kallair Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 2 ειναι οι πιο πιθανες περιπτωσεις. 1ον. δεν κανει αρκετο κρυο ωστε να παρει το κλιματιστικο. Δοκιμασε στον αισθητηρα-πουρο που εχει μεσα στην εσωτερική μοναδα, να τον παγωνεις με ενα παγακι για 4-5 λεπτα. 2ον. δεν εχει αρκετο φρέον και δεν προχωρά απο την φαση της "προθερμανσης". δες ενω το δοκιμαζεις τις εξωτερικες σωληνωσεις που μπαινουν στην εξωτερική μοναδα. ειναι αρκετα ζεστες; ζεσταινονται; αν μενουν απλα χλιαρες, τοτε ειναι λογω απώλειας φρεον. στο κρυο δουλευει σωστα;
paylidis Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Λέω και εγώ ξαναβγήκε η προσφορά...; δε τα λέτε κάπου άλλου για τη βλάβη; 4
maxpapdim Δημοσ. 13 Απριλίου 2017 Δημοσ. 13 Απριλίου 2017 Τελικα δεν ειχε φρεον. Το εχασε χωρις καποιον συγκεκριμενο λογο. Αν το ξαναχασει μου ειπε εχει εσωτερικη διαροη και θα πρεπει να απευθυνθω στον στον αμοιριδη-σαββιδη για την εγγυηση..
kallair Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Δημοσ. 14 Απριλίου 2017 Τελικα δεν ειχε φρεον. Το εχασε χωρις καποιον συγκεκριμενο λογο. Αν το ξαναχασει μου ειπε εχει εσωτερικη διαροη και θα πρεπει να απευθυνθω στον στον αμοιριδη-σαββιδη για την εγγυηση.. Καλά δεν ειναι απαραιτητο αυτό. Το δουλευες καθολου; γιατι υπαρχει περιπτωση να εχει κανει βλακεια ο εγκαταστατης και κάποια ένωση να μην την εχει κανει καλή/ μην την εχει σφιξει καλα. 1
maxpapdim Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Καλά δεν ειναι απαραιτητο αυτό. Το δουλευες καθολου; γιατι υπαρχει περιπτωση να εχει κανει βλακεια ο εγκαταστατης και κάποια ένωση να μην την εχει κανει καλή/ μην την εχει σφιξει καλα. Καλησπερα. Ο τεχνικος ηρθε, τσεκαρε ολες τις συδνεσεις αι ηταν οκ ειπε. Μαλλον εχει διαροη απο καπου γιατι παλι το εχασε το φρεον και επισης κανει εναν περιεργο θορυβο( σαν να χανει απο καπου). θα επικοινωνισω αυριο με την εταιρια να μου πουνε τι να κανω. Ελπιζω να βγαλω ακρη.
kallair Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Απορια που μου γεννηθηκε τώρα. σε περιπτωση που κριθει ελαττωματική η συσκευη και χρειαζεται αντικατάσταση, την τοποθετηση του νεου κλιματιστικού ποιος την χρεώνεται; καταναλωτής ή το καλύπτει η εγγυηση;
maxpapdim Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Καλησπερα σας Ηρθε ο τεχνικος απο την εταιρια και τελικα ειχε διαρροη στην εσωτερικη μοναδα. Το εφτιαξε και επιτελους δουλευει κανονικα. Επισης ειχα θεμα με το χειρηστηριο. Δεν επιανε καλα. Μου το πηρε και θα μου στειλει αλλο σε 2 εργασιμες. 1
pdionisis Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Ο τεχνικός έβαλε χρωματιστό φρέον και το άφησε κάποιες ώρες να δει που έχει διαρροή ? Η μηπως απλα γέμισε με φρέον? Αν το δεύτερο σύντομα θα ξαναέχεις πρόβλημα....
Tsints Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Κάτι άλλο σχετικά με τα συγκεκριμένα κλιματιστικά... Ένα bug για το οποίο με ενημέρωσε ο τεχνικός όταν τα τοποθέτησε πριν λίγες μέρες, αφορά το χειριστήριο. Μερικές φορές, μπορεί να μην εμφανίζει την επιλογή για ψύξη ή θέρμανση (λείπει το αντίστοιχο εικονίδιο στο controller). Στη δική μου περίπτωση και τα δύο κλιματιστικά - χειριστήρια, είχαν θέμα. Απλά αφαιρείς τις μπαταρίες και τις ξαναβάζεις.
Federacion Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 . Επισης ειχα θεμα με το χειρηστηριο. Δεν επιανε καλα. Μου το πηρε και θα μου στειλει αλλο σε 2 εργασιμες. Επειδή και σε μένα το χειριστήριο δεν πιάνει καλά, σε ποιο τηλέφωνο απευθυνόμαστε;
Moderators matrixxx Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Επειδή και σε μένα το χειριστήριο δεν πιάνει καλά, σε ποιο τηλέφωνο απευθυνόμαστε; Κατσε να παρει το νεο και να δουλευει καλυτερα και ρωταμε μετα. Λογικα ολα ετσι θα ειναι και το νεο το ιδιο προβλημα θα εχει. Εκτος αν εχουν βγαλει νεα παρτιδα με βελτιωμενη σχεδιαση ή αν ειχαν προβλημα καποιες μονο παρτιδες. Οποτε μολις παρει το νεο remote μας το λεει ο φιλος και μετα αλλαζουμε ολοι τα δικα "μας". 1
maxpapdim Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Ο τεχνικός έβαλε χρωματιστό φρέον και το άφησε κάποιες ώρες να δει που έχει διαρροή ? Η μηπως απλα γέμισε με φρέον? Αν το δεύτερο σύντομα θα ξαναέχεις πρόβλημα.... O τεχνικος βρηκε την διαρροη (εκανε βιδες την εσωτερικη μοναδα), ξαναγεμισε με φρεον και απο την τριτη που το δουλευω καθημερινα δεν εχω κανενα προβλημα. Επειδή και σε μένα το χειριστήριο δεν πιάνει καλά, σε ποιο τηλέφωνο απευθυνόμαστε; Στο 2316006600 ειναι το service.Eκει πηρα και μου στειλανε τον τεχνικο και για την βλαβη και μου πηρε και το χειριστηριο. Τριτη απογευμα μου το πηρε, παρασκευη μεσσημερι ειχα το καινουριο με curier Κατσε να παρει το νεο και να δουλευει καλυτερα και ρωταμε μετα. Λογικα ολα ετσι θα ειναι και το νεο το ιδιο προβλημα θα εχει. Εκτος αν εχουν βγαλει νεα παρτιδα με βελτιωμενη σχεδιαση ή αν ειχαν προβλημα καποιες μονο παρτιδες. Οποτε μολις παρει το νεο remote μας το λεει ο φιλος και μετα αλλαζουμε ολοι τα δικα "μας". To καινουριο που παρελαβα ειναι διαφορετικου τυπου και πληρως λειτουργικο.Μεχρι τωρα δουλευει αψογα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις