Gkostas2007 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, 2 αλλαγές έκαναν. Η μια στο μενού της μπαταρίας και η άλλη μεσω του Dell Power Manager, όπου απο Βελτιστοποιημένη μου το άλλαξαν σε ψύξη... Προς το παρόν δεν έχω δει κάποια αλλαγή στα παιχνίδια και παίζω με τα γραφικά στο High. Λέτε να μου έκοψαν την dedicated μνήμη της κάρτας γραφικών; Και παρακάτω ειναι τι μου δείχνει τώρα με FIFA 19 στο Ultra Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από Gkostas2007 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jason 93 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Ακους το ανεμιστηρακι περισσοτερο απο πριν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gkostas2007 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Jason 93 είπε Ακους το ανεμιστηρακι περισσοτερο απο πριν; Το ιδιο ακριβως UPDATE: Ήρθε τεχνικός της Dell στο σπίτι μου. Ο άνθρωπος έφερε μέχρι και νέα μητρική. Το άνοιξε και είδαμε ότι οι 2 ανεμιστήρες του επεξεργαστή και της κάρτας γραφικών ήταν γεμάτοι σκόνη στα πλάγια (σε ένα άνοιγμα που έχουν). Ο ένας ειδικά ήταν λες και του είχες κλείσει το άνοιγμα με ένα χαλί απο σκόνη. Μου άλλαξε τους ανεμιστήρες με νέους, μου άλλαξε και την ψύκτρα που συνδέει τους 2 ανεμιστήρες, μου το καθάρισε και πλέον φαίνονται όλα οκ. Μου είπε ότι η πάστα δεν έχει θέμα και ότι προς το παρών δεν δικαιολογείται να αλλάξουμε και την μητρική. Παρακάτω είναι οι μετρήσεις που έκανα μετά τις αλλαγές και τους καθαρισμούς σε ανεμιστηράκια ενώ έπαιζε το FIFA στου Ultra. Πάντως η Dell σε θέμα υποστήριξης είναι απίστευτη. Με Toshiba ή Samsung έχω δώσει αγώνες για έλεγχο εντός εγγύησης και εδώ οι άνθρωποι μου έστειλαν τεχνικό στο σπίτι με νέα μητρική, ανεμιστήρες κλπ. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από Gkostas2007 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, Gkostas2007 είπε Το άνοιξε και είδαμε ότι οι 2 ανεμιστήρες του επεξεργαστή και της κάρτας γραφικών ήταν γεμάτοι σκόνη στα πλάγια (σε ένα άνοιγμα που έχουν). Αυτο που ελεγα εξαρχης , δεν γινεται να πιανει 100αρια και να μην εχει μαζεψει καποια σκονη στο εσωτερικο. 4 ώρες πριν, Gkostas2007 είπε Πάντως η Dell σε θέμα υποστήριξης είναι απίστευτη. Η Dell σε θεματα after sales support δεν νομιζω να εχει ομοια της. Ειναι γνωστο αυτο εδω και χρονια. Απιστευτη πραγματικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 6 ώρες πριν, Gkostas2007 είπε Το ιδιο ακριβως UPDATE: Ήρθε τεχνικός της Dell στο σπίτι μου. Ο άνθρωπος έφερε μέχρι και νέα μητρική. Το άνοιξε και είδαμε ότι οι 2 ανεμιστήρες του επεξεργαστή και της κάρτας γραφικών ήταν γεμάτοι σκόνη στα πλάγια (σε ένα άνοιγμα που έχουν). Ο ένας ειδικά ήταν λες και του είχες κλείσει το άνοιγμα με ένα χαλί απο σκόνη. Μου άλλαξε τους ανεμιστήρες με νέους, μου άλλαξε και την ψύκτρα που συνδέει τους 2 ανεμιστήρες, μου το καθάρισε και πλέον φαίνονται όλα οκ. Μου είπε ότι η πάστα δεν έχει θέμα και ότι προς το παρών δεν δικαιολογείται να αλλάξουμε και την μητρική. Παρακάτω είναι οι μετρήσεις που έκανα μετά τις αλλαγές και τους καθαρισμούς σε ανεμιστηράκια ενώ έπαιζε το FIFA στου Ultra. Πάντως η Dell σε θέμα υποστήριξης είναι απίστευτη. Με Toshiba ή Samsung έχω δώσει αγώνες για έλεγχο εντός εγγύησης και εδώ οι άνθρωποι μου έστειλαν τεχνικό στο σπίτι με νέα μητρική, ανεμιστήρες κλπ. Οπότε αν σε 10 μήνες μάζεψε τόσο πολύ σκόνη, την στιγμή που λες ότι το προσέχεις και το έχεις και σε γραφείο, τότε "βάλε χέρι" σε όποιον σου καθαρίζει το σπίτι - γραφείο - δωμάτιο γιατί σε κοροϊδεύει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα