάποιος έχει αρκετούς πόντους και είναι locked οι ήρωες γιατί τους έχει διαλέξει άλλος και δεν πεθαίνει εύκολα, κλπ. :P

Iσχύει ότι αν θέλετε Rey / Maul θα δεινοπαθήσετε γιατί αυτούς διαλέγουν πρώτα σχεδόν πάντα. Οι ήρωες γενικά ξαναγεμίζουν health αν δεν χτυπηθούν για κάμποση ώρα, όπως όλα τα classes, αλλά κόβεται το max health τους αν χτυπηθούν αρκετά.

 

Στα απλά classes ίσως πιο αδύναμος είναι ο Officer. Δίνει buff + health στους συμπαίχτες στο radius του, αλλά όχι στον ίδιο και το όπλο του είναι σχετικά αδύναμο, αν και το 2ο όπλο (burst πιστόλι) του κάνει πιο καλή δουλειά, το turret είναι καλό για choke points αλλά εύκολο να διαλυθεί.

 

Assault είναι βολικός, ειδικά με το Vanguard ability που του δίνει ας πούμε "καραμπίνα" που μπορέι να κάνει 1-shot σε κοντινή απόσταση.

 

Ηeavy έχει την ασπίδα στο όπλο που μισεί ο κόσμος και μπορεί να κάνει suppressive fire με άλλο abiity (όχι σαν του Battlefield, δεν έχει suppression mechanic) αν είναι σε καλό σημείο.

 

Specialist είναι sniper/recon που μπορεί με ability (thermal binoculars) να βλέπει εχθρούς μέσα από τοίχους και να τους μαρκάρει αν τους βλέπει σε line of sight. Πρέπει να αλλάξει όμως στο όπλο για να πυροβολήσει. To Ιnfiltration ability είναι επίσης βολικό για κοντινές αποστάσεις, τον βγάζει από τα radar των εχθρών, τους δείχνει στο δικό του και του δίνει ένα γρήγορο burst fire όπλο που κάνει reset το ability ενώ σκοτώνει.

 

Reinforcement classes είναι γενικά πιο "ντούκια", αλλά αν δεν προσέξεις, ψοφάνε εύκολα. Rocket Trooper (jetpack και rocket launcher abilities κυρίως) όπως και Super Battledroid (rocket launcher, fast firing, fortify) υπήρχαν και στην Alpha. Wookiee Warrior (με bowcaster σαν όπλο, Frenzy -fast firing-, Thermal Imploder, Fortify) με το κλασσικό bowcaster και Rocket Battledroid (jetpack, rocket launcher) μπήκαν στη beta.

Δεν κοίταξα τόσο First Order / Resistance Reinforcements που έχουν άλλα δύο, αλλά είδα όπως προέγραψα τον Flametrooper της FO που είναι πολύ αδύναμος. Το φλογοβόλο δεν ζεσταίνει ούτε σούπα.

 

Aν υπάρχει ένα εκνευριστικό πράγμα στην beta που το ποστάρω παντού, είναι πως όταν πεθαίνεις, κάνει μια φλασιά η οθόνη. Eίναι του παιχνιδιού και όχι bug.

Κάθε. Φορά. Και είναι πολύ εκνευριστικό. Ναι game, ξέρω πότε πεθαίνω, δεν είναι ανάγκη να έχεις τέτοιο flash.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Χμ... δεν έχω παίξει σε party αλλά όπως έχω δει, party "κάνεις" με όσους κάνεις spawn ταυτόχρονα.

Όταν κάνεις spawn, μπαίνεις σε περίπου 10 δευτερόλεπτα max, εκτός αν κάνουν spawn και άλλοι 3, οπότε φουλάρει και τους βάζει κατευθείαν. Δίνει περισσότερους πόντους αν κάτσουν μαζί, αλλά καλή τύχη. Επίσης νομίζω ότι στην Alpha φαίνονταν πιο εύκολα ποιοι έκαναν spawn μαζί σου, δεν το πρόσεξα τόσο τώρα.

Δεν έχει και το παλιό teammate system που ένας ήταν το spawn point σου και αντίστοιχα.

 

Γενικά είναι πάλι μπούγιο, δεν έχει orders, τα spawns είναι random στις περιοχές τους. Oπότε όποιος περιμένει πιο Battlefield αυτή τη φορά, δεν θα το βρει. Και για κάποιο λόγο τα lasers δεν φαίνονται τόσο όσο στο προηγούμενο, οπότε δυσκολεύεσαι να δεις από πού σε χτυπάνε.

 

Σε σχέση με το προηγούμενο Battlefront το βρίσκω γενικά πιο εξελιγμένο. Εμένα σίγουρα μου αρέσει περισσότερο + το ότι δεν θα έχει Season Pass, αν και να σου κάτσουν abilities από τα crates για τα classes που θέλεις είναι πολύ RNG.

 

Βασικά, το καλύτερο θα είναι να δείτε την Παρασκευή, γιατί δεν ξέρω τι περιμένει ο καθένας από το παιχνίδι. :P

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...