Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η θερμοκρασια λαδιων κινητηρα συνδεεται καθολου με της σχεση ταχυτητων. Νιωθω καμμια φορα οταν παιρνω το αμαξι βιαστηκα χωρις να αφησω να ζεσταθει λιγο η μηχανη οτι οι πρωτες ταχυτητες γρατσουνανε μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασια.

Δημοσ.

Οχι, τα λαδια του κιβωτιου ανεβαζουν μονα τους θερμοκρασια, πολυ πιο αργα απο οτι ο κινητηρας και σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Ουσιαστικα πρεπει να ζεσταθουν και τα λαδια του κιβωτιου που ειναι διαφορετικα για να γινουν πιο ομαλες οι αλλαγες, σε οποια αυτοκίνητα παρατηρείται κατι τετοιο.

Δημοσ.

Το φανταστηκα γιατι σε μερικες φασεις το παθαινει ακομα και οταν τα λαδια κινητηρα εχουν ζεστανει. Εγω μπορω να κανω κατι για αυτο περα απο υπομονη

Δημοσ.

Αλλο τα λιπαντικά του κινητήρα, τα λάδια, κι άλλο το λιπαντικό του κιβωτίου, βαλβολίνη.

 

Αρχικά, πόσες χιλιάδες χλμ τις έχεις πάνω;

 

Αν τις έχεις πέρα απ'το προβλεπόμενο ή πάνω απο 50.000χλμ άλλαξε τες (συνήθως περισσότερο δίνουν οι εταιρείες) αλλα καπου εκει τις αλλάζω.

Φυσικα με αυτές που προβλέπει ο κατασκευστής. Λογικα τώρα το χειμώνα, να είναι πιο σφιχτό το σαζμαν.

Δημοσ.

Το φανταστηκα γιατι σε μερικες φασεις το παθαινει ακομα και οταν τα λαδια κινητηρα εχουν ζεστανει. Εγω μπορω να κανω κατι για αυτο περα απο υπομονη

 

Πριν ξεκινήσεις κάνε μια βόλτα το λεβιέ σε όλες τις σχέσεις. Μην περιμένεις τίποτα τρελό αλλά μαλακώνει κάπως. Αλλά αυτό το γρατζούνισμα μου φαίνεται περίεργο. Άλλο το να είναι πιο βαρύς ο λεβιές και το κούμπωμα και άλλο το γρατζούνισμα.

Δημοσ.

Βασικα δυσκολευει να μπει η οπισθεν. Την προηγουμενη βδομαδα την βαζω σε μια φαση και οπως ξεκιναω να κανω οπισθεν, μετα απο λιγη κινηση μου την πεταξε κιολας και πηγε ο λεβιες στη Νεκρα..

Δημοσ.

Μήπως παρα πολύ απλά έχει πλέον πρόβλημα το κιβώτιο;

 

Αλλαξε τις βαλβολίνες, με αυτές που λεει ο κατασκευαστής. Και ο μαστορας θα δεί τη τάπα (παντού μαγνητική είναι) αν εχει πολλά γρέζια.

Αν εχει, υπερ του δέοντoς, πας για ριμπιλντ σαζμαν. Ούτως ή άλλως, αν δε παιρνει ταχύτητες και τις πετάει, θα χει θέμα καποιο συχρονιζε, οπότε θα ανοιχτεί το σαζμαν...

 

Τι αυτ/το ειναι;

Δημοσ.

Να διορθωσω οτι το σασμαν δεν εχει πολυ λιγοτερη θερμοκρασια απο τα λαδια του μοτερ αφου ειναι περιπου στους 80 στα χειροκινητα και αρκετα παραπανω στα αυτοματα και διπλοσυμπλεκτα

Δημοσ.

Βασικα δυσκολευει να μπει η οπισθεν. Την προηγουμενη βδομαδα την βαζω σε μια φαση και οπως ξεκιναω να κανω οπισθεν, μετα απο λιγη κινηση μου την πεταξε κιολας και πηγε ο λεβιες στη Νεκρα..

Προσεχε πολυ και γρηγορα για επισκευη.Εμενα ο πατερας μου του εκανε ξαφνικα θεματα και μολις πηγε να το φτιαξει τα φτυσε το κιβωτιο.Το διαφορικο εγινε κομμματια(Skoda Octavia 5).Μπορει να ειναι και διαφορικο,οχι απαραιτητα σασμαν αμα δεν παιρνει ταχυτητες.
Δημοσ.

Μήπως παρα πολύ απλά έχει πλέον πρόβλημα το κιβώτιο;

 

Αλλαξε τις βαλβολίνες, με αυτές που λεει ο κατασκευαστής. Και ο μαστορας θα δεί τη τάπα (παντού μαγνητική είναι) αν εχει πολλά γρέζια.

Αν εχει, υπερ του δέοντoς, πας για ριμπιλντ σαζμαν. Ούτως ή άλλως, αν δε παιρνει ταχύτητες και τις πετάει, θα χει θέμα καποιο συχρονιζε, οπότε θα ανοιχτεί το σαζμαν...

 

Τι αυτ/το ειναι;

 

Τζιπακι τεριος 2003. Μονο με την οπισθεν ειναι το θεμα και μερικες φορες. Οι υπολοιπες μολις ζεσταθει μπαινουν καλα, στη κινηση ειδικα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα. Οι βαλβολινες που λες ειναι τα transmission fluids? Βλεπω διαφορα βιντακια για να καταλαβω λιγο τι παιζει

Δημοσ.

Ναι αυτά είναι στη περίπτωση σου.

 

Άλλαξε σε πρωτη φάση βαλβολινες σύμφωνα με το κατασκευαστή. Και βλέπεις μετά...

Δημοσ.

Η θερμοκρασια λαδιων κινητηρα συνδεεται καθολου με της σχεση ταχυτητων. Νιωθω καμμια φορα οταν παιρνω το αμαξι βιαστηκα χωρις να αφησω να ζεσταθει λιγο η μηχανη οτι οι πρωτες ταχυτητες γρατσουνανε μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασια.

 

Αυτό ακριβώς που γράφεις παθαίνω κι εγώ με το 206 (2001) 1.4 8ν, μόνο όμως στην πρώτη και δευτέρα εδώ και κανά μήνα που έχει πολύ κρύο, αλλά το έχω συνηθίσει γιατί είναι γνωστά τα Γαλλικά κιβώτια (1η, 2α και όπισθεν πάσχουν).

Δημοσ.

Στο yaris είχα παρόμοιο πρόβλημα,στην αρχή και εγώ νόμιζα ότι ήταν οι βαλβολίνες αλλά ήταν κάτι πολύ πιο απλό.Ο μάστορας έβγαλε(με μία κίνηση και πολύ εύκολα) το καπάκι απο τον λεβιέ ταχυτήτων και ψέκασε με ένα λιπαντικό σπρέυ στην περιοχή.

Δημοσ.

Επισης τι σχεση εχει με το τιμονι. Συνειδητοποιω πως οταν δυσκολευεται ειναι οταν το στριβω. Αμα δωσω λιγο κινηση και τκ ισιωσω ειναι που αρχιζει να κουμπωνει. Αυτο πως εξηγειται

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...