Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Η Focus Interactive και η Rogue Factor, μετά το επιτυχημένο Mordheim -City of the Damned, ανακοίνωσαν ότι ξεκινούν την ανάπτυξη ενός ακόμη θρυλικού επιτραπέζιου της Games Workshop, του Necromunda. Μέχρι στιγμής υπάρχει μόνο αυτή η ανακοίνωση και η επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού, όπου πέρα από το ότι το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο για PC και κονσόλες, δεν υπάρχει άλλη συγκεκριμένη πληροφορία. Περισσότερα πρόκειται να ανακοινωθούν σε εκδήλωση της παραγωγού εταιρίας Focus Interactive στο Παρίσι, στις 1 και 2 Φεβρουαρίου. Είναι σαφώς θετικό ότι το Mordheim, παρότι δεν έτυχε της προβολής και της αναγνώρισης που δικαιούται, καθώς είναι ένα πολύ αξιόλογο παιχνίδι, πήγε αρκετά καλά ώστε να αποφασίσουν το επόμενο λογικό βήμα. Αναμένουμε να δούμε πώς θα χειριστεί η Rogue Factor το ranged κομμάτι του παιχνιδιού, που σίγουρα αισθητικά δεν ήταν το πιο δυνατό στο Mordheim, ενώ στη Necromunda "πατάει" πολύ περισσότερο το παιχνίδι σε όπλα που χτυπούν από μακριά. 3
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 5 Αυγούστου 2020 3 χρόνια μετά, έχουμε και το release στις 8 Σεπτεμβρίου.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δικοί μου ακούγονται.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Gameplay overview trailer: Αναρωτιέμαι αν θα έχουμε trailer κάθε μέρα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Eίχαν δεχτεί έντονη κριτική με την ανακοίνωση του τίτλου -καπάκι με έκπτωση- ενώ δεν είχαν δείξει το παραμικρό. Τώρα, περάσαμε στη φάση που δεν τους προλαβαίνουμε.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Αφήνουν το βίντεο να μιλήσει μόνο του αυτή τη φορά. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Πάλι από House Goliath, λες και οι άλλοι δεν υπάρχουν.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Κάπου είδα gameplay από House Escher, στο FB. Eδώ: https://www.facebook.com/NecromundaUW (τέταρτο βίντεο αυτή τη στιγμή) Εντωμεταξύ, άρχισαν να βγάζουν και βίντεο από το Blood Bowl III... Μακάρι να βγει το ένα καλύτερο από το άλλο. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Πάμε κι άλλο ένα;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Από ό,τι φαίνεται, είναι ένα (αρκετά) εξελιγμένο Mordheim, με πολύ περισσότερες επιλογές στο cosmetics κομμάτι, πράγμα πολύ θετικό γιατί φαίνεται πως το ίδιο θα ισχύσει και στο BB III (καθώς στο δεύτερο είχε πέσει άγριο κράξιμο με τις ελάχιστες, λιγότερες -έως και καθόλου-- σε σχέση με το πρώτο, επιλογές. Στο ΒΒΙΙΙ κάθε ομάδα θα έχει επιτέλους δικό της γήπεδο, δικές της μαζορέτες -και "μαζορέτους"- και επιλογές για customization). Στο Mordheim οι επιλογές ήταν επίσης πάρα πολύ λίγες, για κάποιον παλαβό λόγο. Κατά τα άλλα, 3 factions/gangs, αρχικά, όπως και στο Mordheim, πραγμα που σημαίνει πως ελπίζω σε Van Saar σε κάποιο expansion. Tα υπόλοιπα, θα φανούν στην πορεία, αλλά τουλάχιστον δείχνουν να έχουν συνειδητοποιήσει πως το να μπορείς να προσαρμόζεις τη συμμορία/ομάδα σου ώστε να μην είναι ολόιδια με τους αντιπάλους είναι ένας εύκολος τρόπος να κερδίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Συν του ότι, τους το λέγαμε χρόνια. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Οfficial gameplay walkthrough, για να δούμε σιγά-σιγά, πέρα από το αισθητικό κομμάτι που δείχνει βελτιωμένο, πώς θα είναι και η ουσία του παιχνιδιού: 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Νομίζω ότι στο τέλος θα σβήσω τα άλλα posts μου και θα κάνω ένα post με links των trailers χωρίς previews. Άλλο ένα σήμερα:
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2020 Όπως ήταν φανερό από τα trailer, έχουμε μια βελτιωμένη (οπτικά και σχεδιαστικά) εκδοχή του Mordheim. Οπτικά είναι πολύ μπροστά, ο χάρτης επίσης έχει βελτιωθεί, είναι ευκολότερο να κινηθείς (όχι όπως το Mordheim όπου το μεγαλύτερο μέρος του χάρτη έμενε αναξιοποίητο) αλλά υπάρχουν και σοβαρά θέματα. Το σοβαρότερο τεχνικό θέμα που έχει αναφερθεί μέχρι στιγμής είναι ότι κάτι προκαλεί ("τυχαία", δηλαδή μόνο εικασίες έχουμε ως τώρα) corruption στα save files... Αυτό ελπίζουμε πως θα φτιαχτεί γρήγορα. Το μεγάλο πρόβλημα (το διαπίστωσα και ιδίοις όμμασι, παρακολουθώντας stream φίλου) είναι πως η ΑΙ βρίσκεται στα ίδια τραγελαφικά επίπεδα με το Mordheim. Σε βλέπει και τραβάει γραμμή καταπάνω σου, ένας απέναντι σε πέντε, φουλ επίθεση. Το ίδιο πρόβλημα είχαμε/έχουμε στο Mordheim, απλά εκεί επειδή το κύριο μέσο σύγκρουσης είναι τα melee όπλα, το "αέρα!" κάπως λειτουργούσε, υπό την έννοια πως όσο κάλυπτε την απόσταση η ΑΙ για να επιτεθεί είχες λιγοστά μέσα να αμυνθείς (κάποιο πιστόλι/βαλίστρα/τόξο σε overwatch). Στο Necromunda, που τα ranged όπλα είναι παντού και είναι ισχυρά, είδα ΑΙ Goliaths να μετατρέπονται σε σουρωτήρι από τους Orlocks. Με δυο λόγια, η ΑΙ παραμένει σε επίπεδα ΙQ ραδικιού. Πολύ άσχημα μαντάτα για όσους θέλουν να παίξουν single player. Θα περιμένω λίγες μέρες να δω τι γίνεται με το αμιγώς τεχνικό σκέλος. Για την ΑΙ δεν τρέφω ελπίδες, είμαι αρκετά μεγάλος πια για να πιστέψω σε θαύματα. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Βγήκε και βιντεάκι με tips, αν και πιστεύω ότι είναι τα βασικά και όχι κάτι πιο ψαγμένο.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Ναι, τα βασικά είναι. Ευτυχώς έβαλαν tutorial στο Necromunda, αντίθετα με το Mordheim. Δυστυχώς, έκαναν ό,τι και στο Blood Bowl II, δηλαδή το sp campaign είναι ένα extended tutorial και τίποτε άλλο. Πάλι στο multi θα πρέπει να στραφούμε για να δείξει το παιχνίδι την αξία του. Το πρόβλημα παραμένει η ΑΙ, που είναι τραχανάς όπως στο Mordheim. Ακούω πως, καθώς προχωράνε οι αποστολές και αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας, η ΑΙ αρχίζει να φέρεται εξυπνότερα, αλλά, ειλικρινά, ως θεατής τουλάχισατον, δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. Κατά τα άλλα, στο PC η κατάσταση φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί με τα saves, στις κονσόλες υπήρχε μέχρι προχτές πρόβλημα, δεν έχω νεότερη ενημέρωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα