Προς το περιεχόμενο

Επιλογη Sony a5000-5100-rx100 mk2-hx90v


silentpower

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρειάζομαι την βοηθειά σας στην επιλογή μιας φωτογραφικής μηχανής. Να πω πως είμαι εντελώς αρχάριος κ καταλαβαίνω μόνο κάποιους βασικές αρχές.

Η χρήση είναι να μπορώ να βγάλω κάποιες αξιοπρεπείς φωτογραφίες, βιντεο σε ταξίδια κ βραδυ πχ έξω απο ένα κτίριο χωρίς το οποιο φως να παραμορφώνει την εικόνα. Άρα καθαρά ερασιτεχνική χρήση για αντικατάσταση κινητού.

Απο έρευνα κατέληξα στις παρακάτω μηχανές  με τον στανταρ φακό 16-50mm για τις mirrorless.

α5000 : μ αρέσει πολύ λόγω μεγάλου αισθητήρα που βρίσκεις μονο σε dslr που δεν θέλω,καλής μπαταρίας, τιμής, τεχνολογίας και δυνατότητα αλλαγής φακού( δεν σκοπεύω να την χρησιμοποιήσω, αλλα ας υπάρχει)

α5100: τα + της α5000 ομως ακριβότερη, με προβλήμα υπερθέρμανσης? σε video( ανεπιτρεπτο για την τιμη της) καλύτερη όμως σαν σύνολo;

rx100: point to shoot, πολυ compact, αλλα και μικρότερο αισθητηρας,δεν ξέρω αν είναι καλύτερα στημένη όμως για τη χρήση που την θέλω .

hx90v: point to shoot 30x οπτικό! ζουμ, gps!, εξίσου μαζεμένη αλλα κ μικρότερος αισθητήρας απο όλες.

 

Αφού απορρίπτω dslr λόγω μεγέθους θα μ άρεσε η mirrorless  τεχνολογία αν κ μεγαλώνουν οι διαστάσεις, με το σκεπτικό ότι ένα APS-C sensor δεν πρόκειται στο κοντινό μέλλον να μπει σε κινητό κ επομένως η φωτογραφική να μπει στο συρτάρι. Δηλαδή είναι κάτι καλό που μένει σε σχέση με τις compact. Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι σωστά.

Αν υπάρχουν κάποια παρόμοια  μοντέλα πέρα απο Sony εννοείται να προτείνετε δεν είμαι fanboy της sony, απλα βρήκα ότι έχει καποια καλά μοντέλα.

Ευχαριστώ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)