Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εχω ενα piaggio zip 50cc τετραχρονο.

1) οταν το μηχανακι ειναι κρυο περνει με μανιβελια με τη μια μπροστα και δουλευει σωστα χωρις ρεταρισματα κ.τ.λ. μετα απο 5-6 km οταν ζεσταθει ενω οδηγω σβηνει ξαφνικα,κοβεται το ρευμα.οταν ομως κρυωσει μετα απο περιπου 40-50 λεπτα περνει παλι μπροστα με τη μια.

2)μπορει να κανω 5-6 km να ζεσταθει το μηχανακι και να μην σβησει μονο του.εγω σβηνω το μηχανακι.αμεσως μετα μετα με μια μανιβελια το βαζω παλι μπροστα και το ξανασβηνω. κανω παλι μια μανιβελια και περνει παλι μπροστα και το σβηνω.το αφηνω κανα 20 λεπτο σβηστο.παω να το βαλω μπροστα αλλα δεν περνει με τιποτα. για να παρει παλι μπροστα πρεπει να το αφησω παλι να κρυωσει αρκετα για 40-50 λεπτα.

μπουζι εχω αλλαξει.η μπαταρια ειναι κομπλε.η ασφαλεια φαινεται κομπλε.μιζα δεν εχω γιατι εχει χαλασει.η ηλεκτρονικη δεν ειναι καμενη γιατι οταν δεν περνει μπροστα το μηχανακι και κανω μανιβελια στο μπουζοκαλωδιο δινει σπινθηρα.τι μπορει να συμβαινει?δεν παει καπου το μυαλο μου?

  • Like 1
Δημοσ.

έχει φράξει η σωλήνωση που τροφοδοτεί το καρμπυλατερι,ή έχει περάσει σκουπιδακι στην βελόνα του φλοτερ στο καρμπυλατερι.τα λίγα χλμ που κανεις μέχρι να σβήσει,είναι από το καζανάκι του καρμπ .αδειάζει κάνοντας τα χλμτρα ,αλλά λόγω όσων ανέφερα,δεν γεμίζει.καθαρισμα καλό.

Δημοσ.

Πηγα στον Παπανικολάου (αντιπροσωπεια πατρα) και μου είπαν 67ευρο ηλεκτρονικη,επειδη δεν επερνε μπροστα.διαγνωση μεσα σε μισο λεπτο!!!!!! νομιζω ΟΤΙ ειναι ηλεκτρικό και οχι μηχανικό.τι να πω


έχει φράξει η σωλήνωση που τροφοδοτεί το καρμπυλατερι,ή έχει περάσει σκουπιδακι στην βελόνα του φλοτερ στο καρμπυλατερι.τα λίγα χλμ που κανεις μέχρι να σβήσει,είναι από το καζανάκι του καρμπ .αδειάζει κάνοντας τα χλμτρα ,αλλά λόγω όσων ανέφερα,δεν γεμίζει.καθαρισμα καλό.

θα το κοιταξω αυτο που λες.αλλα εαν ειναι τροφοδοσια θα με εβγαζε τοσα χιλιομετρα χωρις ρεταρισματα,διακοπες,σωστο ρελαντι η αλλα κολπα?

Δημοσ.

πριν μερικά χρόνια μου έκανε ένα τέτοιο κόλπο ένα yamaha majesty που είχα. Έπαιρνε μπρος μια χαρά, έκανε μερικά εώς αρκετά χιλιόμετρα μια χαρά, και ξαφνικά έσβηνε και δεν ξανάπαιρνε με τίποτα, παρά μόνο άμα το άφηνα αρκετή ώρα, κι εγώ νόμιζα ότι έπρεπε να κρυώσει για να πάρει. Δέκα μάστοροι δεν βγάζαν άκρη, τελικά είχε φράξει από την μπίχλα μια μικρή βαλβίδα που είχε πάνω στην τάπα της βενζίνης για να παίρνει αέρα το τεπόζιτο. Καθώς δεν μπορούσε να πάρει αέρα, δεν μπορούσε να τραβήξει βενζίνη και έσβηνε, και σιγά σιγά περνώντας αρκετή ώρα έπαιρνε λίγο αέρα και ξαναέδινε βενζίνη. Οπότε τσέκαρε κάτι τέτοιο κουλό στην τροφοδοσία, όπως πχ αυτό που είπε και ο dollyyy19

  • Like 1
Δημοσ.

πριν μερικά χρόνια μου έκανε ένα τέτοιο κόλπο ένα yamaha majesty που είχα. Έπαιρνε μπρος μια χαρά, έκανε μερικά εώς αρκετά χιλιόμετρα μια χαρά, και ξαφνικά έσβηνε και δεν ξανάπαιρνε με τίποτα, παρά μόνο άμα το άφηνα αρκετή ώρα, κι εγώ νόμιζα ότι έπρεπε να κρυώσει για να πάρει. Δέκα μάστοροι δεν βγάζαν άκρη, τελικά είχε φράξει από την μπίχλα μια μικρή βαλβίδα που είχε πάνω στην τάπα της βενζίνης για να παίρνει αέρα το τεπόζιτο. Καθώς δεν μπορούσε να πάρει αέρα, δεν μπορούσε να τραβήξει βενζίνη και έσβηνε, και σιγά σιγά περνώντας αρκετή ώρα έπαιρνε λίγο αέρα και ξαναέδινε βενζίνη. Οπότε τσέκαρε κάτι τέτοιο κουλό στην τροφοδοσία, όπως πχ αυτό που είπε και ο dollyyy19

θα το κοιταξω.απο την στιγμη που δεν εχει προβλημα η ηλεκτρονικη και δινει σπινθηρα, το προβλημα ειναι μηχανικο-τροφοδοσια?

Δημοσ.

οταν στο κανει (σβυσει δλδ και δεν παιρνει) δοκιμασε να το βαλεις μπρος χωρις την ταπα της βενζινης, (ειχα παρομοιο θεμα σε yamaha ybr)

Δημοσ.

παιδια το προβλημα  παρουσιαστηκε ως εξης: μου ειχανε κλεψει την βενζινη απο το ρουμπινετο βενζινης κατο απο το τεποζιτο βενζινης.το πηγα στο μαστορα και μου ειπε οτι το αλλαξε και εβαλε και καινουργιο φιλτρο βενζινης γιατι το παλιο δεν το βρηκα κοντα στο μηχανακι οταν κλεψανε την βενζινη.του ειπα το προβλημα οτι σβηνει οταν ζεσταθει και αυτος επιμένει συνεχεια οτι δεν εχει σχεση με την τροφοδοσια-βενζινη,και οτι δεν μπορει να βρει το προβλημα.παιζει να εχει κανει καμια βλακεια?και την πατησα γιατι τον πληρωσα γιατι νομιζα οτι το ειχε φτιαξει.δεν περιμενα οτι οταν ζεστενεται θα σβηνει.

Δημοσ.

Ηλεκτρονική είναι. Mην το ψάχνεις παραπάνω.

Μου έκανε ακριβώς τα ίδια ένα typhoon 50 που είχα παλαιότερα. Ψάξε για aftermarket (το πολύ 30-40 €) και αλλαξέ την μόνος σου (πανεύκολο project) 

Δημοσ.

Παλιότερα σε ένα 50άκι σκουτερ με έσβηνε στα καλά καθούμενα και ακαθόριστες ώρες.
Έφταιγε το φίλτρο που έβαλα έξτρα,δεν είχε δύναμη να τραβήξει βενζίνη.Το έβγαλα και δεν το ξαναπαρουσίασε.
Εσύ δες όταν σβήσει η μηχανή άνοιξε την βίδα υπερχείλισης και δες αν τρέξει καύσιμο.

Δημοσ.

παιδια το προβλημα  παρουσιαστηκε ως εξης: μου ειχανε κλεψει την βενζινη απο το ρουμπινετο βενζινης κατο απο το τεποζιτο βενζινης.το πηγα στο μαστορα και μου ειπε οτι το αλλαξε και εβαλε και καινουργιο φιλτρο βενζινης γιατι το παλιο δεν το βρηκα κοντα στο μηχανακι οταν κλεψανε την βενζινη.του ειπα το προβλημα οτι σβηνει οταν ζεσταθει και αυτος επιμένει συνεχεια οτι δεν εχει σχεση με την τροφοδοσια-βενζινη,και οτι δεν μπορει να βρει το προβλημα.παιζει να εχει κανει καμια βλακεια?και την πατησα γιατι τον πληρωσα γιατι νομιζα οτι το ειχε φτιαξει.δεν περιμενα οτι οταν ζεστενεται θα σβηνει.

Aν το προβλημα εμφανήστηκε αμεσως μετα την κλοπη και την επιδιόρθωση τοτε μην ψαχνεις τζαμπα. Πανε στο μαστορα που τα εκανε και πες του να τα ξαναξηλωσει και να τα ξαναπερασει. Ισως δεν εσφιξε σωστα καποιο σωληνακι, ισως το φιλτρο δεν ειναι καταλληλο, ισως το ρουμπινετο βουώνει. Να κατσει και να πειραματιστει, τι σοι μαστορας ειναι;

Δημοσ.

τσεκαρε και την διαδρομη που κανει το σωληνακι της βενζινης απο το τεποζιτο στο καρμπ μηπως κανει καμμια τσακιση, αν σου αλλαξε σωληνακι μηπως ειναι μακρυτερο απο αυτο που ειχε και κανει καμμια περιεργη κουρμπα

Δημοσ.

μαλλον ηλεκτρονικη ειναι.εκανα εγω λαθος διαγνωση απο την αρχη.οταν ζεσταθει δεν βγαζει σπινθηρα καθολου το μπουζοκαλωδιο

Δημοσ.

μαλλον ηλεκτρονικη ειναι.εκανα εγω λαθος διαγνωση απο την αρχη.οταν ζεσταθει δεν βγαζει σπινθηρα καθολου το μπουζοκαλωδιο

Δημοσίευση 26 Ιανουάριος 2017 - 06:58 μμ

Ηλεκτρονική είναι. Mην το ψάχνεις παραπάνω.

Μου έκανε ακριβώς τα ίδια ένα typhoon 50 που είχα παλαιότερα. Ψάξε για aftermarket (το πολύ 30-40 €) και αλλαξέ την μόνος σου (πανεύκολο project) 

 

https://www.nkmoto.gr/ilektroniki-zip-50-4t-pollaplasiastis

2 Βίδες ξεβιδώνεις και τελείωσες... 

 
 
  • Like 1
Δημοσ.

τελικα εβαλα γνησια ηλεκτρονικη σχεδον καινουργια,απο ενα μηχανακι που ειχε τρακαρει και μου την εδωσε το παιδι 15ευρο,γιατι ειχε διαλυθει ολα το μηχανακι, και ολα κομπλε. η piaggio ηθελε 67ευρο και για να αγορασω οχι γνησια και να την βαλω μονος μου 35ευρο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...