therock Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Η θερμοκρασια λαδιων κινητηρα συνδεεται καθολου με της σχεση ταχυτητων. Νιωθω καμμια φορα οταν παιρνω το αμαξι βιαστηκα χωρις να αφησω να ζεσταθει λιγο η μηχανη οτι οι πρωτες ταχυτητες γρατσουνανε μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασια.
lary7 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Οχι, τα λαδια του κιβωτιου ανεβαζουν μονα τους θερμοκρασια, πολυ πιο αργα απο οτι ο κινητηρας και σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Ουσιαστικα πρεπει να ζεσταθουν και τα λαδια του κιβωτιου που ειναι διαφορετικα για να γινουν πιο ομαλες οι αλλαγες, σε οποια αυτοκίνητα παρατηρείται κατι τετοιο.
therock Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Το φανταστηκα γιατι σε μερικες φασεις το παθαινει ακομα και οταν τα λαδια κινητηρα εχουν ζεστανει. Εγω μπορω να κανω κατι για αυτο περα απο υπομονη
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Θα πρέπει να το ψάξεις με αλλαγή βαλβολίνης (ίσως)
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Αλλο τα λιπαντικά του κινητήρα, τα λάδια, κι άλλο το λιπαντικό του κιβωτίου, βαλβολίνη. Αρχικά, πόσες χιλιάδες χλμ τις έχεις πάνω; Αν τις έχεις πέρα απ'το προβλεπόμενο ή πάνω απο 50.000χλμ άλλαξε τες (συνήθως περισσότερο δίνουν οι εταιρείες) αλλα καπου εκει τις αλλάζω. Φυσικα με αυτές που προβλέπει ο κατασκευστής. Λογικα τώρα το χειμώνα, να είναι πιο σφιχτό το σαζμαν.
panos2171 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Το φανταστηκα γιατι σε μερικες φασεις το παθαινει ακομα και οταν τα λαδια κινητηρα εχουν ζεστανει. Εγω μπορω να κανω κατι για αυτο περα απο υπομονη Πριν ξεκινήσεις κάνε μια βόλτα το λεβιέ σε όλες τις σχέσεις. Μην περιμένεις τίποτα τρελό αλλά μαλακώνει κάπως. Αλλά αυτό το γρατζούνισμα μου φαίνεται περίεργο. Άλλο το να είναι πιο βαρύς ο λεβιές και το κούμπωμα και άλλο το γρατζούνισμα.
therock Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Βασικα δυσκολευει να μπει η οπισθεν. Την προηγουμενη βδομαδα την βαζω σε μια φαση και οπως ξεκιναω να κανω οπισθεν, μετα απο λιγη κινηση μου την πεταξε κιολας και πηγε ο λεβιες στη Νεκρα..
kanesaxo Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μήπως παρα πολύ απλά έχει πλέον πρόβλημα το κιβώτιο; Αλλαξε τις βαλβολίνες, με αυτές που λεει ο κατασκευαστής. Και ο μαστορας θα δεί τη τάπα (παντού μαγνητική είναι) αν εχει πολλά γρέζια. Αν εχει, υπερ του δέοντoς, πας για ριμπιλντ σαζμαν. Ούτως ή άλλως, αν δε παιρνει ταχύτητες και τις πετάει, θα χει θέμα καποιο συχρονιζε, οπότε θα ανοιχτεί το σαζμαν... Τι αυτ/το ειναι;
Expertr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Να διορθωσω οτι το σασμαν δεν εχει πολυ λιγοτερη θερμοκρασια απο τα λαδια του μοτερ αφου ειναι περιπου στους 80 στα χειροκινητα και αρκετα παραπανω στα αυτοματα και διπλοσυμπλεκτα
Nikolas14-MyPhone Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Βασικα δυσκολευει να μπει η οπισθεν. Την προηγουμενη βδομαδα την βαζω σε μια φαση και οπως ξεκιναω να κανω οπισθεν, μετα απο λιγη κινηση μου την πεταξε κιολας και πηγε ο λεβιες στη Νεκρα..Προσεχε πολυ και γρηγορα για επισκευη.Εμενα ο πατερας μου του εκανε ξαφνικα θεματα και μολις πηγε να το φτιαξει τα φτυσε το κιβωτιο.Το διαφορικο εγινε κομμματια(Skoda Octavia 5).Μπορει να ειναι και διαφορικο,οχι απαραιτητα σασμαν αμα δεν παιρνει ταχυτητες.
therock Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Μήπως παρα πολύ απλά έχει πλέον πρόβλημα το κιβώτιο; Αλλαξε τις βαλβολίνες, με αυτές που λεει ο κατασκευαστής. Και ο μαστορας θα δεί τη τάπα (παντού μαγνητική είναι) αν εχει πολλά γρέζια. Αν εχει, υπερ του δέοντoς, πας για ριμπιλντ σαζμαν. Ούτως ή άλλως, αν δε παιρνει ταχύτητες και τις πετάει, θα χει θέμα καποιο συχρονιζε, οπότε θα ανοιχτεί το σαζμαν... Τι αυτ/το ειναι; Τζιπακι τεριος 2003. Μονο με την οπισθεν ειναι το θεμα και μερικες φορες. Οι υπολοιπες μολις ζεσταθει μπαινουν καλα, στη κινηση ειδικα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα. Οι βαλβολινες που λες ειναι τα transmission fluids? Βλεπω διαφορα βιντακια για να καταλαβω λιγο τι παιζει
kanesaxo Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Ναι αυτά είναι στη περίπτωση σου. Άλλαξε σε πρωτη φάση βαλβολινες σύμφωνα με το κατασκευαστή. Και βλέπεις μετά...
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Η θερμοκρασια λαδιων κινητηρα συνδεεται καθολου με της σχεση ταχυτητων. Νιωθω καμμια φορα οταν παιρνω το αμαξι βιαστηκα χωρις να αφησω να ζεσταθει λιγο η μηχανη οτι οι πρωτες ταχυτητες γρατσουνανε μεχρι να ανεβασει λιγο θερμοκρασια. Αυτό ακριβώς που γράφεις παθαίνω κι εγώ με το 206 (2001) 1.4 8ν, μόνο όμως στην πρώτη και δευτέρα εδώ και κανά μήνα που έχει πολύ κρύο, αλλά το έχω συνηθίσει γιατί είναι γνωστά τα Γαλλικά κιβώτια (1η, 2α και όπισθεν πάσχουν).
complicated Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Στο yaris είχα παρόμοιο πρόβλημα,στην αρχή και εγώ νόμιζα ότι ήταν οι βαλβολίνες αλλά ήταν κάτι πολύ πιο απλό.Ο μάστορας έβγαλε(με μία κίνηση και πολύ εύκολα) το καπάκι απο τον λεβιέ ταχυτήτων και ψέκασε με ένα λιπαντικό σπρέυ στην περιοχή.
therock Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2017 Επισης τι σχεση εχει με το τιμονι. Συνειδητοποιω πως οταν δυσκολευεται ειναι οταν το στριβω. Αμα δωσω λιγο κινηση και τκ ισιωσω ειναι που αρχιζει να κουμπωνει. Αυτο πως εξηγειται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα