Προς το περιεχόμενο

diesel mini van


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Ψάχνω για ένα diesel mini van 2012 και μετά φυσικά euro 5. Έχετε γνώμη οι πετρελαιάδες; Κλίνω προς το ford fiesta. Από αποθηκευτικό χώρο ποιο είναι μεγαλύτερο εξ' αυτών;

Δημοσ.

Δες και τα punto και corsa

Ο 1.3 multijet της fiat ειναι τρομερος κινητηρας

Είναι αξιόπιστοι έτσι; Για μεταχειρισμένο συναντάς εύκολα πρόβλημα από κακομεταχείριση κτλ; Ποιοι είναι οι κίνδυνοι;

Δημοσ.

Απο χωρους εχω δει fiesta & corsa και θεωρω οτι το φιεστα υπερτερει. Μηχανικά επισης ειναι αψογο, το κορσα χτυπαει βολαν, egr και κανα  δυο ακομα σημεια στο μοτερ

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά ακούω μόνο τα καλύτερα για τους multijet της fiat και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιούν εταιρίες όπως Suzuki,Jeep,lancia,Opel,Alfa Romeo,Saab .

Δεν ξέρω αν τρέχει κάτι με τα corsa αλλά ξέρω πολλούς με punto και ακόμα περισσότερους με το Doblo που έχουν τον ίδιο κινητήρα και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.

Δημοσ.

Ο καλύτερος ντιζελοκινητήρας και δοκιμασμένος ειναι ο 1.5dci (ρενώ,νισσαν,ντάτσια,μερσεντες)

Εφάμιλλος, ο D4d (τογιότα) (μπορεί και καλύτερος)

 

Σαν μοτέρ πάντα μιλάμε. Τα περιφερεικά όλων, μπορούν ανάλογα χρήση,ποιοτητα καυσίμων, συντήρηση, να βγάλουν πρόβλημα.

 

Εγώ έφερα απο εξωτερικο clio van. Το κύριο μέλημα μου ήταν το μοτέρ.

 

Επίσης, αν ψάξεις απο ελλάδα, δές αυτο με τα περισσότερα χλμ. Εχεις τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πέσεις σε σωστό έμπορο. Αυτό έδειξε η έρευνα αγοράς μου. Το φερα εν τέλει απ'εξω, για να μαι τελείως ήσυχος, ή/και αν έβγαζε κάποιο πρόβλημα να έβριζα μόνο τον εαυτό μου.

  • Moderators
Δημοσ.

Ο καλύτερος ντιζελοκινητήρας και δοκιμασμένος ειναι ο 1.5dci (ρενώ,νισσαν,ντάτσια,μερσεντες)

Εφάμιλλος, ο D4d (τογιότα) (μπορεί και καλύτερος)

Είναι άψογοι, αλλά ο το ίδιο άψογος είναι και ο Multijet.

Δημοσ.

Γιώργο, παραθέτω τις χρόνιες απόψεις του μηχανικού μου και ενός μεγάλου "μαντρά" γαλλικών μόνο, ανταλλακτικών.

 

Τα dci μοτέρ που έχουν φέρει, απλά τους μένουν απούλητα.

 

Για τον multijet, εφόσον μιλάμεγια τον ίδιο που φοράνε τα κόρσα, εχω παραδείγματα απο 2ο συνεργείο (συνεργάτης μου) με τουλάχιστο 10 κορσα με ρημαγμένους κινητήρες για 100-150Κχλμ.

Κρατώ μια επιφύλαξη, διότι μπορεί επι τούτου να ψάχνει ο έμπορος τα "ρημάδια", ώστε να τα συμμαζεύει εδώ το συνεργείο και να τα μεταπωλεί.

 

Η ρενώ, μετά απο και γώ δε ξερω ποσα χρόνια με την εξέλιξη του dci (8βάλβιδος εν έτει 2017) έβγαλε και 1.6 (καθομιλουμένη, νομιζω 1586cc) dcι. Ας ελπίσουμε να βγεί καλός κι αυτός...

Δημοσ.

Κυρίως το θέλω για μέσα στην πόλη αλλά και για μια περίπου φορά το μήνα για ταξίδι. Πάνε έλα το ταξίδι είναι στα 450χμ. Φίλος μου είπε επίσης οτι της Nissan το nv200 είναι πολύ αξιόπιστο.

Δημοσ.

τον 1.5dci της ρενω φοράει. Οικονομικός, λίγο ακριβός στη συντήρηση.

 

Να ξέρεις, πως οτι και να πάρεις, στη πόλη θα το ταλαιπωρείς. Κι αυτό διότι τα μοντερνα ντιζελάκια, θελουν το σκισιμο τους λιγο, γιατι αν κινουνται ολο πόλη, βουλώνουν τα dpf,οι agr τους (που σχεδον όλα τα euro 5 εχουν, τα euro 6 σίγουρα 100%).

Βεβαια, εφόσον λες για μηνιαίο ταξιδι, θα το ξεμπουκώνεις λιγο...

 

Τωρα μιλάμε για λεπτομέρειες, δεν λεει κανεις οτι θα βουλώσουν/χαλασουν σε 2 χρόνια, απλά τ'αναφέρω για να εχεις μια ιδέα.

 

Αν θες σοβαρά το εν λογω νισσαν μπορω να σου προτείνω και μαντρα γερμανο να το παρεις απευθείας απο κει. Ετσι το πήρα κι εγώ. Νομιζω έχει ένα τέτοιο.

Δημοσ.

τον 1.5dci της ρενω φοράει. Οικονομικός, λίγο ακριβός στη συντήρηση.

 

Να ξέρεις, πως οτι και να πάρεις, στη πόλη θα το ταλαιπωρείς. Κι αυτό διότι τα μοντερνα ντιζελάκια, θελουν το σκισιμο τους λιγο, γιατι αν κινουνται ολο πόλη, βουλώνουν τα dpf,οι agr τους (που σχεδον όλα τα euro 5 εχουν, τα euro 6 σίγουρα 100%).

Βεβαια, εφόσον λες για μηνιαίο ταξιδι, θα το ξεμπουκώνεις λιγο...

 

Τωρα μιλάμε για λεπτομέρειες, δεν λεει κανεις οτι θα βουλώσουν/χαλασουν σε 2 χρόνια, απλά τ'αναφέρω για να εχεις μια ιδέα.

 

Αν θες σοβαρά το εν λογω νισσαν μπορω να σου προτείνω και μαντρα γερμανο να το παρεις απευθείας απο κει. Ετσι το πήρα κι εγώ. Νομιζω έχει ένα τέτοιο.

 

Για ενημέρωσε με λίγο. Μιλάς για κατευθείαν εισαγωγή από Γερμανία. Από Ελλάδα δεν είναι έμπιστη φάρα οι μαντράδες, πόσω μάλλον στα επαγγελματικά, δεν ξέρω πόσο ταλαιπωρημένα θα είναι! Εντάξει δε νομίζω να ταλαιπωρείται τόσο πολύ και πόσα χμ να γράψεις εντός πόλης!

Δημοσ.

Ναι.

 

Καπου τα χω ξαναγράψει.

 

Εντόπισα το αυτ/το που ήθελα. (επειδή έχω άριστη σχέση με το μηχανικό μου, συνεργείο γαλλικών, με ρίσκο πήρα αυτ/το ΧΩΡΙΣ να το δώ καν, όπου είπα πως οτι κια να εχει θα το φτιαξω φθηνά).

 

Το αυτ/το είχε 30 φωτογραφίες. Τη παραμικρή λεπτομέρεια, γρατζουνιά, την ειχε φωτογραφημένη. Χλμ πραγματικά (πολλά, δεν υπαρχει αυτ/το εξωτερικου με 10.000χλμ το χρονο και τετοιες παπατζες). Αλλωστε ο γερμανος όταν πουλάει ένα αυτ/το, αναφέρει τα χλμ στο τιμολόγιο πώλησης.

Επίσης, δε μπορει να πει ψέμματα πως ειναι ατρακάριστο, μιας και επίσης στο τιμολογιο αναγράφει accident free. Τον τιτλο αυτο τον φερουν μτχ με εκδορές, γρατζουνιές μόνο.

 

Μιλάς με το γερμανο, στέλνει προτιμολόγιο. Καταθετεις τα χρήματα. Στελνει απόδειξη οτι παρελήφθησαν. Του στέλνεις καποια εντυπα ακόμη, ΑΝ θες να το αγοράσεις ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ (δεν πληρώνεις, δεν αποδίδεις ΦΠΑ στην Ελλάδα) φυσικά αν είσαι γραμμένος στο VIES.

 

¨Πηγαίνει νταλικα το φορτώνει, 700ε κοστος (παλι με τιμολογιο χωρις ΦΠΑ).

 

Ερχεται τ'αυτοκινητο εδώ, και αναλαμβάνει εκτελωνιστής. Τελωνείο για το κλιο μου 2011, 1.5dci περίπου 900-950ε, και 100+φπα ο εκτελωνιστής.

ΜΕτά ΔΟΥ για πινακιδες 2 ημερων, πας τελωνειο, κτεο, μηχανολογικο, καταθετεις χαρτούρα και παιρνεις την άδεια...

 

Υ.Γ. ΝV200 δεν έχει, αλλα εχει NOTE 4/2013 με 99000χλμ, με καλά οπτικά λάστιχα, προς 5100ε.

 

Υ.Γ.2. να προσθέσω, πως το αυτ/το μου ήτνα απο γαλλία, με ότι αυτό συνεπάγεται για αυτά που λένε περί Γερμανίας και αλάτια...

Δημοσ.

Ναι.

 

Καπου τα χω ξαναγράψει.

 

Εντόπισα το αυτ/το που ήθελα. (επειδή έχω άριστη σχέση με το μηχανικό μου, συνεργείο γαλλικών, με ρίσκο πήρα αυτ/το ΧΩΡΙΣ να το δώ καν, όπου είπα πως οτι κια να εχει θα το φτιαξω φθηνά).

 

Το αυτ/το είχε 30 φωτογραφίες. Τη παραμικρή λεπτομέρεια, γρατζουνιά, την ειχε φωτογραφημένη. Χλμ πραγματικά (πολλά, δεν υπαρχει αυτ/το εξωτερικου με 10.000χλμ το χρονο και τετοιες παπατζες). Αλλωστε ο γερμανος όταν πουλάει ένα αυτ/το, αναφέρει τα χλμ στο τιμολόγιο πώλησης.

Επίσης, δε μπορει να πει ψέμματα πως ειναι ατρακάριστο, μιας και επίσης στο τιμολογιο αναγράφει accident free. Τον τιτλο αυτο τον φερουν μτχ με εκδορές, γρατζουνιές μόνο.

 

Μιλάς με το γερμανο, στέλνει προτιμολόγιο. Καταθετεις τα χρήματα. Στελνει απόδειξη οτι παρελήφθησαν. Του στέλνεις καποια εντυπα ακόμη, ΑΝ θες να το αγοράσεις ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ (δεν πληρώνεις, δεν αποδίδεις ΦΠΑ στην Ελλάδα) φυσικά αν είσαι γραμμένος στο VIES.

 

¨Πηγαίνει νταλικα το φορτώνει, 700ε κοστος (παλι με τιμολογιο χωρις ΦΠΑ).

 

Ερχεται τ'αυτοκινητο εδώ, και αναλαμβάνει εκτελωνιστής. Τελωνείο για το κλιο μου 2011, 1.5dci περίπου 900-950ε, και 100+φπα ο εκτελωνιστής.

ΜΕτά ΔΟΥ για πινακιδες 2 ημερων, πας τελωνειο, κτεο, μηχανολογικο, καταθετεις χαρτούρα και παιρνεις την άδεια...

 

Υ.Γ. ΝV200 δεν έχει, αλλα εχει NOTE 4/2013 με 99000χλμ, με καλά οπτικά λάστιχα, προς 5100ε.

 

Υ.Γ.2. να προσθέσω, πως το αυτ/το μου ήτνα απο γαλλία, με ότι αυτό συνεπάγεται για αυτά που λένε περί Γερμανίας και αλάτια...

Αυτά όλα μπορούμε να τα δούμε κάπου όνλαιν;

 

Πάντως γενικότερα μου ακούγεται πιο οκ. Ακόμα και με τα έξτρα, εκτελωνισμό, μεταφορικά κτλ συμφέρει. Συν το γεγονός πως δεν πληρώνεις το ΦΠΑ το οποίο δεν επιστρέφεται και με 13% που κόβω θα είμαι πιστωτικός μέχρι τη σύνταξη!  :-D  :-D

Δημοσ.

Αν εννοεις να δεις ον λαιν τα αυτοκινητα θα σου στειλω λινκ.

Ολα τα υπολοιπα...ρωτωντας πας στη πολη!

 

Αν ασχοληθεις εσυ ειναι επιπονη η χαρτουρα αλλα γλυτωνεις χρηματα. Αλλιως πληρωνεις ελληνα μαντρα να στο φερει με πινακιδες...αλλα γδερνουν!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...