leros2004 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 τελικα σε ταλαιπωρησαν οπως περιγραφεις απο την Inventor ? Εχθές με κάλεσαν από την inventor και με ενημέρωσαν ότι έπρεπε την ώρα που επέστρεψα το ελαττωματικό στο Plus4u να πάρω/δώσουν καινούργιο απευθείας.... τεσπα, τώρα είμαι στην αναμονή από το Plus4u για το πότε θα μου το στείλουν..... έτσι με ενημέρωσε εχθές το τεχνικό τμήμα της inventor
Moderators matrixxx Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Σήμερα επικοινώνησα με την Inventor, θα γίνει αντικατάσταση αλλα με παρέπεμψε στο plus4u, η διαδικασία έχει ως εξής: πρέπει να το πάω εγώ ο ίδιος στο plus4u, αυτοι να το στείλουν στην inventor, η inventor να τους στείλει άλλο, το Plus4u θα μου το στείλει σπίτι, με λίγα λόγια θα έχω αφυγραντήρα για τον επόμενο χειμώνα τελικα σε ταλαιπωρησαν οπως περιγραφεις απο την Inventor ? Εχθές με κάλεσαν από την inventor και με ενημέρωσαν ότι έπρεπε την ώρα που επέστρεψα το ελαττωματικό στο Plus4u να πάρω/δώσουν καινούργιο απευθείας.... τεσπα, τώρα είμαι στην αναμονή από το Plus4u για το πότε θα μου το στείλουν..... έτσι με ενημέρωσε εχθές το τεχνικό τμήμα της inventor Χαχαχα, χωρις αλλα σχολια! Καλο κουραγιο παντως στον συμφορουμιτη - αγοραστη leros.
Kenny McCormick Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Eγγύηση είναι η απόδειξη ή το κατοχυρώνουμε ηλεκτρονικά;
Zerg13 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Σαν μοντελο τι λεει; Σας αρεσε; Κανει θορυβο;
kotsosp Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Eγγύηση είναι η απόδειξη ή το κατοχυρώνουμε ηλεκτρονικά; Την κατοχυρώνεις στην ιστοσελίδα της Inventor. https://www.inventoraircondition.gr/egiisi-inventor/eggyisi-3-xronia
Dare-Devil Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Eγγύηση είναι η απόδειξη ή το κατοχυρώνουμε ηλεκτρονικά; Γενικά για τις εταιρίες όπου ζητάνε να βάλουμε τα στοιχεία μας σε κάποια φόρμα δεν είναι απαραίτητο για να ισχύει η εγγύηση . Η απόδειξη είναι η εγγύηση . Απο όποια εταιρία και αν χρειάστηκα service εντός εγγύησης . (είτε ήταν εταιρία hardware υπολογιστών είτε εταιρία ηλεκτρικών συσκευών) δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα επειδή δεν υπέβαλα ηλεκτρονικά τα στοιχεία μου για την εγγύηση ούτε κάποιο πρόβλημα εξυπηρέτησης. Προσωπικά συνήθως τα περνάω τα στοιχεία μου στις φόρμες τους. Παρ όλα αυτά ρωτήστε την κάθε εταιρία γιατί κάθε εταιρία έχει την πολιτική της και τους όρους της .
Προτεινόμενες αναρτήσεις