Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για fiat seicento


Chocobo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.Σκέφτομαι την αγορά ενώς μεταχειρησμένου Fiat Seicento μοντέλο 2001 με περίπου 150.000 χιλιόμετρα.Είναι 1100 cc 65 ίπποι , πολύ καλό εμφανησιακά και δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα.

Απλά έχω μερικές απορίες όσον αφορά βλάβες στον εν λόγο μοντέλο.Επίσης καθώς δεν είχα ποτέ σχέση με αυτοκίνητο θέλω να ξέρω κάθε πότε πρέπει να γίνεται αλλαγή λαδιών και σέρβις(όταν γίνεται τι θα πρέπει να αλλαχθεί) επίσης πόσο είναι το κόστος του τυπικού σέρβις και της αλλαγής λαδιών.

Δεν κάνω πολλά χηλιόμετρα καθώς μένω σε μικρή πόλη.Το μηχανάκι μου στα 6 χρόνια έχει κάνει 40.000 χιλιόμετρα .Βάση αυτού και έχοντας στο νου πώς θα είμαι τυπικός στα σέρβις το αμάξι πόσο πιστεύετε πως θα κρατήσει.?

Ως επι το πλείστον και πάλι με το μηχανάκι θα κινούμαι , το αυτοκίνητο θα το έχω μόνο για μέρες με βροχή το χειμώνα οπότε μιλάμε για ελάχιστες μεταφορές.

 

Έχω πάρει μερικές γνώμες αλλά απέχουν μεταξύ τους.Άλλος μου λέει κάθε 6 μήνες λάδια που μου φάνηκε υπερβολικό,άλλος κάθε χρόνο.Δεν υπάρχει κάτι πιο μετρίσημο π.χ ανά 5.000 χιλιόμετρα 10-15 κλπ.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάτε τί λάδι βάζεις.

Το ημισυνθετικό λάδι το κρατας 6 μηνες ή 7.000χλμ (όποιο απο τα δύο έρθει πρώτα, δηλαδη αν κανεις στους 6 μηνες μονο 2.000χλμ πρεπει να αλαχθει ή αν κανεις 7000χλμ σε 4 μηνες παλι πρεπει να αλαχθει.)

Tο πληρως συνθετικό λαδι το κρατάς 1 ετος ή 15.000χλμ.

 

Οσον αφορα το Seicento, γενικα θεωρείται ζημιάρικο, τόσο μηχανικα όσο και ηλεκτρολογικα. Το αλμα αξιοπιστίας

το εκανε η Fiat το 2003 που εβγαλε το Panda. Αν σε παίρνει οικονομικά κοιτα για το Panda, αλλιως καλή τύχη με το Seicento.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο το αυτοκίνητο καλα θα ειναι να αλλαζεις ανα 7500χλμ ή 1 έτος, οσο για το κοστος, ειναι αστείο αφου αυτο το μοτερ δεν χρειαζεται κανενα ακριβο λαδι, ενα λαδακι με 20€ και ενα φιλτρο 10€ και ενα 10€ εργατικα και καθαρισες. Εμεις ειχαμε το cinquencento, 2 φιλοι το sceiscento, γενικα δεν εβγαζαν ακριβα προβλήματα, μονο μικρο-θεματακια που ομως ηθελαν τρεξιμο για να τα φτιαξεις.

Ειναι αρκετα  φθηνο αμαξι στην συντηρηση του, το μεγάλο του θέμα ειναι η μηδενικη παθητικη ασφαλεια, κατι που πρεπει να το εχεις παντα στο μυαλό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα στα φιατ δεν υπαρχουν σε γενικές γραμμες ακριβα προβληματα με μόνη εξαιρεση στα νεότερα που βγαζουν προβλημα στην υποβοηθηση τιμονιού...

Γενικα και seicento και ο διαδοχος του panda εχουν πολυ φθηνη συντηρηση. Το παντα εχει βγει αμαξι σκυλί, το seicento ειχε βγάλει μερικά χαζα σε ενα συγγενη (ηλ. παραθυρα, καμμενες λαμπες στο ταμπλώ, καμενο καντράν).

 

Απο εμενα αν μπορεις να δωσεις κατι παπαρανω και να πας σε panda καντο... μακραν καλυτερο, καλυτεροι χώροι και πολύ πιο ασφαλες απο το seicento!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις πληροφορίες.Δεν μπορώ να κάνω το άλμα για Panda καθώς τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν.Επίσης θα ένιωθα άσχημα να δώσω περισσότερα χρήματα για αμάξι που είναι ζήτημα αν θα κάνει ακόμα και 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο.Τώρα που το σκέφτομαι ακόμα και τα 7 φαίνονται πολλά.

Είμαι απο Ηράκλειο Κρήτης,οι αποστάσεις είναι μικρές και μόνο εαν βρέξει θα χρησημοποιήσω το αμάξι,οπότε θέλω κάτι πραγματικά φτηνό και οικονομικό.Το Panda έχει αποτι βλέπω μεγάλη διαφορά στα χρήματα.

Οπότε όσον αφορά λάδια βάζω καλύτερα συνθετικό ώστε να το αλλάζω μια φορά το χρόνο μαζί με το σέρβις που θα γίνεται στο όχημα.

Σε ένα τυπικό σέρβις τι αλλάζουν.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει στην οικογένεια ένα seicento sporting που αγοράστηκε καινούργιο το '99 αν δεν κάνω λάθος. Ακόμα είναι μια χαρά και δεν θυμάμαι να έχει βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη εκτός των φυσιολογικών φθορών.

 

Με τους ίππους έχω μπερδευτεί με αυτό το αμάξι! Πόσες εκδόσεις βγαίνανε; Το δικό μας υποτίθεται ήταν πιο δυνατό από το απλό αλλά αν θυμάμαι καλά είναι 55 ίππους στα 1100 κυβικά, αυτά με τους 65 βγήκαν αργότερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ειχε η αδερφη μου.ABARTH SPORTING εκδοση.Στα θετικα ευκολοδηγητο, ειδικα για την Αθηνα ηταν σουπερ.Μικρο κοστος συντηρησης.Στα αρνητικα ειχε αρκετα ηλεκρικα θεματακια,Το σοβαροτερο εχανε την ηλεκτρικη υποβοηθηση

το τιμονι την ωρα που οδηγουσες με αποτελεσμα να γινεται το τιμονι πολυ βαρυ.Θυμαμαι ηταν γνωστο προβλημα στα fiat.Και οπως σωστα αναφερθηκε απο παθητικη ασφαλεια μηδεν.Ειχε τρακαρει η αδερφη μου,ενας εφυγε με κοκκινο και επεσε πανω της σχετικα με μικρη ταχυτητα αλλα το μπροστινο μερος του αυτοκινητου διαλυθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πήρα με 180.000χλμ πριν 6 χρόνια για να πηγαίνω στο στρατό.Θεσσαλονίκη Πολυκαστρο και Θεσσαλονίκη Βέροια.το αγόρασα 500 ευρώ.το έχω ακόμη με 245.000χλμ.δεν με έχει βγάλει τίποτα.έτυχε, είμαι κωλος, δεν ξέρω.πάω παντού στην πόλη, το βάζω όπου βρω.έχω αυτό με τα 875cc.στο πρόγραμμα είναι να το αλλάξω γιατί βαριέμαι το ίδιο αυτοκίνητο και θέλω πετρέλαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφες να το εμπιστευτεις αφοβα εχω seicento εδω και 5 χρονια με αρκετα ταξιδια δεν εχει βγαλει το παραμικρο η συντηρηση ειναι τζαμπα μην το ψαχνεις με 1.500€ θα βρεις καλο seicento.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...