Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

Τις επόμενες μέρες θα αλλάξω λάστιχα. Όσο διαβάζω, τόσο περισσότερο μπερδεύομαι. Τώρα φοράω τα continental eco contact 5. Νορμάλ μου φάνηκαν έως τώρα στα 34000 χλμ.

 

Ρώτησα τιμές και μου είπαν 250€ για τα eco contact 5 και για τα toyo nanoenergy 3, 200€.

 

Κάποια γνώμη για αυτά τα λάστιχα ή κάτι άλλο;

 

Έχω opel corsa cdti 1.3 (185/65/15)

Δημοσ.

Μη βάλεις οικωλογική σειρά. Είναι κακά λάστιχα, ενώ κοστίζουν σχεδόν το ίδιο με τα κανονικά. Όπου ακούσεις "οικολογικό", "μειωμένη κατανάλωση" και "χαμηλή αντίσταση κύλισης", πες ΟΧΙ.

 

Σε αυτά τα 18,5 εκατοστά υλικού που σε χωρίζουν από το θάνατο, θέλεις κάτι που να εστιάζει στην πρόσφυση και τη σωστή συμπεριφορά του οχήματος. Όχι στην προστασία του πλανήτη ή της τσέπης σου από τα 500 ml καυσίμου που θα γλυτώσεις το μήνα...

 

Σε Continental π.χ., τα ContiPremiumContact 5 ξεκινάνε από 60€ το κομμάτι για τη διάστασή σου. Ίδια τιμή με αυτά που κοιτάς. Και είναι λάστιχο, όχι μια μαύρη στρογγυλή αηδία που πουλάνε για λάστιχο.

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν μια βδομαδα εβαλα στο nissan micra 1.2 της αδερφης μου Continental PremiumContact με 210,αξιολογο λαστιχακι φαινεται οχι οτι εχει πολλες απαιτησεις το αμαξι αλλα λεμε τωρα ..

Δημοσ.

Γιατι σκεφτεσε να τα αλλαξεις στα 34.000χλμ ; Λίγα δεν ειναι;

 

Τωρα οσον αφορα τα λαστιχα και εγω συμφωνω να μην βαλεις οικολογικο,

οπως αυτο που ηδη εχεις.

Στις πιο ακριβες επιλογες, επισης συμφωνω για το PremiumContact 5

και στις λιγο πιο φθηνες, μπορεις να δεις το uniroyal rainexpert 3.

Δημοσ.

Ό,τι είπαν τα παιδιά + ότι αν καβαλάς πεζοδρόμια αποφεύγεις λάστιχα με μαλακή γόμα όπως πολλές σειρές της μισελέν. Σε ίδιο αυτοκίνητο και διάσταση φοράω nokian και είμαι ευχαριστημένος.

Δημοσ.

Δες και τα michelin energy saver+.

Πολύ καλά all around ελαστικά.

 

Ας μην κολλάμε σε ταμπέλες. Το ότι γραφει ένα ελαστικό eco δεν σημαίνει ότι υστερεί απαραίτητα στις άλλες κατηγορίες (θόρυβος-κράτημα-φθορά).

Ούτε επειδή γράφει κάτι efficient , super contact ή sport σημαίνει απαραίτητα ότι είναι καλύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα συμφωνισω μην κολλαμε αδικα ταμπελες. Φοραω eco contact 5 εδω και 2 χρονια και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα. Για εναν που οδηγαει νορμαλ μια χαρά ειναι και πολυ θορυβο δεν κανουν και δεν με εχουν προδωσει ποτε στο φρενο. Το μονο που δεν μου αρεσε ειναι οτι τα πλαινα του ειναι μαλακα και μαγουλιαζει λιγο και αν καποιος ανεβαινει ή κολλάει σε πεζοδρομια ειναι λιγο "επικινδυνο" μην παθει ζημια το ελαστικο. Προηγουμενως  που ειχα "κανονικα" ελαστικά" τα Pirelli P4 δεν με ικανοποιησαν καθολου, εκαναν θορυβο και δεν ειχαν καλο κρατημα και φρενό  και απο τον τριτο χρονο ειχε ξεραθει αρκετα η γομα και εβλεπα μικρορωγμες και να φευγουν μικροκομματακια απο τη γόμα. Πιο παλια που φορουσα michelin energy saver με ενοχλουσε πολυ το τσιριγμα που εκαναν στις στροφες πανω στην ασφαλτο το καλοκαιρι λογω της ζεστης ακομη και σε στροφη μετα απο  φαναρι που πας με 5-10χλμ/ω. Ελπιζω να βελτιωθηκαν.

Δημοσ.

Continental Premium Contact 5 που είπαν και τα παιδιά παραπάνω. Τα έχω σε 3 αυτοκίνητα και είναι τίμιο ελαστικό. Δεν είναι σε κάποιον τομέα εξαιρετικό όμως δεν υστερεί και σε κάποιον, κάτι που το κάνει ιδανικό για έναν μέσο οδηγό όπως είμαστε οι περισσότεροι. Εγώ δοκιμάσει και τα eco και ναι είναι χειρότερα. Αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι μεγάλη πάνε στα Premium με κλειστά μάτια. Στα 34.000 χλμ αλλαγή όμως γιατί;

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...