zio10 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Αμα βρεις καποιο κλιο στα χρηματα σου κοιτα το. Οπως πχ https://www.car.gr/9328751-renault-clio ή https://www.car.gr/9457627-renault-clio-1-2-clima (αν και λιγο περιεργη αυτη η αγγελια). Γιατί περίεργη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michalisv Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Γιατί περίεργη;Επειδη δεν γραφει χιλιομετρα και μαλιστα στη πεμπτη εικονα στο ταμπλο τα χει σβησει με μαυρο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzioros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Σωστος ο φιλος πρεπει να χει καμια 200.000 χλμ για να το εσβησε στανταρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέχρι πόσα χιλιόμετρα πάνω κάτω να κοιτάξω δηλαδή σε ένα μεταχειρησμένο.? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzioros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Απο 140.000 εως 170.000 για 1.500 Ευρω παντα ετσι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Σωστος ο φιλος πρεπει να χει καμια 200.000 χλμ για να το εσβησε στανταρ. Omg 200000 χλμ με seicento είναι σαν να βάφεις τη Βουλή μέσα έξω με μαρκαδορακι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Omg 200000 χλμ με seicento είναι σαν να βάφεις τη Βουλή μέσα έξω με μαρκαδορακι! Χαχαχαχα α για τόσο ταλεπωρημένο λέμε.ΟΚ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Χαχαχαχα α για τόσο ταλεπωρημένο λέμε.ΟΚ ταλαιπωρημενος ειναι αυτός που αντεξε και εκανε 200000 στον κουμπαρα με ροδες!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasdel Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Οπως ειπε και αλλος φιλος αν ειναι να δινεις 1500 για seicento βρες καποιο accent. Σκυλαρος μαυρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Ένα Clio πάω να δω τώρα στα 1400 ευρώ.1200cc 130.000 χιλιόμετρα.Καλύτερα απο το Φίατ έτσι.? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzioros Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Τελικα τι εγινε με το Renault? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Είχε πολλές φθορές κυρίως στο χρώμα(καπό οροφή πόρτες) και ραγισμένο το παρμπρίζ , πράγματα που δεν φαινόντουσαν στις φωτογραφίες της αγγελίας.Επίσης στο αμάξι χωρίς ένα πάρα πολύ καλό καθαρισμό μέσα δεν μπορούσες να κάτσεις.. Θα δώσω λίγα παραπάνω χρήματα μάλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzioros Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Για τι χρηση το θες?Για μεσα στην Πολη και κοντινες αποστασεις το seicento ειναι μανα και οικονομικο ευκολο παρκαρισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Για τι χρηση το θες?Για μεσα στην Πολη και κοντινες αποστασεις το seicento ειναι μανα και οικονομικο ευκολο παρκαρισμα. Μέσα στην πόλη και γενικά ελάχιστη χρήση ούτε κάν καθημερινή.Μόνο όταν έχει κακοκαιρία.Αλλιώς έχω το μηχανάκι που είναι ότι πρέπει για το Ηράκλειο(Κρήτης) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
userone Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Πρώην κάτοχος Ιταλικών ( (2) uno turbo, punto gt) και νυν σύμβουλος σε fiat seicento ΄΄κοντινού μου προσώπου΄΄ έχω μια αρκετά μεγάλη εμπειρία που μπορεί να φανεί χρήσιμη για αυτά τα αυτοκίνητα. Αρχικό τσεκ για τους ιμάντες, μόνο από καταγεγραμμένη αλλαγή σε χαρτί και όχι στα λόγια του κάθε...΄΄ αξιόπιστου΄΄ που κάπου ξέχασε το βιβλίο να το γράψει κλπ. Αλλαγή πάντα μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής, αν και ως ένα σημείο μπορώ να εγγυηθώ ότι ο ιμάντας άντεξε και 80χιλ στο πρώτο μου uno και δεν έσπασε δεν έπαθε τίποτα. Μάλλον όμως ήταν τυχαίο. Επειδή όλα τους είναι ΄΄ναζιάρικα΄΄, θέλουν καλό αρχικό στρώσιμο και πιστή συντήρηση. Ένα βασικό που μπορεί να ψάξει ενδιαφερόμενος για αγορά είναι το book service. Αν δεν έχουν ..χαιρετήστε τον πωλητή και μην συνεχίσετε. Εάν έχουν, δώστε βάση στην συντήρηση εάν τηρήθηκε και κυρίως στο τι λάδι χρησιμοποιούν. Εάν σας πούνε της...αντιπροσωπείας , δηλαδή το μουρουνέλαιο της Selenia, μην απαντήσετε καν. Δεν χρειάζεται.. ακόμη και αν τα αλλάζουν τακτικά, είναι θέμα χρόνου για να πάνε για ρεκτιφιέ. Εφ όσον τα βασικά τηρούνται σχολαστικά, κοιτάμε στα της μηχανής εάν έχει λάδια και από που χάνει. (καλύτερα με ένα φακό) Εάν δεν χάνει καθόλου, το φωτογραφίζουμε και το στέλνουμε στα κεντρικά να το κάνουν κορνίζα ( για αυτοκίνητα >100.000 χλμ). Το πιθανότερο είναι να δακρίζει από το πάνω μέρος το ΄΄ψευτοκαπάκι΄΄ ή από το φίλτρο λαδιού. Εάν χάνει απ οπουδήποτε αλλού πχ, από το κέντρο του μοτέρ .... απλά φεύγουμε εκτός και έχουμε αποφασίσει ότι θα αναλάβουμε το επερχόμενο κόστος (ρεκτιφιέ) Το ότι συν το χρόνο θα καίει ολίγον λαδάκι είναι δεδομένο όταν θα περάσει τα 100χιλ , συμπλήρωμα 200-300ml είναι αποδεκτό όριο στα 5.000 χλμ. Αφού φυσικά έχουμε βάλει μπρος το μοτέρ και το έχουμε αφήσει χωρίς να οδηγήσουμε να φθάσει σε θερμοκρασία όπου θα ανάψει το βεντιλαντέρ τσεκάρουμε τα παρακάτω: Ανοίγουμε το καπάκι με το δοχείο αντιψυκτικού που πρέπει να είναι στην σωστή στάθμη και το δοχείο να μην έχει πουρί χρωματισμένο που είναι ένδειξη κακής συντήρησης και τσεκάρουμε αν κάνει μπουρμπουλήθρες. Όχι λίγες αλλά να βγάζει..αφρούς... αν βγάζει έχει θέμα, είτε με τρύπιο ψυγείο, κολάρο ή τρόμπα. Βγάζουμε τον δείχτη για τα λάδια και κοιτάμε το χρώμα. Όσο πιο σκούρα τόσο χειρότερη είναι η ένδειξη. Φυσικά εαν και εφ όσον δούμε έστω και ΄΄ολίγον καπνό΄΄ αυτό δεν είναι γιατί ΄΄έτσι του κάπνισε ΄΄ αλλά γιατί έχουν φθορά εσωτερικά τα μέταλλα. Δεν χρειάζεται να αναρωτηθούμε τι έχει, αν είναι βαλβίδες ή μπιέλα (συνήθως αυτό) κλπ. Επίσης ανοίγουμε την τάπα όπου μπαίνουν τα λάδια ψηλά στο μοτέρ και βλέπουμε ( με φακό) αν τυχόν ''αφρίζει''. Δεν θα πρέπει να παρουσιάζει τίποτα το περίεργο, ούτε αφρούς, ούτε καπνό ούτε βέβαια να έχει πιάσει πουρί. Το τεστ ΄΄καπνίσματος΄΄ το κάνουμε και αφού ολοκληρώσουμε την βόλτα που θα πρέπει να πάμε στην οποία θα παίξουμε ολίγον με τις ταχύτητες και με τα φρένα. Σχεδόν όλα τα ιταλικά (από μικρομεσαία μοντέλα και πάνω) είναι αξιόπιστα εαν και εφ όσον τηρείται σχολαστικά το service και δεν θα πρέπει να δυσκολεύει κάποια ταχύτητα, να μην φρενάρει κλπ. Το κόστος πάντως για την αλλαγή τους είναι βατό και υπάρχουν πολλά after market καλύτερης ποιότητας από τα original. Για παράδειγμα οι ιμάντες της Continental δεν έχουν καμιά σχέση με τους Dayco, Gates. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα