Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα τελευταία 2,5 χρόνια περίπου είμαι στην Forthnet με το adls24 πακέτο με απεριόριστες αστικές & υπεραστικές κλήσεις + 720' προς κινητά με τιμή 24,90/μήνα.

 

Όλα ωραία μέχρι που το ξεφτίλισαν τελείως 1) στις επιπλέον χρεώσεις 2) στο θέμα της γραμμής - ταχύτητας - αποσυνδέσεων και 3) στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης άλλα και της εξυπηρέτησης πελατών.

 

Πριν αρχίσετε τα οποιαδήποτε σχόλια να σας ενημερώσω πως προσωπικά δεν έχω θετική άποψη για καμία ΜΑ καμία εταιρεία. Ήμουν όλα μου τα χρόνια στον ΟΤΕ και τα τελευταία 2 και κάτι στην Forthnet.

 

Το να φύγω δεν έχει να κάνει με το πόση καλύτερη ταχύτητα θα έχω άλλα με το γεγονός πως ο ΟΤΕ είναι το "ίντερνετ στην Ελλάδα" και τέλος πάντων είναι ο ΟΤΕ ρε παιδί μου και καταλαβαίνετε τι εννοώ.

 

Σε τακτά χρονικά διάστημα με παίρνουν τηλέφωνο για δήθεν προσφορές άλλα μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να μου δώσουν την ειδική προσφορά ( ορισμένοι στην περιοχή μου έχουν απίστευτες ειδικές προσφορές ).

 

Με δική μου επικοινωνία στο CALL BACK οι τιμές είναι δραματικά χειρότερες από τις προσπάθειες που κάνουν οι ίδιοι όταν με παίρνουν από μόνοι τους. Να φανταστείτε σήμερα μέσα στις τιμές των πακέτων ήταν και η μεταφορά της γραμμής 36-37 ευρώ ( ίσως επειδή επικοινώνησα εγώ μαζί τους ) και όταν το ανέφερα πως αυτό δεν υπήρχε σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση η υπάλληλος μου είπε πως μάλλον ήταν κάποια προσφορά.

 

Αξίζει να αφήσω τις 12 ώρες για να πάω στο αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ με 6 ώρες;

 

Οι μαλακίες τύπου καλύτερος εξοπλισμός, δωρεάν ίντερνετ με το WIFI μου σε 500.000.000 σημεία της Ελλάδας, ανανεωμένες συνδέσεις με χαλκούς και ότι να ναι είναι για τα μπάζα, άλλωστε Ελλάδα ζούμε.

 

Έχουν σπάσει τα νεύρα μου στην forthnet, έχω ένα βραχυκύκλωμα στην γραμμή και το ραντεβού με τον τεχνικό είναι μέχρι και 3 ημέρες, μετά πέφτει Σαββατοκύριακο, μέχρι στιγμής σήμερα είχα 6 αποσυνδέσεις σε 3 ώρες.

 

Η ταχύτητα και καλά σταθερά στα 16/17 mbps και όσα τεστ speed έχω κάνει με ethernet και το ρούτερ πιο κοντά από την κούπα του καφέ μου βγάζει το ανώτερο 13 mbps και το καλύτερο download που έχω πιάσει είναι 1,4 για ελάχιστα. Στις καλές κατεβάζω με 1mbps και συνήθως είμαι στα 500kbps και κάτω.

 

Ο λογαριασμός που μου ερχόταν ένα 50άρι max τώρα μου έρχεται στα 60 ευρώ με τις τηλεφωνικές χρεώσεις που βάλανε στους ίδιους τους συνδρομητές τους και γενικότερα οι αλλαγές που έχουνε κάνει σε θέματα πληρωμών, σε θέματα επίλυσης ενός προβλήματος δεν με καλύπτουν καθόλου.

 

Να φανταστείτε είχα από 20 Οκτωβρίου θέμα, μου στείλανε έναν τεχνικό του ΟΤΕ ο οποίος τσέκαρε κάτι στα κεντρικά έξω από το σπίτι, ήρθε μετά έκανε κάτι μετρήσεις στο ρούτερ και έφυγε χωρίς να μου πει τίποτα. Όταν τον ρώτησα μου είπε λύθηκε και αν συνεχιστεί να επικοινωνήσω με την forthnet. Την ίδια ημέρα πήρα τηλέφωνο να ενημερωθώ και μου είπαν πως δεν πήρα ακόμη αναφορά από τον τεχνικό και πως θα με ενημερώσουν...

 

Δεν ενημερώθηκα ποτέ και τυχαία έμαθα χθες σε μια επικοινωνία που είχα με την τεχνική υποστήριξη πως παρακολούθησαν την γραμμή μου 5 μέρες και αφού ήταν online χωρίς καμία αποσύνδεση δεν χρειάστηκε να γίνει κάποιος επιπλέον έλεγχος και πως κάτι έπρεπε να αλλάξουν άλλα δεν το κάνανε επειδή το πρόβλημα έφυγε και η γραμμή προσωρινά ήταν κομπλέ. Πλέον έχω μία μόνιμη βραχυκύκλωση και πρέπει και καλά να ελεγχθεί.

 

Πράγματι για ένα διάστημα δεν είχα αποσυνδέσεις άλλα από προχθές η φάση έχει ξεφύγει. Έχω βαρεθεί να βρίζω διαρκώς και να τους παρακαλάω.

Δημοσ.

1-Πριν αρχίσετε τα οποιαδήποτε σχόλια να σας ενημερώσω πως προσωπικά δεν έχω θετική άποψη για καμία ΜΑ καμία εταιρεία.

 

2-Με δική μου επικοινωνία στο CALL BACK οι τιμές είναι δραματικά χειρότερες από τις προσπάθειες που κάνουν οι ίδιοι όταν με παίρνουν από μόνοι τους. Να φανταστείτε σήμερα μέσα στις τιμές των πακέτων ήταν και η μεταφορά της γραμμής 36-37 ευρώ ( ίσως επειδή επικοινώνησα εγώ μαζί τους ) και όταν το ανέφερα πως αυτό δεν υπήρχε σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση η υπάλληλος μου είπε πως μάλλον ήταν κάποια προσφορά.

 

3-Αξίζει να αφήσω τις 12 ώρες για να πάω στο αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ με 6 ώρες;

 

1) Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εϊναι να μην πάθεις ψιλοσοβαρή ζημιά. Μόνο από τον ΠΟΤΕ θα ελπίζεις για συντομότερη επιδιόρθωση.

 

2)Τελευταία φορά που πήγα στον ΟΤΕ, είχα έναν αριθμό από υπάλληλο στα κεντρικά του στην Αθήνα (τον είχε από σπόντα ένας φίλος) και οι προσφορές που μου έδωσε δεν υπήρχαν πουθενά στο site της εταιρίας.

Εννοείται, ότι τον ρώτησα γι'αυτό και μου δικαιολογήθηκε ότι είναι προσφορές σύντομης χρονικής διάρκειας (κλασσικά!!!) που δεν προφταίνουν να βγούν στο επίσημο site. Αν "παίξεις" και με ΟΤΕ-TV ίσως πάρεις καλύτερη συνολική προσφορά.

Πιστεύω, ότι δεν τις βγάζουν εκεί επειδή ίσως να εμπίπτουν σε περίπτωση αθέμιτου ανταγωνισμού. Παλιότερα, όταν τους είχα κουνήσει μαντήλι, μου έδιναν μια δωροεπιταγή από τον ΓΕΡΜΑΝΟ αλλά με ακριβότερο συμβόλαιο, επειδή δεν μπορούσαν να πέσουν παρακάτω. Έκανες διαίρεση την αξία της δωροεπιταγής με τους μήνες του συμβολαίου και έβγαινε μια χαρά στα ίδια με τον επόμενο φτηνότερο. Όμως, τότε, τα είχα πάρει άγρια στο κρανίο και δεν καθόμουν με τίποτα εκεί.

 

3)Αν δεν τις χρειάζεσαι τόσες πολλές ώρες, τότε μην το σκέφτεσαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...