Aias Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Ειναι κινεζικες γιορτες οποτε θα παιζουν αδειες κτλ. εγω εχω φαει ακυρο αλλα τα λεφτα ακομα δεν εχουν ερθει...μου το εστειλαν στις 26 το πρωι...απαντησα το μεσημερι και λεει οτι απο 26 μεχρι τις 1 ειναι κλειστα...οποτε θα τα παρω μαλλον μετα τις 2...:/ ειναι κινεζικες γιορτες και μαλλον θα γιορταζουν
dimigar Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Ok, δεν στέλνουν πλέον μπαταρίες τα κινεζομάγαζα. Τότε πώς στέλνουν κινητά, τάμπλετς και λάπτοπς που έχουν μέσα τους μπαταρίες; 1
saxos55 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 https://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/Documents/dgr-58-significant-changes.pdf (στο 4.2 λέει ότι πλέον μπαταρίες μόνο με cargo και όχι σε εμπορικές πτήσεις. Επίσης ακριβώς από κάτω λέει ότι πρέπει να ταξιδεύουν με ειδικό labeling πλέον. Άρα μάλλον είμαστε σε κάποιο μεταβατικό στάδιο. Κάποια στιγμή λογικά θα εξομαλυνθεί η κατάσταση) EDIT: Κι εδώ: http://www.dhl.gr/en/express/shipping/shipping_advice/lithium_batteries.html 2
stelios18120 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Οντως Παίζει να φταίει εν μέρη και αυτό.
arma1 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Καλημερα, ακομη τιποτε, email ακυρωσης δεν ηρθε αλλα και το status ακομη στο paid ειναι ,αν ειναι να μην σταλει ας μας το πουνε
dimigar Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Έχουν διακοπές εκεί στην Κίνα. Νέον Έτος..
so93 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 As YOSHOP support are currently closed due to Chinese New Year national holiday(yoshop.com) I have been unable to determine if this affects all or some purchases. My guess would be yes, all who have purchased now are affected by this issue. Through reading the email communication it's clear that a speedy resolution is desired by YOSHOP; there is nothing sinister in this despite some user comments. Once again on behalf of YOSHOP I apologise for this issue. Please try and appreciate the resultant workload associated with this unforseen cancellation for all involved in this promotion and rest assure that there is nothing to be gained by YOSHOP. Λογικά θα πέσει πιστόλι σε όλους. Ενδεχομένως να απαιτείται επικοινωνία εκ των προτέρων με το κατάστημα. 1
Dantε Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Παντως xiaomi power bank που ειχα παραγγειλει απο banggood στις 10 γεναρη,μου ηρθε κανονικα σημερα. Λαχειο και στις μπαταριες τι θα περασει και τι οχι.
saxos55 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Παντως xiaomi power bank που ειχα παραγγειλει απο banggood στις 10 γεναρη,μου ηρθε κανονικα σημερα. Λαχειο και στις μπαταριες τι θα περασει και τι οχι. Ό,τι απαγορεύονται βάση νόμου απαγορεύονται...Για αυτό και στις σακούλες της NL Post είχε μια ταμπέλα κίτρινη που έγραφε για την απαγόρευση σε χώρες τις ΕΕ την εισαγωγή τέτοιου είδους αντικειμένων αλλά μέχρι πρότινος τα φέρνανε κανονικά...To banggood ακόμα στέλνει πάντως...επομένως μπορεί να έχουνε βάλει περιορισμούς σε καταστήματα, λόγω τεράστιου όγκου.. Και εγώ δεν το κατέχω απολύτως το συγκεκριμένο θέμα αλλά εφόσον υπάρχουνε καταστήματα που στέλνουνε δεν το θεωρώ τόσο πιθανό.. Με ποιά μεταεφορική? Απο banggood προσφατα που αγορασα 2 μπαταριες 10αρες μου τις εστειλαν κανονικα.
Dantε Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Προσεξε τι εγραψα.Δεν ειπα οτι εστειλαν,αλλα οτι περασε.Γιατι ειναι πολλες και οι περιπτωσεις που τρωνε Χ λογω x rays.
saxos55 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Μα δεν έχει γράψει κανένας ότι έφαγε άκυρο σε αποστολή από το banggood (δηλαδή περνάνε όλα). Ίσως γιατί τηρεί τα προβλεπόμενα από τους κανονισμούς.
Sadako Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 As YOSHOP support are currently closed due to Chinese New Year national holiday(yoshop.com) I have been unable to determine if this affects all or some purchases. My guess would be yes, all who have purchased now are affected by this issue. Through reading the email communication it's clear that a speedy resolution is desired by YOSHOP; there is nothing sinister in this despite some user comments. Once again on behalf of YOSHOP I apologise for this issue. Please try and appreciate the resultant workload associated with this unforseen cancellation for all involved in this promotion and rest assure that there is nothing to be gained by YOSHOP. Λογικά θα πέσει πιστόλι σε όλους. Ενδεχομένως να απαιτείται επικοινωνία εκ των προτέρων με το κατάστημα. Αυτό το μήνυμα πάντως δεν παίζει να το έστειλε κινέζος. Όποιος δοκίμασε ποτέ να επικοινωνήσει καταλαβαίνει.
skar1983 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 τελικά όσοι κάναμε παραγγελία απλό είχαμε νέο? γιατί εμένα paid μόνο λέει
arma1 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 το ιδιο και σε μενα, περιμενουμε φιλε, μακαρι να παραλαβουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις