NeoskOreos Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2017 Ωραία οπότε και τα λεφτά και τα χλμ είναι νορμάλ, σου στέλνω για τον ηλεκτρολόγο!! Να σε ρωτήσω κάτι εκτός θέματος...Επειδής έχω και εγώ το 508 GT με τα 204 άλογα και τον 2,2 λίτρα μηχανή σε καραβαν.....Πως σου φάνηκε το αμάξι,ευχαριστημένος;Στον δρόμο πως πάει από κρατήματα,φρένα κτλ.; Συγγνώμη φίλε μου δεν το είδα, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, είμαστε λίγοι αλλά καλοί Φίλε πραγματικά σου λέω δεν έχω ούτε ΕΝΑ παράπονο έχουν κάτσει πάρα πολλοί αμαξόκαυλοι και όλοι είπαν ότι το αμάξι είναι επανάσταση φαντάσου το δικό σου πραγματικό θυρίο!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Δηστυχώς εδώ Γερμανία τα παρεξηγούνε και τα σνομπάρουν απίστευτα τα Γαλλικά.Τους κουβάδες που πουλάνε για χρυσό δεν τα κοιτάνε.Και όπως σου γραψα.....το πάτημα στον δρόμο,κρατήματα,σταθερότητα στον δρόμο, φρένα και τα έξτρα που είδα σε αυτό το αμάξι...δεν το είδα σε γερμανικό με αυτή την τιμή.Μεσαίο δάχτυλο για τα γερμανικά Και μία εικόνα από τα μπροστινά τακάκια φρένων που αγόρασα πρόσφατα,τεράστια είναι για 340 χιλιοστά διάμετρο δίσκους,κεραμικά.....και μόνο 72 ευρώ. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2017 από palawiaris 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeoskOreos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Και εγώ σκέφτομαι να αλλάξω δισκόπλακες (άμα βρω νορμάλ τιμή θα βάλω τρυπητές) και τακάκια, επίσης θέλω να βάλω και σωληνάκια υψηλής αλλά και να βάψω τις δαγκάνες (ασημί χρώμα..όχι τίποτα καγκούρικο..)να καθαρίσω και από μέσα τις ζάντες και τον θόλο γενικότερα να γίνει όμορφη δουλεία σε εκείνα τα σημεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Πάρε κεραμικά τακάκια να ησυχάσεις από την μαυρίλα στις ζάντες.Θέλουν όμως λίγο καλό στρώσιμο να φτάσουν τις επιδόσεις που πρέπει.Δεν κάνουν όμως για τρυπητούς δίσκους,έτσι λένε γενικά χωρίς να το γνωρίζω.Πίσω έχω βάλει κεραμικά τακάκια της Jurid με ΑΤΕ κανονικούς δίσκους.Οι ζάντες συνέχεια είναι καθαρές.Μπροστά μόνο τακάκια αγόρασα και τον άλλο μήνα θα πάρω και δίσκους για να τους περάσω.Ή της ΑΤΕ ή της Brembo,μάλλον το δεύτερο θα πάρω.Σωληνάκια έχω βρει στο eBay με 120 ευρώ και σε κάποια φάση θα τα αγοράσω.Είχα βάλει στο προηγούμενο αμάξι και κάνανε μία μικρή διαφορά προς το καλύτερο...Επίσης στο πρόγραμμα είναι και η επένδυση του τιμονιού με δέρμα.Κανα 200 παίρνουν εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeoskOreos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Τι διαστάσεις δίσκους έχεις μπροστά; (mm) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 340 χιλιοστά και 30 πάχος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeoskOreos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 340? Τέρας..Εγώ έχω εντύπωση ότι τα δικά μου είναι 300αρια θα το διαπιστώσω 100% αύριο που θα του κάνω κάτι επεμβάσεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 300μμ (αν θυμάμαι καλά) φορούσα στο σαξό να φανταστείτε, προ ετών...900 κιλά αμάξι με τετραπίστονα 300μμ και DS2500 τακάκι...φρένο απ'τα αλήθεια. Τα εργοαστασιακά του 406 3.0lt V6 Coupe, αν δε με απατά η μνήμη μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 πριν λίγο καιρό πλήρωσα 140 για σέρβις, λάδια-φίλτρο αέρος-πετρελαίου-καμπίνας, καθαρισμό a/c με αφρό, και τους κλασσικούς ελέγχους. Citroen picasso έχω, με τον ίδιο κινητήρα, 1.6 hdi. Είναι και φίλος οπότε ασπούμε ότι έκοψε κατιτίς, άρα ψιλονορμάλ είναι η τιμή σου αν περιλαμβάνει και φίλτρο πετρελαίου (κοντά στα 40 ευρώ έχει μόνο αυτό). Στο βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου πάντως ο κατασκευαστής συστήνει σέρβις ανά 20000 χλμ, ή 15000 "αν οδηγείς υπό δύσκολες συνθήκες" με αλλαγή μόνο λάδι και φίλτρο λαδιού και καμπίνας και απλό έλεγχο των υπολοίπων, και "μεγάλο" σέρβις κάθε 60000 (ή 45000 αντίστοιχα) με αλλαγή και φίλτρου αέρα και πετρελαίου. Προσωπικά κάνω σέρβις κάθε 15000 και αλλάζω όλα τα φίλτρα πάντα. ο φίλος που λέω είναι ηλεκτρολόγος ειδικευμένος PSA και είναι στην περιοχή Μαρτίου, αν θες λεπτομέρειες πες. Κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής εκτός αν έχεις λεφτά για πέταμα .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής εκτός αν έχεις λεφτά για πέταμα .. Οτι λέει ο κατασκευαστής;;; Δηλαδή εγώ να αλλάζω λάδια, κάθε 30.000χλμ; και φιλτρο πετρελαίου καθε 60.000χλμ; Μάλλον δεν είσαι σοβαρός... Οι εταιρείες πλέον, έχουν μπεί σε αγώνα "οικονομίας συντήρησης". Διαφημίζουν δηλ οτι το δικο τους μοτέρ, θέλει πιο αραιή συντήρηση, για να τσιμπάνε τα θύματα, εμείς. Ομως οταν λήξει η εγγύηση και μετά, τα 2-3 χρόνια που δίνουν, ΠΟΣΩΣ τους ενδιαφέρει αν εσύ κι εγώ παρουμε το μοτεράκι στο χέρι. Διότι εδώ δεν ειμαστε Γερμανία να αλλάζουμε τα αυτ/τα καθε 3-4-5 χρόνια (αυτοί έτσι τα συντηρούν, κι έπειτα μας τα μεταπωλούν, σα βαλκάνιοι που είμαστε), τα κρατάμε μια δεκαετία. Βέβαια, είναι επιλογή του καθενός...κοιτάει τη τσέπη του και επιλέγει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Η γνώμη μου για αυτό το θέμα με τις αλλαγές στα 30000 χλμ.Το προηγούμενό μου BMW ντήζελ με τα 163 άλογα δηλαδή τα πρώτα ε90-91 είχαν ελαττωματικό τούρμπο της Mitsubishi. Πάρα πολλοί την πατήσανε εδώ Γερμανία από οσο διάβαζα σε φόρουμ που κάνανε αλλαγές στα 30χιλ.χλμ.Εγώ το πούλησα με 250000 χλμ χωρίς κανένα θέμα.Αλλά αλλαγή στα 10000 χλμ.Ποιος έκανε οικονομία;Εγώ φυσικά.Αλλιώς είναι να δίνεις 100 ευρώ για αλλαγή λαδιών και αλλιώς 2500 για αλλαγή τούρμποΤο τωρινό το ίδιο.Με το που το αγόρασα κατευθείαν αλλαγή λαδιών και φίλτρο πετρελαίου.Ο μάστορας μου είπε καλά έκανες και άλλαξες το φίλτρο,άρχισε να μαζεύει νερά από υγρασία και το ότι το απλό πετρέλαιο ευνοεί την υγρασία.Έτσι πάντα ultimate ή v-power ή τι άλλο υπάρχει.Καλό είναι στα πετρέλαια να αναμιγνύουμε και λίγο λαδάκι από δίχρονα μηχανάκια.Το Liqui Moly 1051 με 250 ml που κάνει ούτε 10 ευρώ είναι πολύ καλό μιας και δεν καπνίζει όταν καεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeoskOreos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Η μαγική φράση και άκρως σωστή είναι η εξής.. "Προσέχεις... για να έχεις" !!Όσο πιο σχολαστικός και και σωστός είσαι με το αμάξι το ίδιο θα είναι και αυτό προς εσένα.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Eτσι ακριβώς παιδιά. Καλύτερα συχνότερες συντηρήσεις και τα 50-100ε δε "φαίνονται" εν συγκρίσει με το 1000ρικο της ζημιάς. (διότι αν μιλάμε για πετρέλαιο...το 1000ρικο εινια συνήθως ευκολάκι!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeoskOreos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Έτσι ακριβώς οι τσιγκουνιές στο αμάξι και ειδικά στο ντιζελ πληρώνονται αργότερα πολύ πολύ ακριβά..οπότε καλύτερα νωρίτερα καλύτερα σε καλό μάστορα καλύτερα αναλώσιμα ότι δίνεις παίρνεις σε αυτή την περίπτωση!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα