Leon90 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Αυτά είνα !!!! Ωραίες και πρωτοτυπες ιδέες που με σωστά βήματα μπορούν να πραγματοποιηθούν και να οδηγήσουν σε ανέλπιστα αποτελέσματα και κέρδη... Τέτοια να βλέπουμε !!
skiabox Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Οτι εκανε το εκανε για παρτυ του και για να κονομησει και καλα εκανε.Τωρα πουλαει σε πολυεθνικη για να θερισει οτι εσπειρε.Σιγουρα θα συνεχισει με καποι αλλη επιχειρηση.Εγω δεν καταλαβαινω που ειναι το κακο δε ολο αυτο.Οποιος αλλος μπορει .... "Εμπρος παιδιο δοξης λαμπρο". Αυτά είναι συνηθισμένα σε άλλες χώρες απλά στην Ελλάδα έχεις τη μικρότερη παραγωγή προγραμματιστών στην Ευρώπη (δυτική και ανατολική) οπότε σου φαίνονται εξωγήινα. Χαλάει τη σούπα των αργομισθιών ο προγραμματιστής οπότε δεν τον χρειαζόμαστε. Ζούμε μια χαρά δανειζόμενοι από 20 γενιές μετά! 3
heavyrain Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μαλλον δεν εχεις ξεμεινει ποτε στα βουνα της πετρουπολης ..εκει να σε δω που θα βρεις ταξι 3 το βραδυ! Να μην ξεμενεις τοτε στα βουνα της πετρουπολης! Υπαρχουν και σε πιο προσβασιμα μερη "καβατζες"!!!
tasanton Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μπράβο στα παιδιά, που στην τελική πρόλαβαν να πουλήσουν σε μια αγορά που είχε γίνει πλέον πολύ ανταγωνιστική. 5
Aias Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 ελπιζω να μην εχει συνεπειες η κινηση αυτη στους υπαλληλους.
Fotis13 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Συγχαρητηρια στους δημιουργους που ειχαν την ιδεα της αξιοποιησης ,τις γνωσεις και τις ικανοτητες να το υλοποιησουν . Κοντρα στο γενικοτερα ρευμα της μιζεριας και της μεμψιμοιριας αποδεικνυοντας πως εν μεσω αντιξοων συνθηκων παντα υπαρχει περιθωριο για το επιχειρειν . Αυτοι λοιπον δεν αρχισαν την κλαψα ,ουτε την ανουσια γκρινια ,ουτε τους εφταιγε το καπιταλιστικο συστημα ουτε οι Ολλανδοι,αντιθετα προχωρησαν μπροστα και για αυτο δικαιωθηκαν . 6
Directx Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το TaxiBeat το προτιμούσα αφενός επειδή ήταν μια Ελληνική προσπάθεια (εταιρία) και αφετέρου λόγο της ποιότητας που διέκρινε το λογισμικό του (σε σχέση με άλλες παρόμοιες προσπάθειες). Η εξαγορά του από έναν όμιλο Γερμανικών συμφερόντων, σαφέστατα αποτελεί προσωπική επιτυχία των ανθρώπων που έκτισαν την υπηρεσία και την κατέστησαν τόσο επιτυχημένη και μπράβο τους --- αλλά δεδομένης της εχθρότητας που επιδεικνύουν οι Γερμανοί πολιτικοί προς την χώρα μου συστηματικά τα τελευταία 6 (και πλέον 7) χρόνια, θα σκεφτώ πάρα πολύ αν αξίζει εφ' εξής να ενισχύω την Daimler με τα χρήματα μου. 5
skiabox Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το TaxiBeat το προτιμούσα αφενός επειδή ήταν μια Ελληνική προσπάθεια (εταιρία) και αφετέρου λόγο της ποιότητας που διέκρινε το λογισμικό του (σε σχέση με άλλες παρόμοιες προσπάθειες). Η εξαγορά του από έναν όμιλο Γερμανικών συμφερόντων, σαφέστατα αποτελεί προσωπική επιτυχία των ανθρώπων που έκτισαν την υπηρεσία και την κατέστησαν τόσο επιτυχημένη και μπράβο τους --- αλλά δεδομένης της εχθρότητας που επιδεικνύουν οι Γερμανοί πολιτικοί προς την χώρα μου συστηματικά τα τελευταία 6 (και πλέον 7) χρόνια, θα σκεφτώ πάρα πολύ αν αξίζει εφ' εξής να ενισχύω την Daimler με τα χρήματα μου. Χαχαχαχαχα. ....εχθρός αυτός που σε δανείζει με μισό τοις εκατό και σου έχει χαρίσει και μερικά χρέη; Χαχαχαχαχαχα.....γελάσαμε πάλι σήμερα. 23
Super Moderators billdanos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Επειδή σας βλέπω που το πάτε, το νου σας! 2
RoUf1An0s Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το TaxiBeat το προτιμούσα αφενός επειδή ήταν μια Ελληνική προσπάθεια (εταιρία) και αφετέρου λόγο της ποιότητας που διέκρινε το λογισμικό του (σε σχέση με άλλες παρόμοιες προσπάθειες). Η εξαγορά του από έναν όμιλο Γερμανικών συμφερόντων, σαφέστατα αποτελεί προσωπική επιτυχία των ανθρώπων που έκτισαν την υπηρεσία και την κατέστησαν τόσο επιτυχημένη και μπράβο τους --- αλλά δεδομένης της εχθρότητας που επιδεικνύουν οι Γερμανοί πολιτικοί προς την χώρα μου συστηματικά τα τελευταία 6 (και πλέον 7) χρόνια, θα σκεφτώ πάρα πολύ αν αξίζει εφ' εξής να ενισχύω την Daimler με τα χρήματα μου. Όπως σου είπε και ο από πάνω. Το επιτόκιο δανεισμού από την ΕΕ είναι γύρω στο 0.5%. Τους λες και τοκογλύφους... PS1. Και επειδή ούτε απλή αριθμητική μπορείτε να κάνετε θα στο εξηγήσω με νούμερα. Εξυπηρέτηση χρέους με 7% επιτόκιο σημαίνει 0.07*344b=24b μόνο για τόκους ανά έτος. Λόγω της εχθρικής(sic) πολιτικής της Γερμανίας και των άλλων κακών ευρωπαίων πληρώνεις 0.007*344b=2.4b. Δηλαδή σου κάνουν δώρο 21+ δις το χρόνο. PS2. 0.7% πάει στο σύνολο του προγράμματος βάζοντας μέσα και το ΔΝΤ και την ΕΚΤ με ελαφρώς υψηλότερα επιτόκια. 8
skiabox Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Εχω κλάψει βλέποντας Γερμανό να δουλεύει σε μεγάλη ηλικία. Γενικά πάντα με συγκινούν άνθρωποι του μόχθου. Αντίθετα πάντα τη λέω στα ίσα στα παράσιτα. Δηλαδή δεν υπάρχει καθόλου μέσα μου το γονίδιο του ραγιά (ούτε σε κάλπες!). 2
jokul7 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Οταν οι πολυεθνικες εξαγοραζουν οτι δουλευει,στο τελος τι θα μεινει? Μια φραπεδούμπα, μια διχαλωτή σαγιονάρα και μία ψόφια κατσίκα. 4
mourouzis2005 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Κορυφαίο app, να δούμε τι θα φέρει η εξαγορά!!
ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Οταν οι πολυεθνικες εξαγοραζουν οτι δουλευει,στο τελος τι θα μεινει? θα ηθελα να μου αναλυσεις τη δικια σου προταση προς την επιχειρηση αντι της εξαγορας... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα